Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.581
Reaction score
30.483
Άλλαξε κάτι; Θα μας πληρώνουν κι από πάνω τώρα;

Τι ΔΕΗ πληρώνετε ρε παιδιά και είναι ανταγωνιστικά τα 0.45 έξω;
0.13 βλέπω το νυχτερινό στο fixed της ΔΕΗ. Βάλε και τα υπόλοιπα που κάνουν scale με τις kwh δεν πάει πάνω από 0.25, σωστά;
Για τα συμβόλαια προ 3/12/2021 η ημερήσια χρέωση στο My Home Online είναι 0.10€/khw και η νυχτερινή 0.07κάτι/kwh
Με αυτές τις χρεώσεις η τελική τιμή Khw μετά από όλα τα extras δεν είναι πάνω από 0.20€/khw.
Σε όλα τα παραπάνω δεν υπάρχει ρήτρα αναπροσαρμογής λόγο σταθερής χρέωσης.
 
Last edited:




xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
37.882
Reaction score
90.911
Toyota bZ4X 150kW FWD: 48.580 ευρώ

Toyota bZ4X 160kW AWD: 60.290 ευρώ
Θα δώσω 60 χιλιάρικα για να πάρω αυτοκίνητο με τελική 160;

Οι επιδόσεις αποτελούν για ένα μεγάλο ποσοστό υποψήφιων αγοραστών σημαντικότατο παράγοντα επιλογής.
Για ποιον λόγο να επιλέξουν ένα ακριβότερο μοντέλο αν έχει την ίδια τελική ταχύτητα με το μικρό, το οποίο λόγω ηλεκτροκίνησης έχει μικρές διαφορές στην επιτάχυνση;

Με αυτή τη λογική, κάθε εταιρεία θα έχει 2-3 μοντέλα και θα είμαστε (από επιλογές) σαν την ΕΣΣΔ των 60s με σύγχρονα αυτοκίνητα.

Πάλι καλά που δεν λένε (ακόμα) ότι όποιος παίρνει νέο αυτοκίνητο θα πρέπει να κινείται υποχρεωτικά x ώρες/μήνα με τα ΜΜΜ. :biggrin:
 

TGD

Μηνύματα
8.605
Reaction score
8.624
Το 160 τελική μια χαρά είναι, αρκεί να είναι σφαίρα στα ρεπριζ, να μπορώ να προσπερνω στους επαρχιακούς και στα στενά.
Μέχρι τώρα αυτή η δυνατότητα ήταν πακέτο με την υψηλή τελική. Τώρα δεν είναι.
Όσο για τα λίγα μοντέλα, η βαγκ έχει ένα σασί δύο αμαξώματα τρεις μπαταρίες και πέντε μάρκες. Καταλαβαίνεις πόσες εκδόσεις μπορεί να βγάλει.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
37.882
Reaction score
90.911
Όσο για τα λίγα μοντέλα, η βαγκ έχει ένα σασί δύο αμαξώματα τρεις μπαταρίες και πέντε μάρκες. Καταλαβαίνεις πόσες εκδόσεις μπορεί να βγάλει.
Που όλες θα είναι ...ίδιες! :biggrin:
 

TGD

Μηνύματα
8.605
Reaction score
8.624
Δεν είναι απαραίτητο. Το Born έχει διαφορετικό στήσιμο από το id3. Και αν το ήθελαν θα μπορούσε να είχε και διαφορετικη εμφάνιση, απλά δεν συμφέρει ακόμα λόγω μικρής σχετικά παραγωγής.

Σκέψου ότι το Mini Countryman και η BMW 2 Tourer μοιράζονται το ίδιο πάτωμα και μηχανικά μέρη.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.837
Reaction score
136.866
Πολύ ενδιαφέρον είναι το KIA EV6, το οποίο τιμολογειται μετά την επιδότηση, από 40 έως 52 χιλιάρικα.

Στα λεφτά του, προσφέρει σαφώς περισσότερα από το id4.

Το πιο σημαντικό προτέρημά του, είναι η ταχύτητα φόρτισης, η όποια είναι μόλις 18 λεπτά από 10% έως 80%, επίδοση πρακτικά όμοια με της πόρσε.

Στα παρακάτω λινκ θα βρείτε φυλλάδιο και τεχνικά χαρακτηριστικά.


 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
37.882
Reaction score
90.911
Δεν είναι απαραίτητο. Το Born έχει διαφορετικό στήσιμο από το id3. Και αν το ήθελαν θα μπορούσε να είχε και διαφορετικη εμφάνιση, απλά δεν συμφέρει ακόμα λόγω μικρής σχετικά παραγωγής.

Σκέψου ότι το Mini Countryman και η BMW 2 Tourer μοιράζονται το ίδιο πάτωμα και μηχανικά μέρη.
Δε τα γράφω για να διαφωνήσω αλλά για να δείξω ότι τα "προφανή" και "αναγκαία" των πελατών διαφέρουν.

Όποιος βλέπει το αυτοκίνητο όπως τη θέρμανση του σπιτιού του, ως αποκλειστικά χρηστικό έξοδο δηλαδή, λογικό είναι να ενδιαφέρεται μόνο για καταναλώσεις και ετήσια έξοδα.

Όποιος αγαπάει την αυτοκίνηση και τις συγκινήσεις που προσφέρει, και χαίρεται με την "υπέρβαση", τη μικρή πολυτέλεια που είναι πάνω από το όριο κόστος/απόδοση, επιθυμεί ένα αυτοκίνητο που ξεφεύγει από το κλασικό και απρόσωπο "cookie-cutter".

Δεν αναφέρομαι μόνο στα ακριβά αυτοκίνητα, καθώς σε όλες τις κατηγορίες υπάρχουν οι διαφορές που αναφέρω.

Ούτε συμφωνώ με το άγχος για το τι θα έχει χαλάσει σε 10 χρόνια. Αυτοκίνητο είναι που κινείται, πέφτει σε λακκούβες, τρακάρει, βρέχεται, ταλαιπωρείται. Άσε που μετά από τα 5 χρόνια όλα είναι πιθανά και σίγουρα θα το έχουμε "σιχαθεί".
Αν αντέξει μπράβο του, αν όχι θα πάρουμε άλλο.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.837
Reaction score
136.866
Θα δώσω 60 χιλιάρικα για να πάρω αυτοκίνητο με τελική 160;
Πόση δηλαδή τελική θέλεις στα 60 χιλιάρικα;
Τα 180 σου φτάνουν;
200, να το αφήσω μάστορα;

Τρακοσα μήπως;

Ας πάμε σε ένα υποθετικό σενάριο, που ζεις ας πούμε Ολλανδία ή Αυστρία ή Ελβετία, όπου κανένας (κι ούτε και συ) δεν διανοειται να πάει ποτέ πάνω από τα όρια ταχύτητας, που δεν ξεπερνούν πουθενά τα 100 χλμ/ω.

Σε αυτά τα κράτη τα πολιτισμένα που ζηλεύουμε, με την αυστηρή επιτήρηση όλων των δρόμων (και 5 χλμ πάνω από το όριο να πας σε τσακωνουν επιτόπου) δεν υπάρχει καμία αγάπη για την αυτοκίνηση και κανένας δε ψωνίζει ακριβά αυτοκίνητα αφού ποτέ δεν πιάνουν τελική;

Δηλαδή ο έρωτας για την αυτοκίνηση σημαίνει Ελλάδα που δεν υπάρχει αυστηρή αστυνόμευση για να τρέχεις με την τελική;

Τι λες ακριβώς πως είναι αυτή η κ@βλα για το αυτοκίνητο και την τελική που δε σε φτάνει 160 ή 180 στα βολσκβαγκεν και 220 έως 300+ στα Τεσλα τα ηλεκτρικά;
Όποιος αγαπάει την αυτοκίνηση και τις συγκινήσεις που προσφέρει
Για να καταλάβω, οι συγκινήσεις της αυτοκίνησης είναι τελική 200+ σε δημόσιους δρόμους με όρια ταχύτητας 130, που μπορείς να το κάνεις μόνον Ελλάδα για όσο δεν ελέγχουν;

Γιατί αν νομίζεις πως Αμερική θα πας και θα πιάνεις τελικές στους δρόμους με τα Τεσλα, κάτι λάθος έχεις καταλάβει.

Επί της ευκαιρίας, δε χρειάζεται ούτε 60 χιλιάρικα να δώσεις για ηλεκτρικό που να τρέχει πολύ παραπάνω από 200 (263 τελική έχει το επόμενο, και 0-100 σε 3.3")

Screenshot_20220219_231926_com.android.chrome.jpg


Μη γκρινιάζετε τζάμπα κι άδικα ρε..
 
Last edited:

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
37.882
Reaction score
90.911
Πόση δηλαδή τελική θέλεις στα 60 χιλιάρικα;
Τα 180 σου φτάνουν;
200, να το αφήσω μάστορα;

Τρακοσα μήπως;

Ας πάμε σε ένα υποθετικό σενάριο, που ζεις ας πούμε Ολλανδία ή Αυστρία ή Ελβετία, όπου κανένας (κι ούτε και συ) δεν διανοειται να πάει ποτέ πάνω από τα όρια ταχύτητας, που δεν ξεπερνούν πουθενά τα 100 χλμ/ω.

Σε αυτά τα κράτη τα πολιτισμένα που ζηλεύουμε, με την αυστηρή επιτήρηση όλων των δρόμων (και 5 χλμ πάνω από το όριο να πας σε τσακωνουν επιτόπου) δεν υπάρχει καμία αγάπη για την αυτοκίνηση και κανένας δε ψωνίζει ακριβά αυτοκίνητα αφού ποτέ δεν πιάνουν τελική;

Δηλαδή ο έρωτας για την αυτοκίνηση σημαίνει Ελλάδα που δεν υπάρχει αυστηρή αστυνόμευση για να τρέχεις με την τελική;

Τι λες ακριβώς πως είναι αυτή η κ@βλα για το αυτοκίνητο και την τελική που δε σε φτάνει 160 ή 180 στα βολσκβαγκεν και 220 έως 300+ στα Τεσλα τα ηλεκτρικά;

Για να καταλάβω, οι συγκινήσεις της αυτοκίνησης είναι τελική 200+ σε δημόσιους δρόμους με όρια ταχύτητας 130, που μπορείς να το κάνεις μόνον Ελλάδα για όσο δεν ελέγχουν;

Γιατί αν νομίζεις πως Αμερική θα πας και θα πιάνεις τελικές στους δρόμους με τα Τεσλα, κάτι λάθος έχεις καταλάβει.

Επί της ευκαιρίας, δε χρειάζεται ούτε 60 χιλιάρικα να δώσεις για ηλεκτρικό που να τρέχει πολύ παραπάνω από 200 (263 τελική έχει το επόμενο)

View attachment 241120

Μη γκρινιάζετε τζάμπα κι άδικα ρε..
Διαφωνούμε σε πολύ βασικό επίπεδο οπότε το αφήνω εδώ.

Υ.Γ. 1 Δεν είπα τίποτα για το Tesla. Σε κάποια νέα ευρωπαϊκά μοντέλα αναφέρθηκα με τελική 160.

Υ.Γ.2 Όσοι μένουν στις γειτονικές χώρες με τη Γερμανία και έχουν χόμπι το αυτοκίνητο, συνηθίζουν για Κυριακάτικη βόλτα τις ελευθερίες της Autobahn.

Υ.Γ. Για τις ΗΠΑ ειδικά, ξέρω λίγο καλύτερα και δεν είναι παντού τα πράγματα όπως τα φανταζόμαστε.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.837
Reaction score
136.866
Σε κάποια νέα ευρωπαϊκά μοντέλα αναφέρθηκα με τελική 160.
Λίγα είναι, και μόνο με τη μικρή μπαταρία. Με την 77-αρα είναι 185 ή περισσότερα.

Το KIA EV6 αποτελεί ας πούμε εξαίρεση, γιατί και με τη μικρή μπαταρία δίνει τελική 185. Στα 40 χιλιάρικα πουλιεται. Το μεγαλύτερο στα 52.

Καλές διαδρομές στην οτομπαν λοιπόν.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
37.882
Reaction score
90.911
Λίγα είναι, και μόνο με τη μικρή μπαταρία. Με την 77-αρα είναι 185 ή περισσότερα.
Μα γι' αυτό σκαλώνω. Το κάνουν για την αυτονομία κι όχι για την "κακή" ταχύτητα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.837
Reaction score
136.866
Μα γι' αυτό σκαλώνω. Το κάνουν για την αυτονομία κι όχι για την "κακή" ταχύτητα.
Όχι, γιατί το κάνουν και σε θερμικά, το ξεκίνησε προ ετών η Ρενό.

Έχω διαβάσει πως θα γενικευθει αυτό σε όλα τα αυτοκίνητα σιγά σιγά.

Η VW συγκεκριμένα, το κάνει για διαφοροποίηση μεταξύ των Μπραντ του γκρουπ. Ειδάλλως δεν θα είχαν καμία ουσιαστική διαφορά, μόνο οι ταπετσαρίες αλλάζουν.

Σε αυτά που μπαίνει πιο χαμηλά ο κόφτης, έχουν πιο χαλαρή ανάρτηση, δηλαδή απευθύνονται σε άλλο κοινό ουσιαστικά, πχ id3 - born. Άλλες αναρτήσεις, άλλο ground clearance, άλλη διάμετρος δίσκων στα φρένα, ακόμα κι 1 cm κάνει διάφορα και το ξέρεις.

Τα αουντι παν 200, και τα πόρσε παραπάνω.
Κι ας είναι ίδια.

Υπάρχουν επιλογές για κάθε γούστο, αυτό λέω. Δεν υπάρχει λόγος γκρίνιας.




ΥΓ. Τα Kia EV6 έχουν όλα ίδιο ακριβώς στήσιμο. Ίδιο ground clearance (16) είτε 150 άλογα είτε τριακόσια φεύγα.
Ίδια τελική ολα. Είναι στημένα συνολικά για αυτό.

Το βάρος είναι μεγάλο, τα ev δεν είναι 1. 100 και 1.350 κιλά, είναι μεγάλες οι απαιτήσεις στο γενικό στήσιμο για να πάει με 220 και να μπορεί να φρενάρει, να στρίψει, κλπ. Προφανώς ξέρουν τι κάνουν.
 
Last edited:

gid

Μηνύματα
8.186
Reaction score
9.425
Υ.Γ. Για τις ΗΠΑ ειδικά, ξέρω λίγο καλύτερα και δεν είναι παντού τα πράγματα όπως τα φανταζόμαστε.
Σε ποια πολιτεία ξεπερνάς τα 75mph χωρίς άγχος κλήσης; Εκτός ίσως από Μοντάνα;
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
37.882
Reaction score
90.911
Υπάρχουν επιλογές για κάθε γούστο, αυτό λέω. Δεν υπάρχει λόγος γκρίνιας.
Δεν γκρινιάζω. :biggrin:

Μέσω πλάκας λέω ότι οι συμβουλές για αγορά δεν είναι universal, όπως και ότι το EV (που γουστάρω) δεν είναι ακόμα μονόδρομος. Και ίσα-ίσα χαίρομαι να υπάρχουν πολλές επιλογές για να είναι όλοι ευχαριστημένοι.


Σε ποια πολιτεία ξεπερνάς τα 75mph χωρίς άγχος κλήσης; Εκτός ίσως από Μοντάνα;
Σε κάθε Πολιτεία υπάρχουν λύσεις. Δεν γίνεται να πιστεύει κάποιος ότι σε μία τόσο πλούσια χώρα που κυκλοφορούν τόσα Super Cars, πηγαίνουν όλοι μόνο μέχρι 130. Όσοι ενδιαφέρονται, ξέρουν πού τη στήνουν με τα ραντάρ και αποφεύγουν πολυσύχναστους δρόμους. Δεν είπαμε να πηγαίνεις μέσα στο LA με 200.

Υ.Γ.1 Μιας και ανέφερες τη Montana, πριν μερικά χρόνια δοκιμάζαμε την τελική ταχύτητα του νέου Lexus του ξαδέρφου μου (τρίτη γενιά στην Πολιτεία). Ο σερίφης της πόλης ήταν φίλος του και μας μετρούσε με το "πιστόλι" για να έχουμε ακρίβεια. :biggrin:
 

gid

Μηνύματα
8.186
Reaction score
9.425
Σε κάθε Πολιτεία υπάρχουν λύσεις. Δεν γίνεται να πιστεύει κάποιος ότι σε μία τόσο πλούσια χώρα που κυκλοφορούν τόσα Super Cars, πηγαίνουν όλοι μόνο μέχρι 130. Όσοι ενδιαφέρονται, ξέρουν πού τη στήνουν με τα ραντάρ και αποφεύγουν πολυσύχναστους δρόμους. Δεν είπαμε να πηγαίνεις μέσα στο LA με 200.
Εδώ είναι τα όρια ανά πολιτεία. Σχεδόν παντού είναι κάτω από 75, δηλαδή 120χ/ω

Δεν ξέρω σε τι "λύσεις" αναφέρεσαι.

Δεν είναι μόνο τα ραντάρ, είναι και τα περιπολικά που κυκλοφορούν, συχνά unmarked, και σταματούν όποιον έχει βαρύ πόδι. Είναι και τα περιπολικά που τη στήνουν σε παράδρομους και κόβουν κίνηση, αθέατα από την κύρια ροή του δρόμου ως τη στιγμή που είναι πια αργά.

Θα τη γλιτώσεις από τύχη και μόνο, την πρώτη και η δεύτερη και την πέμτπη φορά που θα το πατήσεις. Πολύ γρήγορα θα σε τσακώσουν. Και οι πόντοι συσωρρεύονται. Και κάθε φορά που θα το πατάς, θα ανεβάζεις πίεση και θα κοιτάς καθρέφτη αγχωμένος.

Είναι αρκετά χαρακτηριστικό ότι στις σειρές και ταινίες από ΗΠΑ, όταν θέλουν να δείξουν ότι κάποιος τρέχει πάρα πολύ και δείχνουν το κοντέρ, αυτό δείχνει 80-85-90 μίλια, δηλαδή ταχύτητες ΡΟΥΤΙΝΑΣ για τον Έλληνα οδηγό.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.753
Reaction score
42.918
Έτσι ακριβώς είναι, επιβεβαιώνω και εγώ, σε όλες τις ταινίες με το που περάσει το όριο ο οδηγός έστω και 5 μίλια ακούει τη σειρήνα πίσω του.
Μονο σε ληστείες και σε καταδιώξεις έχω δει να τρέχουνε σαν τους τρελούς.
Εμένα πάντως μαρεσει που βρίσκουν πάντα και παρκάρουν έξω από το γραφείο τους και ποτέ μα ποτέ δεν παρκάρουν με όπισθεν.
Ειναι πολύ μπροστά στην Αμερική, τιναλεμετωρα!
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.580
Μηνύματα
2.945.026
Members
38.200
Νεότερο μέλος
danstefan
Top