- Μηνύματα
- 39.665
- Reaction score
- 80.889
το πρόβλημα σε τέτοιες κουβέντες είναι όταν φτάνει η ώρα της σύγκρισης και καπάκι της απόδειξηςΠαντως η συνεχης αντιπαραθεση σας δεν αφορα πλεον τα συστηματα αλλα εχει περασει σε προσωπικο επιπεδο. Καποιος που θα διαβασει το τιτλο θεματος και θα μπει για να μαθει 5 πραγματα δεν θα καταλαβει τιποτα.
Ο μαυρος δισκος εξακολουθει να γυριζει 100 χρονια περιπου. Με την εξελιξη της τεχνολογιας σαφως λιγοτερο αλλα εξακολουθει να υπαρχει. Για καποιον λογο.
Αυτος ο λογος ειναι που θα επρεπε να συζηταμε εδω και οχι για συστηματα που κοστιζουν οσο 2 διαμερισματα η αφορισμους οτι οσοι προτιμουν το πικαπ ειναι ...ολα αυτα τα κοσμητικα επιθετα..
Οι παραπανω 2 λογοι ειναι που δεν συμμετεχουν πολλα μελη στις συζητησεις. Αν θελετε τη γνωμη μου.
τεκμηριωμένες αποδείξεις απόδοσης έχουν μόνο υπέρμαχοι του ψηφιακού....οι του βινυλίου θεωρούν ότι το πικάπ είναι αναλογικό και άρα δεν μπορεί να μετρηθεί....έχει άπειρη δειγματοληψία κλπ κλπ ομοιοπαθητικά
το αμέσως πιο κακό είναι ότι το σύνολο των πικαπάδων δεν ψάχνουν να κατανοήσουν το πως λειτουργεί ένα πικάπ
και μέχρι που είναι το όριο της αναπαραγωγής του
στο νήμα που πόσταρα ηλικίας σχεδόν 10 ετών υπάρχει επιστημονική εξήγηση των ορίων αναπαραγωγής ενός δίσκου
πχ
ή ακόμα πιο μπουτιδίστηκαΑπάντηση: Χαράς ευαγγέλια γι αναλογικούς...π(ι)ουρέϊτζερς
Γιατι ετσι ειναι. Θα στο πω απλα και συντομα:
Το αυλακι στο δισκο βινυλιου εχει συγκεκριμενες και οχι απειρες διαστασεις (δες πχ βαθος αυλακιου) και με την μεγιστη ταχυτητα διαβασης του αυλακιου (στην εξωτερικη ακρη του δισκου, διοτι οσο παει η ακιδα στην εσωτερικη ακρη του δισκου μειωνεται η ταχυτητα διαβασης λογω σταθερης ταχυτητας περιστροφης του δισκου και μικροτερης ακτινας) οι διαθεσιμες θεσεις (πανω-κατω) που μπορει να λαβει η ακιδα μιας κεφαλης εντος του αυλακιου στο πεδιο του χρονου, διαθεσιμες θεσεις ακομα και σε μοριακο επιπεδο (φαντασου μια διαστημικη-εξωγηινη κεφαλη τετοιας απιστευτογαμημενης πουστο-ακριβειας που καταφερνει ως δια μαγειας να ξεχωρισει ως "σκαλοπατια" αναγνωσης ακομα και ενα ενα τα μορια του PVC απο τα οποια φτιαχνεται ο μαυρος δισκος) ειναι συγκεκριμενα, και σε καμια περιπτωση δε φτανουν τις διακριτες διαβαθμισεις ενος ταπεινου red book cd, αλλα μαλλον συναγωνιζονται τα mp3.
Αν βεβαια δεις στο μικροσκοπιο ενα αυλακι βινυλιου, θα χασεις καθε ονειρωξη αναγνωσης σκαλοπατιων σε επιπεδο μοριων PVC, ασχετως της απιστευτογαμημενης κεφαλης σου και του 3 τονων μαζας πλατω σου.
Ταυτοχρονα, ο θορυβος επιφανειας του πολυαγαπημενου δισκου βινυλιου, δεν αποτελει τιποτε παραπανω απο ενα υποχρεωτικο dithering, οποτε συνολικα, για να στο θεσω με απολυτη συντομια, το διαβασμα του μαυρου σκατοδισκου απο την σουπερ ντουπερ εξωγηινη κεφαλη σου με την σπεσιαλ ακιδα που βγαζει τα παντα ολα στη φορα, δεν ειναι τιποτα παραπανω απο ενα συνολο ολιγων διακριτων σκαλοπατιων πασπαλισμενο με τυχαιο dithering, πραγμα που δεν διαφερει σε τιποτα απο τον τροπο λειτουργιας του ψηφιακου αρχειου, απλα στα ψηφιακα εχουμε περισσοτερα διαθεσιμα "σκαλοπατια" και λιγοτερο dithering, δηλαδη στα σκατοψηφιακα αρχεια εχουμε περισσοτερη αναλυση, περισσοτερη συχνοττικη εκταση, καλυτερο διαχωρισμο καναλιων και περισσοτερο δυναμικο ευρος, δυναμικη περιοχη.
Και τα δυο ομως, ειναι ρε παιδι μου σα το ρευμα που βγαζει το διακοπτικο τροφοδοτικο στο πι-σι σου, σκαλοπατιαστα, εξ'ου και ο σκαλ. |Ξερεις μωρε, ο σκαλουμπαξ, αυτος με τα σκαλοπατια....
και σχεδόν τελειώνει εκεί το θέμα αναπαραγωγής βινυλίουΑπάντηση: Χαράς ευαγγέλια γι αναλογικούς...π(ι)ουρέϊτζερς
To ουσιαστικό αστείο είναι πως κατά την πράξη ανάγνωσης βινυλιακού αυλακιού από ακίδα κεφαλής αποτελεί αυτή ανυπολόγιστο μέγεθος.
Οι αλυσίδες πολυβινυλοχλωριδίου προκύπτουν χάρη σε πολυμερισμό οργανικών μορίων με πολύ μεγαλύτερο μέγεθος από τα άτομα του άνθρακα.Οι αυλακώσεις ενός βινυλιακού δίσκου διακρίνονται από μεγάλα εξογκώματα μοριακής τάξης μεγέθους αντί γιά τον εξιδανικευμένο λεπτό καταμερισμό ατόμων άνθρακα.Αυτό το γεγονός αυξάνει το αυθεντικό μέγεθος κβάντισης σε σύγκριση με οποιοδήποτε ιδεατό παράδειγμα,μειώνοντας την πραγματική δυναμική περιοχή τουλάχιστον κατά 40dB σε σχέση με την εξιδανικευμένη.
Τα μόρια του PVC δεν είναι όλα προσανατολισμένα προς την ίδια κατεύθυνση όπως τα άτομα άνθρακα σ'έναν αδαμάντινο κρύσταλλο. Αυτό σημαίνει ότι η κβάντιση σε οποιαδήποτε μακρομοριακή ζώνη κατά μήκος του αυλακιού δεν μπορεί να προκαθοριστεί επακριβώς και μάλιστα θα βαίνει διαφοροποιούμενη κατά τη διαδρομή εντός αυτού.
Η ακίδα δεν εφάπτεται σ'ένα μόνο απειροελάχιστο σημείο επί των τοιχωμάτων,αλλά εξασκεί πίεση επί κάποιας πεπερασμένης ζώνης επαφής.Η εκάστοτε εναπόθεση της ακίδας πραγματοποιείται χάρη σε πλήθος διαφορετικών ατόμων επί της επιφανείας του αυλακιού.Το εμβαδόν επαφής γιά μιά βελόνα καλής ποιότητας είναι της τάξης των 10 τετραγωνικών μικρομέτρων(εκατομμυριοστών του μέτρου),αποτιθέμενη επί δεκάδων χιλιάδων μορίων σε κάθε χρονική στιγμή.Η πίεση της ακίδας παραμορφώνει ελαστικά την επιφάνεια μέχρις ότου η συνολική δύναμη που εξασκείται από το σύνολο των εκτοπιζομένων μορίων να εξισωθεί με το εφαρμοζόμενο από την ακίδα βάρος.Προσθέτοντας ή αφαιρώντας μικρό αριθμό μορίων στην επιφάνεια επαφής θα προκαλούσε δυνητικά μετατόπιση της ακίδας κατά διάστημα μικρότερο από το μέγεθος ενός μορίου.Το πεπερασμένο εμβαδόν επαφής της βελόνας συμβολίζει ότι πραγματοποιεί μέτρηση αντιπροσωπευτική πλήθους μορίων.Μεγαλύτερο εμβαδόν επαφής-γιά σταθερό μέγεθος βελόνας- θα επέτρεπε στην τελευταία ν'αναλύσει μικρότερες μεταβολές του αυλακιού επειδή θα βρισκόταν σε συνάφεια με περισσότερα μόρια (αύξηση πλήθους δειγμάτων) στη μονάδα του χρόνου.Η συγκεκριμένη διαδικασία δειγματοληψίας σε μοριακό επίπεδο μαζί με το εγγενές dithering που υφίσταται,μπορούν να επιτρέψουν στη βελόνα την ανάκτηση σημάτων στάθμης ισοδύναμης με μεταβολές στην επιφάνεια του αυλακιού που είναι μικρότερες από ένα μόριο.
Ολισθαίνοντας η βελόνα κατά μήκος του αυλακιού παρέχει σήμα εξόδου που διαφοροποιείται στο πεδίο του χρόνου.Η συχνότητα μιάς εγγεγραμμένης διαφοροποίησης του σήματος είναι αντιστρόφως ανάλογη του μήκους του επί του αυλακιού.Εφόσον η βελόνα δεν αναμένεται ν'ανταποκριθεί σε μορφολογικές λεπτομέρειες πολύ μικρότερες από το πλάτος της επιφανείας επαφής,είναι επόμενο ότι οποιαδήποτε βελτίωση στην ανάλυση θα επέφερε η αύξηση στη ζώνη επαφής με το υλικό,θα ερχόταν εις βάρος του διαθέσιμου συχνοτικού εύρους του σήματος.Αντίστροφα,βελόνα με μικρότερη έκταση επαφής με το βινυλιακό υλικό θα αύξανε το συχνοτικό εύρος σε βάρος της ανάλυσης.
Το εγγεγραμμένο σήμα είναι ουσιαστικά κβαντισμένο και δειγματισμένο από τη μοριακή δομή του υλικού κατασκευής του αναλογικού δίσκου.Το πιό ενδιαφέρον όμως είναι ότι τόσο η κβάντιση-δειγματοληψία όσο και τα σφάλματα αυτών διαφοροποιούνται με χαοτικούς τρόπους κατά τη διαδρομή της ακίδας εντός του αυλακιού.
είναι θλιβερό σε αντικείμενα που έχουν αναλυθεί κάθε φορά να εμφανίζεται ένας να δημιουργεί σκηνικά με την συμμετοχή του για views (όπως παραδέχτηκε) μόνο και μόνο για να διαφημίσει το αντικείμενο που ακούει (θέλοντας να το παίξει γνώστης κ καλά ) με μόνο σκοπό να πουλήσει την πραμάτεια του στις αγγελιες
Last edited: