Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.620
Reaction score
30.514
Συμφωνώ. Αν δεν έχεις πάρκινγκ το ξεχνάς το ηλεκτρικό. Πολύ ταλαιπωρία και δεν βρίσκω κανένα λόγο να σκάσει κάποιος ένα σκασμό λεφτά για να ταλαιπωρείται.

Είτε μονοκατοικία είτε πολυκατοικία, θέλει ιδιόκτητο χώρο στάθμευσης.
Αν δεν φτάσει η φόρτιση στα 15' max σε δημόσια σημεία φόρτισης και σε λογικό κόστος δεν έχει νόημα.
 
Last edited:


Gio

Μηνύματα
293
Reaction score
185
Για να πα να δώσεις προκαταβολή με άγνωστο χρόνο παράδοσης μήπως εννοεί με τα μηνύματά της η VW :)
Αυτοί λένε για ετοιμοπαραδοτα id3 prime(τί είναι αυτό;) καί id4 . Τί νά σού πω. Λες να πουλάνε παραμύθι τόσο εν ψυχρώ;
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.585
Reaction score
84.207
Αυτοί λένε για ετοιμοπαραδοτα id3 prime(τί είναι αυτό;) καί id4 . Τί νά σού πω. Λες να πουλάνε παραμύθι τόσο εν ψυχρώ;
Τον Φεβρουάριο είχαν ετοιμοπαράδοτα, αλλά όχι με τα extra που επιθυμούσα.
 
  • Like
Reactions: Gio

Gio

Μηνύματα
293
Reaction score
185
Τον Φεβρουάριο είχαν ετοιμοπαράδοτα, αλλά όχι με τα extra που επιθυμούσα.
Καί όπως φαίνεται και τώρα έχουν αρκετά, αλλά σε συγκεκριμένες εκδόσεις.
Επίσης έχω την εντύπωση ότι κάποιοι dealers, "σαμποτάρουν" λίγο την περίπτωση leasing, και προτιμούν την πώληση. Ίσως και νά είναι ιδέα μου όμως.
 

Μηνύματα
210
Reaction score
477
Αύριο το πρωί ξεκινάμε οικογενειακώς απο Αθήνα για το χωριό της γυναίκας μου στα Γιάννενα, για 6-7 ημέρες... Φορτωμένοι βαλίτσες, ποδήλατα και πολλά άλλα....με AC και 110-120 χλμ/ω....
Αν δεν είχαμε το αγαπημένο μας ντιζελακι με τα 800-900 χιλιόμετρα αυτονομία και είχαμε δώσει 45-50.000 ευρω για ένα ηλεκτρικό, τι θα κάναμε? Πόσες φορές θα έπρεπε να φορτίσουμε? Ο φορτιστής θα ήταν διαθέσιμος ή θα περίμεναν και άλλοι εκεί? Τι θα κάναμε τη μια ώρα που απαιτείται για να φορτίσει? Στο χωριό τι θα έκανα, θα έβγαζα μπαλαντέζα απο το σπίτι για να φορτίζω? Ασε να λείπει το βύσσινο.....σε 10 χρόνια και βλέπουμε..
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.620
Reaction score
30.514
Σύμφωνα με ανάρτηση σε γνωστό group ηλεκτροκίνησης, στην Κύπρο η αντιπροσωπεία Hyundai ακύρωσε όλες τις παραγγελίες του Ioniq 5.
Θα γίνουν αλλαγές τους είπαν και θα έχει μεγαλύτερη μπαταρία. Αν θέλουν το αυτοκίνητο πρέπει να κάνουν ξανά παραγγελία με την νέα τιμή.
Αύριο το πρωί ξεκινάμε οικογενειακώς απο Αθήνα για το χωριό της γυναίκας μου στα Γιάννενα, για 6-7 ημέρες... Φορτωμένοι βαλίτσες, ποδήλατα και πολλά άλλα....με AC και 110-120 χλμ/ω....
Αν δεν είχαμε το αγαπημένο μας ντιζελακι με τα 800-900 χιλιόμετρα αυτονομία και είχαμε δώσει 45-50.000 ευρω για ένα ηλεκτρικό, τι θα κάναμε? Πόσες φορές θα έπρεπε να φορτίσουμε? Ο φορτιστής θα ήταν διαθέσιμος ή θα περίμεναν και άλλοι εκεί? Τι θα κάναμε τη μια ώρα που απαιτείται για να φορτίσει? Στο χωριό τι θα έκανα, θα έβγαζα μπαλαντέζα απο το σπίτι για να φορτίζω? Ασε να λείπει το βύσσινο.....σε 10 χρόνια και βλέπουμε..
Έχει γραφτεί πάρα πολλές φορές, και όσοι παρακολουθούν και τα videos της ομάδας ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα, γνωρίζουν πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι για όλους, και αυτό δεν αφορά μόνο την τιμή.
Είναι για εκείνους που έχουν έναν συγκεκριμένο τρόπο ζωής, και για εκείνους που θέλουν να πάνε σε αυτόν.
Όλοι οι υπόλοιποι συνεχίζουν όπως ξέρουν. 🙂
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.220
Reaction score
35.646
Έχει γραφτεί πάρα πολλές φορές, και όσοι παρακολουθούν και τα videos της ομάδας ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα, γνωρίζουν πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι για όλους, και αυτό δεν αφορά μόνο την τιμή.
Είναι για εκείνους που έχουν έναν συγκεκριμένο τρόπο ζωής, και για εκείνους που θέλουν να πάνε σε αυτόν.
Όλοι οι υπόλοιποι συνεχίζουν όπως ξέρουν. 🙂

Σύμφωνα με την πολιτική της κυβέρνησης είναι για όλους, κι όσοι δεν μπορούν να πάνε να πνιγούν.
Αυτό δεν σημαίνει πλήρης απαγόρευση πώλησης νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.620
Reaction score
30.514
Σύμφωνα με την πολιτική της κυβέρνησης είναι για όλους, κι όσοι δεν μπορούν να πάνε να πνιγούν.
Αυτό δεν σημαίνει πλήρης απαγόρευση πώλησης νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης;
Η απαγόρευση θα έρθει έτσι κ αλλιώς. Είτε σε 7 χρόνια είτε σε 13, θα έρθει. Χρόνος για προσαρμογή υπάρχει. Και για τους καταναλωτές και για τους κατασκευαστές.

Η κυβέρνηση κάνει ότι και η υπόλοιπη Ευρώπη. Τώρα το αν ξέρουν τι κάνουν γενικά ως Ευρωπαϊκό σύνολο είναι ένα θέμα. Τα ξεφτέρια μας εδώ παίρνουν διάφορες αποφάσεις, ενώ αρκετοί από αυτούς οδηγούν ηλεκτρικά που είμαι βέβαιος πως τα φορτίζουν τσάμπα στο πάρκινγκ της Βουλής. Ίσως και με ταχυφορτιστές. Οπότε δεν έχουν ιδέα τι γίνεται έξω.

Αυτό που είπα στην παραπάνω ανάρτηση αφορά τον τρόπο ζωής. Η ηλεκτροκίνηση είναι για χαλαρούς τρόπους ζωής και όχι τσίτες. Οδηγάς χαλαρά, τρέχεις ικανοποιητικά χωρίς να είσαι σε πίστα, παίρνεις το πρωινό σου ή το καφεδάκι σου σε ανθρώπινους χρόνους και όχι με το ρολόι στο χέρι κ.α. Η ηλεκτροκίνηση (στην παρούσα φάση τουλάχιστον), είναι για αυτούς που έχουν υιοθετήσει αυτόν τον τρόπο ζωής, και για τους άλλους που τον βλέπουν και τον θέλουν. Απαραίτητη θέση στάθμευσης, όπως είπα σε άλλο post.

Όλοι οι υπόλοιποι συνεχίζουν όπως και πριν. Δεν τρέχει κάτι, ούτε για τον ένα ούτε για τον άλλο.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.220
Reaction score
35.646
Το "ό,τι και η υπόλοιπη Ευρώπη" δεν είναι δικαιολογία για ένα κράτος.
Εκτός κι αν είναι και οι τρέχοντες της ...φιλοσοφίας του "με ένα άρθρο, με έναν νόμο"
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.620
Reaction score
30.514
Δικαιολογία ή μη, αυτό γίνεται από όλους όσους κυβέρνησαν.
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.409
Reaction score
12.065
Η απαγόρευση θα έρθει έτσι κ αλλιώς. Είτε σε 7 χρόνια είτε σε 13, θα έρθει. Χρόνος για προσαρμογή υπάρχει. Και για τους καταναλωτές και για τους κατασκευαστές.

Η κυβέρνηση κάνει ότι και η υπόλοιπη Ευρώπη. Τώρα το αν ξέρουν τι κάνουν γενικά ως Ευρωπαϊκό σύνολο είναι ένα θέμα. Τα ξεφτέρια μας εδώ παίρνουν διάφορες αποφάσεις, ενώ αρκετοί από αυτούς οδηγούν ηλεκτρικά που είμαι βέβαιος πως τα φορτίζουν τσάμπα στο πάρκινγκ της Βουλής. Ίσως και με ταχυφορτιστές. Οπότε δεν έχουν ιδέα τι γίνεται έξω.

Αυτό που είπα στην παραπάνω ανάρτηση αφορά τον τρόπο ζωής. Η ηλεκτροκίνηση είναι για χαλαρούς τρόπους ζωής και όχι τσίτες. Οδηγάς χαλαρά, τρέχεις ικανοποιητικά χωρίς να είσαι σε πίστα, παίρνεις το πρωινό σου ή το καφεδάκι σου σε ανθρώπινους χρόνους και όχι με το ρολόι στο χέρι κ.α. Η ηλεκτροκίνηση (στην παρούσα φάση τουλάχιστον), είναι για αυτούς που έχουν υιοθετήσει αυτόν τον τρόπο ζωής, και για τους άλλους που τον βλέπουν και τον θέλουν. Απαραίτητη θέση στάθμευσης, όπως είπα σε άλλο post.

Όλοι οι υπόλοιποι συνεχίζουν όπως και πριν. Δεν τρέχει κάτι, ούτε για τον ένα ούτε για τον άλλο.
Να συμφωνήσω αλλά χαλαρά και 0-100 σε 3 sec πως το διαχειρίζεσαι ;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.620
Reaction score
30.514
Να συμφωνήσω αλλά χαλαρά και 0-100 σε 3 sec πως το διαχειρίζεσαι ;
Έχει και "city" ή "eco mode" φαντάζομαι σε αυτά που είναι σφεντόνες. 🙂
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.220
Reaction score
35.646
....και επειδή όλοι εξαρτώνται από την ψήφο, όταν κοντεύει η προθεσμία ενεργοποίησης τέτοιων μεγαλόπνοων μέτρων ή περαίωσης μεγάλων έργων, μετατίθεται όλο και παραπίσω.
Πάρε για παράδειγμα το πολύπαθο μετρό Θεσσαλονίκης. Ξεκίνησε το 2006, υποτίθεται θα δινόταν σε λειτουργία το ...2012, και σήμερα έχουν περάσει 10 ολόκληρα χρόνια από την υποτιθέμενη αυτή καταληκτική ημερομηνία και ακόμη λένε ότι το έργο θα δοθεί ...τέλη 2023 ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ!!!!

Δεν γίνεται να ενεργοποιηθούν τέτοια μέτρα πριν αποκτήσουμε ευρωπαϊκές υποδομές.
Βάλε 2040 και μέσα είσαι.
 


Μηνύματα
16.582
Reaction score
23.522
Αν δεν είχαμε το αγαπημένο μας ντιζελακι με τα 800-900 χιλιόμετρα αυτονομία και είχαμε δώσει 45-50.000 ευρω για ένα ηλεκτρικό, τι θα κάναμε?
θα νοικιάζατε όχημα για διακοπές
απλό
και συμφέρον. αλλά θέλει τολμηρή σκέψη και ψυχραιμία επαγγελματία στην επιλογή ΙΧ
 

Μηνύματα
6.864
Reaction score
5.405
Το πρωί πηγαινέλα Χαλκιδική η γυναίκα για δουλειά με το e-C4, 260χλμ, στην επιστροφή έκανε μια στάση να ψωνίσει στα εκεί Lidl, φόρτισε με την ευκαιρία μισή ωρίτσα δωρεάν, γύρισε και η μπαταρία ήταν στο μισό, μια χαρά.

Στο καπάκι το απόγευμα το πήρα εγώ 1,5 ώρα οδήγηση σε sport mode μέσα στην πόλη. Στα Κάστρα κατάπινε τις απότομες ανηφόρες σαν παιχνίδι. Πανάλαφρο τιμόνι στα στενά, κανένα πρόβλημα αν σου κόψει τη φόρα κάποιος σε απότομη ανηφόρα, η άφθονη ροπή από στάση δεν μασάει πουθενά. Γενικά διαδρομές που ήταν εφιάλτης όταν τις έκανα με συμβατικό κινητήρα, ακόμα και με μοτοσυκλέτα, σήμερα ήταν παιχνιδάκι. Ούτε να γεμίσεις τη δευτέρα για να βγει η ανηφόρα, ούτε χειρόφρενο μη σου φύγει πίσω, ούτε θόρυβος κινητήρα, ούτε βεντιλατέρ να σου παίρνει τα αυτιά στη μοτοσυκλέτα επειδή έφτασε 100 βαθμούς με τόσες ανηφόρες.
Αντ’ αυτού ησυχία σαν να είσαι σπίτι σου. Πολιτισμένη συνομιλία σε στάθμη ψιθύρου με τον συνοδηγό, απαλή μουσική, και αίσθηση ότι πετάς πάνω σε μαγικό χαλί.

Μετά κέντρο, δωρεάν παρκάρισμα λόγω ηλεκτρικού σε θέση που άλλοι πληρώνουν ή τρώνε κλήση, κι επιστροφή σπίτι φρέσκος και αταλαιπώρητος.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.913
Reaction score
137.094
Έχει γραφτεί πάρα πολλές φορές, και όσοι παρακολουθούν και τα videos της ομάδας ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα, γνωρίζουν πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι για όλους, και αυτό δεν αφορά μόνο την τιμή.
Είναι για εκείνους που έχουν έναν συγκεκριμένο τρόπο ζωής, και για εκείνους που θέλουν να πάνε σε αυτόν.
Όλοι οι υπόλοιποι συνεχίζουν όπως ξέρουν. 🙂
Όχι μόνον.

Και γι'αυτο σταμάτησα να συμμετέχω ιδιαιτέρως σε αυτή την ομάδα, και στα podcast που κάνουν τα παιδιά αυτά, οι φίλοι μου πλέον.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι για ανθρώπους που μπορούν να μάθουν νέα πράγματα, για ανθρώπους που μπορούν να προσαρμοστούν σε νέα δεδομένα, που μπορούν με άνεση και χωρίς άγχος να διαχειριστούν καμιά 10-αρια νέα app για παρόχους φόρτισης, να παίζουν στα δάχτυλα εφαρμογές σε Ελλάδα και εξωτερικό, γενικά για ανθρώπους που μπορούν να αλλάξουν όλα τα έως τώρα οδηγικά τους δεδομένα.

Δηλαδή, όχι για Έλληνες. 🤣😜😂

Και βεβαίως μόνο για αυτούς που έχουν ιδιωτικό γκαράζ με δυνατότητα φόρτισης.

Και εννοείται μόνο για αυτούς που έχουν να διαθέσουν 30-40-80 χιλιάδες ευρώ για νέας τεχνολογίας ΙΧ.

Δηλαδή, είναι για πολύ λίγους.

Υπεεβολικά πάρα πολύ λίγους. Τουλάχιστον στην Ελλάδα.

Τις τελευταίες 5 μέρες που κυκλοφορώ σε Άμστερνταμ και Χάγη, εδώ τα πράγματα είναι αλλιώς. Κατά βάση όλα τα ταξί είναι ηλεκτρικά (Tesla Model S με μετέφερε από το αεροδρόμιο) και για να βρεις ταξί θερμικό θα πρέπει να ψάχνεις με τα κιάλια. Έχει από μαστανγκ μαχ ί ταξί, μέχρι μερτσεντες EQE, και φολγκζβαγκεν βεβαιως, και τζαγκιουαρ και ο, τι υπάρχει. Θερμικά ταξί δε νομίζω να υπάρχουν πια, ούτε ένα, ούτε για δειγμα. Περίμενα στη σειρά για να πάρω ταξί, τα 30 ταξί που είδα ήταν όλα ηλεκτρικά. Όλα. Αλήθεια σας λέω.

Στο δρόμο μετρούσα πόσα id3 έβλεπα, γιατί με τα Τεσλα δεν γίνεται να κάνεις μέτρημα, είναι άπειρα. Όλοι έχουν ένα Τεσλα, αυτό κατάλαβα. Τέλος πάντων, στα id3 σταμάτησα το μέτρημα γιατί είδα πάνω από 1000 την πρώτη μέρα. Έχει καταντήσει αηδία εδώ, όλα τα ηλεκτρικά είναι μαζεμένα νομίζω σε αυτή την πλευρά της Ευρώπης.

Τες πα, αυτά είναι αδιάφορα. Για Ελλάδα, τα δεδομένα σας τα είπα με κάθε ειλικρίνεια, και προσωπικά πιστεύω πως δε πρέπει να συζητάει καν για ηλεκτρικό αυτοκίνητο η συντριπτική πλειονότητα των Ελλήνων, θα έπρεπε να απαγορευτεί σα συζήτηση.

Πάρτε πολλά σαμπ, αλλά ξεχάστε τα ηλεκτρικά. Μόνο όσοι λίγοι επιμένουν, αυτοί θα πα να πάρουν ηλεκτρικό ακόμα κι αν τους φορολογησεις διπλά για αυτό. Τα κίνητρα είναι λάθος, να σταματήσουν.

Όχι στα ηλεκτρικα.
Ντιζελάκι. Τα γνωστά.


ΥΓ. Και σαμπ μη παίρνετε. Σιγά τώρα, αηδίες. Για σινεματζηδες μόνο.
 
Last edited:



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.632
Μηνύματα
2.946.893
Members
38.212
Νεότερο μέλος
Falco_1000
Top