Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.901
Reaction score
10.847
Μα γιατί γράφουν για ferrari τα υπόλοιπα δεν μένουν από βενζίνη;
Γιατί δεν γίνονται είδηση ;
Τι μας κρύβουν;

Άσε που μερικές όντως είχαν κατασκευαστικό πρόβλημα και λαμπάδιαζαν

 

D

Deleted member 35

Guest
Για να καταλάβω καλά. Το σασί θεωρητικά είναι ίδιο και στις 2 περιπτώσεις. Όπως και τα περισσότερα άλλα μέρη. Πχ καθίσματα, κλιματισμός και ηλεκτρονικά.

Οπότε μένει ο ηλεκτροκινητήρας και οι μπαταρίες. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι ένα "σκατό" το οποίο αποτελείτε από χαλκό και αλουμίνιο. Πόσο παραπάνω μπορεί να έχει από το δυναμό που ήδη υπάρχει στα συμβατικά; Να μη μιλήσω για τα παντός είδους ηλεκτρονικά που έχουμε σπίτια μας και έχουν μετασχηματιστές. Οι μπαταρίες και αυτές έχουν περίβλημα από αλουμίνιο και ότι άλλα στοιχεία έχουν μέσα.

Δηλαδή το άρθρο προσπαθεί να μας πείσει ότι η κατασκευή ενός μπλοκ κινητήρα με όλα τα μπιμπλίκια είναι λιγότερο ενεργοβόρα από την κατασκευή της μπαταρίας; ΟΚ μας έπεισε.
 

D

Deleted member 35

Guest
Το είχα ρωτήσει και μέρες πριν αλλά ποτέ δεν πήρα απάντηση.

Αυτό το περίφημο Λίθιο τι ακριβώς επεξεργασία χρειάζεται και όλοι τα ρίχνουν σε αυτό. Ότι και καλά καταστρέφει το περιβάλλον, είναι πανάκριβο κτλ.

Γιατί εδώ για παράδειγμα οι Βωξίτες έχουν καταστρέψει πλήρως τα βουνά μας. Να μη μιλήσω για το Λιγνίτη στην Κοζάνη.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.647
Reaction score
93.599
Το είχα ρωτήσει και μέρες πριν αλλά ποτέ δεν πήρα απάντηση.

Αυτό το περίφημο Λίθιο τι ακριβώς επεξεργασία χρειάζεται και όλοι τα ρίχνουν σε αυτό. Ότι και καλά καταστρέφει το περιβάλλον, είναι πανάκριβο κτλ.

Γιατί εδώ για παράδειγμα οι Βωξίτες έχουν καταστρέψει πλήρως τα βουνά μας. Να μη μιλήσω για το Λιγνίτη στην Κοζάνη.
Σαχλαμάρες λένε, όπως με τις ανεμογεννήτριες και με κάθε αλλαγή.


 

Μηνύματα
2.610
Reaction score
5.532
Για να καταλάβω καλά. Το σασί θεωρητικά είναι ίδιο και στις 2 περιπτώσεις. Όπως και τα περισσότερα άλλα μέρη. Πχ καθίσματα, κλιματισμός και ηλεκτρονικά.

Οπότε μένει ο ηλεκτροκινητήρας και οι μπαταρίες. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι ένα "σκατό" το οποίο αποτελείτε από χαλκό και αλουμίνιο. Πόσο παραπάνω μπορεί να έχει από το δυναμό που ήδη υπάρχει στα συμβατικά; Να μη μιλήσω για τα παντός είδους ηλεκτρονικά που έχουμε σπίτια μας και έχουν μετασχηματιστές. Οι μπαταρίες και αυτές έχουν περίβλημα από αλουμίνιο και ότι άλλα στοιχεία έχουν μέσα.

Δηλαδή το άρθρο προσπαθεί να μας πείσει ότι η κατασκευή ενός μπλοκ κινητήρα με όλα τα μπιμπλίκια είναι λιγότερο ενεργοβόρα από την κατασκευή της μπαταρίας; ΟΚ μας έπεισε.
Από ό,τι λέει το αρθρο στο blog του American Council for an Energy-Efficient Economy (ACEEE) ο υπολογισμός του παραγόμενου CO2 στηρίζεται στην παραδοχή ότι η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας στις ΗΠΑ προέρχεται κατά 60% από την καύση ορυκτών καυσίμων (άνθρακας, φυσικό αέριο), που όντως είναι αληθές.
Αλλά δυστυχώς, καμιά ανθρώπινη ενέργεια δεν είναι χωρίς επίπτωση επί της αύξησης την εντροπίας του περιβάλλοντος.
Εκείνο που έχει τελικά σημασία είναι η όσο το δυνατόν μικρότερη επίπτωση στο περιβάλλον και τα EV κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση (αρκεί να γίνουν φτηνότερα...)

outlet-graph-large.jpg
 

D

Deleted member 35

Guest
Σαχλαμάρες λένε, όπως με τις ανεμογεννήτριες και με κάθε αλλαγή.


Αν είναι έστω και το 1% αλήθεια είναι "και γαμώ". Εδώ το Αλουμίνιον της Ελλάδας αφήνει ίζημα στον Κορινθιακό εδώ και 50 χρόνια και δεν ανοίγει ρουθούνι παρόλο που είναι κλειστή θάλασσα.



 

D

Deleted member 35

Guest
Από ό,τι λέει το αρθρο στο blog του American Council for an Energy-Efficient Economy (ACEEE) ο υπολογισμός του παραγόμενου CO2 στηρίζεται στην παραδοχή ότι η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας στις ΗΠΑ προέρχεται κατά 60% από την καύση ορυκτών καυσίμων (άνθρακας, φυσικό αέριο), που όντως είναι αληθές.
Αλλά δυστυχώς, καμιά ανθρώπινη ενέργεια δεν είναι χωρίς επίπτωση επί της αύξησης την εντροπίας του περιβάλλοντος.
Εκείνο που έχει τελικά σημασία είναι η όσο το δυνατόν μικρότερη επίπτωση στο περιβάλλον και τα EV κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση (αρκεί να γίνουν φτηνότερα...)

View attachment 257384
ΟΚ αλλά δεν βλέπω πως το ηλεκτρικό είναι πιο βλαβερό. Να μου πεις μια ή άλλη να το καταλάβω. Και δεν το λέω σαν φανατικός μιας που ΔΕΝ έχω ηλεκτρικό αλλά σαν παρατηρητής. Τα μεταλλεία σιδήρου δεν θέλουν ρεύμα; Τα εργοστάσια κατασκευής δεν θέλουν ρεύμα; Φυσικά και θέλουν.

Ότι λοιπόν θα γλιτώσεις από εκεί θα το πάρουν τα ηλεκτρικά. Μία σου και μία μου.

Και δε στέκομαι καν στην απίστευτη μ@λ@κία της μεταφοράς ενέργειας που γράφτηκε στο άρθρο. Ότι δηλαδή εκπέμπει CO2. :headbang:

Οι γραμμές μεταφοράς έχουν απώλειες αλλά είναι τέτοιες που δεν επηρεάζουν σχεδόν πουθενά. Αν ήταν έτσι θα έπρεπε ο Πειραιάς να μην έχει καν φώτα και η Ομόνοια να είναι σαν ρομαντικό δείπνο για δυο.

Εν αντιθέσει με την ενέργεια που απαιτείται για την μεταφορά των καυσίμων από τα διυλιστήρια προς τα βενζινάδικα της χώρας.
 

Μηνύματα
2.610
Reaction score
5.532
ΟΚ αλλά δεν βλέπω πως το ηλεκτρικό είναι πιο βλαβερό.
Δεν νομίζω ότι το πρωτότυπο άρθρο (https://www.aceee.org/blog-post/202...ic-hummer-shows-we-cant-ignore-efficiency-evs) λέει ότι το ηλεκτρικό είναι πιο βλαβερό από το βενζινοκίνητο. Λέει ότι ακόμη και τα ηλεκτρικά οχήματα δεν έχουν μηδαμινή επίπτωση στο περιβάλλον, αλλά φυσικά συγκριτικά με το αντίστοιχο βενζινοκίνητο η επίπτωσή του είναι μικρότερη (".... original Hummer H1 emits 889 grams of CO2 per mile and the new Hummer EV causes 341 grams, demonstrating that behemoth EVs can still be worse for the environment than smaller, conventional vehicles").
Όποιος λοιπόν σκέφτεται πολύ το περιβάλλον και το μέλλον δεν αγοράζει Hammer. Αρκείται στa συνήθη ηλεκτρικά!
 


D

Deleted member 35

Guest
@musicfanatic το πρόβλημα είναι οι clickbait τίτλοι και οι από κάτω που κολλάνε σε αυτούς.

Να πω ότι τα γράφει ο Γαστρονόμος που ασχολείται με μουσακάδες και παστίτσια να πω ΟΚ ρε φίλε είναι άσχετοι και τους δικαιολογώ.

Αλλά ο "ειδικός" τύπος που κάνει ΜΟΝΟ αυτό και θεωρητικά έχει Μηχανολόγους σαν αρθρογράφους κάπως είναι. Και το μυαλό εκ των πραγμάτων πάει αλλού.
 

Μηνύματα
77
Reaction score
141
Στην Θεσσαλονίκη, για Τεσλα, σωθήκαμε.
Και στην Κρήτη.
Άνευ πλάκας, δε το λέω ειρωνικά.

Η Τεσλα έκανε επίσημο συνεργάτη την καρεντα, που έχει το γκρουπ vw. 👍👍👍

Μπήκαν και ταμπέλες, πάει τελείωσε το ντιλ.

Volkswagen & Tesla αγκαλίτσες:


View attachment 257350

Είναι σημαντικό, και σίγουρα δεν ήταν απλή υπόθεση για την καρεντα, διότι τα Τεσλα έχουν πολύ αλουμίνιο και στο σασί και στα γύρω γύρω, που θέλει άλλη διαδικασία στην επισκευή, άλλα μηχανήματα, και εκπαίδευση προσωπικού.



Οι νέοι φορτιστές της Τεσλα, θα πάνε ως εξης:

Στην Αταλάντη υπάρχουν 4 φορτιστές των 250 kW ανά κατεύθυνση. Θα ακολουθήσει η Λάρισα μέσα στο 2022 πάλι με 8 φορτιστές των 250 kW, ενώ το 2023 σειρά έχει η Θεσσαλονίκη πάλι με 8 φορτιστές ίδιας ισχύος.

Δηλαδή, θα μπορείς να κάνεις με Τεσλα τη διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονίκη με στάση φόρτισης που δε θα ξεπερνάει το 10-λεπτο.

250 kW είναι οι φορτιστές αυτοί, και στα πρώτα 10 λεπτά δίνουν 40 kWh στα Τεσλα.


Σοβαρή φίρμα η Τεσλα, ακόμα και στην ταπεινή αγορά της Ελλάδας, βάζει ανά 8-αδες τους superchargers, πραγματικά γρήγορους ταχυφορτιστές.

Με την δυναμική της Ελλάδας, πρακτικά δεν θα υπάρξει ποτέ αναμονή φόρτισης σε οχήματα της Τεσλα.

Κι έτσι γίνεται σαφές και σε μας, το παγκόσμιο πλεονέκτημα της Τεσλα, που αφορά το δίκτυο ταχυφόρτισης.

Ούτε πληθώρα app, ούτε ενεργοποίηση έναρξης φόρτισης μέσω app, ούτε τίποτα. Όπου και να βρεθείς στον πλανήτη, καρφώνεις το βύσμα και ξεκινάει αμέσως φόρτιση.

Η Τεσλα εφηύρε το plug & charge. 🔌

Τόσο απλά. 😎
Ακριβώς έτσι. Οι 250kW superchargers είναι το νέο βενζινάδικο.
Πρόσφατα έκανα Αθήνα - Λευκάδα με 10 λεπτά στάση στον Ψαθόπυργο. Δέκα.
Πέρσι 3000km Ευρώπη με το Tesla και δε χρειάστηκε να ασχοληθώ με τη φόρτιση. Βάζεις προορισμό στο Navi και φεύγεις. Κάθε 2 περίπου ώρες σε πλοηγεί στο supercharger, έχει φροντίσει να ζεστάνει τη μπαταρία 5 λεπτά πριν φτάσεις για πιο γρήγορη φόρτιση, σταματάς κάνα τέταρτακι να ξεπιαστεις, να πάρεις κάνα καφέ και φεύγεις.
Δεν αγχώνεσαι αν θα βρεις φορτιστές γιατί υπάρχουν παντού.
Δεν ασχολείσαι με εφαρμογές και πληρωμές, ο φορτιστής ταυτοποιεί το αυτοκινητο με το που κουμπώσει και χρεώνει αυτόματα την κάρτα σου με το που λήξει η φόρτιση. Δε χρειάζεσαι κινητό.

Μετά την οδηγική απόλαυση που προσφέρουν οι επιδόσεις supercar, το δίκτυο supercharger είναι το σημαντικότερο κριτήριο για να επιλέξει κανείς Tesla και η ανάπτυξή του ίσως η μεγαλύτερη καινοτομία που έχει εισάγει η εταιρεία.
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.271
Reaction score
31.273
Έχετε γράψει δωμέσα 341 σελίδες. Φόρο τιμής στον κύριο που γεννήθηκε σαν σήμερα δεν είδα. :errwhat:

Γεννήθηκε τα μεσάνυχτα της 10ης Ιουλίου του 1856, κατά τη διάρκεια μιας τρομερής καταιγίδας γεμάτης λαμπερές αστραπές. Ήταν μια ηλεκτρισμένη νύχτα κι εκείνος είχε την τύχη να γεννηθεί σε μια από τις πλέον «ηλεκτρισμένες» περιοχές της Ευρώπης: σε μια μεθόριο που χώριζε δύο αυτοκρατορίες, την Αυστροουγγρική και την Οθωμανική Αυτοκρατορία.
Στις αρχές του 1882 μια μικρή ασθένεια τον ανάγκασε να μείνει για μερικές μέρες εκτός εργασίας. Περπατώντας το ηλιοβασίλεμα, μαζί με το φίλο και βοηθό του Anital Szigety, σε ένα πάρκο της Βουδαπέστης κι απαγγέλλοντας στα γερμανικά στίχους από το Φάουστ του Γκαίτε, του ήρθε ως λάμψη μια μεγαλοφυής ιδέα, που έμελλε να οδηγήσει την ανθρωπότητα σε πλήρη εξηλεκτρισμό.
«Τότε, σε μια στιγμή έμπνευσης, προφέροντας αυτές τις λέξεις, η ιδέα με κτύπησε σαν λάμψη αστραπής, και μέσα σε μια στιγμή μου αποκαλύφθηκε η αλήθεια. Με το μπαστούνι άρχισα τότε να χαράζω στην άμμο τα διαγράμματα…», έγραψε αργότερα στην αυτοβιογραφία του Οι Εφευρέσεις Μου (My Inventions). Με το μπαστούνι του ο άνθρωπος που θα «ανακάλυπτε» τον 20ο αιώνα άρχισε να σχεδιάζει πρόχειρα στο χώμα έναν κινητήρα. «Τον βλέπεις;», ρώτησε στον φίλο του, που παρακολουθούσε άφωνος, «κοίταξε με τώρα που θα τον αντιστρέψω!». Όταν τέλειωσε τα πρόχειρα σχέδια του αναφώνησε γεμάτος ικανοποίηση: «Αυτό είναι! Ένα περιστρεφόμενο μαγνητικό πεδίο! Δες πόσο ήσυχα λειτουργεί. Χωρίς σπίθες. Χωρίς θόρυβο. Λειτουργεί τέλεια!» Μ’ αυτόν τον ασυνήθιστο τρόπο συνέλαβε για πρώτη φορά την ιδέα του περιστρεφόμενου μαγνητικού πεδίου και του επαγωγικού κινητήρα, ο οποίος χρησιμοποιείται σήμερα σε κάθε ηλεκτρική συσκευή. Αρπάζοντας ένα μεγάλο μυστικό της Φύσης και χαρίζοντας το στους ανθρώπους, έγινε ένας σύγχρονος Προμηθέας που οδήγησε την ανθρωπότητα στην εποχή του ηλεκτρισμού.
Παρά τις αθέμιτες και συχνά δυσφημιστικές μεθόδους που χρησιμοποίησε κατά κόρον ο Τhomas Edison εναντίον του, ο Nikola Tesla επικράτησε θριαμβευτικά στον τιτανικών διαστάσεων "πόλεμο του ηλεκτρικού ρεύματος", πετυχαίνοντας μαζί με τον βιομήχανο George Westinghouse να κατοχυρώσει τη χρήση του εναλλασσόμενου ρεύματος ενάντια στο συνεχές ρεύμα του Edison. Από το 1893, η εταιρεία Westinghouse αναλαμβάνει να εγκαταστήσει το σύνολο της ηλεκτρικής υποδομής των ΗΠΑ, και πολύ σύντομα ολόκληρη η Αμερική θα χρησιμοποιήσει αποκλειστικά το εναλλασσόμενο ρεύμα που υποστήριζε ο Nikola Tesla. Το 1893 εφευρίσκει το ραδιόφωνο και δύο χρόνια μετά κατασκευάζει στους καταρράκτες του Νιαγάρα τον πρώτο υδροηλεκτρικό σταθμό στον κόσμο. Την ίδια χρονιά «φωτογραφίζει» για πρώτη φορά στην ιστορία τα εσωτερικά όργανα του ανθρώπινου σώματος (Τεσλόγραμμα), κατοχυρώνει το βασικό σχέδιο ραδιοτεχνικής, εκπέμποντας ραδιοκύματα σε απόσταση 40 χιλιομέτρων και λίγο αργότερα επιδεικνύει στο έκπληκτο πλήθος στο λιμάνι της Νέας Υόρκης ένα μοντέλο τηλεκατευθυνόμενου πλοιαρίου!
Πέρα από τις εφευρέσεις του που οδήγησαν σε ιστορικές αλλαγές της καθημερινότητας, ο Τέσλα προσπάθησε να δημιουργήσει και φονικά όπλα. Όπως ο ίδιος υποστήριζε, είχε κατασκευάσει μια φονική ακτίνα που την ονόμασε Teleforce, η οποία ήταν ικανή να καταστρέψει ένα σμήνος από εχθρικά αεροπλάνα σε απόσταση 200 μιλίων, αλλά και να αποδεκατίσει ολόκληρους στρατούς.
Έπασχε από ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή και υπέφερε από οπτικές και ακουστικές ψευδαισθήσεις. Έπασχε από μικροβιοφοβία, αρρωστοφοβία, σκοτοφιλία και είχε εμμονή με τον αριθμό 3. Μοναχικός και ψυχικά ασθενής, ζει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του σε ξενοδοχεία. Ζητά πάντα δωμάτιο με αριθμό που διαιρείται διά του 3 και, προτού μπει σε ένα κτίριο, κάνει τον γύρο του τετραγώνου 3 φορές. Αποφεύγει τις χειραψίες και ακολουθεί αυστηρή τελετουργία στο φαγητό του. Τον σερβίρουν πάντα στο ίδιο τραπέζι, τρώει πάντα μόνος με αποστειρωμένα σερβίτσια και χρησιμοποιεί 18 καθαρές πετσέτες κάθε φορά για να πιάνει κάθε πιάτο ή αντικείμενο. Έπασχε από σφαιροφοβία -δεν άντεχε στη θέα σφαιρικών αντικειμένων και γυναικείων κοσμημάτων, ιδιαίτερα των μαργαριταριών, ενώ μπορούσε να λιποθυμήσει αν έβλεπε στο πιάτο του ένα ολόκληρο ροδάκινο. Δεν σύναψε ποτέ ερωτική σχέση παρά το ενδιαφέρον του άλλου φύλου και επέμενε ότι η αγνότητα βοηθά τις επιστημονικές του ικανότητες. Μοναδική του αδυναμία τα περιστέρια. «Ταΐζω τα περιστέρια εδώ και χρόνια, χιλιάδες από αυτά. Υπήρξε όμως ένα λευκό περιστέρι, ένα όμορφο πουλί. Ήταν θηλυκό. Το αναγνώριζα οπουδήποτε. Ναι, το αγαπούσα αυτό το περιστέρι, το αγαπούσα όπως ένας άνδρας αγαπά μια γυναίκα. Και με αγαπούσε κι εκείνη» (!)
Έφυγε από τη ζωή στις 7 Ιανουαρίου του 1943, σ’ ένα ξενοδοχείο της Νέας Υόρκης με τις τσέπες άδειες...
... “You should not be at all surprised if someday you see me fly from New York to Colorado Springs in a contrivance which will resemble a gas stove and weigh almost as much.” Nikola Tesla, 1913.

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο


Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.


Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και στέκεται
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.227
Reaction score
139.783
Μετά την οδηγική απόλαυση που προσφέρουν οι επιδόσεις supercar, το δίκτυο supercharger είναι το σημαντικότερο κριτήριο για να επιλέξει κανείς Tesla και η ανάπτυξή του ίσως η μεγαλύτερη καινοτομία που έχει εισάγει η εταιρεία.
Ακριβώς.

Απλώς θέλει λιιιγο ακόμα (εντός του 2023, να μπουν και Θεσσαλονίκη και στο δρόμο για Αλεξανδρούπολη αλλά και για ιόνιο) για να νιώσουμε και δω στην Ελλάδα τι σημαίνει αυτό το εκπληκτικό δίκτυο superchargers της Τεσλα, αυτό το κορυφαίο πλεονέκτημα που έχει οδηγήσει τη φίρμα σε τόσο υψηλές πωλήσεις σε όλο τον κόσμο.

Πάντως από πλευράς απλότητας χρήσης, δεν έχει αντίπαλο. Ούτε apps, ούτε καν κινητό μαζί σου, ξεκινάς από δω και πας Κίνα, μετά ευθεία ως την Ισπανία, και όπου θες. Παντού θα βρεις φορτιστές και σε ντετέ είσαι έτοιμος να φύγεις. Μεγάλη δουλειά.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.227
Reaction score
139.783
Μέσα στον Ιούνιο η εξάπλωση των δικτύων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων συνεχίστηκε δυνατά και θα συνεχίσει έτσι, κάθε βδομάδα κλείνουν όλο και περισσότερα κενά...

+ ο 1ος ταχυφορτιστής στην Κοζάνη!
+ ο 1ος ταχυφορτιστής στην Κομοτηνή!
+ ο δεύτερος ταχυφορτιστής στον Βόλο!
+ 8 Τεσλα στην Αταλάντη!

Για Ελλάδα, αυτές είναι ταχύτητες σταρτρεκ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.378
Reaction score
31.356
Και από ότι έχω καταλάβει οι ταχυφορτιστές Tesla αργότερα θα γίνουν διαθέσιμοι και στα άλλα ηλεκτρικά.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.866
Reaction score
99.735
+ 8 Τεσλα στην Αταλάντη!
Και από ότι έχω καταλάβει οι ταχυφορτιστές Tesla αργότερα θα γίνουν διαθέσιμοι και στα άλλα ηλεκτρικά.
Μακάρι να επεκταθεί και πέρα από Ολλανδία και Νορβηγία, κυρίως γιατί είναι αξιόπιστοι. Σε αντίθεση με άλλους ταχυφορτιστές.
 
Last edited:

Μηνύματα
6.942
Reaction score
5.832
Και όμως επέστρεψε... και ηλεκτρικό

291724713_10221646495577860_504230389174153047_n.jpg

291716708_10221646496937894_3600477825602393398_n.jpg


Aυτό το θέμα της ηλεκτροκίνησης σε μια πτωχευμένη επί της ουσίας χώρα με εκνευρίζει αφάνταστα!!!! Και δεν επισημαίνει κανείς ότι θα επιβαρύνει την ατμόσφαιρα η αύξηση της παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος για την ανάγκη φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων! Επίσης πολύ θα ήθελα να δω πως ξεκινά ένα ηλεκτρικό τρίκυκλο φορτωμένο με έναν τόνο φορτίου χωρίς να πάρει φόρα......

Eχω μια απορία.τα εργοστάσια που θα φτιάχνουν Ηλέκτρικα αυτοκίνητα, μπαταρίες ανεμογεννήτριες κλπ θα δουλεύουν με μπαταρίες??τα άρματα μάχης με τι θα κινούνται????
 

Μηνύματα
16.967
Reaction score
24.173
Και δεν επισημαίνει κανείς ότι θα επιβαρύνει την ατμόσφαιρα η αύξηση της παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος για την ανάγκη φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων! Επίσης πολύ θα ήθελα να δω πως ξεκινά ένα ηλεκτρικό τρίκυκλο φορτωμένο με έναν τόνο φορτίου χωρίς να πάρει φόρα
Αδύνατον να τα σχολιάσω χωρίς να γίνω καλός μετά από τόσες σελίδες
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.378
Reaction score
31.356
Έχουν απαντηθεί αυτά τα ερωτήματα πολλές φορές, και υπάρχουν και σχετικά άρθρα στο εξωτερικό.
Μάλιστα εχθές έβλεπα σχετικό βίντεο με τον καθηγητή του ΕΜΠ Αντώνιο Κλαδά.

Ο βενζινοκινητήρας αποδίδει μάξιμουμ 20%. Δηλαδή αν θα του βάζαμε καύσιμο για την παραγωγή 1kw το τελικό ποσοστό της δύναμης που θα κατέληγε στον άξονα κίνησης είναι το 20% αυτής. Στον ντιζελοκινητήρα και στο ιδανικότερο σενάριο και αν πιστέψουμε όλα όσα μας λέει η Mercedes, είναι 40%. Στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο αυτό το νούμερο είναι τουλάχιστον 90%.

Τουλάχιστον 90%, και θα βελτιώνεται συνεχώς, είπε ο καθηγητής Κλαδάς.
Μόνο για τις μπαταρίες λιθίου αυτή τη στιγμή μιλάμε για απόδοση στο 99%, είπε. Δηλαδή για κάθε 1000w (1kw) που μπαίνουν μέσα σε μια μπαταρία, έχουμε διαθέσιμα προς κατανάλωση τα 990w. Ως συνολικό νούμερο το τελικό ποσοστό διαθέσιμης ενέργειας μέχρι να φτάσει στον τροχό θα είναι 900w τουλάχιστον, όταν στον βενζινοκινητήρα και ντιζελοκινητήρα είναι 200w & 400w αντίστοιχα.

Είναι επίσης γνωστό πως ακόμα και η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας με ορυκτά καύσιμα είναι φθηνότερη, αποδοτικότερη και φιλικότερη στο περιβάλλον. Η σύγκριση είναι περίπου η μέρα με τη νύχτα.
Ακόμα και στην περίπτωση που βγαίνει καυσαέριο από τα φουγάρα για να γεμίσουν τα ηλεκτρικά, είναι πολύ λιγότερο, μακριά από τα κέντρα, οπότε η εκπομπή ρύπων στα αστικά κέντρα είναι μηδέν. Συν το γεγονός πως το ηλεκτρικό όχημα γεμίζει και με φυσικό αέριο και με ΑΠΕ, ενώ το εσωτερικής καύσης δεν.

Όσο αφορά τα φορτηγά, ένα "κιβώτιο μετάδοσης" σε ηλεκτρικό μοτέρ είναι μια λύση, σύμφωνα με τον κ. Κλαδά πάντα, καθώς όλη η δύναμη του ηλεκτροκινητήρα θα μεταφερθεί στην ικανότητα αυτή, αντί αυτή της γρήγορης επιτάχυνσης.

Τα άρματα μάχης είναι εντελώς άσχετο παράδειγμα καθώς δεν μετακινούμαστε με αυτά καθημερινά. Επειδή υπηρέτησα στα τεθωρακισμένα η μοναδική διαδρομή που έκαναν τα M60A3 στους 15 μήνες που ήμουν στον Έβρο ήταν λόγο μετακόμισης στρατοπέδου. Κάτι άλλο δεν έκαναν και όταν τα βάζαμε μπροστά ήταν για να κάνουν κανένα μέτρο άντε δύο να βγουν από τα σκέπαστρα, να τα δει ο ήλιος ☀. 🙂
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
6.999
Reaction score
5.550
Φτου κι απ' την αρχή για τον καθένα που βλέπει φως και μπαίνει :)

Μου θυμίζει το νήμα για τον κορονοϊό.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.326
Μηνύματα
2.971.814
Members
38.301
Νεότερο μέλος
antavent
Top