Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

gonis

Luger
Μηνύματα
4.455
Reaction score
12.209
Και όμως επέστρεψε... και ηλεκτρικό

View attachment 257420
View attachment 257421

Aυτό το θέμα της ηλεκτροκίνησης σε μια πτωχευμένη επί της ουσίας χώρα με εκνευρίζει αφάνταστα!!!! Και δεν επισημαίνει κανείς ότι θα επιβαρύνει την ατμόσφαιρα η αύξηση της παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος για την ανάγκη φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων! Επίσης πολύ θα ήθελα να δω πως ξεκινά ένα ηλεκτρικό τρίκυκλο φορτωμένο με έναν τόνο φορτίου χωρίς να πάρει φόρα......

Eχω μια απορία.τα εργοστάσια που θα φτιάχνουν Ηλέκτρικα αυτοκίνητα, μπαταρίες ανεμογεννήτριες κλπ θα δουλεύουν με μπαταρίες??τα άρματα μάχης με τι θα κινούνται????
Θα ήταν fair να βάλεις και την πηγή που το ψάρεψες στο fb;)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.227
Reaction score
139.783
Άνοιξε η ελληνική πλατφόρμα για αναβάθμιση λογισμικού στα iD, προσοχή, χρειάζεται ο ιδιοκτήτης να κλείσει ραντεβού με την αντιπροσωπεία.


 


Μηνύματα
1.204
Reaction score
189
Για την τεχνολογία e-power που χρησιμοποιεί η NISSAN, τι γνώμη έχετε? Για παράδειγμα το νέο NISSAN Qashqai E-power. Πιστεύω ότι από το να ψάχνεις για σταθμό τροφοδοσίας, αξίζει τον κόπο. Ψάχνω τόσο καιρό για την αγορά ενός ηλεκτρικού (?), hybrid (?), semi Hybrid (?) , ή τώρα e-power?
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.378
Reaction score
31.357
Γνωρίζει κάποιος ηλεκτροκίνητος τι συμβαίνει με διάφορους δημόσιους ταχυφορτιστές που έχουν χρονοχρέωση;

Είναι νέο φρούτο αυτό;
Υπάρχει κάτι που πρέπει να έχουν ή να μην έχουν τα ηλεκτρικά οχήματα ώστε να φορτίσουν και σε άλλους σταθμούς;

Thanks.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.227
Reaction score
139.783
Γνωρίζει κάποιος ηλεκτροκίνητος τι συμβαίνει με διάφορους δημόσιους ταχυφορτιστές που έχουν χρονοχρέωση;
ναι
Είναι νέο φρούτο αυτό;
όχι
Υπάρχει κάτι που πρέπει να έχουν ή να μην έχουν τα ηλεκτρικά οχήματα ώστε να φορτίσουν και σε άλλους σταθμούς;
όχι

πχ χθες φόρτισα για πλάκα στο


όσο τρώγαμε με το φαλάκρα τα ωμά.


ήταν φορτιστής 11-άρης της πόρσε, δωρεάν σε πόρσε, με χρονοχρέωση στα υπόλοιπα (κανόνες της πόρσε) και η χρέωση είναι 3 ευρώ την ώρα δηλαδή 27 λεπτά την kWh. Κουμπώνεις, ξεκινάει φόρτιση, πληρώνεις φεύγοντας.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.378
Reaction score
31.357
ναι

όχι

όχι

πχ χθες φόρτισα για πλάκα στο


όσο τρώγαμε με το φαλάκρα τα ωμά.


ήταν φορτιστής 11-άρης της πόρσε, δωρεάν σε πόρσε, με χρονοχρέωση στα υπόλοιπα (κανόνες της πόρσε) και η χρέωση είναι 3 ευρώ την ώρα δηλαδή 27 λεπτά την kWh. Κουμπώνεις, ξεκινάει φόρτιση, πληρώνεις φεύγοντας.
Ωραίο ξενοδοχείο, έχω μείνει.

Υπάρχουν και κάτι άλλοι από ότι έχω δει, που πληρώνεις ένα πάγιο επειδή κούμπωσες, μαζί με μία άλλη χρέωση, και καπέλο άλλη χρέωση ανά λεπτό. Νομίζω NRG, δεν είμαι σίγουρος.
Για την τεχνολογία e-power που χρησιμοποιεί η NISSAN, τι γνώμη έχετε? Για παράδειγμα το νέο NISSAN Qashqai E-power. Πιστεύω ότι από το να ψάχνεις για σταθμό τροφοδοσίας, αξίζει τον κόπο. Ψάχνω τόσο καιρό για την αγορά ενός ηλεκτρικού (?), hybrid (?), semi Hybrid (?) , ή τώρα e-power?
Δεν το λες ηλεκτρικό αλλά την νέα γενιά υβριδικών. Υπάρχει βενζινοκινητήρας που δεν μπορεί να δώσει κίνηση στον τροχό, γιατί παράγει ενέργεια για την μπαταρία ή τον ηλεκτροκινητήρα. Έχεις επιλογή ανάλογα τις συνθήκες.
Ο ηλεκτροκίνητος δεν το λέει ηλεκτρικό, ο βενζινοκίνητος το λέει μέση λύση.

Καλά σου είπε ο Κώστας.
Μόνο και μόνο επειδή σκέφτεσαι πως θα ψάχνεις, δεν είσαι ο οδηγός που θα μπορεί να ζήσει με ηλεκτρικό όχημα.

Είτε αυτό είτε ΜΕΚ θεωρώ πως δεν θα ζήσεις διαφορά στη χρήση.
 
Last edited:


Gio

Μηνύματα
293
Reaction score
185
Αν έχεις δικό σου χώρο πάρκινγκ, καί χρησιμοποιείς τα αυτοκίνητο καί για ταξίδια, καί θέλεις να επιβαρύνεις το περιβάλλον όσο λιγότερο γίνεται, νομίζω ότι το plug in hybrid είναι η καλύτερη λύση αυτή την στιγμή.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.680
Reaction score
8.322
Δεν είναι νέα γενιά, το Chevy Volt και η BMW i3 έτσι λειτουργούσαν πριν πολλά χρόνια.
Ναι και όχι. Τεχνικά έχεις δίκιο πως ένα ηλεκτρικό με range extender και το e-POWER της Nissan είναι το ίδιο πράγμα.

Στην πράξη όμως η διαφορά είναι πως αυτά που αναφέρεις ήταν "κανονικά" ηλεκτρικά στη φιλοσοφία τους, με μπαταρία ικανή να δώσει ένα range αρκετό για τις καθημερινές (τουλάχιστον) μετακινήσεις σου. Απλώς είχε και το REx για όποτε χρειαζόταν.

Ενώ το Qashqai e-POWER για παράδειγμα με τη μπαταρία των 2,1kWh (!) στην πράξη λειτουργεί ως υβριδικό και μάλιστα mild.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.227
Reaction score
139.783
Τελικά δεν μου απάντησες στην ερώτησή μου...
Απάντησα (πάρε ICE) όπως αρμόζει στα πιστεύω σου, και σύμφωνα με τις γνώσεις μου.

Αν θεωρούσα καλύτερη επιλογή το υβριδικό της νισαν, θα στο πρότεινα, αλλά δεν το κάνω.

Θεωρώ ότι όλα τα υβριδικά, έχουν το άθροισμα των μειονεκτηματων όλων, έχουν πλήρες σέρβις ice κινητήρα και κανονική τακτική επίσκεψη σε βενζινάδικα, έχουν λάδια και φίλτρα λαδιού και καυσίμου, τα έχουν όλα, ε, σιγά τη διαφορά. Πάρε σκέτο ice, εφόσον δεν θες την μπριζα, δεν θες να ψάχνεις, κλπ.

Τα υβριδικά με σημαντική ποσότητα μπαταρίας, ώστε να κινούνται ηλεκτρικά στις καθημερινές διαδρομές, έχουν 5 μειονεκτηματα:

- είναι ακριβά (προστίθεται στο κόστος του ICE ένας ηλεκτροκινητήρας και μπαταρίες και όλα τα συστήματα ενός ev)
- μέσα στην πόλη με σκέτο τον ηλεκτροκινητήρα, έχουν ποταπες επιδόσεις, άμα δε μπει ο ice είναι κότες.
- εκτός πόλης, ιδίως σε μεγάλες διαδρομές που θα εξαντληθεί η μπαταρία και θα πάνε καθαρά ice, καίνε τα άντερά τους. (και έχουν υποδεεστερες επιδόσεις, πάει φεύγει η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα)
- η φόρτιση στη μπριζα είναι πολύ αργή, ιδίως σε μεγάλο ταξίδι, δεν υπάρχει περίπτωση να περιμένεις με τις ωρες να φορτίσει για να πηγαίνεις υβριδικά, με το σύνολο της ισχύος των 2 κινητήρων και με μειωμένη κατανάλωση.
- έχουν πλήρες σέρβις για ice

Τα θεωρώ πολύ κακές επιλογές, που όμως ταιριάζουν με την ψυχοσύνθεση κάποιων, που "τρομάζουν" με τα ηλεκτρικά.


ΥΓ. Μην καταπιέζεστε, πάρτε ice. Σιγά τώρα.

ΥΓ. 2. Εν ετει 2022, είμαι κατά κάθε μορφής υβριδικού. Προ 5-ετιας, που πρακτικά δεν υπήρχαν τα ηλεκτρικά (μόνο νισαν λιφ και μπεμβε ι3, Τεσλα από εισαγωγή) και πρακτικά στην Ελλάδα δεν υπήρχε ούτε 1 δημόσιος φορτιστής ούτε για δείγμα, ήταν εξαιρετική επιλογή ακόμα και το υβριδικό της τογιοτα. Τώρα όμως, με τόσα διαθέσιμα μοντέλα ηλεκτρικών, προσωπικά όλα τα υβριδικά, τα θεωρώ εντελώς ξεπερασμένα και κακές επιλογές, αλλά φυσικά έχουν αγοραστικό κοινό, που ταιριάζει στις ανάγκες τους και στα πιστεύω τους και πιθανώς στις συνήθειές τους. Και μια χαρά πάνε οι πωλήσεις τους. Εγώ εκφράζω απλώς την προσωπική μου γνώμη, τι θα έκανα εγώ. 😎
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.227
Reaction score
139.783
Το νέο ev της νισαν, είναι σίγουρα εξαιρετική επιλογή.
Ξέρει καλά η νισαν. 😎

Απλώς βγαίνει στα λεφτά του μοντελ Υ, και είναι δεδομένο πως ξέρει καλά και η Τεσλα. 😜

Εκεί πάμε σε όποιο σαρεσει απέξω, και αν θες επιδόσεις και τρελό σοφτγουερ (Τεσλα) ή άνεση και την εγγύηση της νισαν, με τα συνεργεία σε κάθε πόλη της χώρας. Η υποστήριξη είναι σημαντική υπόθεση.

Στα ατού της Τεσλα, το δίκτυο ταχυφορτιστών.
 
Last edited:

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.889
Reaction score
21.806
Κατάλαβα. Ίσως καλύτερα να περιμένω το Ariya.
Καλά θα κάνεις.
Θα έρθει στην Κύπρο το φθινόπωρο (τέλη Σεπτεμβρίου) και κανόνισα ήδη να το πάρω για test drive.:drinks:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.227
Reaction score
139.783
Πάντως για το σκεπτικό της επιλογής υβριδικού με ικανή μπαταρία για εντός πόλης κίνηση στις 340 μέρες του χρόνου, και ύπαρξη βενζινοκινητήρα για τις 10 μέρες του χρόνου για μακρινά ταξίδια, αντιπροτεινω καθαρά ηλεκτρικό για την πόλη και ενοικίαση ICE για τις εκδρομές μεγάλων αποστάσεων.

Το βρίσκω τραγικά πιο λογική επιλογή να νοικιάζεις ICE τη 1 φορά το χρόνο (αντε 2 ή 3) που θες να κάνεις μεγάλο ταξίδι, παρά να αγοράσεις κινητήρα εσωτερικής καύσης και να τον συντηρείς για αυτή την τιποτενια χρήση.

Όσοι έχουν πολύ συχνά μεγάλα ταξίδια, αν δεν ταιριάζει το ηλεκτρικό με την ψυχοσύνθεσή τους, ice. Εκεί ιδίως, τα υβριδικά είναι η χειρότερη επιλογή, διότι θα πηγαίνουν ως ICE...


ΥΓ. Η ενοικίαση 1-3 φορές το έτος, έχει πολλαπλά πλεονεκτήματα, γιατί μπορείς να νοικιάζεις όχημα κατάλληλο για τις εκάστοτε συνθήκες, πχ τζιπ 4-κινητο σοβαρό για να πας στα βουνά εκτός δρόμου, ή βανακι 9 θεσιο για να πάτε εκδρομή στο χωριό με χώρο για ποδήλατα και τενεκεδες λάδι και ότι θες. Τέλος πάντων, αναλόγως αναγκών, νοικιάζεις το κατάλληλο όχημα. Εγώ είχα ευχαριστηθεί μια φορά ένα βανακι μερτσεντες νομίζω 11 θεσιο, όταν είχαμε μαζευτεί πολλοί για να πάμε μαζί εκδρομή. Σούπερ ήταν, το ερωτεύτηκα. 🤣😂😜
 
Last edited:

Gio

Μηνύματα
293
Reaction score
185
Ξέρουμε πόσα χιλιόμετρα βγάζει ένα plug in hybrid με συνδυαστική χρήση, σε ταξίδι, ώστε να έχει και οικονομία και επιδόσεις;
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.083
Reaction score
77.095
Η επιλογή που μάλλον οριστικά έκανε ο ΦτΦΜΔΠ θα κινείται 90% ηλεκτρικά στις καθημερινές μεσαίες εκτός πόλης κυρίως διαδρομές με θαυμάσιες επιδόσεις και θα ταξιδεύει ταχύτατα με συνδυασμένη ισχύ ή και μόνο κινητήρα εσωτερικής καύσης με την προσθήκη απλού προγράμματος.
Θα τραβάει και βάρκα. :p
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.046
Reaction score
43.444
Η επιλογή που μάλλον οριστικά έκανε ο ΦτΦΜΔΠ θα κινείται 90% ηλεκτρικά στις καθημερινές μεσαίες εκτός πόλης κυρίως διαδρομές με θαυμάσιες επιδόσεις και θα ταξιδεύει ταχύτατα με συνδυασμένη ισχύ ή και μόνο κινητήρα εσωτερικής καύσης με την προσθήκη απλού προγράμματος.
Θα τραβάει και βάρκα. :p
το σημαντικό είναι να γλιτώσουμε την ντροπή του κουπρα και ας είναι ότι θελει
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.326
Μηνύματα
2.971.815
Members
38.301
Νεότερο μέλος
antavent
Top