Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)



Ndis

Titika
Μηνύματα
1.935
Reaction score
4.774

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.283
Reaction score
31.233
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.059
Reaction score
139.410


Φυσικά το ΚΙΑ.
Σε όλα. Ιδίως σε ταχύτητα φόρτισης.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.059
Reaction score
139.410
Ξεκίνησα από τα Γιάννενα το βράδυ, με φουλ φόρτιση 100%, στο ΒΡ μέσα στα Γιάννενα, για επιστροφή στην Θεσσαλονίκη.

Τα βουνά εκεί έχουν καλές ανηφόρες (Μέτσοβο, Γρεβενά, κλπ) και τα 300χλμ απόσταση δεν ήθελα σε καμία των περιπτώσεων να μη τα βγάλω σερί, δεν ήθελα να κάνω στάση φόρτισης ούτε για πλάκα μέσα στη νύχτα.

Στα 10-δες τούνελ έχει όριο ταχύτητας 80, και ενδιάμεσα έχει 100, αλλά και 130 κυρίως μετά την Βέροια. Οπότε αποφάσισα μέχρι Βέροια να πάω τέρμα οικονομικά, να δω και τι θα καταφέρω από κατανάλωση, είχα όρεξη που λένε για μετρήσεις.

Οπότε τι πιο απλό, έβαλα κρουζ κοντρόλ στα 90, και πάμε καρφί μέχρι Βέροια και βλέποντας και κάνοντας μετά.

Γυναικόπαιδα μέσα στο αυτοκίνητο, έπεσαν κατευθείαν για ύπνο.

Εδώ λίγο μετά το ξεκίνημα με 100% μπαταρία, στην ευθεία στα 5-6 φανάρια για να βγεις από Γιάννενα, στα οποία σταματάς σε όλα. Ρυθμισμένα να σου σπαν τα νεύρα. 😂😁😜

IMG_20220723_230537.jpg


Όπου με ενημέρωσε πως είχα 395 χλμ αυτονομία.

Εδώ στην τελευταία στροφή που βγαίνει στην ευθεία της Βέροιας

IMG_20220724_012214.jpg


Μετά από 189 χιλιόμετρα διαδρομής, είχα ακόμα 236 χιλιόμετρα αυτονομίας (σύνολο 425).

Μέση κατανάλωση 12,8 kWh /100 km και η μπαταρία στο 53%.

Κανενας να μοιραστώ το ρεκόρ, όλοι στο αυτοκίνητο κοιμούνται.. Είναι 1:22 μετά τα μεσάνυχτα. ❤❤❤

Αλλαζω ταχύτητα στο κρουζ κοντρόλ και την πάω στα 105. Εδώ φώτο στην ευθεία της Βέροιας, όταν έφτασα στο 50% της μπαταριας, μετά από 8 λεπτά οδήγησης στα 105:

IMG_20220724_013058.jpg


Εδώ έχω φτάσει στο ύψος του αεροδρομίου, λίγο πριν το σπίτι.

IMG_20220724_022623.jpg


~14 kWh /100km μέση κατανάλωση και 25% ακόμα διαθέσιμη μπαταρία.

Το σύνολο της κατανάλωσης του ταξιδιού με τις βόλτες σε φροντζου πολιτεία και παραλία των Ιωαννίνων:

IMG_20220724_022630.jpg


620 χλμ απόστασης με ~15 μέση κατανάλωση.

Φορτισα δωρεάν στο κόσμος πριν φύγουμε, και μια φορά στα Γιάννενα στο ΒΡ, όπου έδωσα 24,5 ευρώ. Επίσης έκανα δοκιμή φόρτισης στο ΔΕΗ Blue εκεί έξω από τα Γιάννενα, που ήταν μια απογοήτευση, διότι ακόμα παίζει πιλοτικά, και δίνει μέχρι 36 kW, απογοήτευση γιατί περίμενα 100 kW.. Έδωσα 2-3 ευρώ κι εκεί.

Συνολικό κόστος για 620 χλμ πες 30 ευρώ. Θα μπορούσα όμως να φορτίσω μέχρι 80% στα Γιάννενα και να πληρώσω λιγότερα. 😂😁😜

Τέλος πάντων, πήγα για να δοκιμάσω τον 100-ρη, κι έφαγα ήττα. Αναγκάστηκα να περιμένω 1 ώρα να φορτίσει μέχρι 100% στο βενζινάδικο της ΒΡ σε 50-αρη.

Την επόμενη φορά που θα πάω, θα φορτίζω στα 135 kW και θα επιβεβαιώσω πριν πάω ότι ο φορτιστής της ΔΕΗ Blue θα δίνει αυτά τα 135 kW, οπότε η στάση φόρτισης θα γίνει μέχρι 85-90% (δε χρειάζεται μέχρι 100% για επιστροφή από κει) και θα είναι πραγματικά πολύ σύντομη. Την πάτησα για τελευταία φορά. Ταλαιπωρία. 😭
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.230
Reaction score
36.328
Ξεκίνησα από τα Γιάννενα το βράδυ,
έβαλα κρουζ κοντρόλ στα 90,

Γυναικόπαιδα μέσα στο αυτοκίνητο, έπεσαν κατευθείαν για ύπνο.
8-):roflmao:

αφου δεν κοιμηθηκες κι εσυ και αντεξες μεχρι Θεσσαλονικη!!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.059
Reaction score
139.410
Όταν ξεκίνησα, από Γιάννενα, στο Google maps έλεγε πως θα φτάσω 2:10 αλλά μετά τα 5-6 φανάρια που σταμάτησα, έγινε 2:15.

Τελικά έφτασα 2:30.

Προφανώς μπορούσα να πάω πιο γρήγορα σε αρκετά σημεία της διαδρομής, και να έφτανα με ξεψυχισμένη την μπαταρία, κι όχι στο 25%, υποθέτω πως θα μπορούσα να φτάσω μισή ώρα νωρίτερα.

Δεν με χαλάει καθόλου να πηγαίνω χαλαρά, ιδίως με κόσμο να κοιμάται μέσα, αργά τη νύχτα.

Με χαλάει όμως να χρειάζεται να περιμένω 1 ώρα σε 50-αρη.

Με χαλάει που στα Γρεβενά έχει μόνο 11-ρηδες (4) στα ΑΒ Βασιλόπουλος.

Με χαλάει που στο Μέτσοβο έχει μόνο 1 11-ρη.

Με χαλάει που στην Κοζάνη έχει μόνο 1 50-ρη.

Βεροια έχει 50-ρηδες, και στην ευθεία στα ΣΕΑ επίσης έχει 50-ρηδες.

Ο 180-αρης στα Γιάννενα είναι η αρχή του πολιτισμού, της άνεσης. Γρήγορη φόρτιση.

Παιδιά μόνο αυτό μετράει, να φορτίζει γρήγορα. Τα υπόλοιπα είναι θεωρίες συνωμοσίας.

Βεβαίως στο οικονομικό, με μια δωρεάν φόρτιση πριν φύγω, έχουμε άλλη εικόνα. Με 30 ευρώ βάζετε 15 λίτρα βενζίνης και αν. Με τα ίδια λεφτά έβγαλα 620 χιλιόμετρα κι είχε άλλα 110 χιλιόμετρα αυτονομίας περίσσευμα, δεν υπάρχει σύγκριση.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.834
Reaction score
99.591
Οπότε τι πιο απλό, έβαλα κρουζ κοντρόλ στα 90, και πάμε καρφί μέχρι Βέροια
Καλά, καρφί δεν το λες... :whistling:


Αλλαζω ταχύτητα στο κρουζ κοντρόλ και την πάω στα 105.
Τα μπλόκα να προσέχεις. :tongue:
 

Μηνύματα
6.997
Reaction score
5.547
Βουλγαρία, Σόφια είχε το πρόγραμμα το Σαββατοκύριακο, κατευθείαν από Χαλκιδική.
1200 χιλιόμετρα. Συνολικό κόστος φορτίσεων 52 ευρώ.

Επιτέλους να δω πώς είναι και η εμπειρία σε ταξίδι. Μόνο με ένα app καθάρισα.
Fines charging app
Λίγο μετά τα σύνορα στην παράκαμψη για Μαρικόστινοβο έχει διπλό 225kW + 1 x 120kW.
Χωρίς τη βαβούρα των βενβινάδικων, όπου γίνεται χαμός, γιατί περιμένουν όλοι να γεμίσουν βενζίνη/πετρέλαιο με το που μπουν Βουλγαρία.

01aaaab.jpg



Άντε να δω μια φορά πώς είναι να φορτίζω στο όριο του αυτοκινήτου (100kW).
0,49 Ευρώ / kWh
Σε 25 λεπτά φόρτισα 20-80%.

01.jpg


από το καλώδιο-μπουρί:

01ab.jpg


01aab.jpg
 



Μηνύματα
6.997
Reaction score
5.547
Tip: Στο νέο εστιατόριο Happy που άνοιξε στον αυτοκινητόδρομο στο ύψος του Σαντάνσκι μπορεί να φορτίσει κανείς δωρεάν όσο απολαμβάνει τα σούσι του. Οι φορτιστές είναι στο υπόγειο πάρκινγκ, έχει 3-4.

Πλησιάζοντας Σόφια, στην παλιά είσοδο της πόλης, στο ύψος του Pernik, έχει το επόμενο Fines charging point σε ένα ήσυχο βενζινάδικο.
Διπλό 150άρη.

02.jpg
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.059
Reaction score
139.410
Μου θύμισες την επόμενη βόλτα μου, λέω να πεταχτώ ένα σβκ να αράξω κει στο Μπάνσκο.

220 χιλ είναι όλη η απόσταση από το σπίτι μου και προφανώς δε χρειάζεται στάση φόρτισης για να φτάσω, αυτό είναι δεδομένο, ακόμα κι αν πηγαίνω σα τρελός. (160 😁😂😜)

Ωστόσο μετά το Σιδηρόκαστρο, μια 5-λεπτη στάση στον 225 kW φορτιστή, θα την κάνω, έτσι για να δω πολιτισμό (να ρίξουμε κι ένα κατουρημα από τους καφέδες). 😁😂😜

Στο Μπάνσκο έχει 125 kW από την ίδια φίρμα, οπότε μια 10-λεπτη στάση μόλις φτάσω για να ελέγξω και την λειτουργία του φορτιστή, αρκεί και περισσεύει για όλα τα πήγαινε έλα ενός τριημέρου, και μια σύντομη φόρτιση μέχρι 70% στην αναχώρηση (κάνα 10-λεπτο θα είναι).

Και ομοίως στην επιστροφή, στάση φόρτισης δε θα χρειάζεται, μόνο για κατουρημα προβλέπεται στάση. 😁😂😜

Άμα έχει ταχυφορτιστες τέτοιας ισχύος, είναι απόλαυση.



Τα μπλόκα να προσέχεις.
Καλά που μου το θύμισες. ✌✌✌

Και στο πήγαινε και στο έλα, είχε μπλόκα τροχαίας με ραντάρ στημένα κάπου δεν είδα (δεν με ενδιαφέρουν, έπαιζα με τινταλ και σποτιφαι στο δρόμο), όπου είχε 3-4 σταματημένα ΙΧ να τους κόβουν κλήσεις. 😎

Είχε κι ένα φορτηγό στο ένα μπλόκο, του έκοβαν κι αυτουνού κλήση.

Εμένα με είδαν όλοι αυτοί να περνάω και να γελάω. 😁😂😜
 
Last edited:


JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.058
Reaction score
28.327
Μου θύμισες την επόμενη βόλτα μου, λέω να πεταχτώ ένα σβκ να αράξω κει στο Μπάνσκο.

220 χιλ είναι όλη η απόσταση από το σπίτι μου και προφανώς δε χρειάζεται στάση φόρτισης για να φτάσω, αυτό είναι δεδομένο, ακόμα κι αν πηγαίνω σα τρελός. (160 😁😂😜)

Ωστόσο μετά το Σιδηρόκαστρο, μια 5-λεπτη στάση στον 225 kW φορτιστή, θα την κάνω, έτσι για να δω πολιτισμό (να ρίξουμε κι ένα κατουρημα από τους καφέδες). 😁😂😜

Στο Μπάνσκο έχει 125 kW από την ίδια φίρμα, οπότε μια 10-λεπτη στάση μόλις φτάσω για να ελέγξω και την λειτουργία του φορτιστή, αρκεί και περισσεύει για όλα τα πήγαινε έλα ενός τριημέρου, και μια σύντομη φόρτιση μέχρι 70% στην αναχώρηση (κάνα 10-λεπτο θα είναι).

Και ομοίως στην επιστροφή, στάση φόρτισης δε θα χρειάζεται, μόνο για κατουρημα προβλέπεται στάση. 😁😂😜

Άμα έχει ταχυφορτιστες τέτοιας ισχύος, είναι απόλαυση.




Καλά που μου το θύμισες. ✌✌✌

Και στο πήγαινε και στο έλα, είχε μπλόκα τροχαίας με ραντάρ στημένα κάπου δεν είδα (δεν με ενδιαφέρουν, έπαιζα με τινταλ και σποτιφαι στο δρόμο), όπου είχε 3-4 σταματημένα ΙΧ να τους κόβουν κλήσεις. 😎

Είχε κι ένα φορτηγό στο ένα μπλόκο, του έκοβαν κι αυτουνού κλήση.

Εμένα με είδαν όλοι αυτοί να περνάω και να γελάω. 😁😂😜
Εμείς με τα IEC δεν κάνουμε στάσεις , παρά μόνο αν παραπονεθεί το έτερον ήμισυ , ότι σκάει η φούσκα του .
ΌΠΟΙΟ ΕΤΕΡΟΝ ΗΜΙΣΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΟ).
Χρόνος στάσης , 2 λεπτά . Πάει κατράει έρχται φεύγουμε βολίδα. Εκτός εάν θέλουμε και μείς κατούρημα ή καφέ.
Στο δρόμο για BANSKO πηγαίνουμε με 220 , όπου έχει μπλόκα παιρνάμε με 140 και γελάμε.
Τα scanners που έχουμε τους πιάνουν , ακόμα και τα μπιστόλια.
Παντού πηγαίνουμε χωρίς αύριο . 220-240 ΄'οτι σηκώνει ο δρόμος και η κίνηση .
Οταν φτάσουμε , ΑΝ χρειαστεί , που δεν χρειάζεται συνήθως βάζουμε βενζίνη.


PS όταν οδηγούμε κοιτάμε τον δρόμο , δεν παίζουμε με Tidal και spotify.
 


JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.058
Reaction score
28.327
Το είπα λίγο παραπάνω.
Δεν έχω σύνδρομο προστάτη.
Εσύ που έχεις κατούρα όσο θές. :biggrin:
Ξεκόλλα , πάρε το CLS και πήγαινε και λιώσε το .
 

Μηνύματα
3.464
Reaction score
11.480
Είμαι σε αναζήτησή
Βενζίνη ή αμιγώς ηλεκτρικό

Τρεις απαιτήσεις :

1). SUV ή bSUV , άρα σχετικά υπερυψωμένο και όχι «λεωφορείο» δηλ συμμαζεμένο γιατί ξεπαιδιασαμε.

2). 4x4 απαραίτητο και σχετικά σοβαρό και όχι γιαλαντζί, ( μου είναι απαραίτητο και στην εξοχική και στη μόνιμη κατοικία ) και επειδή οι συνήθειες δε κόβονται , καθότι 35 συνεχόμενα χρόνια «τζιπάς» (μεγαλωμένος με «κοντές» σχέσεις στα σασμάν ;)), αλλά βάζω νερό στο κρασί μου γιατί δε υπάρχουν πια :cry: ), καλοδεχούμενα, μπλοκε, κλειδωμένα διαφορικά κλπκλπ.

3). Αυτόματο σασμάν οπωσδήποτε.

Σημείωνω ότι το ηλεκτρικό πρέπει να έχει αυτονομία 400+ χλμ με οποιεσδήποτε συνθήκες, (ζέστη /κρύο , ταχύτητα στιν εθνική 120-130, ανάβαση βουνού, κλιματισμός ), ώστε να πηγαινοέρχομαι στο εξοχικό (που είναι με ΑΠΕ, χωρίς ΔΕΗ ), χωρίς στάσεις για φόρτιση στον ένα και μοναδικό ΣΕΑ του Κορινού. (που δεν ξέρω , αν έχει φορτιστή ;)

Λοιπά θέματα αισθητικής (υποκειμενικό), προέλευσης-μάρκας (δεν έχω κολλήματα), εξοπλισμός (που λίγο ή πολύ , όλα έχουν ), ημερομηνία παράδοσης :whistling::fuckyou:, τα αφήνουμε στην άκρη και βάζουμε μια τιμή εκκίνησης 30000 € και βλέπουμε που θα κάτσει η μπίλια.

Τα υβριδικά, νομίζω ότι πέρα από τα «γνωστά» θέματα (2 κινητήρες) , όχι επιδότηση κλπ , νομίζω δεν καλύπτουν σοβαρά το θέμα 4x4. Αν υπάρχει αντίλογος, τότε θα τα συμπεριλάβουμε και αυτά.

Εχω κάνει την αναζήτησή μου, αλλά λέω, μήπως μου ξέφυγε κάτι.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.249
Μηνύματα
2.968.568
Members
38.294
Νεότερο μέλος
Bill87
Top