Καλώδια και θύματα

Μηνύματα
7.480
Reaction score
12.257
Κάθε γραμμή κώδικα, κάθε εντολή με απλά λόγια, μεταφράζεται σε κάποιους κύκλους επεξεργασίας. Εξαρτάται τόσο απο τη γλώσσα προγραμματισμού, όσο και απο τον ίδιο τον προγραμματιστή το κατά πόσο θα επιτύχει το σκοπό του με όσο το δυνατόν λιγότερους κύκλους επεξεργασίας. Όταν παίζουμε με dacs ή με εφαρμογές αναπαραγωγής που το ζητούμενο είναι η όσο το δυνατόν μικρότερη παρέκκλιση απο την επεξεργαζόμενη πληροφορία, παίζει σημαντικό ρόλο.
Για παράδειγμα, τα FCPGA ( αν το λέω σωστά ) dacs της chord, αυτό ακριβώς κάνουν. Τρέχουν ένα κώδικα που έχει αναπτύξει η Chord η οποία προφανώς έκρινε ότι με αυτό το τρόπο, τα dacs της λειτουργούν καλύτερα και πιο σωστά απο τα υπόλοιπα dac chips του εμπορίου. Δεν παίρνουν ένα chip και το κοτσάρουν σε μια πλακέτα και προσαρμόζονται στις απαιτήσεις του chip, λένε αυτοί στο chip πως θα λειτουργήσει.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.656
Reaction score
58.210
Καλώς το βαρύ πυροβολικό.
Για δείξτε μας τα συστήματα σας και περιγράψτε την εμπειρία σας από τις ακροάσεις.
χωρίς μετρήσεις, εμείς δεν πετάμε χαρταετό!
Επειδή από τη δική μου μεριά έχουν γίνει όσα ζητάς,γι αυτό και θα επεκταθώ σε βαθμό εμπειρίας που δεν είχα μέχρι στιγμής αναφέρει...

Ευρισκόμενος στη θέση ακρόασης κλείνω τα μάτια.Σε μια νοητή παράσταση υλοποιείται το εκάστοτε setup όπως είναι πραγματικά εγκατεστημένο στο χώρο.Όλα τα άσχετα προς τον ήχο που εκπέμπεται από το σύστημα ερεθίσματα από το περιβάλλον - όπως λ.χ. παρασιτικοί θόρυβοι ή ομιλίες - αποσύρονται ένα προς ένα από το αντιληπτικό προσκήνιο.

Όταν το μόνο που θα έχει απομείνει στο αντιληπτικό πεδίο είναι το ίδιο το ηχοσύστημα και οι τοίχοι στο δωμάτιο,τότε προχωρώ στην πρώτη νοητή εναλλαγή καλωδίων,ανασύροντας από τη μνήμη μοντέλα που είχα χρησιμοποιήσει στο παρελθόν και εισάγοντας στην αντίληψη κάποιες διαφοροποιήσεις στην ακροαματική απόδοση.Ανάλογα με το εμπλεκόμενο ηχοσύστημα ξεκινώ με καλώδια για παθητικά ηχεία,μετά interconnect μεταξύ συσκευών ή και για ενεργά,κατόπιν καλώδια τροφοδοσίας και διάφορα αυτοσχέδια αντικραδασμικά.Οι νοητές αλλαγές γίνονται στο ξεκίνημα με αργό ρυθμό ο οποίος γίνεται ολοένα ταχύτερος καθώς βαθαίνει η αυτοσυγκέντρωση.

Στο επόμενο στάδιο κρατώ σταθερές τις διασυνδέσεις κάνοντας εναλλαγές ανάμεσα σε διαφορετικά σχήματα παθητικής φροντίδας πάνω στους τοίχους,προφίλ ισοστάθμισης,διαρρύθμιση sub,θέσεις ηχείων κ.ο.κ. ακούγοντας κάθε φορά νοητά πιο χαρακτηριστικές διαφοροποιήσεις.Κατά την ολοκλήρωση της άσκησης κάποια στιγμή φεύγουν σταδιακά από το πεδίο και οι ίδιες οι συσκευές,απομένοντας μονάχα το μουσικό κομμάτι να παίζει σ'ένα ολοσκότεινο φόντο.

Τότε είναι που ανοίγω ξανά τα μάτια βρίσκοντας τον εαυτό μου είτε να περιεργάζεται τους μηχανικούς ήχου μέσα στο στουντιακό δωμάτιο επισκόπησης ενόσω γινόταν η μουσική παραγωγή στο αγαπημένο album,είτε ν'αντικρίζει μουσικούς ενόσω έπαιζαν live κατά τη στιγμή της ηχογράφησης.Εάν κάποιο συνταρακτικό εξωτερικό ερέθισμα δεν προκύψει ώστε να με αποσπούσε αυτόματα από τη συγκέντρωση,τότε επιλέγω ο ίδιος τη στιγμή επιστροφής στην τρέχουσα πραγματικότητα.
 
Last edited:

Μηνύματα
5.002
Reaction score
8.883
Α θα σας πω και γω την εμπειρία μου. Φανατικός οπαδός του σποτιφαι άρχισα να διαβάζω ότι πολλοί χαιενταδες το έχουν ρίξει αποκλειστικά στο τινταλ πίνοντας νερό στο όνομα του. Ε λέω δεν μπορεί κάτι θα ξέρουν, τόσα χρόνια ασχολούνται με το αντικείμενο. Να μην σας τα πολυλογώ ψήθηκα και έβαλα τινταλ για να δω και γω το φως το αληθινό, μετά από μια ώρα ακρόασης με πονούσε η πλάτη, ήταν η μαλάκια που με εδερνε:biggrin:
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.503
Reaction score
21.901
Κώστα αυτό αν θες το αναλύεις σε παρακαλώ.
Ναι, κι εγώ θα ήθελα ανάλυση.
Η εξήγηση είναι απλή: Ένα προϊόν -εν προκειμένω, το συνδρομητικό μουσικό αντιληπτικό απόκτημα- πρέπει να είναι υποκειμενικά διαφοροποιημένο για να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, δηλαδή να μην είναι όμοιο με το αντίστοιχο προϊόν κανενός ανταγωνιστή.

Πρέπει να είναι διαφοροποιημένο για να είναι σίγουρο πως δεν θα αποκλεισθεί (ως μασκαρισμένο από κάποιο άλλο όμοιο), από τη συγκριτική διαδικασία που συντελείται στον εγκέφαλο του υποψηφίου αγοραστή. Αυτή η διαδικασία αποτελείται από πολλές (περισσότερες από μία) διαδοχικές συγκρίσεις, οι οποίες είναι δυαδικές, "αυτό έναντι όλων των άλλων". Αυτό συμβαίνει για λόγους ευκολίας, αλλά και επειδή η δυαδική διάκριση είναι hardwired στον ανθρώπινο εγκέφαλο, μετά από εξελικτική διαδικασία εκατοντάδων χιλιάδων ετών έναντι του κινδύνου επιβίωσης.
 

Μηνύματα
3.795
Reaction score
6.803
Επειδή από τη δική μου μεριά έχουν γίνει όσα ζητάς,γι αυτό και θα επεκταθώ σε βαθμό εμπειρίας που δεν είχα μέχρι στιγμής αναφέρει...

Ευρισκόμενος στη θέση ακρόασης κλείνω τα μάτια.Σε μια νοητή παράσταση υλοποιείται το εκάστοτε setup όπως είναι πραγματικά εγκατεστημένο στο χώρο.Όλα τα άσχετα προς τον ήχο που εκπέμπεται από το σύστημα ερεθίσματα από το περιβάλλον - όπως λ.χ. παρασιτικοί θόρυβοι ή ομιλίες - αποσύρονται ένα προς ένα από το αντιληπτικό προσκήνιο.

Όταν το μόνο που θα έχει απομείνει στο αντιληπτικό πεδίο είναι το ίδιο το ηχοσύστημα και οι τοίχοι στο δωμάτιο,τότε προχωρώ στην πρώτη νοητή εναλλαγή καλωδίων,ανασύροντας από τη μνήμη μοντέλα που είχα χρησιμοποιήσει στο παρελθόν και εισάγοντας στην αντίληψη κάποιες διαφοροποιήσεις στην ακροαματική απόδοση.Ανάλογα με το εμπλεκόμενο ηχοσύστημα ξεκινώ με καλώδια για παθητικά ηχεία,μετά interconnect μεταξύ συσκευών ή και για ενεργά,κατόπιν καλώδια τροφοδοσίας και διάφορα αυτοσχέδια αντικραδασμικά.Οι νοητές αλλαγές γίνονται στο ξεκίνημα με αργό ρυθμό ο οποίος γίνεται ολοένα ταχύτερος καθώς βαθαίνει η αυτοσυγκέντρωση.

Στο επόμενο στάδιο κρατώ σταθερές τις διασυνδέσεις κάνοντας εναλλαγές ανάμεσα σε διαφορετικά σχήματα παθητικής φροντίδας πάνω στους τοίχους,προφίλ ισοστάθμισης,διαρρύθμιση sub,θέσεις ηχείων κ.ο.κ. ακούγοντας κάθε φορά νοητά πιο χαρακτηριστικές διαφοροποιήσεις.Κατά την ολοκλήρωση της άσκησης κάποια στιγμή φεύγουν σταδιακά από το πεδίο και οι ίδιες οι συσκευές,απομένοντας μονάχα το μουσικό κομμάτι να παίζει σ'ένα ολοσκότεινο φόντο.

Τότε είναι που ανοίγω ξανά τα μάτια βρίσκοντας τον εαυτό μου είτε να περιεργάζεται τους μηχανικούς ήχου μέσα στο στουντιακό δωμάτιο επισκόπησης ενόσω γινόταν η μουσική παραγωγή στο αγαπημένο album,είτε ν'αντικρίζει μουσικούς ενόσω έπαιζαν live κατά τη στιγμή της ηχογράφησης.Εάν κάποιο συνταρακτικό εξωτερικό ερέθισμα δεν προκύψει ώστε να με αποσπούσε αυτόματα από τη συγκέντρωση,τότε επιλέγω ο ίδιος τη στιγμή επιστροφής στην τρέχουσα πραγματικότητα.
Δικός μας άνθρωπος!!
 


Μηνύματα
16.475
Reaction score
19.395
Επειδή από τη δική μου μεριά έχουν γίνει όσα ζητάς,γι αυτό και θα επεκταθώ σε βαθμό εμπειρίας που δεν είχα μέχρι στιγμής αναφέρει...

Ευρισκόμενος στη θέση ακρόασης κλείνω τα μάτια.Σε μια νοητή παράσταση υλοποιείται το εκάστοτε setup όπως είναι πραγματικά εγκατεστημένο στο χώρο.Όλα τα άσχετα προς τον ήχο που εκπέμπεται από το σύστημα ερεθίσματα από το περιβάλλον - όπως λ.χ. παρασιτικοί θόρυβοι ή ομιλίες - αποσύρονται ένα προς ένα από το αντιληπτικό προσκήνιο.

Όταν το μόνο που θα έχει απομείνει στο αντιληπτικό πεδίο είναι το ίδιο το ηχοσύστημα και οι τοίχοι στο δωμάτιο,τότε προχωρώ στην πρώτη νοητή εναλλαγή καλωδίων,ανασύροντας από τη μνήμη μοντέλα που είχα χρησιμοποιήσει στο παρελθόν και εισάγοντας στην αντίληψη κάποιες διαφοροποιήσεις στην ακροαματική απόδοση.Ανάλογα με το εμπλεκόμενο ηχοσύστημα ξεκινώ με καλώδια για παθητικά ηχεία,μετά interconnect μεταξύ συσκευών ή και για ενεργά,κατόπιν καλώδια τροφοδοσίας και διάφορα αυτοσχέδια αντικραδασμικά.Οι νοητές αλλαγές γίνονται στο ξεκίνημα με αργό ρυθμό ο οποίος γίνεται ολοένα ταχύτερος καθώς βαθαίνει η αυτοσυγκέντρωση.

Στο επόμενο στάδιο κρατώ σταθερές τις διασυνδέσεις κάνοντας εναλλαγές ανάμεσα σε διαφορετικά σχήματα παθητικής φροντίδας πάνω στους τοίχους,προφίλ ισοστάθμισης,διαρρύθμιση sub,θέσεις ηχείων κ.ο.κ. ακούγοντας κάθε φορά νοητά πιο χαρακτηριστικές διαφοροποιήσεις.Κατά την ολοκλήρωση της άσκησης κάποια στιγμή φεύγουν σταδιακά από το πεδίο και οι ίδιες οι συσκευές,απομένοντας μονάχα το μουσικό κομμάτι να παίζει σ'ένα ολοσκότεινο φόντο.

Τότε είναι που ανοίγω ξανά τα μάτια βρίσκοντας τον εαυτό μου είτε να περιεργάζεται τους μηχανικούς ήχου μέσα στο στουντιακό δωμάτιο επισκόπησης ενόσω γινόταν η μουσική παραγωγή στο αγαπημένο album,είτε ν'αντικρίζει μουσικούς ενόσω έπαιζαν live κατά τη στιγμή της ηχογράφησης.Εάν κάποιο συνταρακτικό εξωτερικό ερέθισμα δεν προκύψει ώστε να με αποσπούσε αυτόματα από τη συγκέντρωση,τότε επιλέγω ο ίδιος τη στιγμή επιστροφής στην τρέχουσα πραγματικότητα.
Αυτό θα πεί Long term memory. Και εγω σε είχα για άνθρωπο των τέστ των 6 secs.

Ούτε καν τον συναισθηματικό αντίκτυπο δεν θυμάσαι ή άλλη αίσθηση ? Ειδες τι παθαίνει ο άνθρωπος, όταν ασχολείται μόνο με μετρήσεις. :D Σαν τον Neo είσαι μου φαίνεται, βλέπεις τον κόσμο μέσα απο τα νούμερα (κώδικα) του Μάτριξ.

Το audio είναι ενα παραμύθι, ένα ιλούσιον. Άνθρωποι (ιδιότητα ακροάτων κρίως , κατασκευαστες όχι τόσο αλλά οι καλοί είναι και τα δυο) ) που δεν επιτρέπουν στον εαυτό τους ή δεν έχουν αφεθεί σε ιλούσιον στην ζωή τους, ή δεν εκτιμάνε τι προσφέρει ο μύθος και το παραμύθι στη ζωή τους, ή δεν ξέρουν να παραμυθιάζονται, είναι κακοί κριτές. Μπορεί να εκπαιδευτεί κάποιος να ξεχωρίζει πότε είναι η ώρα για λογική ανάλυση και πραγματικότητα και πότε είναι ώρα για παραμύθι. Εξυπηρετούν άλλους σκοπούς, αλλά καμια φορά συνδυάζονται κιόλας. Το τελευταίο είναι για μεγάλα κεφάλια και μεγάλες καρδιές. Άστο.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.475
Reaction score
19.395
A! Δης; Λαστ γήαρ τάιμς φιφτήν.
Η εργασία είναι του 2018 και λέει κιόλας ότι δεν υπάρχουν άλλες.

Βλέπουμε δηλαδή, ότι η επιστημονική δουλειά στον τομέα γίνεται πάντα καθυστερημένα και πάλι με κενά πολλές φορές. :D

¨Αντε να ποντάρεις σε αυτό ώς επίδοξος αγοραστής. χα χα (και εαν τα καταλάβεις, εαν μπορείς να ελεγξεις την ορθότητα, εαν ασχολείσαι αιώνες, εαν πάρεις καμια δεκαριά PhD σε κάθε τομέα, και πολλά άλλα "εαν" που βαριέμαι να γράψω).
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.656
Reaction score
58.210
Αυτό θα πεί Long term memory. Και εγω σε είχα για άνθρωπο των τέστ των 6 secs.

Ούτε καν τον συναισθηματικό αντίκτυπο δεν θυμάσαι ή άλλη αίσθηση ? Ειδες τι παθαίνει ο άνθρωπος, όταν ασχολείται μόνο με μετρήσεις. :D Σαν τον Neo είσαι μου φαίνεται, βλέπεις τον κόσμο μέσα απο τα νούμερα (κώδικα) του Μάτριξ.

Το audio είναι ενα παραμύθι, ένα ιλούσιον. Άνθρωποι (ιδιότητα ακροάτων κρίως , κατασκευαστες όχι τόσο αλλά οι καλοί είναι και τα δυο) ) που δεν επιτρέπουν στον εαυτό τους ή δεν έχουν αφεθεί σε ιλούσιον στην ζωή τους, ή δεν εκτιμάνε τι προσφέρει ο μύθος και το παραμύθι στη ζωή τους, ή δεν ξέρουν να παραμυθιάζονται, είναι κακοί κριτές. Μπορεί να εκπαιδευτεί κάποιος να ξεχωρίζει πότε είναι η ώρα για λογική ανάλυση και πραγματικότητα και πότε είναι ώρα για παραμύθι. Εξυπηρετούν άλλους σκοπούς, αλλά καμια φορά συνδυάζονται κιόλας. Το τελευταίο είναι για μεγάλα κεφάλια και μεγάλες καρδιές. Άστο.
H διαδικασία που περιέγραψα αποτελεί Θιβετιανή τεχνική διαλογισμού μέσα από την οποία το άτομο επιτυγχάνει μια κατάσταση ολοκληρωτικής αποσύνθεσης ως προς τα εφήμερα στοιχεία από την εκάστοτε εμπειρία.Αφαιρούνται ουσιαστικά τα απατηλά στοιχεία επιτρέποντας απερίσπαστη επαφή με την πεμπτουσία του βιώματος.
Για τις γαρνιτούρες όποιος έχει κότσια πάει να τα πει απευθείας από ASR μεριά και συναφή forum,όπου συχνάζουν οι Toole,Olive και διάφοροι περιώνυμοι σχεδιαστές.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.475
Reaction score
19.395
H διαδικασία που περιέγραψα αποτελεί Θιβετιανή τεχνική διαλογισμού μέσα από την οποία το άτομο επιτυγχάνει μια κατάσταση ολοκληρωτικής αποσύνθεσης ως προς τα εφήμερα στοιχεία από την εκάστοτε εμπειρία.Αφαιρούνται ουσιαστικά τα απατηλά στοιχεία επιτρέποντας απερίσπαστη επαφή με την πεμπτουσία του βιώματος.
Για τις γαρνιτούρες όποιος έχει κότσια πάει να τα πει απευθείας από ASR μεριά και συναφή forum,όπου συχνάζουν οι Toole,Olive και διάφοροι περιώνυμοι σχεδιαστές.
Α, εγω νόμιζα ότι ειρωνευόσουν τη διαδικασία αναγωγών που εγω είχα περιγράψει κάποτε καθώς ταίριαζε. Όπως και να έχει για να συμπληρώσω και συνεχίζοντας (επίτηδες) την υπόθεση μου περί μη παρεξηγησης απο μέρους μου και επειδή τα γραφόμενα σου είναι καλή ευκαιρία για αυτό, να πω : .... ας μάθει κάποιος να κάνει έστω και 3 αναγωγές απο τις 10 που αναφέρεις στο πόστ σου και θα καταλήξει με ένα αξιόλογο σύστημα που μπορεί να μην είναι τέλειο αλλά παρέχει τα βασικά. Στα του τι θα κάνει με το δωμάτιο ύστερα δεν είναι ανάγκη τόσο μεγάλη να το εντάξει στις αναγωγές του καθώς κάθε καλυτέρευση που θα πετύχει στον τομέα αυτό, θα είναι πρός έξτρα όφελος. Τα βασικά όμως δεν του τα εξασφαλίζει αυτό. Εαν βέβαια μπορεί να κάνει ακροάσεις των υπό σκέψη μηχανημάτων στο χώρο του , θα ήταν το καλύτερο αλλά πάλι εαν μπορεί να υπολογίσει (αναγάγει) την επιρροή που αυτό ασκεί και εαν είναι και σε τι βαθμό διορθώσιμο. Συνήθως είναι. Και ένα σξόφωνο και όποιο άλλο όργανο , καλά θα ήταν να το ακούμε σε εξωτερικό χώρο αλλά και μέσα στο μπα΄νιο να το ακούσουμε θα καταλάβουμε ότι είναι πραγματικό όργανο και όχι αναπαραγωγή.

Όσον αφορά το σπόιλερ σου :

α) Δεν με ενδιαφέρει να πείσω κανέναν και ιδίως ενα κοινό σαν του ASR.
β) Να είσαι σίγουρος ότι ο Τούλ πρός μεγάλην σου έκπληξη θα συμφωνήσει (και εκτιμήσει) με εμένα , εαν μιλούσα προσωπικά μαζί του και όχι με άλλους που φαντάζεσαι. Τους άλλους ξέρει τι θα πούν , θα πουν αυτά που αυτός τους έχει μάθει χα χα. Τα ξέρει ήδη, Αλλιώς συμπεριφέρεται και γράφει σε ενα φόρουμ και αλλιώς όταν είναι πρόσωπο με πρόσωπο. Και κυρίως αλλιώς όταν γράφει εργασίες. Επίσης δεν έχω (και κανένας απλός ακροατής δεν έχει) καμιά δουλειά να μιλάει μαζί του (εαν δεν είναι κατασκευαστής ή της δουλειάς) και μπορεί εξάλλου να τον κρίνει απο την ακρόαση των προιόντων του. Καλή ώρα όπως έναν καλλιτέχνη. Δεν χρειάζεται να το γνωρίσεις και δεν είναι ο σκοπός αυτός, ούτε ο ίδιος θέλει να σε γνωρίσει. Το έργο του θέλει να δεις. Σε βλέπει απλώς αναγκαστικά για να πρωθήσει ή να πουλήσει τα έργα του.

Όσον αφορά τον διαλογισμό, εχω ακούσει ότι κάποιοι κατασκευαστες τον χρησιμοποιούν , όταν κάνουν ακρόαση τα τελικά τους προιόντα ή κατα την διαδικασία ανάπτυξης αυτών στα διάφορα στάδια (προς απογοήτευση του κοινού του ASR χα χα που νομίζουν, ότι δε το κάνουν και όταν το μαθαίνουν τους απορρίπτουν κιόλας σαν κατασκευαστες) για να παράξουν καλύτερα μηχανήματα.

Αυτό δεν έχει μεγάλη διαφορά απο αυτό που λέει και αναφέρει στην εργασία του ο Κολούμπια , και για αυτό θεωρεί το Long term listening με διαλλείιματα και μάλιστα οι οντιοφίλ στο σπίτι τους το κάνουν με πολλές ηχογραφήσεις, πολλά είδη μουσκής, μετα απο ξεκούραση σε διαφορετικούς χρόνους και αναφέρει κιόλας στα references του, τις ψυχοακουστικές μελέτες - εργασίες στις οποίες το βασίζει και εξηγείται Βέβαια ενας άνθρωπος με στοιχειωδής γνώση, κριτήριο, αίσθηση και αντίληψη και , το έχει ήδη ανακαλύψει αυτό, δεν χρειάζεται την επιβεβαίωση των εργασιών (αλλά το λέω για αυτούς που την χρειάζονται), Σε άλλους τομείς (όχι audio) αυτή η διαδικασία είναι μεγαλύτερης σημασίας. Στο audio τα πράγματα είναι πιο δύσκολα. Βέβαια εαν σημαίνει ότι την χρειάζονται ή δεν το έχουν. βιώσει μέχρι τώρα ......μια εργασία δεν θα τους πείσει χα χα. Δεν λειτουργεί έτσι το ¨κόλπο". Δεν είναι συνεπαγωγή.

¨Οσον αφορά τον διαλογισμό φαντάζομαι εννοείς να ακούσει κανείς (ακρόαση) μετά απο αυτόν. Κατά την διάρκεια defeats all the point αυτού, που ο σκοπός του είναι η να μην αφήσει να το επηρρεάζει οποιοσδήποτε εξωτερικός παράγοντας εκείνη τη στιγμή (δεν γνωρίζω , δεν κάνω , δεν είμαι σίγουρος , λογικά το προσεγγίζω το θέμα, i am guessing here).

Ξέρω να σου πω όμως ότι εαν έγω έκανα πετυχημένο διαλογισμό, και όσο πιο πολύ καλός ήμουνα σε αυτόν, το τελευαταίο που θα με ενδιέφερε και θα είχα ανάγκη στη ζωή .... θα ήταν η μουσική ... και εαν όχι αυτή, σίγουρα η αναπαραγωγή της. Ο ορισμός της Νιρβάνα, είναι και ξεκίνησε αρχικά σαν απόλυτος στόχος. Το να το χρησιμοποιείς για να είναι "καλύτερη" η εδω ζωή σου είναι ενα παραμύθι για τους Δυτικούς και κaτά τη γνώμη μου κιόλας, στροφή για να κρυφτεί το φιλοσοφικά και λογικά παράδοξο γεγονός ότι ο Βούδας που την πέτυχε (και όταν την πέτυχε) αποφάσισε να την εγκαταλείψει για να γυρίσει και να την διδάξει. Αποτυχία στο σκοπό της δηλαδή απο την σύλληψή της (μάνα της). χα χα. Σαν συγχρονη "μόδα" εξυπηρετεί συνήθως τις ενοχές που έχει ο δυτικός πολίτης που θέλει να ειναι και λίγο πνευματικός αλλά και να δικαιολογεί τις ανήθικες επιλογές του στη ζωή. Πράγμα που η κλασική θρησκεία είναι δογματική και αυστηρή. Είναι μόδα στην απανταχού αριστερά που δεν είναι έτοιμη να αναγνωρίσει τις τρυπες στη φιλοσοφία της και σε πλούσιους δυτικούς που έχουν σιχαθεί την δογματική στάση των κλασικών εκφάνσεων της θρησκείας και ιδίως των καθολικών που τα έχουν κάνει σκατά. Σε αυτό τους ακολούθησε σε ενα βαθμό και η δικιά μας η Ελληνορθόδοξη και λόγω σκλαβια 400 χρόνων αλλά λόγω και άλλων συνθηκών ελλειπούς μόρφωσης και ακαδημαικής έρευνας. Το μαζεύουν κάπως τώρα. Όπως και να έχει όλα αυτά είναι ανούσια. Οι κοσμικές κοινωνίες και αυτές , καθώς είδαμε που οδήγησαν στον 20 αιώνα και τις αιματοχυσίες (Ναζισμός, κομμουνισμός). Για αυτό ο κόμσος δεν έχει πια απο που να κρατηθεί. ¨Ολα για καλό θα αποβούν στο τέλος, αλλά πρός το παρόν.... πρόβλημα.

¨Αντε να τα μάθεις αυτά απο το ASR και τα πιτσιρίκια μιλενιαλς με τα 200 ευρώ στην τσέπη για τον giant killer σύστημα ουοναμπι οντιοφιλ χα χα. Καλά για τον Τούλ , δεν συζητάω, δεν το απασχολούν τέτοια πράγματα φαντάζομαι. Ο καθένας με αυτούς που ταιριάζει. Δεν είναι ανάγκη να "μπλεκόμαστε", εαν η υπόθεση μου είναι σωστή (που είναι χα χα).

To Avsite πάντως είναι καλύτερο απο το ASR. Εσυ συμμετέχεις - συνεισφέρεις εκεί με τις γνώσεις σου ? πως σου φάινεται, όλα καλά εκεί ?
 
Last edited:






Μηνύματα
3.795
Reaction score
6.803
Η εργασία είναι του 2018 και λέει κιόλας ότι δεν υπάρχουν άλλες.

Βλέπουμε δηλαδή, ότι η επιστημονική δουλειά στον τομέα γίνεται πάντα καθυστερημένα και πάλι με κενά πολλές φορές. :D

¨Αντε να ποντάρεις σε αυτό ώς επίδοξος αγοραστής. χα χα (και εαν τα καταλάβεις, εαν μπορείς να ελεγξεις την ορθότητα, εαν ασχολείσαι αιώνες, εαν πάρεις καμια δεκαριά PhD σε κάθε τομέα, και πολλά άλλα "εαν" που βαριέμαι να γράψω).
Έχεις υπομονή μεγάλη και σε παραδέχομαι!!
Μπριεθ ιν μπριεθ άουτ!!
Λάικς ον λάικς οφ!!
Αγόρι μου!! Μπροστάρης είσαι😍😍
😁😁😁
 

Μηνύματα
16.475
Reaction score
19.395
Α, εγω νόμιζα ότι ειρωνευόσουν τη διαδικασία αναγωγών που εγω είχα περιγράψει κάποτε καθώς ταίριαζε. Όπως και να έχει για να συμπληρώσω και συνεχίζοντας (επίτηδες) την υπόθεση μου περί μη παρεξηγησης απο μέρους μου και επειδή τα γραφόμενα σου είναι καλή ευκαιρία για αυτό, να πω : .... ας μάθει κάποιος να κάνει έστω και 3 αναγωγές απο τις 10 που αναφέρεις στο πόστ σου και θα καταλήξει με ένα αξιόλογο σύστημα που μπορεί να μην είναι τέλειο αλλά παρέχει τα βασικά. Στα του τι θα κάνει με το δωμάτιο ύστερα δεν είναι ανάγκη τόσο μεγάλη να το εντάξει στις αναγωγές του καθώς κάθε καλυτέρευση που θα πετύχει στον τομέα αυτό, θα είναι πρός έξτρα όφελος. Τα βασικά όμως δεν του τα εξασφαλίζει αυτό. Εαν βέβαια μπορεί να κάνει ακροάσεις των υπό σκέψη μηχανημάτων στο χώρο του , θα ήταν το καλύτερο αλλά πάλι εαν μπορεί να υπολογίσει (αναγάγει) την επιρροή που αυτό ασκεί και εαν είναι και σε τι βαθμό διορθώσιμο. Συνήθως είναι. Και ένα σξόφωνο και όποιο άλλο όργανο , καλά θα ήταν να το ακούμε σε εξωτερικό χώρο αλλά και μέσα στο μπα΄νιο να το ακούσουμε θα καταλάβουμε ότι είναι πραγματικό όργανο και όχι αναπαραγωγή.

Όσον αφορά το σπόιλερ σου :

α) Δεν με ενδιαφέρει να πείσω κανέναν και ιδίως ενα κοινό σαν του ASR.
β) Να είσαι σίγουρος ότι ο Τούλ πρός μεγάλην σου έκπληξη θα συμφωνήσει (και εκτιμήσει) με εμένα , εαν μιλούσα προσωπικά μαζί του και όχι με άλλους που φαντάζεσαι. Τους άλλους ξέρει τι θα πούν , θα πουν αυτά που αυτός τους έχει μάθει χα χα. Τα ξέρει ήδη, Αλλιώς συμπεριφέρεται και γράφει σε ενα φόρουμ και αλλιώς όταν είναι πρόσωπο με πρόσωπο. Και κυρίως αλλιώς όταν γράφει εργασίες. Επίσης δεν έχω (και κανένας απλός ακροατής δεν έχει) καμιά δουλειά να μιλάει μαζί του (εαν δεν είναι κατασκευαστής ή της δουλειάς) και μπορεί εξάλλου να τον κρίνει απο την ακρόαση των προιόντων του. Καλή ώρα όπως έναν καλλιτέχνη. Δεν χρειάζεται να το γνωρίσεις και δεν είναι ο σκοπός αυτός, ούτε ο ίδιος θέλει να σε γνωρίσει. Το έργο του θέλει να δεις. Σε βλέπει απλώς αναγκαστικά για να πρωθήσει ή να πουλήσει τα έργα του.

Όσον αφορά τον διαλογισμό, εχω ακούσει ότι κάποιοι κατασκευαστες τον χρησιμοποιούν , όταν κάνουν ακρόαση τα τελικά τους προιόντα ή κατα την διαδικασία ανάπτυξης αυτών στα διάφορα στάδια (προς απογοήτευση του κοινού του ASR χα χα που νομίζουν, ότι δε το κάνουν και όταν το μαθαίνουν τους απορρίπτουν κιόλας σαν κατασκευαστες) για να παράξουν καλύτερα μηχανήματα.

Αυτό δεν έχει μεγάλη διαφορά απο αυτό που λέει και αναφέρει στην εργασία του ο Κολούμπια , και για αυτό θεωρεί το Long term listening με διαλλείιματα και μάλιστα οι οντιοφίλ στο σπίτι τους το κάνουν με πολλές ηχογραφήσεις, πολλά είδη μουσκής, μετα απο ξεκούραση σε διαφορετικούς χρόνους και αναφέρει κιόλας στα references του, τις ψυχοακουστικές μελέτες - εργασίες στις οποίες το βασίζει και εξηγείται Βέβαια ενας άνθρωπος με στοιχειωδής γνώση, κριτήριο, αίσθηση και αντίληψη και , το έχει ήδη ανακαλύψει αυτό, δεν χρειάζεται την επιβεβαίωση των εργασιών (αλλά το λέω για αυτούς που την χρειάζονται), Σε άλλους τομείς (όχι audio) αυτή η διαδικασία είναι μεγαλύτερης σημασίας. Στο audio τα πράγματα είναι πιο δύσκολα. Βέβαια εαν σημαίνει ότι την χρειάζονται ή δεν το έχουν. βιώσει μέχρι τώρα ......μια εργασία δεν θα τους πείσει χα χα. Δεν λειτουργεί έτσι το ¨κόλπο". Δεν είναι συνεπαγωγή.

¨Οσον αφορά τον διαλογισμό φαντάζομαι εννοείς να ακούσει κανείς (ακρόαση) μετά απο αυτόν. Κατά την διάρκεια defeats all the point αυτού, που ο σκοπός του είναι η να μην αφήσει να το επηρρεάζει οποιοσδήποτε εξωτερικός παράγοντας εκείνη τη στιγμή (δεν γνωρίζω , δεν κάνω , δεν είμαι σίγουρος , λογικά το προσεγγίζω το θέμα, i am guessing here).

Ξέρω να σου πω όμως ότι εαν έγω έκανα πετυχημένο διαλογισμό, και όσο πιο πολύ καλός ήμουνα σε αυτόν, το τελευαταίο που θα με ενδιέφερε και θα είχα ανάγκη στη ζωή .... θα ήταν η μουσική ... και εαν όχι αυτή, σίγουρα η αναπαραγωγή της. Ο ορισμός της Νιρβάνα, είναι και ξεκίνησε αρχικά σαν απόλυτος στόχος. Το να το χρησιμοποιείς για να είναι "καλύτερη" η εδω ζωή σου είναι ενα παραμύθι για τους Δυτικούς και κaτά τη γνώμη μου κιόλας, στροφή για να κρυφτεί το φιλοσοφικά και λογικά παράδοξο γεγονός ότι ο Βούδας που την πέτυχε (και όταν την πέτυχε) αποφάσισε να την εγκαταλείψει για να γυρίσει και να την διδάξει. Αποτυχία στο σκοπό της δηλαδή απο την σύλληψή της (μάνα της). χα χα. Σαν συγχρονη "μόδα" εξυπηρετεί συνήθως τις ενοχές που έχει ο δυτικός πολίτης που θέλει να ειναι και λίγο πνευματικός αλλά και να δικαιολογεί τις ανήθικες επιλογές του στη ζωή. Πράγμα που η κλασική θρησκεία είναι δογματική και αυστηρή. Είναι μόδα στην απανταχού αριστερά που δεν είναι έτοιμη να αναγνωρίσει τις τρυπες στη φιλοσοφία της και σε πλούσιους δυτικούς που έχουν σιχαθεί την δογματική στάση των κλασικών εκφάνσεων της θρησκείας και ιδίως των καθολικών που τα έχουν κάνει σκατά. Σε αυτό τους ακολούθησε σε ενα βαθμό και η δικιά μας η Ελληνορθόδοξη και λόγω σκλαβια 400 χρόνων αλλά λόγω και άλλων συνθηκών ελλειπούς μόρφωσης και ακαδημαικής έρευνας. Το μαζεύουν κάπως τώρα. Όπως και να έχει όλα αυτά είναι ανούσια. Οι κοσμικές κοινωνίες και αυτές , καθώς είδαμε που οδήγησαν στον 20 αιώνα και τις αιματοχυσίες (Ναζισμός, κομμουνισμός). Για αυτό ο κόμσος δεν έχει πια απο που να κρατηθεί. ¨Ολα για καλό θα αποβούν στο τέλος, αλλά πρός το παρόν.... πρόβλημα.

¨Αντε να τα μάθεις αυτά απο το ASR και τα πιτσιρίκια μιλενιαλς με τα 200 ευρώ στην τσέπη για τον giant killer σύστημα ουοναμπι οντιοφιλ χα χα. Καλά για τον Τούλ , δεν συζητάω, δεν το απασχολούν τέτοια πράγματα φαντάζομαι. Ο καθένας με αυτούς που ταιριάζει. Δεν είναι ανάγκη να "μπλεκόμαστε", εαν η υπόθεση μου είναι σωστή (που είναι χα χα).

To Avsite πάντως είναι καλύτερο απο το ASR. Εσυ συμμετέχεις - συνεισφέρεις εκεί με τις γνώσεις σου ? πως σου φάινεται, όλα καλά εκεί ?
... Defeats the whole point .... Εδω τα Ελληνικά μου έχω ξεχάσει, φαντάσου τα Αγγλικά τι ελπίδα έχουν. :D
 

Μηνύματα
16.475
Reaction score
19.395
Έχεις υπομονή μεγάλη και σε παραδέχομαι!!
Μπριεθ ιν μπριεθ άουτ!!
Λάικς ον λάικς οφ!!
Αγόρι μου!! Μπροστάρης είσαι😍😍
😁😁😁
Δουλεύω αργά, αναμένεται ξενύχτι λόγω προηγούμενου κωλοβαρέματος, έχω προσθεσμία το πρωί, είναι κάτι άγριοι επιστήμονες Γερμανοί που θα μου σπάσουν τα πόδια χα χα, το κάνω για διάλειμμα. :D Μπροστάρης στην βλακεία. :D

Θα σχεδιάσω ενα μαθηματικό μοντέλο συσχέτισης εξατομικευμένης προσωπικής προτίμησης ηχητικής ποιότητας επίδοξου αγοραστή και μετρήσεων (όλων όχι μόνο του Sinad). Να βγάλουμε κανά φράγκο απο τους άπειρους και εύπιστους. :D

Spoiler:
Γιατί δεν το έχει κάνει άραγε ακόμη κανένας ? Γιατί οι μετρήσεις είναι ακόμη ελλειπείς στο να εκφράσουν τον συσχετισμό. χα χα.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.503
Reaction score
21.901
Η εργασία είναι του 2018 και λέει κιόλας ότι δεν υπάρχουν άλλες.

Βλέπουμε δηλαδή, ότι η επιστημονική δουλειά στον τομέα γίνεται πάντα καθυστερημένα και πάλι με κενά πολλές φορές. :D

¨Αντε να ποντάρεις σε αυτό ώς επίδοξος αγοραστής. χα χα (και εαν τα καταλάβεις, εαν μπορείς να ελεγξεις την ορθότητα, εαν ασχολείσαι αιώνες, εαν πάρεις καμια δεκαριά PhD σε κάθε τομέα, και πολλά άλλα "εαν" που βαριέμαι να γράψω).
Έχεις κι εσύ το δίκιο σου, αλλά αυτή η συζήτηση για τους αλγορίθμους συμπίεσης γινόταν τότε, και έχει πλέον λήξει εδώ και χρόνια. Βέβαια, υπάρχει πάντοτε το ενδεχόμενο να προκύψει κάτι νέο και επαναστατικό, αλλά μέχρι να συμβεί αυτό, θα βιώνουμε μια αποκρυσταλλωμένη κατάσταση. Όπου επιδρούν αναλόγως οι ψυχοσωματικοί παράγοντες και προκρίνεται η μεγιστοποίηση τα αξιοποίησης του περιορισμένου χώρου, το mp3 είναι η λύση. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, εφαρμόζεται ο κατά περίπτωσιν ενδεδειγμένος lossless codec, αναλόγως της συμβατότητας και των οικονομικών συμφερόντων.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.656
Reaction score
58.210
Τελικά, τι γίνεται δω?? 🤔
Θυματοποιήσαμε τα καλώδια ή καλωδιώσαμε τα θύματα?
Καλωδιώνουμε τα...θαύματα. :sneaky:
Α, εγω νόμιζα ότι ειρωνευόσουν τη διαδικασία αναγωγών που εγω είχα περιγράψει κάποτε καθώς ταίριαζε. Όπως και να έχει για να συμπληρώσω και συνεχίζοντας (επίτηδες) την υπόθεση μου περί μη παρεξηγησης απο μέρους μου και επειδή τα γραφόμενα σου είναι καλή ευκαιρία για αυτό, να πω : .... ας μάθει κάποιος να κάνει έστω και 3 αναγωγές απο τις 10 που αναφέρεις στο πόστ σου και θα καταλήξει με ένα αξιόλογο σύστημα που μπορεί να μην είναι τέλειο αλλά παρέχει τα βασικά. Στα του τι θα κάνει με το δωμάτιο ύστερα δεν είναι ανάγκη τόσο μεγάλη να το εντάξει στις αναγωγές του καθώς κάθε καλυτέρευση που θα πετύχει στον τομέα αυτό, θα είναι πρός έξτρα όφελος. Τα βασικά όμως δεν του τα εξασφαλίζει αυτό. Εαν βέβαια μπορεί να κάνει ακροάσεις των υπό σκέψη μηχανημάτων στο χώρο του , θα ήταν το καλύτερο αλλά πάλι εαν μπορεί να υπολογίσει (αναγάγει) την επιρροή που αυτό ασκεί και εαν είναι και σε τι βαθμό διορθώσιμο. Συνήθως είναι. Και ένα σξόφωνο και όποιο άλλο όργανο , καλά θα ήταν να το ακούμε σε εξωτερικό χώρο αλλά και μέσα στο μπα΄νιο να το ακούσουμε θα καταλάβουμε ότι είναι πραγματικό όργανο και όχι αναπαραγωγή.

Όσον αφορά το σπόιλερ σου :

α) Δεν με ενδιαφέρει να πείσω κανέναν και ιδίως ενα κοινό σαν του ASR.
β) Να είσαι σίγουρος ότι ο Τούλ πρός μεγάλην σου έκπληξη θα συμφωνήσει (και εκτιμήσει) με εμένα , εαν μιλούσα προσωπικά μαζί του και όχι με άλλους που φαντάζεσαι. Τους άλλους ξέρει τι θα πούν , θα πουν αυτά που αυτός τους έχει μάθει χα χα. Τα ξέρει ήδη, Αλλιώς συμπεριφέρεται και γράφει σε ενα φόρουμ και αλλιώς όταν είναι πρόσωπο με πρόσωπο. Και κυρίως αλλιώς όταν γράφει εργασίες. Επίσης δεν έχω (και κανένας απλός ακροατής δεν έχει) καμιά δουλειά να μιλάει μαζί του (εαν δεν είναι κατασκευαστής ή της δουλειάς) και μπορεί εξάλλου να τον κρίνει απο την ακρόαση των προιόντων του. Καλή ώρα όπως έναν καλλιτέχνη. Δεν χρειάζεται να το γνωρίσεις και δεν είναι ο σκοπός αυτός, ούτε ο ίδιος θέλει να σε γνωρίσει. Το έργο του θέλει να δεις. Σε βλέπει απλώς αναγκαστικά για να πρωθήσει ή να πουλήσει τα έργα του.

Όσον αφορά τον διαλογισμό, εχω ακούσει ότι κάποιοι κατασκευαστες τον χρησιμοποιούν , όταν κάνουν ακρόαση τα τελικά τους προιόντα ή κατα την διαδικασία ανάπτυξης αυτών στα διάφορα στάδια (προς απογοήτευση του κοινού του ASR χα χα που νομίζουν, ότι δε το κάνουν και όταν το μαθαίνουν τους απορρίπτουν κιόλας σαν κατασκευαστες) για να παράξουν καλύτερα μηχανήματα.

Αυτό δεν έχει μεγάλη διαφορά απο αυτό που λέει και αναφέρει στην εργασία του ο Κολούμπια , και για αυτό θεωρεί το Long term listening με διαλλείιματα και μάλιστα οι οντιοφίλ στο σπίτι τους το κάνουν με πολλές ηχογραφήσεις, πολλά είδη μουσκής, μετα απο ξεκούραση σε διαφορετικούς χρόνους και αναφέρει κιόλας στα references του, τις ψυχοακουστικές μελέτες - εργασίες στις οποίες το βασίζει και εξηγείται Βέβαια ενας άνθρωπος με στοιχειωδής γνώση, κριτήριο, αίσθηση και αντίληψη και , το έχει ήδη ανακαλύψει αυτό, δεν χρειάζεται την επιβεβαίωση των εργασιών (αλλά το λέω για αυτούς που την χρειάζονται), Σε άλλους τομείς (όχι audio) αυτή η διαδικασία είναι μεγαλύτερης σημασίας. Στο audio τα πράγματα είναι πιο δύσκολα. Βέβαια εαν σημαίνει ότι την χρειάζονται ή δεν το έχουν. βιώσει μέχρι τώρα ......μια εργασία δεν θα τους πείσει χα χα. Δεν λειτουργεί έτσι το ¨κόλπο". Δεν είναι συνεπαγωγή.

¨Οσον αφορά τον διαλογισμό φαντάζομαι εννοείς να ακούσει κανείς (ακρόαση) μετά απο αυτόν. Κατά την διάρκεια defeats all the point αυτού, που ο σκοπός του είναι η να μην αφήσει να το επηρρεάζει οποιοσδήποτε εξωτερικός παράγοντας εκείνη τη στιγμή (δεν γνωρίζω , δεν κάνω , δεν είμαι σίγουρος , λογικά το προσεγγίζω το θέμα, i am guessing here).

Ξέρω να σου πω όμως ότι εαν έγω έκανα πετυχημένο διαλογισμό, και όσο πιο πολύ καλός ήμουνα σε αυτόν, το τελευαταίο που θα με ενδιέφερε και θα είχα ανάγκη στη ζωή .... θα ήταν η μουσική ... και εαν όχι αυτή, σίγουρα η αναπαραγωγή της. Ο ορισμός της Νιρβάνα, είναι και ξεκίνησε αρχικά σαν απόλυτος στόχος. Το να το χρησιμοποιείς για να είναι "καλύτερη" η εδω ζωή σου είναι ενα παραμύθι για τους Δυτικούς και κaτά τη γνώμη μου κιόλας, στροφή για να κρυφτεί το φιλοσοφικά και λογικά παράδοξο γεγονός ότι ο Βούδας που την πέτυχε (και όταν την πέτυχε) αποφάσισε να την εγκαταλείψει για να γυρίσει και να την διδάξει. Αποτυχία στο σκοπό της δηλαδή απο την σύλληψή της (μάνα της). χα χα. Σαν συγχρονη "μόδα" εξυπηρετεί συνήθως τις ενοχές που έχει ο δυτικός πολίτης που θέλει να ειναι και λίγο πνευματικός αλλά και να δικαιολογεί τις ανήθικες επιλογές του στη ζωή. Πράγμα που η κλασική θρησκεία είναι δογματική και αυστηρή. Είναι μόδα στην απανταχού αριστερά που δεν είναι έτοιμη να αναγνωρίσει τις τρυπες στη φιλοσοφία της και σε πλούσιους δυτικούς που έχουν σιχαθεί την δογματική στάση των κλασικών εκφάνσεων της θρησκείας και ιδίως των καθολικών που τα έχουν κάνει σκατά. Σε αυτό τους ακολούθησε σε ενα βαθμό και η δικιά μας η Ελληνορθόδοξη και λόγω σκλαβια 400 χρόνων αλλά λόγω και άλλων συνθηκών ελλειπούς μόρφωσης και ακαδημαικής έρευνας. Το μαζεύουν κάπως τώρα. Όπως και να έχει όλα αυτά είναι ανούσια. Οι κοσμικές κοινωνίες και αυτές , καθώς είδαμε που οδήγησαν στον 20 αιώνα και τις αιματοχυσίες (Ναζισμός, κομμουνισμός). Για αυτό ο κόμσος δεν έχει πια απο που να κρατηθεί. ¨Ολα για καλό θα αποβούν στο τέλος, αλλά πρός το παρόν.... πρόβλημα.

¨Αντε να τα μάθεις αυτά απο το ASR και τα πιτσιρίκια μιλενιαλς με τα 200 ευρώ στην τσέπη για τον giant killer σύστημα ουοναμπι οντιοφιλ χα χα. Καλά για τον Τούλ , δεν συζητάω, δεν το απασχολούν τέτοια πράγματα φαντάζομαι. Ο καθένας με αυτούς που ταιριάζει. Δεν είναι ανάγκη να "μπλεκόμαστε", εαν η υπόθεση μου είναι σωστή (που είναι χα χα).

To Avsite πάντως είναι καλύτερο απο το ASR. Εσυ συμμετέχεις - συνεισφέρεις εκεί με τις γνώσεις σου ? πως σου φάινεται, όλα καλά εκεί ?
Όσο ενδιαφέροντα επιχειρήματα και να είναι όλ'αυτά,η στιγμή του ΄΄δια ταύτα΄΄ για καθέναν μας είναι όταν θα ξεκινάει να παίζει το ηχοσύστημα.Εκεί διαπιστώνεται η κατάρρευση ή μη της οικείας για καθέναν κυματοσυνάρτησης...

Στη δική μου αντίληψη η κυματοσυνάρτηση καταρρέει με την έλλειψη στοιχείων όπως η τονική πληρότητα και ισορροπία καθώς και το κακό δέσιμο των sub με main ηχεία και χώρο.Επομένως ο ίδιος δίνω προτεραιότητα στα σχετικά στοιχεία,θεωρώντας παράλληλα...τριτεύον την ΄΄ούγια΄΄ των καλωδίων.Άλλοι μπορεί να έχουν οξύτερο ακροαματικό αισθητήριο εκλαμβάνοντας την κατάσταση διαφορετικά.Δεν προτίθεμαι να τους επιβάλω τρόπο σκέψης και δράσης,αφού κρίνω άσκοπη την ατέλειωτη ανταλλαγή επιχειρημάτων πάνω στο ποιος θα είχε μεγαλύτερο το...δίκιο.

Ο ίδιος εκτιμώ ως πολύ χρήσιμη τη δραστηριότητα forum όπως το ASR,ανεξάρτητα από συμπάθειες ή αντιπάθειες προς μεμονωμένα πράγματα.Δεν βρίσκω όμως ότι δική μου συμμετοχή εκεί θα είχε ουσιαστική επέκταση σε αυτήν τη χρησιμότητα.

Έχεις υπομονή μεγάλη και σε παραδέχομαι!!
Μπριεθ ιν μπριεθ άουτ!!
Λάικς ον λάικς οφ!!
Αγόρι μου!! Μπροστάρης είσαι😍😍
😁😁😁
Ξέεερει τι κάνει ο...kalakani. :sneaky:
 
Last edited:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.893
Μηνύματα
2.955.315
Members
38.255
Νεότερο μέλος
konfan
Top