head-stef
Headphones
- Μηνύματα
- 634
- Reaction score
- 2.204
Ο χρόνος που αφιερώνεις σε ένα φόρουμ, τέτοιο όπως το περιγράφεις, αναιρεί ολοκληρωτικά τους πιο σημαντικούς (για σένα) ισχυρισμούς σου. Θλιβερό (αλλά ευτυχώς και αστείο).Επίτηδες είναι δομημένα έτσι, δεν με ενδιαφέρει να έχω επιχειρήματα, ούτε να πείσω κανέναν καθώς οι οπαδοί και οι ψευδοεπιστήμονες δεν πείθονται με αυτόν τον τρόπο. Ξέρουν εναν τυφλοσούρτη που εφαρμόζουν και για αυτό λέμε είναι μηχανικοί χα χα. Επίσης ο σκοπός μου δεν είναι αυτός, αλλά να καταλάβω άλλα πράγματα που αφορούν τους συμμετέχοντες σε ένα θεμα πρός συζήτηση. Πράγματα που δεν θα παραδεχτούν με τον σωστό και νορμάλ διαλεκτικό τρόπο που προτείνεις να εφαρμόσω και που ελπίζω να μην είσαι τόσο αφελής ώστε να νομίζεις ότι δεν τον κατέχω. Ακριβώς επειδή τον κατέχω δεν τον εφαρμόζω σε τέτοια περιβάλλοντα. Δεν ξέρω εαν έχεις βρεθεί σε παρέες κάποιων ατόμων (π.χ. φίλων σου, οπαδών που μιλάνε συνέχεια για ποδόσφαιρο ή και άλλα θέματα πιο σοβαρά) και την στιγμή που πας να πείς κάτι λίγο έτσι ρε παιδί μου κάτι λίγο πιο σημαντικό ή μια άλλη προέκταση , σε κοιτάνε για λίγα δευτερόλεπτα και μετά συνεχίζουν την χαζοσυζήτηση τους ? Αυτό είναι και εδώ. Εαν επιμείνεις σου λένε και για LSD και δεν σε ξανακαλούν στην παρέα τους χα χα.
Για τα άλλα που λες, εσυ δεν κατάλαβαίνεις τι είναι to digital και το αναλογικό στην πραγματική του έννοια στa μαθηματικά και στην φυσική. Ποιός χέζει το audio Το digital audio είναι απλά μια έκφανση τεχνολογική αυτού. Αποφασίστε τι είναι το ψηφιακό και το αναλογικό στα απανατχού της γής forum που συζητιέται το θέμα για δεκαετίες χα χα και εαν οι D είναι ή δεν είναι κλπ .... και μετά να περιμένεις απο εμένα να μην κάνω πλάκα και να μιλάω σοβαρά.
Πως λέει ο Αμίρ ? : είναι αναλογικό δεν βλέπετε το slope στο όργανο πως ανεβαίνει σταδιακά και με γωνία ? χα χα. Κάτι πήγε εκεί να πεί σωστά και γιa το πεδίο του χρόνου, ντετερμινισμό και PLL αλλά το "γύρισε" σε 1 δευτερόλεπτο στα καλώδια. Σου λέει κάτσε μην πω κάτι που δεν συμφέρει το αφήγημα μου χα χα. Στο κους κους και στο γνωστό, απο εμφάνισης του ψηφιακού μέσου, τεχνολογικό μπλα μπλα όμως μετά , αφιέρωμα 30 λεπτών. χα χα. Τα ίδια και τα ίδια πακεταρισμένα ξανά και ξανά για τους σύγχρονους οντιοφίλ οπαδούς, εδω και δεκαετίες.
Στο βαρετό τώρα θέμα (έκφανση) των ψηφιακών μέσων αναπαραγωγής ήχου, αυτό που πρέπει να αναρωτηθείς , και αφορά το θέμα μας είναι ότι κάποιο πεδίο τους (ένα απο τα δύο, το άλλο είναι όντως ψηφιακό), που αποτελεί όμως την ουσία και ψυχή της μουσικής, (και είναι και το θέμα του Κολούμπια και προσπάθησα και εγω με ευγενικό τρόπο να προωθήσω για συζήτηση και μου λέτε εδω όλα τα κλισέ χα χα), παρόλο που δέχεται descrete τιμές και ¨'έπρεπε" ή "φαίνεται" να είναι ψηφιακό, είναι όμως αναλογικό (magic, βουντού χα χα πως είναι δυνατόν να υφίσταται κάτι τέτοιο χα χα), πράγμα που πολλοί είτε αγνοούν, ακόμη εν ετη 2022 , ή δεν θέλουν να αναφερθούν. Είναι τα "τρίτα" distortions που περιμένω να αναφερθεί ο φίλος μου ο @Bhutia και που ξέρει πολυ πιο πολλά απο εμένα, αλλά σιωπά και με εκνευρίζει χα χα
θα σου πρότεινα να ρίξεις μια ματιά σε τίποτα tensless και tensed theories of time, σε ηλεκτρόνια, ή ακόμη και στην μεταφορά της πληροφορίας στο DNA σε σχέση με τα δομικά του και ποιοτικά χαρακτηριστικά του στον μακρόκοσμο (άλλο η μεταφορά της πληροφορίας και άλλο η δομή της) .... αλλά θα με πούνε για LSD και δεν θα με κάνουν παρέα τα άλλα παιδάκια.
Υ.Γ : @Bhutia για να μην κάνω άλλο post οι D ενισχυτές , όπως είπα σε άλλο πόστ μου πρότερα σε αυτό το νήμα, είναι quasi digital και quasi analog. Δεν είναι μόνο analog όπως λες. Είναι AD to DA converters και μάλιστα όχι fixed pulse width (μεγάλο πάρτυ ο συνδυασμός τους με τα fixed των μέσων αναπαραγωγής χα χα) όπως σωστά ανέφερε ο @Costas Coyias , στο νήμα για "το πικάπ να παίζει σαν τα ψηφιακά" και αφορούσε όμως την περιστροφή και την ψηφιακή αναπαραγωγή cd, dac κλπ. όχι ενισχυτές. Oι DSP φαντάζομαι το ίδιο , δεν γνωρίζω.
Καλημέρα, σε όλους. (τραγουδάκι δεν βάζω). Το μετάνιωσα , θα βάλω ένα σχετικό, να το ακούσει ο φίλος μου ο @Bhutia στο αγνώστου σε εμένα αρχιτεκονικής chip του (ή άλλο), ψηφιακού μέσου (μέσων) που χρησιμοποιεί ή έχει χρησιμοποιήσει για τις ακροάσεις του στο παρελθόν και να μου γράψει μια υποκειμενική ανάλυση των διαφορών που ακούει απο αυτά (τα διαφορετικά, όχι ίδια) που έχει στην διάθεση του.
Μια βασική διαφορά οπτικής (που την υποψιάζεσαι και σε φθείρει ανομολόγητα) είναι ότι οι "θιασώτες των ψηφιακών" δεν είναι καν των ψηφιακών. Ευχαρίστως θα υιοθετούσαν την υπεροχή ενός νέου καθαρά αναλογικού συστήματος αν ξεπερνούσε σε ουσιώδη χαρακτηριστικά (αναπόφευκτα και σε ήχο) την ψηφιακή τεχνολογία. Ακόμη κι αν οι διαφορές δεν θα ήταν πια αντιληπτές από το ανθρώπινο αυτί. Προτιμούμε να ονομάζουμε καλύτερο το σοβαρά αποδεδειγμένα καλύτερο - μέχρι τώρα. Από την άλλη, προσπαθείς να το αποφύγεις, αλλά συνεχώς εμφανίζεσαι ως ορισμός του οπαδού. Υιοθετείς αστήρικτα, επίμονα, εκνευρισμένα.
(Το θέμα όμως είναι για άλλο νήμα δεν θα συνεχίσω εδώ).
Last edited: