Καλώδια και θύματα

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.072
Reaction score
85.502
Καλά εννοείται ότι σε τέτοια επίπεδα τιμών προφανώς και μπορείς να φτιάξεις κάτι...απο άλλο πλανήτη.
Ποιος διαφωνεί μ'αυτό?
Ξεκινώντας με τεράστιο budget κάνεις ότι θες. Βρίσκεις τους ανθρώπους και στο φτιάχνουν.
Η πλειοψηφία των μελών σε αυτό και σε άλλα ιντερνετικά στέκια όμως δεν αφορά αυτούς τους ανθρώπους αλλά πιο...γήινες καταστάσεις,πολύ όμορφες οι γνώσεις και χρήσιμες, όλοι παίρνουμε πράγματα από αυτά που αναφέρονται.
Είναι σαν να λέμε το πόσο καλά στρίβει μια buggati ή μια ferrari, ωραία και υπέροχα αλλά εμείς ψάχνουμε fiat panda.
Δε ξέρω ποιος είναι περισσότερο εκτός θέματος τελικά...
Κάποτε πρέπει να σταματήσει η καραμέλα των γνωστών, που όταν στριμώχνονται πετάνε ένα "δεν μπορείτε να τα αγοράσετε, γι αυτό δεν θέλετε να παραδεχτείτε κτλ κτλ για τα καλώδια."
Μπορούμε, ΟΚ? Άνετα.
Επίσης μπορούμε να επιστρέψουμε την όποια απαξίωση.

Πάμε παρακάτω, συνεχίστε με την ομοιοπαθητική σας.
 

Μηνύματα
9.845
Reaction score
2.002
Μια διαδικασία παθητικής ακουστικής φροντίδας στο χώρο ακρόασης είναι ανεξάρτητη προς την ενεργή ισοστάθμιση στο σήμα με την εμπλοκή παραμετρικών φίλτρων.Η δεύτερη δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη δράση της πρώτης παρά μόνο να τη συμπληρώσει.Επίσης η ενεργή ισοτάθμιση θεωρείται βέλτιστα εφηρμοσμένη όποτε δεν αναγκαζόμαστε να παρέμβουμε στο σήμα πάνω από τη ζώνη Schroeder.

Επανερχόμαστε εδώ σε μια απορία που είχε τεθεί από τα προηγούμενα...Στις περιπτώσεις όπου κατά τη διαδικασία παραγωγής δεν είχαν χρησιμοποιηθεί καλώδια εμβέλειας Argento Flow αλλά κάποια πιο ΄΄προσγειωμένα΄΄,πώς θα ήταν ο χρήστης σε θέση να ξέρει ότι το όποια αντιληπτά βελτιωτικά φαινόμενα από τη χρήση των πρώτων σε δεδομένο setup δεν θα ήταν πρόσθετα αντί ενσωματωμένα στο αρχικά αποθηκευμένο σήμα;
Πως είναι δυνατόν να είναι πρόσθετα τα αυξημένα δυναμικά πχ; Πως είναι δυνατόν να είναι πρόσθετη η διπλάσια πληροφορία σε όλο το συχνοτικο φάσμα, διατηρώντας ομως παράλληλα τη σωστή τονική ισορροπία; Πως είναι δυνατόν να είναι πρόσθετος ο μειωμένος θόρυβος και η απόλυτη ησυχία;
 
Last edited:

Μηνύματα
723
Reaction score
1.136
Ίσως η ερώτηση μου προς τα παιδιά που έχουν ασχοληθεί με τα καλώδια να είναι σχεδιαστή και να έχει απαντηθεί ήδη:

Εφόσον το τι ακούμε εν τέλει στα αυτιά μας είναι το αποτέλεσμα του χώρου ακρόασης και των κατασκευαστικών χαρακτηριστικών των ηχείων σε όλες τις παραμέτρους (τονική ισορροπία και αίσθηση σκηνής, ροής, δυναμικά, στερεοφωνια, αέρας μεταξύ των οργανοπαικτων κλπ), είναι δυνατόν ακριβότερα καλώδια να βελτιώσουν κάποια εξ αυτών; Λαμβανοντας υπόψιν ότι αυτά (τα καλώδια) βρίσκονται στα αναντι της αλυσίδας αναπαραγωγής.

Εάν ναι, ας το πούμε όλοι μαζί τότε ότι ναι αξίζει, απλά θα χρειαστούν μεγάλες εκταμιευσεις σε όλα τα ενεργά και παθητικά στοιχεία.

Νομίζω αυτό λένε τα παιδιά με τα καλώδια, είναι για τους φραγκατους αυτό το σπορ, χρειάζεται και λίγο τονισμένο όγκο, κιόλας.

(Όχι ότι το τελευταίο λείπει κι από εμάς τους υπόλοιπους. Σε ορισμένους περισσεύει κι όλας).

Λέανδρος βάλε μου λαϊκ, lol)
Edit : "άσχετη"
Edit :" ego" όχι "όγκο"
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.445
Παρακαλώ, οι δοκιμές καλωδίων να γίνονται σε μονοκάναλα συστήματα. Έτσι προστάζει η επιστήμη, έτσι κάνει και ο Αμίρ.

Επίσης με μονοκάναλο ακόμη και η αγορά ακριβών καλωδίων είναι εφικτή για πολύ κόσμο.

Όλα γίνονται πιο εύκολα, απλά και δημοκρατικά με το μόνοκάναλο! Με μονοκάναλο ακούτε και στην κουζίνα. Ζήτω το μόνοκάναλο!

Μετανοείτε!
 

D

Deleted member 50795

Guest
Μια διαδικασία παθητικής ακουστικής φροντίδας στο χώρο ακρόασης είναι ανεξάρτητη προς την ενεργή ισοστάθμιση στο σήμα με την εμπλοκή παραμετρικών φίλτρων.Η δεύτερη δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη δράση της πρώτης παρά μόνο να τη συμπληρώσει.Επίσης η ενεργή ισοτάθμιση θεωρείται βέλτιστα εφηρμοσμένη όποτε δεν αναγκαζόμαστε να παρέμβουμε στο σήμα πάνω από τη ζώνη Schroeder.
πολύ καλή επιπρόσθετη επεξηγηματική παρέμβαση, συμπλήρωσης δεδομένων, …αλλιώς ο,τιδήποτε άλλο πέραν αυτού , θάλεγα ότι σου αρέσει να «χαϊδεύεσαι»:geek:
 

head-stef

Headphones
Μηνύματα
648
Reaction score
2.283
...ένα καλώδιο συχνοτικα στο γάμο του καραγκιοζη...
Να, κάτι τέτοια λέτε και γκρεμίζετε στα τάρταρα κι όποιο άλλο επιχείρημα θα είχε ενδεχομένως αξία. Πώς να σας αναγνώρισει κανείς στοιχειώδη κατανόηση/γνώση πέρι αγωγών audio;
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Μπορούμε, ΟΚ? Άνετα.
Οι φορολογικες δηλωσεις ειναι ok ?
:p
Ίσως η ερώτηση μου προς τα παιδιά που έχουν ασχοληθεί με τα καλώδια να είναι σχεδιαστή και να έχει απαντηθεί ήδη:

Εφόσον το τι ακούμε εν τέλει στα αυτιά μας είναι το αποτέλεσμα του χώρου ακρόασης και των κατασκευαστικών χαρακτηριστικών των ηχείων σε όλες τις παραμέτρους (τονική ισορροπία και αίσθηση σκηνής, ροής, δυναμικά, στερεοφωνια, αέρας μεταξύ των οργανοπαικτων κλπ), είναι δυνατόν ακριβότερα καλώδια να βελτιώσουν κάποια εξ αυτών; Λαμβανοντας υπόψιν ότι αυτά (τα καλώδια) βρίσκονται στα αναντι της αλυσίδας αναπαραγωγής.

Εάν ναι, ας το πούμε όλοι μαζί τότε ότι ναι αξίζει, απλά θα χρειαστούν μεγάλες εκταμιευσεις σε όλα τα ενεργά και παθητικά στοιχεία.

Νομίζω αυτό λένε τα παιδιά με τα καλώδια, είναι για τους φραγκατους αυτό το σπορ, χρειάζεται και λίγο τονισμένο όγκο, κιόλας.

(Όχι ότι το τελευταίο λείπει κι από εμάς τους υπόλοιπους. Σε ορισμένους περισσεύει κι όλας).

Λέανδρος βάλε μου λαϊκ, lol)
Edit : "άσχετη"
Edit :" ego" όχι "όγκο"
Απαντησε ωραια ο Bhutia. Οτι δηλαδη η υπαρξη χειροτερων καλωδιων , καθιστα καποια αλλα καλυτερα.
Δεν ειναι παντα θεμα τιμης ή μεγαλων εκταμιευσεων, αλλα σωστης σχεδιασης των καλωδιων , και επιλογης τους για την καθε αναγκη των μηχανηματων.
 
Last edited:

head-stef

Headphones
Μηνύματα
648
Reaction score
2.283
...Επίσης φιλοσοφία δεν είναι όπως νομιζει ο κόσμος μπλα μλα και βλακείες, επειδή δεν ξέρει η δεν έχει διαβάσει. Είναι η πλέον λογική προσσέγγιση των πραγμάτων και η κορυφάια... ... ...Ποιός θέτει νομίζεις τους κανόνες της λογικής προσέγγισης, παραδόξου, μεθοδολογία στην έρευνα και όλα τα άλλα σε όλες τις επιστήμες ?
Από τα πιο αληθινά που έχουν γραφεί. Αξίζει να τα επαναφέρουμε και να τα θυμόμαστε που και που. Ολόκληρο το οικοδόμημα τις λογικής αναπτύσεται και στηρίζεται στην φιλοσοφία. Αυτή είναι η εκκίνηση και κατά μία έννοια είναι ευρύτερη της επιστήμης.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.564
Reaction score
138.541
Η επιμέλεια του χώρου είναι το Νο. 1.
Προφανώς.
Συμφωνούμε 1000%.
Η ηχητική περιποίηση του χώρου ακρόασης είναι ανεξάρτητη του σεταπ, κι έχει ως στόχο να φτιάξει σοβαρούς μετρησιμους χρόνους αντήχησης (RT60) ώστε να μην προκαλεί τονικές αλλοιώσεις ο χώρος, στην ανακλωμενη ενέργεια.

Με ομοιογένεια του μετρήσιμου RT60 στο ακουστο φάσμα, έχουμε εγγυημένα τις ελάχιστες δυνατές τονικές αλλοιώσεις από την έμμεση ακτινοβολία, κι όταν ακούμε μουσική ακούμε άθροισμα άμεσης και έμμεσης.

Το αμέσως επόμενο αναγκαίο, επειδή κι εφόσον δέχεσαι την αναγκαιότητα περιποίησης του χώρου, είναι η αναγκαιότητα ομοιογενους ον αξις και οφ αξις απόκρισης από την ηχειακη πηγή δηλαδή σοβαρό σπινοραμα.

Εάν η ηχειακη πηγή έχει ανομοιογενες σπινοραμα (τονικές διαφοροποιήσεις στην of axis) τότε ο περιποιημένος χώρος σου απλώς θα συνεχίσει να ανακλά την τονικά αλλοιωμένη οφ αξις του ηχείου σου, κι εσύ στη θέση ακρόασης θα ακούς ένα μπάχαλο τονικων αλλοιώσεων, το οποίο δεν ισοσταθμιζεται με ισοστάθμιση χώρου, διότι αν πας να διορθώσεις την έμμεση χαλάς την άμεση, κι αν ισοσταθμισεις μέσο όρο έμμεσης άμεσης, χαλάς την κρουστική της έμμεσης και σε ισοσταθμισμενα τμήματα που θα λαμβάνεις περισσότερη έμμεση θα έχεις κακής ποιότητας ήχο (μη περιμένεις ανάλυση και λεπτομέρειες από την ανακλωμενη ενέργεια της έμμεσης σε οποιοδήποτε χώρο, δε παίζουν τα καλά ντουβάρια σα καλά Μιντ και σα καλά τουιτερ).

Άρα καταλήγουμε αβίαστα στο ασφαλές συμπέρασμα πως η αναγκαιότητα ηχητικής περιποίησης του χώρου συμβαδίζει με την αναγκαιότητα σοβαρού σπινοραματος στην ηχειακη πηγή, δηλαδή οφ αξις της προκοπής, χωρίς τονικές διαφοροποιήσεις από την ον αξις.

Σπινοραμα. Τι λέμε τόσο καιρό. 😎

Για μένα η ισοσταθμιση είναι απαραίτητη στο 99% των συστημάτων.
Για μένα στο 101% των σεταπ.

Ακόμα και κει που φαίνεται ότι δε χρειάζεται, και κει χρειάζεται, και μάλιστα όσο περισσότερο φαίνεται πως δε χρειάζεται, τόσο πιο εξαιρετικό αποτέλεσμα θα έχει.

Ταυτόχρονα, με την ισοστάθμιση θα δώσεις το επιθυμητό ταργκετ κερβ, το ρουμ κερβ του δωματίου, το οποίο εξαρτάται από αρκετές παραμέτρους, κυριότερες των οποίων είναι η επακριβής τιμή του RT60 και η διακύμανση της τιμής αυτής στο φάσμα, οι επιθυμητές στάθμες ακρόασης και το προσωπικό γούστο.

Κι εφόσον η ισοστάθμιση είναι απαραίτητη, κι εφόσον είσαι υπέρ της σοβαρής διαφοροποίησης που μπορεί να κάνει οτιδήποτε, ακόμα κι ένα καλώδιο των 10κ, τότε θα έπρεπε να είσαι φανατικά υπέρ της ισοστάθμισης τρινοβ, διότι καλύτερη, για πολλαπλούς λόγους, δεν υπάρχει.

Άρα θα έπρεπε να είσαι φανατικός υποστηρικτής και ιδιοκτήτης τρινοβ, καθώς το κόστος του είναι μικρότερο από 1-2 ακριβά καλώδια. Σιγά τα λεφτα.

Το να μην έχετε τρινοβ, που θα κάνει τόσο σοβαρή ισοστάθμιση που η διαφορά ξυπνάει πεθαμένους, σε μια πραγματικότητα όπου η ισοστάθμιση είναι κοινά αποδεκτή ως αναγκαία, και να ξοδεύετε περισσότερα λεφτά από τρινοβ σε καλώδια, είναι προφανώς λάθος διαχείριση του θέματος. 😎
 
Last edited:





Μηνύματα
948
Reaction score
2.994
είναι δυνατόν ακριβότερα καλώδια να βελτιώσουν
Δεν βελτιώνουν τα ακριβότερα, τα προιόντα scrap είναι που υποβαθμίζουν,
και μάλιστα αυτά που προέρχονται απ΄ την χαμηλότερη κατάταξη κατά την διαλογή,
όπως καλώδιο κόκκινο μαύρο
.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.564
Reaction score
138.541
δεν θα ήταν καλύτερα να ξεκινούσες εξ αρχής από ενα «ίσιο» αποτέλεσμα και όχι από ένα καλώδιο συχνοτικα στο γάμο του καραγκιοζη;
Βεβαίως, συμφωνώ 10000%.

Το να συμφωνούμε επί της αρχής της έλλειψης τονικων αλλοιώσεων, είναι ευτυχής κατάληξη μετά την πορεία τόσων ετών, και με χαροποιεί ιδιαιτέρως. 😎

Η αρχή της τονικης ισορροπίας, δεν ξεκινάει φυσικά από το καλώδιο (κι αυτό εννοείται ότι πρέπει να την τηρεί).

Ξεκινά από την τονική ισορροπία του ηχείου, το οποίο πρέπει να έχει σοβαρό σπινοραμα στην ον αξις, δίχως τονικες αλλοιώσεις στην απόκριση πλάτους, ευθεία, πως είναι το τζενελεκ και το Νιούμαν; έτσι.

Συνεχίζει με τονική ισορροπία της έμμεσης, δηλαδή με RT60 σταθερό στο φάσμα και χαμηλό, περιποιημένο, και βεβαίως με σοβαρό σπινοραμα οφ αξις, ομοιογενές με το ον αξις και χωρίς τονικες αλλοιώσεις, πως είναι το Νιούμαν, πως είναι το τζενελεκ; έτσι.

Χαίρομαι που συμφωνούμε επί της αρχής και κατά βάση επί της ουσίας. 😎
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.360
Reaction score
8.038
Από τα πιο αληθινά που έχουν γραφεί. Αξίζει να τα επαναφέρουμε και να τα θυμόμαστε που και που. Ολόκληρο το οικοδόμημα τις λογικής αναπτύσεται και στηρίζεται στην φιλοσοφία. Αυτή είναι η εκκίνηση και κατά μία έννοια είναι ευρύτερη της επιστήμης.
Α, εσυ εισαι αυτος που του αρεσε η ΙΦΦΕ?
Νομιζαμε οτι εισαι μυθος.

(μη δινετε σημασια, in-joke)
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.072
Reaction score
85.502
Όποιο καλώδιο δεν τηρεί αυστηρά την τονική ισορροπία κατά την μεταφορά του σήματος είναι για πέταμα.
Δηλαδή όποιο έχει πιο αέρινα πρίμα, πιο ζεστές μεσαίες, περισσότερο ή λιγότερο μπάσο, στον κουβά.
Αν ακούτε τονικές διαφορές μεταξύ δυο καλωδίων, τουλάχιστον το ένα από τα δύο είναι για πέταμα.
Ίσως και τα δύο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.564
Reaction score
138.541
Εφόσον πάντως συμφωνούμε επί της αρχής (και επί της ουσίας) της έλλειψης τονικων αλλοιώσεων, υποχρεωτικά θα συμφωνούμε στην αναγκαιότητα αψογου σπινοραματος της ηχειακης πηγής.

Διότι μόνον το άψογο σπινοραμα αποτελεί εγγύηση στην έλλειψη τονικων αλλοιώσεων από το ηχείο, τίποτε άλλο.

Και είναι κωμωδία να συζητάμε για την έλλειψη τονικων αλλοιώσεων στα καλώδια και να παραβλεπουμε τις τονικες αλλοιώσεις του ηχείου και του χώρου, για όνομα. 😎

Οπότε μπορούμε όλοι μαζί αγκαλιά κι αγαπημένοι, να ξεκινήσουμε να κοροϊδεύουμε μέχρι να σβήσει ο ήλιος, όλα τα ηχεία με σπινοραμα προβληματικό.

(αυτό ακριβώς κάνω, εδώ και χρόνια)

Να ξεκινήσω με 5-6 σπινοραματα ηχείων που είναι καυσόξυλα;

Θέλετε να ξεκινήσετε εσείς;

Διότι αυτά τα καυσόξυλα, σίγουρα δεν μπορούν να βελτιωθούν από σοβαρά καλώδια που δεν εισάγουν τα ίδια τονικες αλλοιώσεις, διότι τις εισάγουν εξαρχής τα ηχεία. Είναι ντουλάπια, καυσόξυλα, κομοδίνα.

Ταυτόχρονα μπορούμε όλοι μαζί να χειροκροτουμε κάθε ηχείο που μετράει πολύ όμορφα στο σπινοραμα, που έχει εξαιρετική ον αξις και οφ αξις απόκριση.

Να ανεβάσω μερικά παραδείγματα να τα εξυμνησουμε όλοι μαζί για την σχεδιαστική αρτιότητά τους; να τονίσουμε σε όλους πως αυτά τα ηχεία έχουν κάθε λόγο να χρησιμοποιηθούν ως μια πολύ γερή βάση στο χτίσιμο ενός εξαιρετικού σεταπ;

(αυτό ακριβώς κάνω εδώ και χρόνια)

Και μη μου τα γυρνάτε μετά, ότι θα πάρετε ηχείο με άθλιο σπινοραμα και θα το "φέρετε" να παίζει σωστά με το τάδε καλώδιο με την τέχνη του "ματσινγκ", γιατί εκεί είναι που ξεκινάω το μπουλινγκ στην ανοησία. 😎

Κι αυτό ακριβώς κάνω, εδώ και χρόνια.
Μπουλινγκ στην ανοησία του χαϊ ενδ. 😁
 
Last edited:

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.214
Reaction score
42.407
Αζ αμποβ..
-δε θελω να φανταστω επεκταση σε καθημερινο βιο μιας τετχοιας νοοτροπιας χαλιενδιζμου-
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.050
Μηνύματα
2.960.555
Members
38.286
Νεότερο μέλος
JohnnyDD
Top