- Μηνύματα
- 9.845
- Reaction score
- 2.002
Όχι, είσαι ο Mike Lavigne/ Audio Exotics No. 2.Αλήθεια?
Όχι, είσαι ο Mike Lavigne/ Audio Exotics No. 2.Αλήθεια?
Κανόνισε. Θα αρχίζω να ανεβάζω σεντόνια cl ειδικά για εσένα τώραΈκανα υπομονή το ειρωνικό ξερολίστικο στυλάκι του και το είδα.
Πουθενα δεν αναφέρει όλοκληρη την μέλετη αλλά αποσπάσματα. Δεν την έχω διαβάσει, όχι ότι ξέρω να την κρίνω.
Απο τα 10 που λέει (όλα κατά βέβαια χα χα) και γκρινιάζει έχει κατά τη γνώμη μου δίκιο στα 6 (ένα απο τα οποία 6 το παρερμηνέυει αλλά ΟΚ του το δίνουμε) και δίκιο φυσικά για την συνολική ποιότητα γενικά της εργασίας αλλά τέτοιες είναι όλες σε αυτό το επίπεδο και με αυτό το θέμα σε νηπιακό στάδιο.
Δεν μου άρεσε το γεγονός που λέει για τα χαρακτηριστικά των καλώδίων που μετα αποδεικνύεται ότι τα παραθέτει. Εξάλλου τα διάλεξε λόγω του διηλεκτρικού τους. Φυσικά έπρεπε να λέει και την μάρκα αλλά τώρα ποιά μάρκα και επαναληπτικότητα να επιβεβαιώσεις στ 4 $ καλώδιο no name. Δεν μου άρεσε το γεγονός που καρμπόν λέει για την άμεση φόρτιση και ξεφόρτιση πυκνωτών ενω πάλι μετά φάινεται αργότερα ότι δεν εννοεί αυτό ο συγγράφέας αλλά για το non linear distortion absorption (και βασικά ισχυει και για το linear η παραμένοσα φόρτιση) που αυτό προκαλείται απο αυτήν. Ούτε για το time domain και sampling rate έχει απόλυτο δίκιο, δεν ξέρω δηλαδή βλέπω , και άλλοι έχουν ασχοληθεί με το θέμα , ειχα δει μια ανάλυση καλή για το θέμα, πρεπει να την ξαναδιαβάσω. Και να έχει δίκιο ο Αμίρ, για το sampling rate (μπορεί να έχει) και το noise shaping να κάνει τη ζημιά ήδη και χωρίς oversampling το 16/44 έχει πρόβλημα. Για τα όργανα δείχνει να έχει δίκιο, όπως και το noise που φαίνεται να μετράει. Όπως και για τις κουκουρούκου αναφορές (απο το πουθενά και με εφευρεσης του περιγραφές) στα συμπεράσματα με τις οποίες η εργάσια δεν ασχολήθηκε κάν. Ιστοριούλα εντάξει...
Σαχλάμάρες και του συγγράφέα και του Αμίρ. Δεν την έχω διαβάει αυτήν, στην οποία αναφέρεται.
Η άλλη πάντως η παλιά που πόσταρα , περα απο την XLR RCA διχογνωμία , εγω τη θεώρησα καλή. Αναγνώριση λάθους πάντως δεν έκανε ο συγγραφέας όπως λέει ο Αμιρ στο βίντεο. Δεν είναι επιστημονικοί όροι αυτοί που χρησιμοποιεί. Αυτό το αναγνώρισε σαν limitation απο τότε ο συγγραφέας (και όχι σε αυτην που λέει τώρα ο Αμίρ) και είπε ότι θα την επαναλάβει με RCA RCA στο μέλλον πράγμα που φάινεται να μην έκανε σε υπικειμενικό επίπεδο. Εγω πάντως συμφωνώ πολύ με το στήσιμο του υποκειμενικού τέστ που έχει κάνει στην παλιά και τον τρόπο που το εκτέλεσε. Τώρα γιατί δεν την επανέλαβε ?? δεν ξέρω.
Καλά τώρα αυτές όλες οι εργασίες είναι γεμάτες τρύπες.
...και τον πήρε ο ύπνος ξημερώματα περιμένοντας τη "διάφορα"!...Αυτός που προτείνει μπέλντεν μόλις άκουσε ένα σοβαρό καλώδιο!
View attachment 261501
Ε, έπρεπε να επανορθώσω χα χα.Κανόνισε. Θα αρχίζω να ανεβάζω σεντόνια cl ειδικά για εσένα τώρα
H επιδείνωση ανισορροπιών στην απόκριση ιδίως στις πρώτες οκτάβες τείνει να εκδηλώνεται από ακυρώσεις boundaries όποτε η απόσταση που θα έχει το ακουστικό κέντρο των (mid)woofer από το τοίχωμα όπισθεν του ηχείου κυμαίνεται μεταξύ 80-230 cm.Κάποιες φορές αυτές οι ακυρώσεις μπορεί ν'αποσπούν ενέργεια από ζώνες όπου θα συνυπήρχαν ιδιορρυθμοί του χώρου.Κάτι τέτοιο συνήθως το εκλαμβάνουμε ως ευνοϊκή επίδραση που μπορεί κιόλας ν'αυξάνει την αντιλαμβανόμενη ευκρίνεια σε μεσαίες και μεσοϋψηλές οκτάβες.υπαρχει κατι που αξιζει να συζητηθει. σε ενα απο τα πολλα βιντεακια που κυκλοφορουν στο you tube εχω πετυχει εναν τυπο ο οποιος δεν ανηκει στους χαιενταδες και εκφερει την αποψη του πανω στο οντιο. Σε ενα βιντεακι αφιερωμενο στην ακουστικη του χωρου και τις βασικες αρχες για τους αρχαριους πραγματευεται το θεμα της τοποθετησης των ηχειων στο χωρο και την αποσταση που αυτα θα πρεπει να εχουν απο το τοιχωμα. δεν εχει να κανει με καλωδια αλλα παρολα αυτα καλο ειναι να αναφερθει εδω που διαβαζει αρκετος κοσμος. Στην ουσια αναφερει οτι το 99,9% των hifi enthusiasts τοποθετουν τα ηχεια σε αποσταση απο τον τοιχο. ενω λοιπον οπως αναφερει κατι τετοιο χειροτερευει την αποκριση του ηχειου αναμφιβολα στις χαμηλες συχνοτητες παρολ αυτα στο αυτι ακουγεται προφανως καλυτερα και επιλεγεται τελικα ως τοποθετηση. ο ιδιος το προτεινει.
να πω την αληθεια τοποθετωντας και γω τα ηχεια σε αποσταση ειχε καθησει ο ηχος πιο καλα στα αυτια μου, ενω η καμπυλη χειροτερευε.
Το ερωτημα ειναι γιατι και επιπλεον ενα αλλο ερωτημα ειναι γιατι θα πρεπει να ακολουθησουμε υποχρεωτικα μια ανεκτη καμπυλη που δεν εξιταρει το αυτι.
@Bhutia υπαρχει καποια λογικη εξηγηση?
Ναι, καμ του πάπα, έλα αγόρι μου να σε φτιάξω..Nothing to worry about,μ'ένα αβανταδόρικο καλώδιο ΄΄όλα΄΄ μπορεί να φτιάχνουν...
υπαρχουν καποιες ακομη παρατηρησεις απο την πλευρα του, σχετικα με την μορφη που θα πρεπει να εχει ο χωρος ακροασης για παραδειγμα. καποιοι πιστεουν οτι ο χωρος οπου μετρουνται τα ηχεια θα ηταν ιδανικος αλλα στην πραγματικοτηταενας τετοιος χωρος ειναι μονον για να μετρηση και κανεις δεν θα μπορουσε να κατσει εκει μεσα και να ακουσει μουσικη.H επιδείνωση ανισορροπιών στην απόκριση ιδίως στις πρώτες οκτάβες τείνει να εκδηλώνεται από ακυρώσεις boundaries όποτε η απόσταση που θα έχει το ακουστικό κέντρο των (mid)woofer από το τοίχωμα όπισθεν του ηχείου κυμαίνεται μεταξύ 80-230 cm.Κάποιες φορές αυτές οι ακυρώσεις μπορεί ν'αποσπούν ενέργεια από ζώνες όπου θα συνυπήρχαν ιδιορρυθμοί του χώρου.Κάτι τέτοιο συνήθως το εκλαμβάνουμε ως ευνοϊκή επίδραση που μπορεί κιόλας ν'αυξάνει την αντιλαμβανόμενη ευκρίνεια σε μεσαίες και μεσοϋψηλές οκτάβες.
Από την άλλη πλευρά η προσέγγιση σε οπίσθιο τοίχωμα για συμβατικά ηχεία που δεν θα είχαν εξαρχής σχεδιαστεί για τέτοια προοπτική ( δηλαδή χωρίς καρδιοειδή λοβό εκπομπής στις χαμηλές οκτάβες) μπορεί ν'αυξάνει το ενεργειακό κέρδος σε ζώνες των πρώτων οκτάβων βεβαρυμένες από παρουσία ιδιαορρυθμών σε δεδομένο χώρο.Επιπρόσθετα τα φαινόμενα από boundaries σε αφρόντιστο χώρο που θα προέκυπταν τότε σε ζώνη μεσαίων οκτάβων θ'απαιτούσαν εξομάλυνση μέσα από ισοστάθμιση ώστε να μην ενοχλούσαν.
Πέραν αυτού συμβάλλει και η εντύπωση για ευρύτερο περιθώριο στο βάθος ηχητικής σκηνής όποτε αντικρίζουμε τα ηχεία απομακρυσμένα από το τοίχωμα.Nothing to worry about,μ'ένα αβανταδόρικο καλώδιο ΄΄όλα΄΄ μπορεί να φτιάχνουν...
O ίδιος πάντως έχω οριστικοποιήσει οποιαδήποτε εγκατάσταση ηχείων με αριθμητικές πράξεις,περαιτέρω μικρορυθμίσεις ΄΄στον πόντο΄΄ κι επαληθευτικές λήψεις με περιστρεφόμενο μικρόφωνο και τα επιμέρους κανάλια εκπέμποντα μαζί ως προς τις αποστάσεις από τοιχωματικά όρια.
Δεν σας τα 'λεγα ότι ξεφυτρώνουν απεγνωσμένες "έρευνες" όταν καταρρέουν τα παραμύθια;
Ta ηχεία που είναι χωρίς καρδιοειδή λοβό εκπομπής είναι περίπου το 99.999% των διαθέσιμων ηχείων της αγοράς, οπότε ας μιλήσουμε για τα υπόλοιπα. Τα υπόλοιπα, χωρίς sub, είναι σχεδόν ανέφικτο να τοποθετηθούν στην απόσταση που απαιτείται σε οικιακό περιβάλλον, πιθανότατα μικτής χρήσης κιόλας. Τόσο ανέφικτο που η προσθήκη πολλαπλών sub ή παχιάς απορρόφησης στον πίσω τοίχο είναι πιο ρεαλιστικές επιλογές. Εκτός αν μιλάμε για μικρά monitors πάνω σε stands με ένα γραφείο στην μέση του δωματιού.H επιδείνωση ανισορροπιών στην απόκριση ιδίως στις πρώτες οκτάβες τείνει να εκδηλώνεται από ακυρώσεις boundaries όποτε η απόσταση που θα έχει το ακουστικό κέντρο των (mid)woofer από το τοίχωμα όπισθεν του ηχείου κυμαίνεται μεταξύ 80-230 cm.Κάποιες φορές αυτές οι ακυρώσεις μπορεί ν'αποσπούν ενέργεια από ζώνες όπου θα συνυπήρχαν ιδιορρυθμοί του χώρου.Κάτι τέτοιο συνήθως το εκλαμβάνουμε ως ευνοϊκή επίδραση που μπορεί κιόλας ν'αυξάνει την αντιλαμβανόμενη ευκρίνεια σε μεσαίες και μεσοϋψηλές οκτάβες.
Από την άλλη πλευρά η προσέγγιση σε οπίσθιο τοίχωμα για συμβατικά ηχεία που δεν θα είχαν εξαρχής σχεδιαστεί για τέτοια προοπτική ( δηλαδή χωρίς καρδιοειδή λοβό εκπομπής στις χαμηλές οκτάβες) μπορεί ν'αυξάνει το ενεργειακό κέρδος σε ζώνες των πρώτων οκτάβων βεβαρυμένες από παρουσία ιδιαορρυθμών σε δεδομένο χώρο.Επιπρόσθετα τα φαινόμενα από boundaries σε αφρόντιστο χώρο που θα προέκυπταν τότε σε ζώνη μεσαίων οκτάβων θ'απαιτούσαν εξομάλυνση μέσα από ισοστάθμιση ώστε να μην ενοχλούσαν.
Σε αυτό που πόσταρα παραπάνω είναι οι πιο σημαντικές του εργασίες , εαν θέλει κάποιος να τις διαβάσει.
Δεν είμαστε όλοι ίδιοι...O ίδιος πάντως έχω...
Αυτή είναι φάτσα...Κολούμπρια - για να μην έλεγα κυριολεκτικά...Κόλουμπια.Έτσι για να σκάσουν όσοι μου ποστάρουν την φάτσα του Αμίρ. Κάθε φορά θα ποστάρω και εγω την γλυκιά φατσούλα του Columbia για να τους την σπάω. Θα την ποστάρω και στο νήμα με τις γκόμενες
Καλημέρα σε όλους.
View attachment 261531
Αλίμονο,όμως η ενδεδειγμένη τακτική δεν παύει να ισχύει για όλους.Δεν είμαστε όλοι ίδιοι...
Δεν θα μπλέξουμε με νούμερα ποσοστών,σημειώνεται όμως ότι υπάρχουν μοντέλα παθητικών και οπωσδήποτε ενεργών ηχείων - με ανώτερη ευελιξία ιδίως αν διαθέτουν ενσωματωμένo DSP - των οποίων τo κρος θα είχε ρυθμίσεις προβλέπουσες τοποθέτηση κοντά σε οπίσθιο τουλάχιστον τοίχωμα,πριν απ'όλα σε παραμέτρους που θα σχετίζονταν με το φαινόμενο baffle step.Σε τέτοιες περιπτώσεις έχει συνήθως προδιαγραφεί και ομαλή συμπεριφορά στην off-axis εκπομπή.Κυκλοφορεί επίσης πληθώρα μοντέλων με πρόβλεψη για εντοιχισμό...Όποιο μοντέλο διακρίνεται από ομαλό spinorama μπορεί με κατάλληλη ισοστάθμιση να εγκατασταθεί με την κατάλληλη ισοστάθμιση όσο κοντά θα θέλαμε προς οπίσθιο τοίχωμα.Έστω και αν μπουν στο παιγνίδι αυτόνομες υποβαθύφωνες μονάδες ,εξακολουθούν να ισχύουν η ανάγκη για βέλτιστη τοποθέτηση σε σχέση με υποχωρήσεις από boundaries,όπως και η απαίτηση για υψιπερατό κροσάρισμα με τα main ηχεία.Ta ηχεία που είναι χωρίς καρδιοειδή λοβό εκπομπής είναι περίπου το 99.999% των διαθέσιμων ηχείων της αγοράς, οπότε ας μιλήσουμε για τα υπόλοιπα. Τα υπόλοιπα, χωρίς sub, είναι σχεδόν ανέφικτο να τοποθετηθούν στην απόσταση που απαιτείται σε οικιακό περιβάλλον, πιθανότατα μικτής χρήσης κιόλας. Τόσο ανέφικτο που η προσθήκη πολλαπλών sub ή παχιάς απορρόφησης στον πίσω τοίχο είναι πιο ρεαλιστικές επιλογές. Εκτός αν μιλάμε για μικρά monitors πάνω σε stands με ένα γραφείο στην μέση του δωματιού.
Αυτό που περισσεύει, δηλαδή ένα δικάναλο χωρίς sub και με τα ηχεία τοποθετημένα λάθος, πιθανότατα είναι το 99.99% των οικιακών συστημάτων.
Εν συντομία για να μην καταχραστούμε την υπομονή όσων μελών καταπιάνονται με σοβαρότερα ζητήματα όπως αυτό των καλωδιώσεων,όπως έχει ήδη αναλυθεί από παρουσιάσεις setup,συμφωνώ απολύτως στο να μην προσπαθούμε ανύψωση των υποχωρήσεων με φίλτρα ισοστάθμισης αφού η παράπλευρη ζημιά είναι κατά κανόνα ανώτερη του αρχικού προβλήματος.υπαρχουν καποιες ακομη παρατηρησεις απο την πλευρα του, σχετικα με την μορφη που θα πρεπει να εχει ο χωρος ακροασης για παραδειγμα. καποιοι πιστεουν οτι ο χωρος οπου μετρουνται τα ηχεια θα ηταν ιδανικος αλλα στην πραγματικοτηταενας τετοιος χωρος ειναι μονον για να μετρηση και κανεις δεν θα μπορουσε να κατσει εκει μεσα και να ακουσει μουσικη.
View attachment 261529
παρομοια αποψη εχει και για τα στουντιο οπου θεωρει οτι ακολουθουν προδιαγραφες και η παθητικη φροντιδα ειναι ενα εργαλειο δουλειας οπου ο τεχνικος θα δημιουργησει ηχο για το σπιτι το ραδιο το αυτοκινητο, τον σινεμα αλλα οχι για το στουντιο. δλδ με αλλα λογια προκειται για εναν χωρο που δεν προοριζεται για ακροαση μουσικης και επισης θεωρει την αποψη καποιων που επιλεγουν ηχεια μονιτορ για να ακουσουν αυτο που φτιαχνει ο μαστερας μια μπουρδα.
για τα διαφορα εκουαλαιζερ και ντιεσπι ειναι θετικος και δεν μπορει να κατανοησει γιατι οι χαιφιντελιστες αποφευγουν οπως ο διαλος το λιβανι το εκουαλαιζερ αλλα τονιζει οτι μπορουν να διορθωθουν οι κορυφες αλλα οχι οι κοιλαδες αφου θα δωσουν περισσοτερο γκαζι αυξανοντας οχι μονον τον απευθειας ηχο αλλα και τις ανακλασεις φτανοντας τον ενισχυτη και τα ηχεια στα ορια τους, χωρις να λυνουν το προβλημα.
@Bhutia θα με ενδιεφεραν τα σχολια σου επι τουτου