- Μηνύματα
- 16.570
- Reaction score
- 23.506
η κίνηση σε χιονισμένο δρόμο , προϋποθέτει και στάθμευση σε παγωμένο μέρος , δηλαδή χιόνι που θα μείνει κολλημένο στο θόλο και δε θα λειώσει.
αν παρατηρήσεις λίγο τα οχήματα που κινούνται χειμώνα σε αυτές τις περιοχές (το έχω κάνει γιατί έχω ζήσει 3 χειμώνες εκεί) τα σουηδικά κρατάνε πολύ λιγότερο χιόνι στους θόλους , το οποίο είναι και αναμενόμενο γιατί αυτοί που τα σχεδίασαν ζούσαν με το πρόβλημα 5 μήνες το χρόνο.
αντίθετα τα υπόλοιπα μαζεύανε χιόνι (και αλάτι/άμμο κλπ) σχεδόν όσο τους άφηνε το λάστιχο.
εμείς που σταθμεύαμε σε κλειστό χώρο (όχι όμως ιδιαίτερα ζεστό είχε με το ζόρι 2 βαθμούς) κάπως σωζότανε η υπόθεση, όσοι τα αφήνανε έξω στους -10-15 είχαν μόνιμα βρεγμένους θόλους από οκτώβριο μέχρι απρίλιο.
πόσο να αντέξει ο χάλυβας.
η ιστορία του "σουηδικού" χάλυβα , ήταν μέρος της πρόκλησης.
αν παρατηρήσεις λίγο τα οχήματα που κινούνται χειμώνα σε αυτές τις περιοχές (το έχω κάνει γιατί έχω ζήσει 3 χειμώνες εκεί) τα σουηδικά κρατάνε πολύ λιγότερο χιόνι στους θόλους , το οποίο είναι και αναμενόμενο γιατί αυτοί που τα σχεδίασαν ζούσαν με το πρόβλημα 5 μήνες το χρόνο.
αντίθετα τα υπόλοιπα μαζεύανε χιόνι (και αλάτι/άμμο κλπ) σχεδόν όσο τους άφηνε το λάστιχο.
εμείς που σταθμεύαμε σε κλειστό χώρο (όχι όμως ιδιαίτερα ζεστό είχε με το ζόρι 2 βαθμούς) κάπως σωζότανε η υπόθεση, όσοι τα αφήνανε έξω στους -10-15 είχαν μόνιμα βρεγμένους θόλους από οκτώβριο μέχρι απρίλιο.
πόσο να αντέξει ο χάλυβας.
η ιστορία του "σουηδικού" χάλυβα , ήταν μέρος της πρόκλησης.