- Μηνύματα
- 14.113
- Reaction score
- 35.630
Με το καλο, καλη επιτυχια, ολα να γινουν ομορφα!
αν ήμουνα Αθήνα, θα πήγαινα και στις δυο εκθέσεις. Απλά πράγματα.( και νομίζω ότι κάτι τέτοιο θα γίνει , από τους εκεί ντόπιους).Το καλοπροαίρετο σχόλιο σας μου κέντρισε το ενδιαφέρον!
Λοιπόν, υπάρχει ένας "πόλεμος" λογοτύπων το τελευταίο διάστημα. Η κατάσταση είναι επιοικώς γελοια και εγώ προσωπικά σηκώνω τα χέρια ψηλά. Κυνήγι εντυπώσεων? Μπορεί.
Εγώ θα κάνω μία, σχετικά απλή, ερώτηση. Ανεβάζεις το λογότυπο ενός εκθέτη. Μια χαρά. Τι ακριβώς σημαίνει αυτό για τον επισκέπτη; Ότι θα δει ότι εταιρείες εισάγει ο επισκέπτης; Σίγουρα όχι! Γιατί αν ένας εκθέτης επιλέξει μία μεγάλη αίθουσα 100τμ αλλάζει το σκηνικό ενώ αν επιλέξει ένα δωμάτιο αντιλαμβάνεστε ότι η πραγματικότητα θα είναι εντελώς διαφορετική. Για τον επισκέπτη.
Οπότε: το θέμα δεν είναι να βάζεις το λογότυπο ενός εκθέτη κι αυτός από τις 10 εταιρείες που έχει να κατεβάζει μία ή δύο αλλά να ανακοινώνεις στον κόσμο τι θα παρουσιάσει αυτός ο εκθέτης. Εκεί είναι η όλη ουσία και εκεί θα εστιάσουμε στο επόμενο διάστημα.
Επειδή έχουμε μιλήσει με όλους τους εκθέτες μας, θα γίνουν μικρά θαύματα στην έκθεση BLACKBOX. Και λέω μικρά γιατί μου αρέσει να είμαι ταπεινός και να μην κάνω βαρύγδουπες δηλώσεις οι οποίες στο τέλος δεν θα έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα.
Οι ανακοινώσεις μας θα είναι ραγδαίες το επόμενο διάστημα, οπότε εσείς θα κρίνετε αν αυτό που θα ανακοινώσουμε θα σας κεντρίσει το ενδιαφέρον για να επισκεφθείτε το BLACKBOX AV SHOW.
Η δική μου πρόταση; Ξεχάστε τα λογότυπα που βλέπετε και ας πάμε στην ουσία των πραγμάτων.
Καλημέρα
Η κατάσταση είναι επιοικώς γελοια
Οι υποψήφιοι αγοραστές των νεωτερίστικων συστημάτων (δεν το γράφω σαν μομφή) βασικά αγοράζουν on line λόγω ότι βασίζονται αποκλειστικά στα τεχνικά θέματα οπότε καλό θα ήταν να κάτσουν σπίτια τους και να μην γεμίσουν τα δωμάτια άσκοπα. Κάποιοι θέλουν να πάνε να ακούσουν.
Γελοία είναι και για ένα ακόμα λόγο για τον οποίο βέβαια δεν ευθύνονται οι οργανωτές.
Έχω βαρεθεί να πηγαίνω σε εκθέσεις όπου σχεδόν το σύνολο της αφορά δικάναλα, λάμπες, πικάπ, βινύλια, καλώδια, γκρανκάσες και άλλα εκθέματα που ανήκουν στα μουσεία (κατά την προσωπική μου άποψη).
Αν και κάτοικος Αττικής, η τελευταία φορά που επισκέφθηκα έκθεση ήταν πριν χρόνια, και ενώ η έκταση της ήταν σε 4 ορόφους ειχα φύγει από το ξενοδοχείο σε 25-30 λεπτά. Εντελώς αδιάφορο το υλικό των εκθετών. Είναι σαν μην έχει αλλάξει τίποτα τα τελευταία 15 χρόνια.
Καλό θα ήταν λοιπόν, όσοι θέλουν να συμμετάσχουν, να καταλάβουν πως είμαστε στο 2022 του streaming και του πολυκάναλου. Υπάρχουν και αυτές οι κατηγορίες τις οποίες δεν ακουμπά σχεδόν κανείς.
Ευπρόσδεκτη η επίδειξη των statement μηχανημάτων που εκπροσωπεί ο καθένας, εφόσον υπάρχει κοινό για αυτά ως εκθέματα, αλλά στο δια ταύτα αυτό αφορά το 0.000000κάτι% των αγοραστών, οι οποίοι βέβαια κατά πλειοψηφία δεν πατάνε σε εκθέσεις.
Τα εκθέματα πρέπει να προσαρμοστούν στις ανάγκες του κοινού. Είτε αυτό αφορά την τσέπη είτε το μέγεθος των μηχανημάτων - οικιακών χώρων.
Το κοινό δεν πάει μόνο για χαβαλέ. Πάει να βρει νέες προτάσεις, προσαρμοσμένες στην εποχή και στις ανάγκες του.
Προσωπικά, όπως και πέρσι έτσι και φέτος, θα περιμένω εντυπώσεις από τους ανθρώπους που θα επισκεφθούν τις εκθέσεις. Αν είναι μια από τα ίδια, λυπάμαι.
Τα παραπάνω τα έγραψα για τους εκθέτες, για να τα διαβάσουν αλλά ίσως και για να τους τα μεταφέρετε.
Ευχαριστώ.
Doing!Οι υποψήφιοι αγοραστές των νεωτερίστικων συστημάτων (δεν το γράφω σαν μομφή) βασικά αγοράζουν on line λόγω ότι βασίζονται αποκλειστικά στα τεχνικά θέματα οπότε καλό θα ήταν να κάτσουν σπίτια τους και να μην γεμίσουν τα δωμάτια άσκοπα. Κάποιοι θέλουν να πάνε να ακούσουν.
Κατά την γνώμη του αρχαιολογίες.Από το να προσβάλλω τον διοργανωτή γράφοντας μην έχεις πάλι αρχαιολογίες όπως έκανε κάποιος άλλος φίλος..
Και από εμένα sorry. Το έγραψα. Δεν κάνω μομφή. Απλά επειδή ξέρω ότι πολλοί εκθέτες θα παρουσιάσουν τα γνωστά δεν σημαίνει ότι πρέπει να τους παρουσιάζουμε σαν μούμιες. Άλλος έγραψε για στρατόπεδα και μάλιστα απαξιωτικά. Εγώ υποστηρίζω τον θεσμό των εκθέσεων. Πάω από μικρό παιδί. Και ας μην καταλάβαινα τι έβλεπα. Μάλιστα σε καμιά 10αριά βοήθαγα αντιπρόσωπο σαν πωλητής αφιλοκερδώς λόγω γνωριμίας και γνώσεων.Κατά την γνώμη του αρχαιολογίες.
Δεν χαρακτήρισε τους αγοραστές αυτών με κανένα προσωνύμιο.
Μπορεί ο καθένας να γράψει τα "request" του, με κόσμιο τρόπο, το τι θα γίνει, εξαρτάται περισσότερο από τους εισαγωγείς/αντιπροσώπους/καταστήματα, δεν μπορεί ο οργανωτής να αναγκάσει κάποιον να στήσει κάτι με το ζόρι.
Πίστεψε με, αν ήταν ξεκάθαρα στο χέρι του οργανωτή ή εμένα π.χ., θα είχαμε 100 χώρους με τα πάντα, high end 2channel, high end multichannel, χώρους πλήρως φροντισμένους, ένα σωρό μηχανήματα φρέσκα για ακρόαση/θέαση...
Γίνεται μεγάλη προσπάθεια για να από τους υπεύθυνους για να γίνει μια πετυχημένη και ικανοποιητικότατη για το κοινό έκθεση.
Και επειδή ίσως ήμουν και εγω λίγο απότομος, συγγνώμη αν σε προσέβαλα.
Εγω το μόνο που θέλω είναι να είμαστε όλοι ικανοποιημένοι. Όλοι. Και δεν χρειάζεται να χωριζόμαστε σε στρατόπεδα, βινυλιολάγνοι, DSDάδες, σινεμάκιδες, προβολάκιδες, τηλεορασάκιδες, κλπ.
Κάνεις λάθος. Δεν αγοράζουν όλοι online. Ποτέ δεν αγόρασα online και ούτε πρόκειται. Δεν υπάρχει περίπτωση να δώσω χρήματα σε κάτι αν δεν το δω μπροστά μου. Να δω όγκο, ποιότητα κατασκευής, χρώματα, φινίρισμα κ.α.Οι υποψήφιοι αγοραστές των νεωτερίστικων συστημάτων (δεν το γράφω σαν μομφή) βασικά αγοράζουν on line λόγω ότι βασίζονται αποκλειστικά στα τεχνικά θέματα οπότε καλό θα ήταν να κάτσουν σπίτια τους και να μην γεμίσουν τα δωμάτια άσκοπα. Κάποιοι θέλουν να πάνε να ακούσουν.
εχεις δίκιο..είμαστε πίσω , ακόμα και σ´ αυτό.όσοι θέλουν να συμμετάσχουν, να καταλάβουν πως είμαστε στο 2022 του streaming και του πολυκάναλου.
Τα εκθέματα πρέπει να προσαρμοστούν στις ανάγκες του κοινού.
Το κοινό ….Πάει να βρει νέες προτάσεις, προσαρμοσμένες στην εποχή και στις ανάγκες του.
Επίσης, έχω συμμετάσχει και εγώ σε εκθέσεις. Ξέρω τι γίνεται πριν ανοίξουν οι πόρτες και όταν κλείσουν. Ξέρω το τρέξιμο, την αγωνία, τα στησίματα και τα μαζέματα μέχρι το πρωί κ.α. Ξέρω πολύ καλά πως δεν αποφασίζει ο οργανωτής τι θα εκθέσει ο κάθε συμμετέχων. Δεν έχει καμία δύναμη σε αυτό. Το μόνο που μπορεί να επηρεάσει είναι η τιμή του δωματίου, αν τον παίρνει. Τίποτε άλλο.Οι υποψήφιοι αγοραστές των νεωτερίστικων συστημάτων (δεν το γράφω σαν μομφή) βασικά αγοράζουν on line λόγω ότι βασίζονται αποκλειστικά στα τεχνικά θέματα οπότε καλό θα ήταν να κάτσουν σπίτια τους και να μην γεμίσουν τα δωμάτια άσκοπα. Κάποιοι θέλουν να πάνε να ακούσουν.
δεν πρόκειται περί θεωρίας, παρά απτής πραγματικότητας που την αγνοούν ( οι μεν και οι δε)Η άλλη θεωρία είναι πως δεν ενδιαφέρεται ο κόσμος. Δεν θα ενδιαφερθει αν δεν ακούσει πρώτα.
Πολυκάναλο με Vandersteen είχε στήσει προ αμνημονεύτων χρόνων ο Αντωνόπουλος στο Hilton. Μάλιστα λόγω έλλειψης υλικού έπαιζε από ένα CD-interactive με MPEG1.Πλέον η μισή εμπορική μουσική στο Apple Music είναι πολυκάναλη, και όχι μόνο. Δεν υπάρχει δικαιολογία πλέον πως δεν υπάρχει υλικό.
Τώρα που το σκέφτομαι, βασικό πρόβλημα των εισαγωγέων είναι ότι δεν έχουν επεξεργαστή και πηγή (και συνεπώς δεν έχουν να πουλήσουν) για να παίξουν πολυκάναλα. Αλλά δεν σκέφτονται πόσα ηχεία μπορούν να πουλήσουν αντ' αυτών;Ο Ορφέας αρκετές φορές έπαιζε DVD με συναυλίες. Να δούμε ποιος θα το τολμήσει φέτος.
Οντως πολυ ...απροσμενη αυτη η αναλυση, και μπραβο. Μια ξεχωριστη πλευρα, που δεν ανεμενα λογω της λαικοτητας του Θ. Β.Στο τελευταίο τεύχος υπάρχει μια ανάλυση το Βέγγου, από την πλευρά του ήχου των ταινιών του.
Επίσης ένα πολύ καλό αφιέρωμα στους AC/DC...