Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

D

deleted user 10898

Guest
Πολιτισμός ρε φίλε! Οι Γάλλοι φορτίζουν το ηλεκτρικό τους στο πεζοδρόμιο και εμείς εδώ δεν βρίσκουμε γιατρό να κάνει εμβόλιο στο γατί μας. Ασταδιαλαπαναφυγω.
Έλα Δευτέρα κυριακη βράδυ γυρνάω.
Μια χαρά βρίσκουμε 🙂
Άλλαξε γειτονιά 😎
Μην σπάσει κάνα πόδι μόνο ο γατούλης (χτυπάω ξύλο) και ψάχνεις για ορθοπαιδικο… :whistling:
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Έχουμε τέλειο καλέ... :cry: :cry: :cry:
Αυτό να λέγεται! Άμεση βοήθεια όταν τη χρειάστηκα. Ένας γατούλης δηλαδή, όχι εγώ ;-)

Έλα βέτ, είμαι Τουλούζη, δεν πιστεύω να σε πετύχω σε κανένα hifi-μάγαζο ;-)
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.577
Reaction score
30.479
γειτονιά αλλάζουμε, κτηνίατρο ποτέ!
Καλά ούτε εγώ αλλάζω, αλλά αν είναι ανάγκη και δεν βρίσκεις θα πας και αλλού.

Έχω τρέξει Σαββατιάτικα από Ανάβυσσο στον Άγιο Στέφανο για υπέρηχο στομάχου στο λυκόσκυλο.
 



Μηνύματα
8
Reaction score
16
Καλησπέρα στην παρέα.
Επειδή αναμένω το Kona Electric και σκέφτομαι για συναγερμό.
Έχει βάλει κάποιος με GPS στυλ Pandora ??

Λογικά μπαίνει όπως και στα θερμικά εε??
 

Μηνύματα
16.551
Reaction score
23.482
Εγώ έχω και στα δύο πανδορα αλλά το πρόβλημα σε μπαταριοκινητο θα είναι το μπλοκάρισμα εκτός αν ο Ρώσος έχει σκεφτεί κάτι σε επίπεδο bus .
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.577
Reaction score
30.479
 



Μηνύματα
1.244
Reaction score
1.857
Σας ευχαριστώ. Αν και μπήκα στο forum για ήχο κτλ αλλά αυτό το thread είναι φανταστικό !!
σε αυτό το νήμα, κυρίως χάρη στον ενθουσιασμό του @costas EAR,
υπάρχει μαζεμένη πληροφορία για ηλεκτρικά, μπαταρίες, μέρη φόρτισης στην Ελλάδα κλπ
που δύσκολα θα μάζευε κάποιος από το ίντερνετ, εκτός αν ήταν μέλος κάποις αντίστοιχης ομάδας
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.577
Reaction score
30.479
Και μάλλον μας διαβάζουν και σχετικά sites, καθώς την ίδια ή την επόμενη μέρα βλέπεις άρθρα σε κάτι που είχε ανέβει εδώ.
 

Μηνύματα
4.115
Reaction score
3.542

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.643
Reaction score
27.533
Κοίτα αν το καλοσκεφτείς είναι αναμενόμενο . Αυξάνεται πολύ η ζήτηση κατά πολύ μεγάλο ποσοστό τις βραδυνές ώρες με αποτέλεσμα υπερφόρτωση του δικτύου.
Δεν καίει λίγο ένας φορτιστής αυτοκινήτου. Ακόμα και μικρός να είναι .
Αν τα αθροίσεις λοιπόν , μιλάμε για νούμερα που μπορεί να μην είναι ικανό να παρέχει το δίκτυο .
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.577
Reaction score
30.479
Αυτό συμβαίνει κυρίως επειδή η συντριπτική πλειοψηφία των ιδιοκτητών ηλεκτρικών οχημάτων σήμερα, έχει ήδη δικό της σπίτι και parking. Αυτή τη στιγμή και σε παγκόσμιο τολμώ να πω επίπεδο η πλειοψηφία όσων αγοράζουν ηλεκτρικό έχουν ιδιόκτητο χώρο στάθμευσης. Αν δεν έχεις κάτι τέτοιο δεν παίρνεις ηλεκτρικό, είναι ταλαιπωρία.
Ο δεύτερος λόγος είναι το κόστος. Αν δεν υπήρχε ο πρώτος δεν θα μιλούσαμε καν για τον δεύτερο.
Ιδιόκτητο χώρο στάθμευσης δεν έχουν όλοι και δεν πρόκειται να αποκτήσουν όλοι. Οπότε η ημερήσια φόρτιση είναι μονόδρομος για ένα πολύ μεγάλο τμήμα των ηλεκτρικών οχημάτων. Είτε αυτή γίνεται στα "φορτιστάδικα", είτε στη δουλειά είτε στα πεζοδρόμια.

Η ηλεκτροκίνηση θα αλλάξει και τις συνήθειες μας. Δεν θα γεμίζεις πλέον σε δημόσια φόρτιση μέσα στην πόλη, όπως με τα υγρά καύσιμα. Φορτίζεις τόσο όσο για να φτάσεις άντε και να επιστρέψεις. Θα είναι κάτι σαν να πήγαινες κάθε μέρα βενζινάδικο για τα χιλιόμετρα της ημέρας.

Όλα αυτά θα αλλάξουν βέβαια με τα χρόνια, με την πλήρη φόρτιση σε 10' ή την φόρτιση εν κινήσει. Έχουμε όμως πολύ δρόμο ακόμα.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.577
Reaction score
30.479
Επίσης με τα V2G δίκτυα τα πράγματα θα είναι ευκολότερα καθώς το όχημα δεν θα παίρνει μόνο ενέργεια αλλά θα δίνει κιόλας όπου χρειάζεται.
Έτσι ένα όχημα που κάθεται πάνω στο φορτιστή θα μπορεί να δώσει την ενέργεια που μπορεί για να φορτίσει ένα άλλο όχημα σε άλλο σημείο της πόλης. Οι μεγάλες εταιρίες ενοικίασης αυτοκινήτων ήδη βλέπουν τις δυνατότητες. Μέχρι σήμερα ο στόλος που καθόταν ήταν πεταμένα λεφτά μέχρι να έρθει ο επόμενος πελάτης. Με τα ηλεκτρικά και το V2G ο στόλος που κάθεται θα παράγει χρήμα. Μεγάλα parkings σκεπασμένα με φωτοβολταϊκά και γιατί όχι και ανεμογεννήτριες παραδίπλα θα γεμίζουν τα οχήματα τσάμπα και αυτά θα πωλούν ενέργεια στο δίκτυο. Αυτά συμβαίνουν ήδη στο εξωτερικό. Μεγάλες εταιρίες όπως Renault και Hyundai δουλεύουν ήδη σε τέτοια projects στην Ολλανδία.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.493
Reaction score
7.877
Έτσι ένα όχημα που κάθεται πάνω στο φορτιστή θα μπορεί να δώσει την ενέργεια που μπορεί για να φορτίσει ένα άλλο όχημα σε άλλο σημείο της πόλης. Οι μεγάλες εταιρίες ενοικίασης αυτοκινήτων ήδη βλέπουν τις δυνατότητες. Μέχρι σήμερα ο στόλος που καθόταν ήταν πεταμένα λεφτά μέχρι να έρθει ο επόμενος πελάτης. Με τα ηλεκτρικά και το V2G ο στόλος που κάθεται θα παράγει χρήμα. Μεγάλα parkings σκεπασμένα με φωτοβολταϊκά και γιατί όχι και ανεμογεννήτριες παραδίπλα θα γεμίζουν τα οχήματα τσάμπα και αυτά θα πωλούν ενέργεια στο δίκτυο. Αυτά συμβαίνουν ήδη στο εξωτερικό.
Αυτά βέβαια προϋποθέτουν κάποιο ισχυρό κίνητρο, αλλιώς δεν έχουν νόημα.

Γιατί με βάση τα υπάρχοντα δεδομένα, οι εταιρείες ενοικίασης αν έχουν τα μεγάλα parking, ας βάλουν τα φωτοβολταϊκά που λες (ή ανεμογεννήτριες) και ας πουλάνε την ενέργεια απευθείας στο δίκτυο, δεν χρειάζεται να τη βάλουν πρώτα στην μπαταρία του αυτοκινήτου, μόνο απώλειες έχουν έτσι.

Θα πρέπει λοιπόν να υπάρξει κάποιο ισχυρό κίνητρο που να λέει πως όταν το δίκτυο χρειαστεί επιπλέον ενέργεια και την τραβήξει από το αυτοκίνητό σου, θα σου την πληρώσει παραπάνω από ότι στην πληρώνει (ή στην χρεώνει) κανονικά.

Έτσι θα μπορούν να εκμεταλλευτούν και όσους δεν παράγουν καν ενέργεια. Να έχω δηλαδή εγώ το αυτοκίνητο φορτισμένο (αδιάφορο το πως) και όταν χρειαστεί το δίκτυο να μπορεί να τραβήξει ενέργεια και να μου την πληρώσει περισσότερο από όσο μου κόστισε εμένα να την αγοράσω.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.577
Reaction score
30.479
Αυτά βέβαια προϋποθέτουν κάποιο ισχυρό κίνητρο, αλλιώς δεν έχουν νόημα.

Γιατί με βάση τα υπάρχοντα δεδομένα, οι εταιρείες ενοικίασης αν έχουν τα μεγάλα parking, ας βάλουν τα φωτοβολταϊκά που λες (ή ανεμογεννήτριες) και ας πουλάνε την ενέργεια απευθείας στο δίκτυο, δεν χρειάζεται να τη βάλουν πρώτα στην μπαταρία του αυτοκινήτου, μόνο απώλειες έχουν έτσι.

Θα πρέπει λοιπόν να υπάρξει κάποιο ισχυρό κίνητρο που να λέει πως όταν το δίκτυο χρειαστεί επιπλέον ενέργεια και την τραβήξει από το αυτοκίνητό σου, θα σου την πληρώσει παραπάνω από ότι στην πληρώνει (ή στην χρεώνει) κανονικά.

Έτσι θα μπορούν να εκμεταλλευτούν και όσους δεν παράγουν καν ενέργεια. Να έχω δηλαδή εγώ το αυτοκίνητο φορτισμένο (αδιάφορο το πως) και όταν χρειαστεί το δίκτυο να μπορεί να τραβήξει ενέργεια και να μου την πληρώσει περισσότερο από όσο μου κόστισε εμένα να την αγοράσω.
Δεν ξέρω τα διαδικαστικά πίσω από αυτά τα projects, και έχουν λογική όσα λες. Έγραψα τι συμβαίνει ήδη στο εξωτερικό. Όσο για τα φωτοβολταϊκά και την διοχέτευση της ενέργειας που παρήχθη, θα μπορούσε να πηγαίνει ταυτόχρονα και στο δίκτυο και στα οχήματα, ή μόνο στα οχήματα, ή αφού γεμίσουν να φεύγει στο δίκτυο ή κάτι άλλο. Δεν βλέπω πρόβλημα σε αυτό. Θα μπορούσε επίσης θα δώσει την ενέργεια που έχει μέσα στα οχήματα και θα φόρτιζε κάπου αλλού δωρεάν όταν χρειαστεί εφόσον του χρωστάνε. Υπάρχουν λύσεις.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.571
Μηνύματα
2.944.808
Members
38.199
Νεότερο μέλος
Alex Nik
Top