alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 16.607
- Reaction score
- 30.501
...ευτυχώς.Ε καλά, δεν είναι και Τέσλα...
Υπάρχουν γραφήματα που δείχνουν την αυτονομία σε διαφορετικές θερμοκρασίες, με και χωρίς αντλία. Ανέβηκαν εδώ πριν απο πολλούς μήνες. Και ναι, είναι σημαντική.Ερώτηση σφήνα, για να μη ψάχνω 379 προηγούμενες σελίδες (δεν είμαι ισοβίτης ) : Φίλος με χωρίς πρόσβαση αναρωτιέται πόσο σημαντική είναι η αντλία θερμότητας σ' ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο...
Όχι φυσικά από άποψη θερμοκρασιακής ρύθμισης μόνο, αλλά κυρίως οικονομίας ρεύματος και εμμέσως διατήρησης καλύτερου χιλιομετρικού range.
Υπάρχει γνώση - προσωπική εμπειρία;
για να μη ψάχνω 379 προηγούμενες σελίδες (δεν είμαι ισοβίτης )
Θα περάσουμε δημιουργικά τις Χριστουγεννιάτικες διακοπές ψάχνοντας με κέφι το threadΑνέβηκαν εδώ πριν απο πολλούς μήνες
Ερωτευμένος με τον φίλο του φίλου ;;Πήγαμε τέσσερα άτομα χθες με το i4 M50 του φίλου του φίλου του φόρουμ με δίχως πρόσβαση για φαγητάκι 110 χιλιόμετρα μακριά. Οδήγησα εγώ, τρομερά οικονομικά, στο απόλυτα χαμηλότερο όριό μου, βάζοντας το adaptive cruise στα 150 χ.α.ω. για το 90% της διαδρομής και γυρίσαμε με περίπου 140 χιλιόμετρα υπόλοιπο (απο 100%) με μπόλικες προσπεράσεις και γκαζιές στην επιστροφή. Α, και 2 launches να του δείξω πώς γίνονται.
Είμαι εντυπωσιασμένος. Και λίγο ερωτευμένος.
Ήδη η τελευταία Phantom ήταν στα όρια της απόλυτης ησυχίας. Τόσο πολύ που στις πρώτες δοκιμές η καμπίνα ήταν ήσυχη σε σημείο που σε απέκοπτε πλήρως από το περιβάλλον. Αναγκάστηκαν να αφαιρέσουν μονωτικό υλικό για να επανέλθει στα φυσιολογικά.