Τα παρεπόμενα της Black Box Audio Video Show 2022

Μηνύματα
3.790
Reaction score
6.790
O ΜΦ είναι αυτό που θα λέγαμε ΄΄παλαιάς κοπής΄΄ ... Στήνει με το ένστικτο, την ακροαματική εμπειρία και την εξοικείωση που έχει από τις συσκευές του.Δεν έχουμε όμως όλοι τις ικανότητες ενός MF...

Το λαδωμένο εργαλείο λέγεται oiled tool...
- ❤❤❤
- 😂😂😂
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.402
Reaction score
12.038
Φίλος με πρόσβαση με ρώταγε αν μάθαμε τελικά πόσο έχουν οι βάσεις SRA που στηρίζονταν οι Lamm και αν ο λόγος KEFπου δεν ξέρουμε που παράγονται; /SRA είναι > ή < του 18-)
Θα συμφωνήσω επίσης με προλαλήσαντες ότι στο σύστημα της MF(οπως είδα και στο βίντεο που έχει αναρτήσει ο εκθέτης) φαίνεται να έχει σταματήσει ο χρόνος,κάτι σαν τα Καμένα Βούρλα ένα πράμα :D.
Δενκακοαυτο:)
 

Μηνύματα
866
Reaction score
751
Φίλος με πρόσβαση με ρώταγε αν μάθαμε τελικά πόσο έχουν οι βάσεις SRA που στηρίζονταν οι Lamm και αν ο λόγος KEFπου δεν ξέρουμε που παράγονται; /SRA είναι > ή < του 18-)
Θα συμφωνήσω επίσης με προλαλήσαντες ότι στο σύστημα της MF(οπως είδα και στο βίντεο που έχει αναρτήσει ο εκθέτης) φαίνεται να έχει σταματήσει ο χρόνος,κάτι σαν τα Καμένα Βούρλα ένα πράμα :D.
Δενκακοαυτο:)
Αυτό δεν είναι κακό.

Το κακό είναι, αν αυτό το ρετρό σύστημα παίζει καλύτερα από τα σύγχρονα. :dance2: :dance2::dance2:

Και μη κολλάς στα SRA. Nομίζω ότι έχουν μηδαμινή συμμετοχή στο ηχητικό αποτέλεσμα.

Και σίγουρα θα μπορούσαν να υποκατασταθούν από άλλα πιο οικονομικά αντικραδασμικά.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.410
Reaction score
57.113
Φίλος με πρόσβαση με ρώταγε αν μάθαμε τελικά πόσο έχουν οι βάσεις SRA που στηρίζονταν οι Lamm και αν ο λόγος KEFπου δεν ξέρουμε που παράγονται; /SRA είναι > ή < του 18-)
Θα συμφωνήσω επίσης με προλαλήσαντες ότι στο σύστημα της MF(οπως είδα και στο βίντεο που έχει αναρτήσει ο εκθέτης) φαίνεται να έχει σταματήσει ο χρόνος,κάτι σαν τα Καμένα Βούρλα ένα πράμα :D.
Δενκακοαυτο:)
Τιμολόγηση εποχής ... 2006 : 1000 - 3000 $ ανά τεμάχιον...

Αυτό δεν είναι κακό.
Το κακό είναι, αν αυτό το ρετρό σύστημα παίζει καλύτερα από τα σύγχρονα. :dance2: :dance2::dance2:
Και μη κολλάς στα SRA. Nομίζω ότι έχουν μηδαμινή συμμετοχή στο ηχητικό αποτέλεσμα.

Και σίγουρα θα μπορούσαν να υποκατασταθούν από άλλα πιο οικονομικά.
(Νομίζω ότι προτιμώ στη θέση τους τα KEF LS60 σε λευκό...Eat your heart out MF που προτιμάς όλο μαύρο χρώμα σε συσκευές)
Ούτε ενός Dr. Toole τις ικανότητες έχουμε οι περισσότεροι... Θα ήταν κιόλας ωφέλιμο να ξεκαθαριστεί πάνω σε τι ακριβώς αντιτίθενται στις μελέτες του οι παραδοσιακοί ακροαματικόφιλοι ... Στο ότι δεν θα έστεκαν επιστημονικώς υποτίθεται, δεν θα είχαν καθολική ισχύ , ή στο ότι βρίσκουν ολοένα και ευρύτερη αναγνώριση ορίζοντας τις σύγχρονες τάσεις στη σχεδίαση ηχείων και στη σύνθεση setup ; :sneaky:
(Θερμή παράκληση να μη γίνει γι άλλη μια φορά επίκληση στο γνωστό ASR και τον ακατονόμαστο...)
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.472
Reaction score
7.844
μέχρι που έφτιαξα το ταβάν
Ναι αλλά μας πόσταρες εκεί 2-3 φωτογραφίες teaser και μετά μας άφησες έτσι.

Που είναι η αναλυτική παρουσίαση;
 

Μηνύματα
16.494
Reaction score
23.360
όταν θα έρθει η ώρα τους (με μετρήσεις μετά μόνο, πριν δεν έιχα και δεν είχε νόημα)
 

Μηνύματα
2.258
Reaction score
3.428
και ποιος είσαι να κρίνεις εσύ το τι μπορεί να δικαιολογείται και τι όχι?
θα κουβαλούσες τα εμπορεύματα τους ή θα πλήρωνες μήπως τα έξοδα τους?
Εσύ ποιός.είσαι που ρωτάς. Τουλάχιστον εγώ εχω συνυσφαίρει κατιτις στο παρών θέμα και.στο άλλο σχετικό.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.025
Reaction score
79.662
Εσύ ποιός.είσαι που ρωτάς. Τουλάχιστον εγώ εχω συνυσφαίρει κατιτις στο παρών θέμα και.στο άλλο σχετικό.
τι λες ρε μπερδεμένε? τι σου λέω τι μου λες....
θέτεις και στάνταρτς συμμετοχής τώρα? θα μας βάλεις και συνδρομή μήπως?
μαζέψου!
 

Μηνύματα
2.258
Reaction score
3.428
Σεβόμενος τον νηματοθέτη και τους αναγνώστες δεν θα συνεχίσω την αντίπαράθεση μαζί σου.
 




Μηνύματα
15.950
Reaction score
18.607
O ΜΦ είναι αυτό που θα λέγαμε ΄΄παλαιάς κοπής΄΄ ... Στήνει με το ένστικτο, την ακροαματική εμπειρία και την εξοικείωση που έχει από τις συσκευές του.Δεν έχουμε όμως όλοι τις ικανότητες ενός MF...
Δεν τον γνωρίζω τον άνθρωπο @Μ.Φ. , αλλά εαν όντως κάνει αυτό που αναφέρεις, για μένα είναι στον πιο σωστό απο όλους δρόμο. Όχι ότι δεν υπάρχουν και άλλοι, αλλά αυτός που ακολουθεί τον δρόμο αυτό, επιλέγοντας ή όχι να εκμεταλλευτεί τελικά την έξτρα βοήθεια που του παρέχουν οι σύγχρονες μέθοδοι μετρήσεων για πιθανά ακόμη καλύτερο αποτέλεσμα, είναι ο πιό ορθός καθότι δυστυχώς ή ευτυχώς η ακρόαση είναι το "πείραμα" στην so cslled τεχνολογική "επιστήμη" του audio και όχι όπως πολλοί νομίζουν ότι είναι οι μετρήσεις αυτές καθαυτές, (με την έννοια μάλιστα που αυτές έχουν ώς ρόλο σε άλλες επιστήμες και που κάνουν άστοχες ταυτίσεις). Επίσης τα χαρακτηριστικά των ικανοτήτων που του προσάπτεις ένστικτο, εμπειρία, εξοικείωση αλλά και άλλα επιπρόσθετα πιο σημαντικά απο αυτά που αναφέρεις, μην θέλοντας να σου προσάψω κάποια σκοπιμότητα στην επιλογή των συγκεκριμένων αναφερθέντων μόνο, έτσι και αλλιώς πρέπει κάποιος να τα έχει η να έχει φροντίσει να τα έχει αναπτύξει σε αυτόν τον δρόμο πρός την "Ιθάκη¨ που έχει διαλέξει να βαδίσει και όχι να τα βρεί έτοιμα καθώς κάλλιστα μπορεί να μην τα εκτιμήσει εάν και τυχαία του έρθουν στο δρόμο του, καθώς ούτε rεference έχει, αλλά και έαν έχει, του έχει προσφερθεί απο εξωτερικό παράγοντα στο πιάτο και δεν είναι κατάκτηση του. Οπότε είναι και πιο εύκολο να παρασυρθεί απο κάθε δήθεν "καινουργια¨, ή "νέα" προσπάθεια παραγωγής ηχητικού εντυπωσιασμού που πολλές φορές ακολουθεί η βιομηχανία του ήχου, άσχετα εαν απο πίσω της έχει κάποια (δήθεν ή και μη δήθεν) επιστημονική βάση. Η επιστημονική βάση μπορεί κάλλιστα να χρησιμοποιείται σαν πρόσχημα για να παρουσιάσουμε ένα προιόν στην αγορά που είναι ελλειπές σε άλλα, ήδη κατεκτημένα χαρακτηριστικά, ανεπτυγμένα με τεχικές του παρελθόντος αλλά και απλά σε αλλαγή στον "προσανατολισμό" σε κάποιο νέο ηχητικό αποτέλεσμα. Ο προσανατολισμός αυτός δεν είναι σίγουρο ότι αποτελεί άμεσα σχετιζόμενη απόρροια της διαφημιζομένης ώς επιστημονικής ορθότητας επιλογής και να βασίζεται στην ουσία αλλού και επίσης να μην μπορεί κάποιος να εκτιμήσει τον βαθμό στον οποίο οφείλεται στην διαφημιζόμενη επιστημονική επιλογή αλλά και να βρεί τον συσχετισμό. Συνήθως έχει την τάση η τεχνολογική εξέλιξη ίδίως αυτή που οδηγείται απο την βιομηχανία και όχι τόσο απο πανεπιστημιακά ιδρύματα να υπεισέρχονται και πολλοί άλλοι παράγοντες που δεν είναι υγιείς και δεν κάνουν την πρέπουσα αυτοκριτική στα μειονεκτήματα των επιλογών τους, αντίθετα στέκονται μόνο στα πλεονεκτήματα. Οπότε καλά είναι κάποος να έχει αναπτύξει, μέχρι ενός βαθμού και δικό του κριτήριο. Πάντως και σε πρακτικό επίπεδο μιλώντας, σίγουρα να αφεθεί το Hi FI, όπως άλλα προιόντα στις καλές προθέσεις μιας και μόνο βιομηχανίας που στο μέλλον θα τα αγοράσει όλα και θα επιβάλλει μια οιμοιογένεια αλλά και εξάρτηση σε περιορισμένες πρακτικές, ακόμη και έαν αυτές είναι σωστες, ακόμη και εάν έχουν σκοπό να δημιουργήσουν ένα στάνταρντ , δεν είναι οφέλιμο μακροχρόνια, δεν βοηθάει στην έρευνα, και σίγουρα απο άποψη πωλήσεων δεν είναι καλό να εξαρτάται κάποιος απο τις μελλοντικές ορέξεις λίγων κατασκευαστών οι οποίες μπορεί να αλλάξουν και όχι απο πολλούς μικρότερους, όχι τόσο coorporate.

Όσον αφορά το δωμάτιο -χώρος, ο τρόπος αντιμετώπισης λογικά του ζητήματος απο πολλούς οδηγεί σε οπαδικού χαρακτήρα τοποθετήσεις για την σημασία του και το βαθμό αυτής. Ανφορές απο 30 % έως 95 %. Αυτό είναι μια μεγάλης κλίμακας απόκλιση που δείχνει ότι το θέμα είναι πολυπαραγοντικό, δύσκολο και δεν μπορεί να γίνει "ανάθεση" και "συσχετισμός" σε διαφορετικούς χώρους με άλλες ανάγκες και γεωμετρία και και (πολλά και). Το δωμάτιο και τα μηχανήματα αποτελούν ένα εννιαίο "σύστημα". Απο την άλλη το δωμάτιο, εαν θέλουμε να καταλήξουμε σε πραγματικά και κάπως ισορροπημένα συμπεράσματα και όχι μυθικά όπως μπορεί να έγινε στο παρελθόν για τα μηχανήματα, πρέπει και είναι και το σωστό, να αντιμετωπίζεται με την λογική του "καταστροφέα¨ και όχι κάποιας ex nihilo "δημιουργίας". Με αυτήν την έννοια και οπτική, μπορώ να σκεφτώ πολλά χαρακτηριστικά που μπορεί να έχουν κάποια μηχανήματα και που άλλα δεν έχουν (πέρα απο την ακρίβεια που εξασφαλίζουν και καλά κάνουν οι μέθοδοι μετρήσεων) τα οποία είτε δεν ¨καταστρέφονται" στο βαθμό που ισχυρίζονται κάποιοι, είτε πάντα θα βρεθει ένα τρόπος να αναδειχθούν εν μέρει, απο το να έχεις ένα σύστημα που εγγενώς δεν τα διαθέτει κάν αρχικά και το δωμάτιο δεν μπορεί να τα "δημιουργήσει" εκ του μηδενός, απλώς να τα καταστρέψει (εαν αρχικά υπάρχουν) ... και μάλιστα σε μη καλά εξεταζόμενου βαθμού "καταστροφής" ανά περίπτωση της πληθώρας αυτών των κάθε παραγόντων και κάθε χαρακτηριστικών και συναδυασμού τους . Εξ ου και το ότι ο καθένας ακούει (και όντως ακούει) και αναφέρει διαφορετικά πράγματα στα διάφορα επιμέρους χαρακτηριστικά που διαθέτει το σύστημα του και που ο χώρος τους επιλεκτικά σε βαθμό και αριθμό χαρακτηριστικών "καταστρέφει". Λογικό και όχι αποτέλεσμα bias, ειρωνικών σχολίων για την ικανότητα ή γούστου του καθένα και των μηχανημάτων, μαγείας κλπ κλπ ευτράπελα ως αναφορές πηγής του "κακού" της προκύπτουσας ασυμφωνίας, που είναι αποτέλεσμα ψυχολογικής και φιλοσοφικής ανάγκης (εννοώ οι αναφορές, όχι η ασυμφωνία που όντως υπάρχει και είναι λογικό και ορθό που υπάρχει).

Λογικές απαξίωσης ή βαθμού υπερθεματισμού αναλογικότητας ρόλου και μόνο και μάλιστα επιμεριστικά , είτε μηχανημάτων, είτε δωματίου, είτε ακροαματικής ικανότητας και εμπειρίας, είτε προσωπικού γούστου κλπ είναι ανόητες, δεν βοηθούν πουθενά και θεωρούνται και ύποπτες για όποιον προσδίδει επιμεριστικά σε αυτές και μάλιστα hyped αναλυτικές λογικές εξέτασης των.

Δεν υπάρχουν συνταγές και το ότι δεν υπάρχουν ακόμη συνταγές άσχετα με την προσπάθεια που γίνεται δεν δείχνει μαγεία αλλά δείχνει κυρίως ότι δεν υπάρχει πλήρης συσχετισμός επιστημονικής απόδειξης και υποκειμενικών ακροάσεων. Ο "πολεμος" μεταξύ ¨στρατοπέδων" βολεύει και τα δύο στρατόπεδα στους εκάστοτε λάθους ισχυρισμούς τους και λάθος ανάπτυξης της μεθοδολογία τους και των παραγόντων απο τους οποίους την εξαρτούν. ;)

Να σου πω π.χ. ένα μόνο παράδειγμα που "επιστημονικά" αλλά και "υποκειμενικά" (για να μην φανεί ότι κάνω κάποια διάκριση) έχω εγω προσωπικά διαφωνία. Το θέμα της χρήσης spikes στα ηχεία και γενικά coupling έναντι decoupling είναι επιστημονικά αποδεκτό ως ορθότερο (μη το αναλύσουμε τώρα it just is όποιος θέλει να το ψάξει). Το υποκειμενικό αποτέλεσμα της χρήσης αυτής είναι πάλι σύμπνοια απόψεων πολλών κατσκευαστών και χρηστών >90 % ότι προκαλεί ένα "σφιχτό" και "dry" αποτέλεσμα που πάλι θεωρείται απο πάρα πολλούς σωστό και επιδιωκόμενο ως αποτέλεσμα. Σε βεβαιώνω, και μάλιστα άσχετα με τις συνθήκες εφαρμογής , ότι όντως έχουν δίκιο και οδηγεί, λίγο έως πολύ, στο ηχητικό αποτέλεσμα που αναφέρουν. Σε βεβαιώνω όμως επίσης συγχρόνως και παράλληλα, ότι τέτοιο μπάσο δεν υπάρχει ούτε σε φυσικά, ούτε σε amplified όργανα σε κανένα περιβάλλον στούντιο ή άλλου χώρου που έχω παρευρεθεί. Αντίθετα πιο κοντά στον πραγματικό ήχο είναι να κάνεις decoupling. Τι θές να πω εγω τώρα για την εμπιστοσύνη που πρέπει να επιδείξω σε αυτά που λέει η πλειοψηφία της κοινότητας του audio ακόμη και σε αυτά τα θέματα που τα "βρίσκουν" μεταξύ τους και υπάρχει κιόλας μάλσιτα φαινομενικά μεγάλος δείκτης συσχετισμού ακόμη και consensus "επιστήμης" και "υποκειμενικότητας" ;
 
Last edited:

Μηνύματα
15.950
Reaction score
18.607
δεν είναι οφέλιμο μακροχρόνια
ωφέλιμο ... φυσικά. :)

Επίσης ελλιπές (αόριστος β') και όχι ελλειπές. (χωρίς γελάκι καθώς αυτό δεν ήταν λόγω βιασύνης ορθογραφικό λάθος). ;)
 
Last edited:

D

Deleted member 50795

Guest
Επίσης ελλιπές (αόριστος β') και όχι ελλειπές.
..και σύ έλειπες απ´ το κρεβάτι σου ψες βράδυ..:biggrin:

(τον γκαζακια δεν το βλέπω να τσιμπήσει σ´αυτα.
ο Bhutia θα επανέλθει..:geek:)
 
Last edited by a moderator:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.410
Reaction score
57.113
Δεν τον γνωρίζω τον άνθρωπο @Μ.Φ. , αλλά εαν όντως κάνει αυτό που αναφέρεις, για μένα είναι στον πιο σωστό απο όλους δρόμο. Όχι ότι δεν υπάρχουν και άλλοι, αλλά αυτός που ακολουθεί τον δρόμο αυτό, επιλέγοντας ή όχι να εκμεταλλευτεί τελικά την έξτρα βοήθεια που του παρέχουν οι σύγχρονες μέθοδοι μετρήσεων για πιθανά ακόμη καλύτερο αποτέλεσμα, είναι ο πιό ορθός καθότι δυστυχώς ή ευτυχώς η ακρόαση είναι το "πείραμα" στην so cslled τεχνολογική "επιστήμη" του audio και όχι όπως πολλοί νομίζουν ότι είναι οι μετρήσεις αυτές καθαυτές, (με την έννοια μάλιστα που αυτές έχουν ώς ρόλο σε άλλες επιστήμες και που κάνουν άστοχες ταυτίσεις). Επίσης τα χαρακτηριστικά των ικανοτήτων που του προσάπτεις ένστικτο, εμπειρία, εξοικείωση αλλά και άλλα επιπρόσθετα πιο σημαντικά απο αυτά που αναφέρεις, μην θέλοντας να σου προσάψω κάποια σκοπιμότητα στην επιλογή των συγκεκριμένων αναφερθέντων μόνο, έτσι και αλλιώς πρέπει κάποιος να τα έχει η να έχει φροντίσει να τα έχει αναπτύξει σε αυτόν τον δρόμο πρός την "Ιθάκη¨ που έχει διαλέξει να βαδίσει και όχι να τα βρεί έτοιμα καθώς κάλλιστα μπορεί να μην τα εκτιμήσει εάν και τυχαία του έρθουν στο δρόμο του, καθώς ούτε rεference έχει, αλλά και έαν έχει, του έχει προσφερθεί απο εξωτερικό παράγοντα στο πιάτο και δεν είναι κατάκτηση του. Οπότε είναι και πιο εύκολο να παρασυρθεί απο κάθε δήθεν "καινουργια¨, ή "νέα" προσπάθεια παραγωγής ηχητικού εντυπωσιασμού που πολλές φορές ακολουθεί η βιομηχανία του ήχου, άσχετα εαν απο πίσω της έχει κάποια (δήθεν ή και μη δήθεν) επιστημονική βάση. Η επιστημονική βάση μπορεί κάλλιστα να χρησιμοποιείται σαν πρόσχημα για να παρουσιάσουμε ένα προιόν στην αγορά που είναι ελλειπές σε άλλα, ήδη κατεκτημένα χαρακτηριστικά, ανεπτυγμένα με τεχικές του παρελθόντος αλλά και απλά σε αλλαγή στον "προσανατολισμό" σε κάποιο νέο ηχητικό αποτέλεσμα. Ο προσανατολισμός αυτός δεν είναι σίγουρο ότι αποτελεί άμεσα σχετιζόμενη απόρροια της διαφημιζομένης ώς επιστημονικής ορθότητας επιλογής και να βασίζεται στην ουσία αλλού και επίσης να μην μπορεί κάποιος να εκτιμήσει τον βαθμό στον οποίο οφείλεται στην διαφημιζόμενη επιστημονική επιλογή αλλά και να βρεί τον συσχετισμό. Συνήθως έχει την τάση η τεχνολογική εξέλιξη ίδίως αυτή που οδηγείται απο την βιομηχανία και όχι τόσο απο πανεπιστημιακά ιδρύματα να υπεισέρχονται και πολλοί άλλοι παράγοντες που δεν είναι υγιείς και δεν κάνουν την πρέπουσα αυτοκριτική στα μειονεκτήματα των επιλογών τους, αντίθετα στέκονται μόνο στα πλεονεκτήματα. Οπότε καλά είναι κάποος να έχει αναπτύξει, μέχρι ενός βαθμού και δικό του κριτήριο. Πάντως και σε πρακτικό επίπεδο μιλώντας, σίγουρα να αφεθεί το Hi FI, όπως άλλα προιόντα στις καλές προθέσεις μιας και μόνο βιομηχανίας που στο μέλλον θα τα αγοράσει όλα και θα επιβάλλει μια οιμοιογένεια αλλά και εξάρτηση σε περιορισμένες πρακτικές, ακόμη και έαν αυτές είναι σωστες, ακόμη και εάν έχουν σκοπό να δημιουργήσουν ένα στάνταρντ , δεν είναι οφέλιμο μακροχρόνια, δεν βοηθάει στην έρευνα, και σίγουρα απο άποψη πωλήσεων δεν είναι καλό να εξαρτάται κάποιος απο τις μελλοντικές ορέξεις λίγων κατασκευαστών οι οποίες μπορεί να αλλάξουν και όχι απο πολλούς μικρότερους, όχι τόσο coorporate.

Όσον αφορά το δωμάτιο -χώρος, ο τρόπος αντιμετώπισης λογικά του ζητήματος απο πολλούς οδηγεί σε οπαδικού χαρακτήρα τοποθετήσεις για την σημασία του και το βαθμό αυτής. Ανφορές απο 30 % έως 95 %. Αυτό είναι μια μεγάλης κλίμακας απόκλιση που δείχνει ότι το θέμα είναι πολυπαραγοντικό, δύσκολο και δεν μπορεί να γίνει "ανάθεση" και "συσχετισμός" σε διαφορετικούς χώρους με άλλες ανάγκες και γεωμετρία και και (πολλά και). Το δωμάτιο και τα μηχανήματα αποτελούν ένα εννιαίο "σύστημα". Απο την άλλη το δωμάτιο, εαν θέλουμε να καταλήξουμε σε πραγματικά και κάπως ισορροπημένα συμπεράσματα και όχι μυθικά όπως μπορεί να έγινε στο παρελθόν για τα μηχανήματα, πρέπει και είναι και το σωστό, να αντιμετωπίζεται με την λογική του "καταστροφέα¨ και όχι κάποιας ex nihilo "δημιουργίας". Με αυτήν την έννοια και οπτική, μπορώ να σκεφτώ πολλά χαρακτηριστικά που μπορεί να έχουν κάποια μηχανήματα και που άλλα δεν έχουν (πέρα απο την ακρίβεια που εξασφαλίζουν και καλά κάνουν οι μέθοδοι μετρήσεων) τα οποία είτε δεν ¨καταστρέφονται" στο βαθμό που ισχυρίζονται κάποιοι, είτε πάντα θα βρεθει ένα τρόπος να αναδειχθούν εν μέρει, απο το να έχεις ένα σύστημα που εγγενώς δεν τα διαθέτει κάν αρχικά και το δωμάτιο δεν μπορεί να τα "δημιουργήσει" εκ του μηδενός, απλώς να τα καταστρέψει (εαν αρχικά υπάρχουν) ... και μάλιστα σε μη καλά εξεταζόμενου βαθμού "καταστροφής" ανά περίπτωση της πληθώρας αυτών των κάθε παραγόντων και κάθε χαρακτηριστικών και συναδυασμού τους . Εξ ου και το ότι ο καθένας ακούει (και όντως ακούει) και αναφέρει διαφορετικά πράγματα στα διάφορα επιμέρους χαρακτηριστικά που διαθέτει το σύστημα του και που ο χώρος τους επιλεκτικά σε βαθμό και αριθμό χαρακτηριστικών "καταστρέφει". Λογικό και όχι αποτέλεσμα bias, ειρωνικών σχολίων για την ικανότητα ή γούστου του καθένα και των μηχανημάτων, μαγείας κλπ κλπ ευτράπελα ως αναφορές πηγής του "κακού" της προκύπτουσας ασυμφωνίας, που είναι αποτέλεσμα ψυχολογικής και φιλοσοφικής ανάγκης (εννοώ οι αναφορές, όχι η ασυμφωνία που όντως υπάρχει και είναι λογικό και ορθό που υπάρχει).

Λογικές απαξίωσης ή βαθμού υπερθεματισμού αναλογικότητας ρόλου και μόνο και μάλιστα επιμεριστικά , είτε μηχανημάτων, είτε δωματίου, είτε ακροαματικής ικανότητας και εμπειρίας, είτε προσωπικού γούστου κλπ είναι ανόητες, δεν βοηθούν πουθενά και θεωρούνται και ύποπτες για όποιον προσδίδει επιμεριστικά σε αυτές και μάλιστα hyped αναλυτικές λογικές εξέτασης των.

Δεν υπάρχουν συνταγές και το ότι δεν υπάρχουν ακόμη συνταγές άσχετα με την προσπάθεια που γίνεται δεν δείχνει μαγεία αλλά δείχνει κυρίως ότι δεν υπάρχει πλήρης συσχετισμός επιστημονικής απόδειξης και υποκειμενικών ακροάσεων. Ο "πολεμος" μεταξύ ¨στρατοπέδων" βολεύει και τα δύο στρατόπεδα στους εκάστοτε λάθους ισχυρισμούς τους και λάθος ανάπτυξης της μεθοδολογία τους και των παραγόντων απο τους οποίους την εξαρτούν. ;)

Να σου πω π.χ. ένα μόνο παράδειγμα που "επιστημονικά" αλλά και "υποκειμενικά" (για να μην φανεί ότι κάνω κάποια διάκριση) έχω εγω προσωπικά διαφωνία. Το θέμα της χρήσης spikes στα ηχεία και γενικά coupling έναντι decoupling είναι επιστημονικά αποδεκτό ως ορθότερο (μη το αναλύσουμε τώρα it just is όποιος θέλει να το ψάξει). Το υποκειμενικό αποτέλεσμα της χρήσης αυτής είναι πάλι σύμπνοια απόψεων πολλών κατσκευαστών και χρηστών >90 % ότι προκαλεί ένα "σφιχτό" και "dry" αποτέλεσμα που πάλι θεωρείται απο πάρα πολλούς σωστό και επιδιωκόμενο ως αποτέλεσμα. Σε βεβαιώνω, και μάλιστα άσχετα με τις συνθήκες εφαρμογής , ότι όντως έχουν δίκιο και οδηγεί, λίγο έως πολύ, στο ηχητικό αποτέλεσμα που αναφέρουν. Σε βεβαιώνω όμως επίσης συγχρόνως και παράλληλα, ότι τέτοιο μπάσο δεν υπάρχει ούτε σε φυσικά, ούτε σε amplified όργανα σε κανένα περιβάλλον στούντιο ή άλλου χώρου που έχω παρευρεθεί. Αντίθετα πιο κοντά στον πραγματικό ήχο είναι να κάνεις decoupling. Τι θές να πω εγω τώρα για την εμπιστοσύνη που πρέπει να επιδείξω σε αυτά που λέει η πλειοψηφία της κοινότητας του audio ακόμη και σε αυτά τα θέματα που τα "βρίσκουν" μεταξύ τους και υπάρχει κιόλας μάλσιτα φαινομενικά μεγάλος δείκτης συσχετισμού ακόμη και consensus "επιστήμης" και "υποκειμενικότητας" ;
Σε πιο πεζά ζητήματα, έριξα μια ματιά σε οδηγίες χρήσης από τα απερχόμενα μοντέλα DEQX και πράγματι μπορούν ν'αντικαταστήσουν μαζί DAC & προ, οπότε είναι βέβαιο ότι θα γίνεται αυτό και από τους αντικαταστάτες τους. Επίσης στη μπροσούρα των τελευταίων δεν είδα αναφορά σε Burr-Brown αλλά μονάχα σε Sabre τσιπάκια.Η φρασεολογία στις οδηγίες χρήσης ήταν δε προσεγμένη κατά τρόπον ώστε να μην αποτρέπεται το κοινό προς το οποίο θ'απευθύνονταν...Έχεις την ευχή μου για DEQX...

Στο παράδειγμα μεταξύ μηχανικής σύζευξης και απόζευξης των ηχείων από το δάπεδο, η γενικώς αποδεκτή τακτική είναι σύζευξη για μη ενδοτικό και συμπαγές δάπεδο όπως μαρμάρινο και απόζευξη για τοποθέτηση πάνω σε ενδοτικό όπως διάφορα ξύλινα.Δηλαδή όχι η ίδια τακτική για όλες τις περιπτώσεις ανεξαιρέτως.Δεδομένου ότι η ανταπόκριση από το χώρο στις πρώτες οκτάβες τείνει να επιμηκύνει σε πεδίο χρόνου την ενέργεια πάνω σε ζώνες ιδιορρυθμών, αναρωτιέμαι για ποιον λόγο θα ήταν αντικανονική και αφύσικη η απόδοση μπάσου με καλύτερη συμπεριφορά απόσβεσης.
 


Μηνύματα
15.950
Reaction score
18.607
..και σύ έλειπες απ´ το κρεβάτι σου ψες βράδυ..:biggrin:

(τον γκαζακια δεν το βλέπω να τσιμπήσει σ´αυτα.
ο Bhutia θα επανέλθει..:geek:)
Σε πιο πεζά ζητήματα, έριξα μια ματιά σε οδηγίες χρήσης από τα απερχόμενα μοντέλα DEQX και πράγματι μπορούν ν'αντικαταστήσουν μαζί DAC & προ, οπότε είναι βέβαιο ότι θα γίνεται αυτό και από τους αντικαταστάτες τους. Επίσης στη μπροσούρα των τελευταίων δεν είδα αναφορά σε Burr-Brown αλλά μονάχα σε Sabre τσιπάκια.Η φρασεολογία στις οδηγίες χρήσης ήταν δε προσεγμένη κατά τρόπον ώστε να μην αποτρέπεται το κοινό προς το οποίο θ'απευθύνονταν...Έχεις την ευχή μου για DEQX...

Στο παράδειγμα μεταξύ μηχανικής σύζευξης και απόζευξης των ηχείων από το δάπεδο, η γενικώς αποδεκτή τακτική είναι σύζευξη για μη ενδοτικό και συμπαγές δάπεδο όπως μαρμάρινο και απόζευξη για τοποθέτηση πάνω σε ενδοτικό όπως διάφορα ξύλινα.Δηλαδή όχι η ίδια τακτική για όλες τις περιπτώσεις ανεξαιρέτως.Δεδομένου ότι η ανταπόκριση από το χώρο στις πρώτες οκτάβες τείνει να επιμηκύνει σε πεδίο χρόνου την ενέργεια πάνω σε ζώνες ιδιορρυθμών, αναρωτιέμαι για ποιον λόγο θα ήταν αντικανονική και αφύσικη η απόδοση μπάσου με καλύτερη συμπεριφορά απόσβεσης.
Ο πυρομανής χα χα και ο Bhutia καλά τα λένε και καλά τα κάνουνε όλα.

Το μη πεζό ζήτημα που ασχολήθηκα αφορά περισσότερο να τονίσω ότι : ότι και δρόμο ακολουθήσει κανείς (ότι μπορεί και δύναται) καλά θα ήταν να γνωρίζει κάποια χαρακτηριστικά που έχει μια καλή αναπαραγωγή, ώστε να γνωρίζει ποιός είναι ο στόχος του ώς κάποιο reference και να μπορεί να τα αναγνωρίσει. Πολλοί έχουν την δυνατότητα να έχουν σημαντική βελτίωση, αλλά επειδή δεν ξέρουν ποιά είναι αυτή ακριβώς είτε δεν την προσπαθούν είτε τους φτάνει και μένουν σε κάτι "κατώτερο¨, ενώ είναι πολυ "κοντά" στο να το πετύχουν. Τους τρόπους να το πετύχουν , εαν το έχουν σχηματισμένο στο μυαλό τους το αποτέλεσμα που θέλουν να επιτύχουν ... θα τον βρούν. Τότε όλα είναι πιο εύκολα και όχι τόσο αδύνατα όσο μπορεί να παρουσιάζονται. Δεν μπορείς να πηγαίνεις στα τυφλά όσον αφορά το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα που πρέπει να το έχεις απο πρίν "υλοποιημένο" στο μυαλό σου. Δεν υπάρχει workaround να ξεφύγεις απο αυτό. Όλα που κάνουμε θα καταλήξουν σε αυτό.

Bhutia ναι τα είδα και εγώ χθές καλύτερα. Ευχαριστώ για τη γνώμη.

Η γενικά αποδεκτή τακτική που αναφέρεις προτείνεται για άλλους λόγους. Δεν αναφέρομαι σε αυτήν. Είτε σε μάρμαρο , είτε σε ξύλινο δάπεδο (δεν συγκρίνουμε αυτά μεταξύ τους) η χρήση spikes έναντι άλλου υλικού απόζευξης (αυτά συγκρίνουμε μεταξύ τους) οδηγεί στα αποτελέσματα που σου έγραψα.

Για το ερώτημα σου δεν ξέρω να σου απαντήσω. Πάντως το μπάσο δεν έχει αυτά τα χαρακτηριστικά. Πιθανόν είναι να έχει σχέση με την ισορροπία σχέσης των αρμονικών κατά τη διάρκεια του decay , release ακόμη και πιο πρίν και όχι θέμα χρόνου ; Δεν έχω ιδέα και για αυτό το επισήμανα σαν μυστήριο (για εμένα). Αλλά χάνεις την "ουσία" αυτού που ήθελα να πω με το παράδειγμα.(με την προσπάθεια να το διελευκάνεις). Το θέμα είναι τι στάση κρατάμε και πως διερευνούμε, όταν έχουμε μια τέτοια μεγάλη αναντιστοιχία μεταξύ κάτι που έιμαστε σίγουροι ότι υφίσταται versus τι λένε άλλοι ακόμη και η μέχρι τώρα επιστημονική προσέγγιση.
 
Last edited:

Μηνύματα
15.950
Reaction score
18.607
..και σύ έλειπες απ´ το κρεβάτι σου ψες βράδυ..:biggrin:

(τον γκαζακια δεν το βλέπω να τσιμπήσει σ´αυτα.
ο Bhutia θα επανέλθει..:geek:)
Είχα κάτι να παραδώσω 10 η ώρα, κ@λοβαρούσα όλο τον καιρό που έπρεπε κανονικά να ασχοληθώ και ξενύχτησα για να κάνω μικροδιορθώσεις. :D
 

Μ.Φ.

MF Audio Επαγγελματίας
Μηνύματα
561
Reaction score
185
ο dr Toole μας έμαθε ότι μέχρι τη ζώνη Σροέντερ παίζει ο χώρος....και από εκεί κ μετά τα ηχεία μας
το να θεωρείς ότι πρέπει να δίνουμε βαρύτητα στην αγορά όσο το δυνατόν καλύτερων συσκευών και να αγνοούμε κ να απαξιώνουμε τους νόμους της φυσικής στην αναπαραγωγή του ήχου και την εμπλοκή τοιχωματικών ορίων, γεωμετρία χώρου, φύση επιφανειών, αντανακλάσεις, περιθλάσεις, διαθλάσεις κλπ ....φανερώνει μια ελλιπή αντίληψη επαγγελματικής φύσεως που την υποστηρίζεις με έπαρση αυθεντίας χωρίς να καταθέτεις κάποιο επιστημονικό στοιχείο...όχι ότι θα βρεις βέβαια

η ηχητική φροντίδα ενός χώρου...δεν αποτελεί παρελκόμενο...αλλά βασικό εξοπλισμό στην αναπαραγωγή του ήχου .-

daharis: "…που την υποστηρίζεις με έπαρση αυθεντίας"

δεν έχω καμία έπαρση! και ούτε ποτέ ένοιωσα αυθεντία! (αυτό το γνωρίζουν όσοι έχουν συνομιλήσει μαζί μου)

αυτά είναι δικά σου λόγια!

εγώ είπα, απλώς, τί πιστεύω…

daharis: " dr Toole μας έμαθε…"
δεν ξέρω ποιός είναι ο dr Toole.. / και κατ’ επέκτασιν δεν ξέρω ούτε την "ζώνη Σροέντερ"
και δεν ξέρω ποιοί και τί μάθατε..
τέλος, δεν ξέρω, και πόσο μεγάλο "έγκλημα" είναι αυτό (το να μην ξέρω).
Πάντως, αν είναι να με εκτελέσετε, ζητάω να μην μού δέσετε τα μάτια :)

* ο Bhutia κάτι είπε στο ποστ 955. Διάβασέ το
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.482
Μηνύματα
2.941.771
Members
38.187
Νεότερο μέλος
kotsos134
Top