- Μηνύματα
- 47.569
- Reaction score
- 98.635
Σοβαρή ερώτηση: πέρα από το αν συμφέρει ή όχι η αγορά από Γερμανία, έχει κάποιος εμπειρία από την απαιτούμενη διαδικασία;
Ως καινούργιο αμφιβάλλω αν γίνεται, εννοώ να στο πουλήσει η εκεί αντιπροσωπεία χωρίς να στο ταξινομήσει εκεί και να στο στείλει εδώ να το ταξινομήσεις εδώ.Σοβαρή ερώτηση: πέρα από το αν συμφέρει ή όχι η αγορά από Γερμανία, έχει κάποιος εμπειρία από την απαιτούμενη διαδικασία;
Δεν ξέρω αν ισχύουν σήμερα όλα αυτά που γράφει μέσα, η γλώσσα που είναι γραμμένο μου κάνει και λίγο (καλή) μετάφραση. Πιθανότατα από κάποιες οδηγίες της ΕΕ.Αυτό που γράφει αυτό το (παλιό) άρθρο ισχύει;
Αγορά αυτοκινήτου από το εξωτερικό
Η εγγύηση, οι πινακίδες, η ασφάλιση, η μεταφορά, οι φόροι και όλα όσα πρέπει να ξέρετε για καινούρια και για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Και πληροφορίες για ενοικίαση. Βρείτε τιμές σε κάθε κράτος της ΕΕ για όλα τα μοντέλα.www.capital.gr
• Πώς μπορώ να πάρω πίσω στη χώρα μου καινούργιο αυτοκίνητο που αγόρασα στο εξωτερικό;
Μπορείτε είτε να το ρυμουλκήσετε με δικό σας μέσον είτε να αναθέσετε τη μεταφορά σε ειδικευμένη μεταφορική εταιρεία.
Μπορείτε επίσης να το οδηγήσετε εσείς. Σε αυτήν την περίπτωση θα χρειαστείτε έγκυρη ασφάλεια (για όλες τις χώρες από τις οποίες θα περάσετε) και προσωρινό αριθμό κυκλοφορίας. Όλα αυτά μπορείτε να τα προμηθευτείτε στη χώρα αγοράς του αυτοκινήτου. Ο πωλητής σας θα πρέπει να είναι σε θέση να σας ενημερώσει σχετικά.
Γενικά δεν συμφέρει να το φέρεις μόνος σου. Θες προσωρινές πινακίδες, ασφάλεια, αεροπορικά, ξενοδοχεία (και προετοιμασία για όλα αυτά) και 2-3 μέρες από τη ζωή σου.Αυτό που γράφει αυτό το (παλιό) άρθρο ισχύει;
Καταλαβαίνω τόσο την ταλαιπωρία, όσο και τα επιπλέον έξοδα για τα οποία είμαι προετοιμασμένος. Και επειδή πρόκειται για ηλεκτρικό, πιθανότατα χάνω και την επιδότηση.Γενικά δεν συμφέρει να το φέρεις μόνος σου. Θες προσωρινές πινακίδες, ασφάλεια, αεροπορικά, ξενοδοχεία (και προετοιμασία για όλα αυτά) και 2-3 μέρες από τη ζωή σου.
Το να στο φέρουν κοστίζει γύρω στο χιλιάρικο (τελευταία φορά βέβαια ήταν πριν 1,5 χρόνο οπότε δεν ξέρω με την τιμή του ντίζελ πόσο έχουν αυξηθεί) οπότε δεν αξίζει να κάνεις όλα τα παραπάνω.
Η αμοιβή του εκτελωνιστή κάνα 150άρι, συν λίγα ακόμα ο διεκπεραιωτής για τις πινακίδες.
Θα με ενδιέφερε πάρα πολύ.Υπάρχει και εταιρεία που τα αναλαμβάνει όλα πακέτο (μεταφορά, εκτελωνισμό, ΚΤΕΟ αν χρειάζεται, πινακίδες και σε βοηθάει και με την εκεί αγορά).
Δασμοί = τέλη ταξινόμησης στα αυτοκίνητα.Νομίζω ότι τα ηλεκτρικά δεν έχουν δασμούς. Η επιπλέον επιβάρυνση θα προέρχεται από την διαφορά του ΦΠΑ συν τα τέλη ταξινόμησης.
Εγώ είχα χρησιμοποιήσει αυτόν. Δεν σου γεμίζει πολύ το μάτι το site, αλλά η συνεργασία ήταν μια χαρά, κανένα πρόβλημα.Θα με ενδιέφερε πάρα πολύ.
Δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός, ούτε για μεταχειρισμένο, ούτε για ΕΕ.@rose.athens ως ελεύθερος επαγγελματίας που είσαι, θα έπρεπε να κοιτάς περισσότερο την φορολογική υπεραπόσβεση, η οποία δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει αν αγοραστεί μτχ από ΕΕ
Θα κάνω οπωσδήποτε κρούση στην εδώ αντιπροσωπεία. Επειδή όμως είμαι biased ως προς την έκδοση και τα έξτρα, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα φάω άκυρο. Μιλάμε πάντα για αγορά καινούριου, γιατί μτχ με τα έξτρα που θέλω είναι βέβαιο ότι δεν θα βρεθεί δεύτερος τέτοιος παλαβός.@rose.athens ως ελεύθερος επαγγελματίας που είσαι, θα έπρεπε να κοιτάς περισσότερο την φορολογική υπεραπόσβεση, η οποία δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει αν αγοραστεί μτχ από ΕΕ
Τέλεια!Δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός, ούτε για μεταχειρισμένο, ούτε για ΕΕ.
Μη το λες αυτόΘα κάνω οπωσδήποτε κρούση στην εδώ αντιπροσωπεία. Επειδή όμως είμαι biased ως προς την έκδοση και τα έξτρα, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα φάω άκυρο. Μιλάμε πάντα για αγορά καινούριου, γιατί μτχ με τα έξτρα που θέλω είναι βέβαιο ότι δεν θα βρεθεί δεύτερος τέτοιος παλαβός.
Τέλεια!
Οι βασικές εκδόσεις είναι σχεδόν ίδιες. Απλώς είναι συνηθέστερα τα αυτοκίνητα με έξτρα.Οι βασικές εκδόσεις στη Γερμανία αντιστοιχούν σε πολύ πλούσιες εκδόσεις στην Ελλάδα
Να 'ταν πετρέλαιο τα δικά σας...άμα αγοράζετε όλοι καινούργια που θα πουλήσουμε εμείς τα δικά μας; οεο;