gonis
Luger
- Μηνύματα
- 4.406
- Reaction score
- 12.058
Rimac nevera σε καλή τιμή έχει;Έριξα μια ματιά στο car.gr , για όποιον ενδιαφέρεται υπάρχουν διαθέσιμα μτχ ηλεκτρικά σε διάφορες οικονομικές κατηγορίες.
Μερικά μου κίνησαν το ενδιαφέρον
Rimac nevera σε καλή τιμή έχει;Έριξα μια ματιά στο car.gr , για όποιον ενδιαφέρεται υπάρχουν διαθέσιμα μτχ ηλεκτρικά σε διάφορες οικονομικές κατηγορίες.
Μερικά μου κίνησαν το ενδιαφέρον
ρε σύ αυτό πάει σφαίρα…πτανα μπαταρίαΆρχισαν παραδόσεις πλαντ στη Γερμανία, άρχισαν και τα βίντεο στην οτομπαν, 0-200 σε 7,5"
"Παρά το πρόσθετο βάρος των 200 κιλών σε σχέση με την αποκλειστικά βενζινοκίνητη GLC, η 350e..."Πάνω από 200 κιλά δεν νομίζω πως σέρνεις άσκοπα, όταν η μπαταρία αδειάζει και συνεχίζεις μόνο με τον συμβατικό κινητήρα.
Μερικά μου κίνησαν το ενδιαφέρον
Έχει ένα id5 τριμήνου, με καλό πακέτο εξοπλισμού, ένα Tesla 3 με λίγα χιλιόμετρα, ενα Volvo, έχει διάφορα, μπες να δεις.
Δώστα τα ρημαδια, άϊντε, με έχεις σκάσει.φαγουρίζομαι να δώσω τα ice, δεν θέλω να πηγαίνω στο βενζινάδικο πια.
Ούτε για πλάκα δεν είναι πιο ασφαλές το ταξίδι με το 10-ετιας+ Μερτσέντες του ντιμιφουτ, σε σχέση με το φρέσκο iD.3, καθώς το φρέσκο είναι 5-αστερο σε πολύ πιο απαιτητικά τεστ από τότε.Ασφαλές ταξίδι !!!!!
αυτό σου δίνει το αστέρι.
Χθες.Μέχρι και ενα e-up είδα, με καλό εξοπλισμό, να δώσω το Yaris που έχω για τρίτο και να το πάρω
Δεν υπάρχει επιστροφή.δεν θέλω να πηγαίνω στο βενζινάδικο πια.
6 κλωτσιές στα μούτρα.κανονικά 6 δεκάλεπτες στάσεις πρέπει να γίνουν για τη μέγιστη απόδοση με PHEV σε διαδρομή 400χλμ.
Νομίζω οι αυτοκινητοβιομηχανίες τα έβγαλαν τα PHEV για τον εαυτό τους και μόνο, όσο για να περάσουν τα όρια καυσαερίων, έχοντας να επιδείξουν και εντυπωσιακά υποτίθεται νούμερα συνδυαστικής απόδοσης.Για αυτούς είναι αυτά τα υβριδικά
Λίγα είναι τα ψωμιά τους.Νομίζω οι αυτοκινητοβιομηχανίες τα έβγαλαν τα PHEV για τον εαυτό τους και μόνο, όσο για να περάσουν τα όρια καυσαερίων
Τα αστέρια δεν αντικατοπτρίζουν την ασφάλεια σε ταξίδι.Ούτε για πλάκα δεν είναι πιο ασφαλές το ταξίδι με το 10-ετιας+ Μερτσέντες του ντιμιφουτ, σε σχέση με το φρέσκο iD.3, καθώς το φρέσκο είναι 5-αστερο σε πολύ πιο απαιτητικά τεστ από τότε.
The Japanese automaker strives to sell 800,000 EVs in China in 2030..
μ ενα ταφ ( Τ ) σπιτι εκει ενα πολυμπριζο , μια χαρα θα στε, θα φορτιζουν και 3 ηλεκτρικα!Έχει ένα id5 τριμήνου, με καλό πακέτο εξοπλισμού, ένα Tesla 3 με λίγα χιλιόμετρα, ενα Volvo, έχει διάφορα, μπες να δεις.
Μέχρι και ενα e-up είδα, με καλό εξοπλισμό, να δώσω το Yaris που έχω για τρίτο και να το πάρω.
Έχω πει πως δεν θα πάρω άλλο αυτοκίνητο για δυο χρόνια, αλλα φαγουρίζομαι να δώσω τα ice, δεν θέλω να πηγαίνω στο βενζινάδικο πια.
Σε μεγάλες ταχύτητες , αυτοκινητόδρομο, αν βάλεις πρόγραμμα μικτής οδήγησης η μπαταρία αδειάζει πολύ γρήγορα, οπότε χάνεις τα άλογα που σου προσφέρει και πέφτεις στα πραγματικά άλογα του κινητήρα, αλλά σέρνεις περίπου 700 κιλά βάρος μπαταρίας σε σχέση με συμβατικό με αποτέλεσμα αυξημένη κατανάλωση. Προσπαθώ μια γρήγορη φόρτιση κάθε 150 χιλιομετρα αλλα δεν ειναι παντα εφικτο