- Μηνύματα
- 54.872
- Reaction score
- 136.952
Κράτα μικρό καλάθι.Μέχρι 60kW φορτίζει σε DC.
Προφανώς ξεκινάει με μάξιμουμ 60kW, και πάει πέφτοντας, όπως όλες οι μπαταρίες.
Δες καλύτερα χρόνο φόρτισης.
Κράτα μικρό καλάθι.Μέχρι 60kW φορτίζει σε DC.
Μη ξεχνάμε και τη ….. μούρη10lt/km θέλει το ice. 1050Km για να πάω στην μητέρα μου στον Άλιμο=189€.
Με το ηλεκτρικό, υπολογίζω φόρτιση στο σπίτι πριν την αναχώρηση, άντε να μου βγει 25€.
Αυτά εάν δεν κάνω επιπλέον χιλιόμετρα στην πόλη στην Αθήνα, αλλιώς ανεβαίνει πολύ η κατανάλωση και η ταρίφα, περνάμε κατα πολύ τα 200€ στο ice.
Επίσης ας υπολογιστεί πως τα 1000Km αυτά στο Mercedes θα με στείλουν στο service αρκετά νωρίτερα, με το αναλογικά αντίστοιχο τσουχτερό κόστος, ενώ το ηλεκτρικό δεν έχει κόστος στο service του.
Καλά τα εχω υπολογίσει από την αρχή: είναι σαφώς πάνω απο 150€ για να φτάσω λίγο νωρίτερα. Κι αν υπολογίσουμε και τις κλήσεις της τροχαίας που κάποια στιγμή θα πέσουν στο κεφάλι με τις ταχύτητες που καυχιόνται κάποιοι, ονόματα δεν λέμε, καλύτερα να πάω με ιδιωτικό αεροπλάνο
Πολύ χουβαρντάδες είστε βλέπω .
Βρακί δεν έχει ο colos mas, λουλούδια θέλει ο π.....ς μας, ε;
Το μόνο επιχείρημα που είναι υπέρ του Mercedes σε αυτήν την συζήτηση είναι του @Artemios , δηλαδη η ασφάλεια. Και αυτό προϋποθέτει πως δεν θα τρέχω σαν τον δαιμονισμένο.
Το app μάλλον υπολογίζει και το νόμιμο όριο ταχύτητας. Χωρίς τις κλήσεις δηλαδή.
ΕγώΤο ερώτημα που έχω εγώ είναι πόσοι από τους συμμετέχοντες στην συζήτηση που δεν θέλουν με τίποτα ηλεκτρικό, έχουν πραγματικά σκοπό να αγοράσουν μέσα στους επόμενους μήνες αυτοκίνητο αντίστοιχης αξίας.
Το να γράφει κάποιος «δεν παίρνω ηλεκτρικό γιατί Χ Ψ» ενώ στην πραγματικότητα δεν έχει σκοπό να πάρει κανένα αυτοκίνητο, δεν έχει κανένα νόημα.
μ ενα ταφ ( Τ ) σπιτι εκει ενα πολυμπριζο , μια χαρα θα στε, θα φορτιζουν και 3 ηλεκτρικα!
Οταν θα έρθει η ώρα, νομίζω πως θα βολευτεί το πράγμα. Δεν κάνουμε τόσα πολλά χιλιόμετρα που να χρειάζονται φόρτιση κάθε μέρα. Αλλά δεν θέλω να ξοδέψω τόσα πολλά σε αυτοκίνητα σε αυτήν την διετία, θα δούμε.Τρία ηλεκτρικά με ένα φορτιστή νομίζω είναι πολλά. Δεν τα έχω βάλει κάτω αλλά αυτή την εντύπωση έχω. Ειδικά αν το ένα είναι μικρό και θέλει ίσως και καθε μέρα λίγη φόρτιση, δεν.
Με μια νέα γραμμή για έναν ακόμα μονοφασικό φορτιστή θα είναι ΟΚ.
Όποιος ελεύθερος επαγγελματίας αγοράζει μη ηλεκτρικό σήμερα, καίει χρήματα στο τζάκι για προσάναμμα.
Οι ανάγκες μου (4x4, turbo, DCT suv , εμβέλεια >400 χλμ κλπ) και τα λεφτά (<30000€) που ηθελα να διαθέσω , καθόρισαν την επιλογή μου.Εσύ θερμικό SUV.
Κρυφοαρνητής.
«Όχι πως είμαι κατά των ηλεκτρικών, αλλά …».
Τόσα γράψαμε και σε τελείως λάθος συμπεράσματα κατέληξες.
Οταν είσαι ελεύθερος επαγγελματίας, με 150% απόσβεση, τα 30000 αγοράζουν αυτοκίνητο πολύ πολύ ακριβότερο.Οι ανάγκες μου (4x4, turbo, DCT suv , εμβέλεια >400 χλμ κλπ) και τα λεφτά (<30000€) που ηθελα να διαθέσω , καθόρισαν την επιλογή μου.
Προφανως αν ηθελα να διαθέσω ποσό >65000€ θα έπαιρνα ηλεκτρικό. Όπως είπα δεν είμαι αντίθετος……. Φτωχός είμαι καρδιά μου
Έχω απλοποιήσει τη ζωή μου, και εκκαθάρισα τις εταιρείες (3) και πλέον βαδιζω σαν ελεύθερος επαγγελματίας μεν , αλλά σε προσυνταξιοδοτικό στάδιο δε.Οταν είσαι ελεύθερος επαγγελματίας, με 150% απόσβεση, τα 30000 αγοράζουν αυτοκίνητο πολύ πολύ ακριβότερο.
Αν το αυτοκινητο αυτο εχει Λιανική Τιµή Προ Φόρων (Λ.Τ.Π.Φ.) έως τις σαράντα χιλιάδες (40.000) ευρώ . Για τα παραπανω απο 40.000, 125%. Λιγο προσοχη αν το αυτοκινητο ανηκει σε φυσικο προσωπο το οποιο εχει και αλλα αυτοκινητα διοτι τιθεται ζητημα αναμορφωσης της δαπανης.Οταν είσαι ελεύθερος επαγγελματίας, με 150% απόσβεση, τα 30000 αγοράζουν αυτοκίνητο πολύ πολύ ακριβότερο.
Δε νομίζω να εμπόδισα ή να απέτρεψα κάποιον από την αγορά ηλεκτρικού.Άντε, έτοιμος για Όλυμπο να αράξεις, SUV 4Χ4 βενζίνη μια χαρά!
Άσε τους ελεύθερους-δεσμευμένους επαγγελματίες να κάνουν commuting με τα ηλεκτρικά.
The company is also losing experienced personnel, according to former and current employees at the gigafactory. They say that current staffers are leaving jobs due to low and unequal pay and inexperienced management in the highly competitive German manufacturing sector.Tesla’s Berlin Hub Can’t Hire Enough People, or Keep Them
The company’s staffing problems have been magnified in Germany, where it is unable to meet targets as more workers head for the exit.www.wired.com
Όχι, έτσι ήταν ανέκαθεν αλλά εδώ είναι Ευρώπη.Μετά τις μλκίες του Elon στο Twitter, άρχισε τα ίδια και με την Tesla;
Άντε, έτοιμος για Όλυμπο να αράξεις, SUV 4Χ4 βενζίνη μια χαρά!
Άσε τους ελεύθερους-δεσμευμένους επαγγελματίες να κάνουν commuting με τα ηλεκτρικά.
Με φιλική, πειρακτική διάθεση σου γράφω. Με το θάρρος και της προσωπικής μας γνωριμίας. Αν δεν βγήκε έτσι, σόρι.Δε νομίζω να εμπόδισα ή να απέτρεψα κάποιον από την αγορά ηλεκτρικού.
Εγω ανέφερα τα δικά μου κριτήρια για την επιλογή αυτοκινήτου , τα οποία στην παρούσα φάση δεν καλύπτονται από τα ηλεκτρικά.
Τόσο απλά !
Τώρα γιατί εσυ μου απαντάς άκομψα (σε όλα τα ποσταρισματα σου προς εμένα) δεν το καταλαβαίνω
Αν πάλι σε ενοχλώ με την παρουσία μου στο θρεντ, ενημέρωσε με σε παρακαλώ για να απαντήσω αναλόγως.
Την καλημέρα μου.