Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.490
Reaction score
29.073
Να το πω και αλλιώς.
Υπόθεση εργασίας τα 1000 νέα Atmos σύστημα στην Ελλάδα σε ένα χρόνο.

Πουλήσαμε λέει 1000 νέα οικιακά Atmos συστήματα στην Ελλάδα. Αύξηση 500%. Τεράστια αύξηση πωλήσεων. Μεγάλη ζήτηση. Μεγάλη απήχηση.

Πόσες κατοικίες έχει η Ελλάδα;
6.000.000

Πια απήχηση μωρέ. :biggrin::roflmao:
Το 0.016% είναι. :biggrin::roflmao:

Είπα εγώ ο πολυκάναλος. 🙂
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.355
Reaction score
128.556
Γύρω γύρω όλοι, στη μέση ο Μανώλης, τρυγυρναμε το ίδιο θέμα για να αποδείξουμε τι ακριβώς;

Ότι η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων δεν διαθέτει λεφτά για EV?

Μα η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων δεν διαθέτει λεφτά καν για Ice, μιλάμε για τον πιο γερασμένο στόλο ΙΧ στους δρόμους της Ευρώπης.

Εντάξει, όταν ένα ηλεκτρικό κορσα θα έχει 3 χιλιάρικα (μεταχειρισμένο), θα καλύψει τους περισσότερους.

Εξαιρουμένων όσων θα διαθέτουν λιγότερο από 3 χιλιάρικα για νέο (μεταχειρισμένο) ΙΧ.

Και εξαιρουμένων όσων δεν μπορούν να διαθέσουν ούτε σάλιο για νέο ΙΧ, και εκεί συγκαταλέγονται όλοι όσοι είναι με βασικό μισθό, που δε φτάνει ούτε για βασικές ανάγκες.😎

Προφανώς κανένας δεν αντιλέγει πως στην Ελλάδα το ποσοστό των νέων ταξινομήσεων EV, για το έτος 2022 έως Σεπτέμβριο, είναι ~2,5%.
Στη Γερμανία όμως είναι ~25%. Δεκαπλάσιο της Ελλάδας.
Και ο μέσος όρος στην EU 27 είναι στο 18%, δηλαδή 7,5 φορές πάνω από την Ελλάδα.

7,5 φορές ή 10 φορές πάνω από Ελλάδα.
Διαλέξτε όποιο βολευεστε για σύγκριση.

Πάμε άλλη μια.
Απάντησα στα στατιστικά νέων ταξινομήσεων EV στην Ελλάδα, δε χρειάζεται να ανακυκλώνουμε τα ίδια.


Τα πράγματα είναι απλά:

1 στα 5 νέα ΙΧ στην ΕU27 είναι EV.
1 στα 4 νέα ΙΧ στη Γερμανία είναι EV.
1 στα 40 νέα ΙΧ στην Ελλάδα είναι EV.

Τι σημαίνουν τα ανωτέρω στατιστικά στοιχεία;
Ότι υπάρχουν EV που μένουν απουλητα γιατί δε τα θέλει ο κόσμος;
Ότι δε φτάνει η παραγωγή EV για να καλύψει τη ζήτηση;
Ότι το μέλλον είναι ηλεκτρικό;
Ότι οι early adopters παίρνουν ηλεκτρικά;
Ότι η Ελλάδα έχει φτώχεια;

Διαλέξτε ότι σας βολεύει. Αλήθεια.
Κανένα καημό δεν έχω να πείσω κανέναν για τίποτα.
Ειλικρινά.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.490
Reaction score
29.073
τρυγυρναμε το ίδιο θέμα για να αποδείξουμε τι ακριβώς;

Ότι η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων δεν διαθέτει λεφτά για EV?
Δεν χρειάζεται να αποδείξουμε κάτι το οποίο είναι δεδομένο. 🙂 Όπως και σε όλη την Ευρώπη.

Μα η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων δεν διαθέτει λεφτά καν για Ice, μιλάμε για τον πιο γερασμένο στόλο ΙΧ στους δρόμους της
Μια χαρά διαθέτει φτάνει να υπάρχει λόγος. Εγώ πχ έχω να πάρω καινούργιο ICE. Αλλά γιατί να δώσω 20.000€; Για να εξασφαλίσω 1lt μικρότερη κατανάλωση; Τα άλλα δεν με ενδιαφέρουν. 20.000€ για 1lt; Ποίο εξασφαλισμένο depreciation στην αξία χρήματος δεν υπάρχει από την αγορά αυτοκινήτου; Εξασφαλισμένα -10% ανά έτος.
Να αλλάξω ένα αμάξι που δεν έχει τίποτα, και να κάνω απόσβεση σε σε 9 χρόνια; Μα σοβαρά; Ξέρεις πόσοι είναι σαν και εμένα; Ιδέα δεν έχεις. Όπως και τόσοι άλλοι που δεν αγοράζουν ηλεκτρικά για τόσους γνωστούς λόγους και έχουν γραφτεί εδώ Χ φορές.


1 στα 5 νέα ΙΧ στην ΕU27 είναι EV.
1 στα 4 νέα ΙΧ στη Γερμανία είναι EV.
1 στα 40 νέα ΙΧ στην Ελλάδα είναι EV.
Σε καμία περίπτωση δεν ισχύουν αυτά τα νούμερα στην Ευρώπη. Το 20% ηλεκτρικά; Με τίποτα. Θα το ψάξω.
Για την Ελλάδα, το 2.5%; Ίσως και να παίζει. Θα το δώ.
 
Last edited:

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.595
Reaction score
75.483
Μην ξεχνάμε οτι τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά έχουν επιδότηση ή φοροαπαλλαγή σε όλες τις χώρες, γι' αυτό πουλούν τόσο. Αν δεν είχαν θα βλέπαμε άλλα νούμερα.

Λατρεύω το υβριδικούλι μου και αν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο θα έπαιρνα αμέσως το ηλεκτρικό που μου αρέσει, αλλά αν τα ελέκτρικς δεν είχαν φοροαπαλλαγές ή αν τα ΜΕΚ δεν είχαν παράλογους φόρους θα σκεφτόμουν αρκετά διαφορετικά.

Η θεωρία οτι τελειώνουν τα ΜΕΚ είναι σαχλή αφού μέχρι να τελειώσουν, τα αγορασμένα το ΄22-΄23 θα είναι σχεδόν αποσβεσμένα.

Ξαναδείτε επίσης τα στατιστικά, γιατί κάποια δεν αφορούν μόνο τα EVs. :p
 

Μηνύματα
6.759
Reaction score
5.299
Η ηλεκτροκίνηση είναι το παρόν ΜΟΝΟ σε αυτούς που έτσι και αλλιώς θα έδιναν πάνω από 40.000€ για ένα αυτοκίνητο, και ΜΟΝΟ σε αυτούς που θέλουν ηλεκτρικό.

Σε ΌΛΟΥΣ τους υπόλοιπους όχι μόνο παρόν δεν είναι, αλλά ούτε κοντινό μέλλον. Άκου 40.000€ το Corsa. Δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να νευριάσω. Που το παρουσιάζει κάποιος ως normal.
Μην είσαι απόλυτος με τα κεφαλαία MONO.

26.500 μου βγήκε το eC4.
29.500 έκανε το ίδιο ακριβώς μοντέλο με ίδιο επίπεδο εξοπλισμού σε πετρέλαιο.
 

Μηνύματα
4.162
Reaction score
3.811
Μα η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων δεν διαθέτει λεφτά καν για Ice, μιλάμε για τον πιο γερασμένο στόλο ΙΧ στους δρόμους της Ευρώπης.
Για το επιμέρους θέμα αποκλειστικός υπεύθυνος είναι η κυβέρνηση (όλες όσες πέρασαν μέχρι στιγμής) που έχει βάλει απαγορευτικούς όρους-φόρους (παράνομους για την Ε.Ε - πληρώνουμε πρόστιμα αβέρτα) να φερεις αυτοκίνητο αξιοπρεπές σε λογική τιμή και έχουμε μείνει με επιλογές μόνο τα σαβούρια μεταχειρισμένα που κυκλοφορούν στην χώρα ή τα καινούργια που οι τιμές έχουν φτάσει σε αστείο επίπεδο σε σχέση με το τι παίρνεις.
 

Μηνύματα
6.759
Reaction score
5.299
Τα αεροπλάνα έχουν εκμηδενίσει τις αποστάσεις μεταξύ ηπείρων.
Ελάχιστο μερίδιο των ανθρώπων του πλανήτη εκμεταλλεύονται αυτή τη δυνατότητα, ούτε γω που δεν έχω πάει σε άλλη ήπειρο.

Τι πρέπει να πω δηλαδή, "Τα αεροπλάνα για μετακίνηση μεταξύ ηπείρων είναι το μέλλον";
Το παρόν είναι, άσχετα αν την εκμεταλλεύεται τη δυνατότητα η μειοψηφία.


Αυτός που λέει "η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον" προσπαθεί να πείσει τον εαυτό του και τον ακροατή του ότι είναι νωρίς να ασχολούμαστε με αυτά, ή πόσω μάλλον, να αγοράσουμε ένα.
Δεν εννοεί ότι θα έρθει ο καιρός που θα επικρατήσουν τα ηλεκτρικά στο μέλλον.

Το σωστό θα ήταν "η ηλεκτροκίνηση έφτασε, η τεχνολογία είναι ώριμη, η ποικιλία μεγάλη, επιδότηση/φοροαπαλλαγές από το κράτος υπάρχουν, όποιος είναι σε φάση αγοράς καινούριου αυτοκινήτου, να εξετάσει σοβαρά την αγορά ηλεκτρικού."

Το "η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον" είναι σαν το "δεν είμαι κατά των εμβολίων, αλλά..." και ακολουθούν συνήθως μπούρδες, του τύπου "κι αν χαλάσει η μπαταρία, και πόσο θα κρατήσει, θα βγουν νέες τεχνολογίες, στάσου να δούμε ακόμα νωρίς είναι, μπορεί κάτι άλλο να βγει" κ.ο.κ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.355
Reaction score
128.556
Μην ξεχνάμε οτι τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά έχουν επιδότηση ή φοροαπαλλαγή σε όλες τις χώρες, γι' αυτό πουλούν τόσο. Αν δεν είχαν θα βλέπαμε άλλα νούμερα.
Εννοείται.
Είναι θέμα πολιτικής.

Έχει ξεκαθαρίσει η ΕΕ ότι πολιτική τους είναι να επικρατήσουν το συντομότερο δυνατόν τα EV, οπότε τέτοιες πολιτικές επιδοτήσεων είναι το τυράκι, και αυξημένων φορολογησεων από την άλλη, το μαστίγιο.

Και είναι αποτέλεσμα συγκεκριμένης πολιτικής το φαινόμενο της Νορβηγίας.😎

Λατρεύω το υβριδικούλι μου και αν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο θα έπαιρνα αμέσως το ηλεκτρικό που μου αρέσει,
Άλλος ένας που θα είχε ηλεκτρικό, εάν υπήρχαν διαθέσιμα.
Πολλοί είναι σαν τον ζιζικ.😎


Εγώ πχ έχω να πάρω καινούργιο ICE. Αλλά γιατί να δώσω 20.000€; Για να εξασφαλίσω 1lt μικρότερη κατανάλωση;
Όχι.
Για να πάρεις καλύτερο αυτοκίνητο.
Φρέσκο, σύγχρονο, με τα νέα συστήματα ασφάλειας.
Πιο ήσυχο.
Με ιμερσιβ σεταπ ήχου.
Καλύτερο αυτοκίνητο.

Η χαμηλή κατανάλωση είναι απλώς το κερασάκι.
Απόσβεση δεν υπάρχει υπό την έννοια ότι δεν είναι εργαλείο δουλειάς, ή δεν περνάει στα αυξημένα έσοδα μιας εταιρείας ώστε πραγματικά να κάνει απόσβεση και να έχεις κέρδος.

Το καλύτερο ποιοτικότερο φρέσκιας τεχνολογίας ΙΧ, χωρίς απόσβεση εσόδων και λοιπά φορολογικά κίνητρα, δεν είναι αγαθό πρώτης ανάγκης, είναι πολυτέλεια, σα το ιμερσιβ σεταπ. Παίρνεις μόνον εάν σου περισσεύει το χρήμα ή αν είσαι πορωμενος χομπίστας της αυτοκίνησης.

Υποθέτω πως εάν κέρδιζες το τζόκερ και σου έρχονταν από το πουθενά καμία 500-αρια χιλιάρικα, ένα Τέσλα θα το χτυπούσες, ή ένα μπεμβέ ηλεκτρικό ρε αδερφέ, έτσι για την κάvla.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.490
Reaction score
29.073
Μην είσαι απόλυτος με τα κεφαλαία MONO.

26.500 μου βγήκε το eC4.
29.500 έκανε το ίδιο ακριβώς μοντέλο με ίδιο επίπεδο εξοπλισμού σε πετρέλαιο.
Συν την επιδότηση 35.000€. Δεν τον λένε Γιάννη τον λένε Γιαννάκη. Αυτός που δίνει 35.000€ δίνει και 39.000€-40.000€.

Για να έρθει το αμάξι στο γκαράζ έδωσες 35.000€ ζεστά. Όχι 26.500€. Την επιδότηση ΘΑ την πάρεις αργότερα. Το κασέρι μετράει όχι το μετά. Γιατί με το κασέρι θα έρθει το αμάξι σπίτι. Η επιδότηση είναι κάτι διαφορετικό, το οποίο θα έρθει. Αν δεν κάνει κανένα λάθος το σύστημα ή ότι άλλο γίνει δεν ξερω, καθώς υπάρχουν άνθρωποι που πήραν ηλεκτρικά αλλά δεν πήραν ποτέ επιδότηση. Λίγοι, αλλά υπάρχουν. Οπότε η επιδότηση δεν είναι 100% εξασφαλισμένη.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.355
Reaction score
128.556
Μα τι λες τώρα; Ειλικρινά..

100% εξασφαλισμένη είναι, και το ξέρεις πριν την αγορά του αυτοκινήτου.

Περνάς ελέγχους, καταθέτεις τα χαρτιά με την προσφορά, παίρνεις έγκριση μετά από λίγους μήνες, και αφού εξασφαλιστεί 100% η επιδότηση, εξοφλείς το αυτοκίνητο.

Για να μην εγκριθεί, θα έχεις χρωστούμενα κάπου, δε θα βγάζεις ενημερότητα, θα υπάρχουν χειροπιαστά εμπόδια, τα οποία πριν κάνεις οτιδήποτε, θα στα πει ένα γραφείο που ασχολείται με τις επιδοτήσεις.

Εγώ πχ εξασφάλισα ήδη, 100%, την επιδότηση στο Τέσλα, το οποίο θα παραλάβω τέλη Ιούνη.
Τελεσίδικα.
Χωρίς κανένα περιθώριο λάθους.
Φινιτο.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.761
Reaction score
10.590
Τι πρέπει να πω δηλαδή, "Τα αεροπλάνα για μετακίνηση μεταξύ ηπείρων είναι το μέλλον";
Το παρόν είναι, άσχετα αν την εκμεταλλεύεται τη δυνατότητα η μειοψηφία.
Τα εκμεταλλεύεται το 100%, από όσους μετακινούνται για να αλλάξουν ήπειρο.
Στα οχήματα από όσους μετακινούνται η μειοψηφία πάει με ρεύμα.
Προφανώς και το ρεύμα είναι να πάμε όλοι με ρεύμα και αμήν και πότε για να ξεβρωμίσουμε.
26.500 μου βγήκε το eC4.
29.500 έκανε το ίδιο ακριβώς μοντέλο με ίδιο επίπεδο εξοπλισμού σε πετρέλαιο.
Αυτό έχεις; Από 38.000 λέει
Μια χαρά το πήρες !!!
 

Μηνύματα
3.264
Reaction score
10.740
Σχετικό -άσχετο

όσον αφορά τις παραδόσεις όλων των αυτοκινήτων



απο το παραπάνω λινκ :

« Κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία αυτές τις ημέρες ακυρώνει μαζικά τις παραγγελίες πελατών της για συγκεκριμένο δημοφιλές μοντέλο, επιστρέφοντας τις προκαταβολές. Το μοντέλο αλλάζει γενιά και τα μικροτσίπ δεν φτάνουν για να καλύψουν την κατασκευή των τελευταίων της προηγούμενης γενιάς και τη ζήτηση για την καινούρια. »

παιζει να έχω (να παραλάβω) το τελευταίο τμχ που πήρε αριθμό πλαίσιου. (Για Ελλάδα μιλάμε)
Ολα τα παραγγελθέντα κάτω από το δικό μου (είδα τη λίστα στο μόνιτορ της αντιπροσωπείας) δεν πήραν αριθμό πλαισίου και μάλλον δεν ….
Οταν ρώτησα μου είπαν ή ότι κατασκευάζεται ή έχει κατασκευαστεί και πάει για πλοίο.
Σε ένα μήνα θα δούμε αν θα έχουμε καμία ….. αναγούλα :whistling:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.490
Reaction score
29.073
Εννοείται.
Είναι θέμα πολιτικής.

Έχει ξεκαθαρίσει η ΕΕ ότι πολιτική τους είναι να επικρατήσουν το συντομότερο δυνατόν τα EV, οπότε τέτοιες πολιτικές επιδοτήσεων είναι το τυράκι, και αυξημένων φορολογησεων από την άλλη, το μαστίγιο.

Και είναι αποτέλεσμα συγκεκριμένης πολιτικής το φαινόμενο της Νορβηγίας.😎


Άλλος ένας που θα είχε ηλεκτρικό, εάν υπήρχαν διαθέσιμα.
Πολλοί είναι σαν τον ζιζικ.😎



Όχι.
Για να πάρεις καλύτερο αυτοκίνητο.
Φρέσκο, σύγχρονο, με τα νέα συστήματα ασφάλειας.
Πιο ήσυχο.
Με ιμερσιβ σεταπ ήχου.
Καλύτερο αυτοκίνητο.

Η χαμηλή κατανάλωση είναι απλώς το κερασάκι.
Απόσβεση δεν υπάρχει υπό την έννοια ότι δεν είναι εργαλείο δουλειάς, ή δεν περνάει στα αυξημένα έσοδα μιας εταιρείας ώστε πραγματικά να κάνει απόσβεση και να έχεις κέρδος.

Το καλύτερο ποιοτικότερο φρέσκιας τεχνολογίας ΙΧ, χωρίς απόσβεση εσόδων και λοιπά φορολογικά κίνητρα, δεν είναι αγαθό πρώτης ανάγκης, είναι πολυτέλεια, σα το ιμερσιβ σεταπ. Παίρνεις μόνον εάν σου περισσεύει το χρήμα ή αν είσαι πορωμενος χομπίστας της αυτοκίνησης.

Υποθέτω πως εάν κέρδιζες το τζόκερ και σου έρχονταν από το πουθενά καμία 500-αρια χιλιάρικα, ένα Τέσλα θα το χτυπούσες, ή ένα μπεμβέ ηλεκτρικό ρε αδερφέ, έτσι για την κάvla.
Μπράβο. Τα οχήματα μέχρι 20.000€ - 25.000€ αγοράζονται από ανάγκη. Από 25.000€ και πάνω αγοράζονται επειδή μπορούν. Αυτό και μόνο δείχνει πως οι κατηγορίες πελατών έχουν τεράστια διαφορά.

Τώρα αν θα κέρδιζα μια 500 χιλιάρικα, θα το σκεφτόμουν πάρα πολύ αν θα έδινα 50.000€ για ρόδες, και σίγουρα δεν θα ήταν Tesla.
Μα τι λες τώρα; Ειλικρινά..

100% εξασφαλισμένη είναι, και το ξέρεις πριν την αγορά του αυτοκινήτου.

Περνάς ελέγχους, καταθέτεις τα χαρτιά με την προσφορά, παίρνεις έγκριση μετά από λίγους μήνες, και αφού εξασφαλιστεί 100% η επιδότηση, εξοφλείς το αυτοκίνητο.

Για να μην εγκριθεί, θα έχεις χρωστούμενα κάπου, δε θα βγάζεις ενημερότητα, θα υπάρχουν χειροπιαστά εμπόδια, τα οποία πριν κάνεις οτιδήποτε, θα στα πει ένα γραφείο που ασχολείται με τις επιδοτήσεις.

Εγώ πχ εξασφάλισα ήδη, 100%, την επιδότηση στο Τέσλα, το οποίο θα παραλάβω τέλη Ιούνη.
Τελεσίδικα.
Χωρίς κανένα περιθώριο λάθους.
Φινιτο.
Στο γνωστό φόρουμ στο FB υπάρχουν δύο που δεν πήραν επιδότηση ( λάθος συστήματος ή δικό τους δεν ξέρω), και γνωρίζω και άλλο ένα παλικάρι που δεν ήξερε καν για το forum δεν έχει FB. Σύνολο 3. Υπάρχουν και άλλοι; Ίσως.

Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο.
 

Μηνύματα
13.960
Reaction score
15.830
Μπράβο. Τα οχήματα μέχρι 20.000€ - 25.000€ αγοράζονται από ανάγκη. Από 25.000€ και πάνω αγοράζονται επειδή μπορούν. Αυτό και μόνο δείχνει πως οι κατηγορίες πελατών έχουν τεράστια διαφορά.

Τώρα αν θα κέρδιζα μια 500 χιλιάρικα, θα το σκεφτόμουν πάρα πολύ αν θα έδινα 50.000€ για ρόδες, και σίγουρα δεν θα ήταν Tesla.

Στο γνωστό φόρουμ στο FB υπάρχουν δύο που δεν πήραν επιδότηση ( λάθος συστήματος ή δικό τους δεν ξέρω), και γνωρίζω και άλλο ένα παλικάρι που δεν ήξερε καν για το forum δεν έχει FB. Σύνολο 3. Υπάρχουν και άλλοι; Ίσως.

Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο.
Άσε που εσύ ειδικά πρέπει να βρείς και ένα όμορφο. 😍
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.490
Reaction score
29.073
Τα αεροπλάνα έχουν εκμηδενίσει τις αποστάσεις μεταξύ ηπείρων.
Ελάχιστο μερίδιο των ανθρώπων του πλανήτη εκμεταλλεύονται αυτή τη δυνατότητα, ούτε γω που δεν έχω πάει σε άλλη ήπειρο.

Τι πρέπει να πω δηλαδή, "Τα αεροπλάνα για μετακίνηση μεταξύ ηπείρων είναι το μέλλον";
Το παρόν είναι, άσχετα αν την εκμεταλλεύεται τη δυνατότητα η μειοψηφία.


Αυτός που λέει "η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον" προσπαθεί να πείσει τον εαυτό του και τον ακροατή του ότι είναι νωρίς να ασχολούμαστε με αυτά, ή πόσω μάλλον, να αγοράσουμε ένα.
Δεν εννοεί ότι θα έρθει ο καιρός που θα επικρατήσουν τα ηλεκτρικά στο μέλλον.

Το σωστό θα ήταν "η ηλεκτροκίνηση έφτασε, η τεχνολογία είναι ώριμη, η ποικιλία μεγάλη, επιδότηση/φοροαπαλλαγές από το κράτος υπάρχουν, όποιος είναι σε φάση αγοράς καινούριου αυτοκινήτου, να εξετάσει σοβαρά την αγορά ηλεκτρικού."

Το "η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον" είναι σαν το "δεν είμαι κατά των εμβολίων, αλλά..." και ακολουθούν συνήθως μπούρδες, του τύπου "κι αν χαλάσει η μπαταρία, και πόσο θα κρατήσει, θα βγουν νέες τεχνολογίες, στάσου να δούμε ακόμα νωρίς είναι, μπορεί κάτι άλλο να βγει" κ.ο.κ.
Ότι να ναι ρε φλας, πραγματικά δηλαδή.
Σχετικό -άσχετο

όσον αφορά τις παραδόσεις όλων των αυτοκινήτων



απο το παραπάνω λινκ :

« Κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία αυτές τις ημέρες ακυρώνει μαζικά τις παραγγελίες πελατών της για συγκεκριμένο δημοφιλές μοντέλο, επιστρέφοντας τις προκαταβολές. Το μοντέλο αλλάζει γενιά και τα μικροτσίπ δεν φτάνουν για να καλύψουν την κατασκευή των τελευταίων της προηγούμενης γενιάς και τη ζήτηση για την καινούρια. »

παιζει να έχω (να παραλάβω) το τελευταίο τμχ που πήρε αριθμό πλαίσιου. (Για Ελλάδα μιλάμε)
Ολα τα παραγγελθέντα κάτω από το δικό μου (είδα τη λίστα στο μόνιτορ της αντιπροσωπείας) δεν πήραν αριθμό πλαισίου και μάλλον δεν ….
Οταν ρώτησα μου είπαν ή ότι κατασκευάζεται ή έχει κατασκευαστεί και πάει για πλοίο.
Σε ένα μήνα θα δούμε αν θα έχουμε καμία ….. αναγούλα :whistling:
Η Hyundai ακύρωσε παραγγελίες για το Kona electric. H επίσημη απάντηση που έγραψε άνθρωπος που το είχε παραγγείλει ήταν πως οι παραγγελίες σε συνδιασμό με την διαθέσιμη πρώτη ύλη δεν καταστούν συμφέρουσα την έναρξη κατασκευής των οχημάτων στο εργοστάσιο. :dance:
Άσε που εσύ ειδικά πρέπει να βρείς και ένα όμορφο. 😍
Δεδομένο, αν δεν κάνει τσέκ εκεί δεν αγοράζω κανένα προϊόν, ποτέ. 😎
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.490
Reaction score
29.073
Για το επιμέρους θέμα αποκλειστικός υπεύθυνος είναι η κυβέρνηση (όλες όσες πέρασαν μέχρι στιγμής) που έχει βάλει απαγορευτικούς όρους-φόρους (παράνομους για την Ε.Ε - πληρώνουμε πρόστιμα αβέρτα) να φερεις αυτοκίνητο αξιοπρεπές σε λογική τιμή και έχουμε μείνει με επιλογές μόνο τα σαβούρια μεταχειρισμένα που κυκλοφορούν στην χώρα ή τα καινούργια που οι τιμές έχουν φτάσει σε αστείο επίπεδο σε σχέση με το τι παίρνεις.
Βάλε και τον εξοπλισμό μέσα. Όσο έχει το τούνπανο έξω έχει ένα απλό ή με λίγα εδώ.
Θυμάμαι παλιά φίλο που ήθελα να πάρει στη γυναίκα ένα συγκεκριμένο μοντέλο του Polo. Ταξιδεύει συχνά Γερμανία και βλέπει πράγματα. Ένα συγκεκριμένο μοντέλο του Polo το οποίο είναι σχεδόν Full extra και σε μαμάτη τιμή, στην Ελλάδα δεν ερχόταν καν. Πάμε στην αντιπροσωπεία παρέα εδώ Ελλάδα, και μας λένε "ναι αυτό δεν έρχεται εδώ". Αυτά και καλημέρα σας. Δεν υπήρχε καν θέμα εισαγωγής.
 

Μηνύματα
6.759
Reaction score
5.299
Συν την επιδότηση 35.000€. Δεν τον λένε Γιάννη τον λένε Γιαννάκη. Αυτός που δίνει 35.000€ δίνει και 39.000€-40.000€.

Για να έρθει το αμάξι στο γκαράζ έδωσες 35.000€ ζεστά. Όχι 26.500€. Την επιδότηση ΘΑ την πάρεις αργότερα. Το κασέρι μετράει όχι το μετά. Γιατί με το κασέρι θα έρθει το αμάξι σπίτι. Η επιδότηση είναι κάτι διαφορετικό, το οποίο θα έρθει. Αν δεν κάνει κανένα λάθος το σύστημα ή ότι άλλο γίνει δεν ξερω, καθώς υπάρχουν άνθρωποι που πήραν ηλεκτρικά αλλά δεν πήραν ποτέ επιδότηση. Λίγοι, αλλά υπάρχουν. Οπότε η επιδότηση δεν είναι 100% εξασφαλισμένη.
Πόσο σου βγαίνει είναι το θέμα.

Τώρα πού θα βρει ο καθένας για έξι-οκτώ μήνες τα 8-9 χιλιάρικα να τα προκαταβάλει, μέχρι να τα πάρει πίσω με την επιδότηση, είναι δικό του θέμα. Ας πάρει δάνειο. Aς τα βάλει στην κάρτα.
Δεν μπορεί να πάρει δάνειο; Δεν μπορεί στην κάρτα; Ε, ας βρει τρόπο, δεν θα τον πάρουμε κι απ' το χεράκι να του δείξουμε πού θα βρει τα λεφτά.

Η επιδότηση είναι εξασφαλισμένη. Τώρα αν βρήκες την εξαίρεση της εξαίρεσης δύο περιπτώσεις που δεν πήραν την επιδότηση, ποιος ξέρει για ποιον λόγο, απλά επιβεβαιώνει τον κανόνα.
Τι πρέπει να κάνουμε δηλαδή; Να μη λαμβάνουμε υπόψη μας την επιδότηση, επειδή βρέθηκαν δύο περιπτώσεις που δεν την πήραν; Απλά για να επιβεβαιωθεί αυτό που λες ότι όλα είναι από 40 χιλιάρικα και πάνω;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.490
Reaction score
29.073
Πόσο σου βγαίνει είναι το θέμα.

Τώρα πού θα βρει ο καθένας για έξι-οκτώ μήνες τα 8-9 χιλιάρικα να τα προκαταβάλει, μέχρι να τα πάρει πίσω με την επιδότηση, είναι δικό του θέμα. Ας πάρει δάνειο. Aς τα βάλει στην κάρτα.
Δεν μπορεί να πάρει δάνειο; Δεν μπορεί στην κάρτα; Ε, ας βρει τρόπο, δεν θα τον πάρουμε κι απ' το χεράκι να του δείξουμε πού θα βρει τα λεφτά
Το πρώτο θέμα είναι πόσα θα πληρώσεις, και το δεύτερο πόσο θα σου βγεί. Και το σκεπτικό σου για τα χεράκια και τις πιστωτικές επιβεβαιώνει αυτό που λέω. Αυτός που έχει τα 30.000€ έχει και τα 35.000€ πολλές φορές και τα 40.000€ εύκολα.
Αυτός που έχει τα 18.000€ είναι εξαιρετικά απίθανο να έχει τόσο εύκολα και τα 25.000€. Ξεχνάμε βέβαια πως μια αρκετά μεγάλη μερίδα των οχημάτων μέχρι 20.000€ αγοράζονται με μηδέν προκαταβολή. Οπότε άλλο η έγκριση δανείου για 18, αλλού για για 20, για 22 ή 25 χιλιάρικα.

Η επιδότηση είναι εξασφαλισμένη. Τώρα αν βρήκες την εξαίρεση της εξαίρεσης δύο περιπτώσεις που δεν πήραν την επιδότηση, ποιος ξέρει για ποιον λόγο, απλά επιβεβαιώνει τον κανόνα.
Τι πρέπει να κάνουμε δηλαδή; Να μη λαμβάνουμε υπόψη μας την επιδότηση, επειδή βρέθηκαν δύο περιπτώσεις που δεν την πήραν; Απλά για να επιβεβαιωθεί αυτό που λες ότι όλα είναι από 40 χιλιάρικα και πάνω;
Μου αρέσει πολύ η σιγουριά σας, αλήθεια. Δείχνει πως με κάποιο τρόπο έχετε εξασφαλίσει πως αυτό που σας λένε θα γίνει. Δεν μας τον λέτε και εμάς; 🙂

Με ποιο τρόπο έχεις εξασφαλίσει ότι ο επόμενος του 0.κατι% που δεν θα πάρει την επιδότηση για Χ λόγους δεν είσαι εσύ;

Ή μήπως ακολουθούμε το γνωστό ελληνικό σενάριο φαντασίας "έλα μωρέ σιγά", "σε μένα θα γίνει;", "0.κατι%, σιγά".

Και μόνο η ύπαρξη αυτών των περιστατικών, δεν δείχνει μόνο ότι η επιδότηση είναι εξασφαλισμένη, αν θέλεις να το δείς έτσι. Δείχνει και ότι δεν είναι.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.490
Reaction score
29.073
Πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη των 27 το 2021.

9.700.000 οχήματα.
1.729.000 ηλεκτρικά (BEV & PHEV)

Ποσοστό BEVs & PHEVs 17.8%

Από τα παραπάνω:
9% BEVs
8.8% PHEVs.

image.png


Στα καθαρά επαγγελματικά Electric Vans, πουλήθηκαν 38.000 οχήματα, με market share 3.1% επί των συνολικών πωλήσεων.

Σχετικά με το 2022, η ταξινόμηση των PHEVs κατέβηκε και των BEVs ανέβηκε, όμως παραμένει σταθερά κάτω του 10%, όπως ήταν και στο Q1 2002 και όλο το 2021.
Screenshot_20221215_154118_Chrome.jpg


Και όλα αυτά μετά από tax brakes και επιδοτήσεις υπέρ των ηλεκτρικών.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.355
Reaction score
128.556
Πόσο σου βγαίνει είναι το θέμα.
Το πρώτο θέμα είναι πόσα θα πληρώσεις, και το δεύτερο πόσο θα σου βγεί
Οκ, άρα εστιάζεις στην έλλειψη cash.

Οκ, δεκτό.

Αν δεν έχεις cash να καλύψεις την αγορά, δεν πας.

Ωστόσο, κάποιοι έχουν cash, ή έστω έχουν τρόπο να το βρούνε.

Για αυτούς λοιπόν, το μόνο που έχει σημασία, είναι πόσο θα βγει τελικά το αυτοκίνητο, κι όχι πόσο θα κοστίσει την μέρα της εξόφλησης της αγοράς.

Ένα αυτοκίνητο με 40 χιλιάρικα ΛΤΠΦ, θα επιδοτηθεί με 8.000 ευρώ σε δεύτερο χρόνο.

Επίσης θα περάσει 150% υπεραπόσβεση, δηλαδή το έξτρα 50% της υπεραπόσβεσης, το δώρο, είναι ο φόρος στα 20 χιλιάρικα, πες ότι είναι 7 χιλιάρικα (για κάποιους είναι παραπάνω).

Άρα στην πραγματικότητα θα τους κοστίσει 15 χιλιάρικα λιγότερο από την αρχική αξία αγορά, διότι αυτά τα λεφτά θα εξοικονομηθούν στα επόμενα 2 χρόνια, θα γυρίσουν στην τσέπη.

Αν προσθέσεις την εξοικονόμηση από έλλειψη σέρβις και μείωση των εξόδων καταναλωσης υγρών καυσίμων, αναλόγως χιλιομέτρων, μπορεί να έχεις ακόμα 6 χιλιάρικα κέρδος, χαλαρά.

Άρα, στη διετία, πας με 21 χιλιάρικα μείον, στην αρχική τιμή αγοράς.

Άρα άμα έχεις κας να κάθεται στην τράπεζα, ορμάς.

Άμα δεν έχεις κας, κι άμα δε μπορείς να βρεις τρόπο να μαζέψεις κας, κάτσε σταβγας.😜


Και μόνο η ύπαρξη αυτών των περιστατικών, δεν δείχνει μόνο ότι η επιδότηση είναι εξασφαλισμένη, αν θέλεις να το δείς έτσι. Δείχνει και ότι δεν είναι.
Λες βλακείες. Σταμάτα.
Πας δίνεις 250 ευρώ σε ένα τεχνικό Γραφείο που ασχολείται επαγγελματικά με τις επιδοτήσεις, και δεν έχεις κανένα απολύτως κίνδυνο να μη πάρεις επιδότηση.

Και δεν υπάρχει διάλογος επ'αυτου, είσαι λάθος.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.327
Μηνύματα
2.897.716
Members
38.028
Νεότερο μέλος
JennyG
Top