- Μηνύματα
- 58.165
- Reaction score
- 143.648
Γύρω γύρω όλοι, στη μέση ο Μανώλης, τρυγυρναμε το ίδιο θέμα για να αποδείξουμε τι ακριβώς;
Ότι η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων δεν διαθέτει λεφτά για EV?
Μα η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων δεν διαθέτει λεφτά καν για Ice, μιλάμε για τον πιο γερασμένο στόλο ΙΧ στους δρόμους της Ευρώπης.
Εντάξει, όταν ένα ηλεκτρικό κορσα θα έχει 3 χιλιάρικα (μεταχειρισμένο), θα καλύψει τους περισσότερους.
Εξαιρουμένων όσων θα διαθέτουν λιγότερο από 3 χιλιάρικα για νέο (μεταχειρισμένο) ΙΧ.
Και εξαιρουμένων όσων δεν μπορούν να διαθέσουν ούτε σάλιο για νέο ΙΧ, και εκεί συγκαταλέγονται όλοι όσοι είναι με βασικό μισθό, που δε φτάνει ούτε για βασικές ανάγκες.
Προφανώς κανένας δεν αντιλέγει πως στην Ελλάδα το ποσοστό των νέων ταξινομήσεων EV, για το έτος 2022 έως Σεπτέμβριο, είναι ~2,5%.
Στη Γερμανία όμως είναι ~25%. Δεκαπλάσιο της Ελλάδας.
Και ο μέσος όρος στην EU 27 είναι στο 18%, δηλαδή 7,5 φορές πάνω από την Ελλάδα.
7,5 φορές ή 10 φορές πάνω από Ελλάδα.
Διαλέξτε όποιο βολευεστε για σύγκριση.
Πάμε άλλη μια.
Απάντησα στα στατιστικά νέων ταξινομήσεων EV στην Ελλάδα, δε χρειάζεται να ανακυκλώνουμε τα ίδια.
Τα πράγματα είναι απλά:
1 στα 5 νέα ΙΧ στην ΕU27 είναι EV.
1 στα 4 νέα ΙΧ στη Γερμανία είναι EV.
1 στα 40 νέα ΙΧ στην Ελλάδα είναι EV.
Τι σημαίνουν τα ανωτέρω στατιστικά στοιχεία;
Ότι υπάρχουν EV που μένουν απουλητα γιατί δε τα θέλει ο κόσμος;
Ότι δε φτάνει η παραγωγή EV για να καλύψει τη ζήτηση;
Ότι το μέλλον είναι ηλεκτρικό;
Ότι οι early adopters παίρνουν ηλεκτρικά;
Ότι η Ελλάδα έχει φτώχεια;
Διαλέξτε ότι σας βολεύει. Αλήθεια.
Κανένα καημό δεν έχω να πείσω κανέναν για τίποτα.
Ειλικρινά.
Ότι η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων δεν διαθέτει λεφτά για EV?
Μα η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων δεν διαθέτει λεφτά καν για Ice, μιλάμε για τον πιο γερασμένο στόλο ΙΧ στους δρόμους της Ευρώπης.
Εντάξει, όταν ένα ηλεκτρικό κορσα θα έχει 3 χιλιάρικα (μεταχειρισμένο), θα καλύψει τους περισσότερους.
Εξαιρουμένων όσων θα διαθέτουν λιγότερο από 3 χιλιάρικα για νέο (μεταχειρισμένο) ΙΧ.
Και εξαιρουμένων όσων δεν μπορούν να διαθέσουν ούτε σάλιο για νέο ΙΧ, και εκεί συγκαταλέγονται όλοι όσοι είναι με βασικό μισθό, που δε φτάνει ούτε για βασικές ανάγκες.

Προφανώς κανένας δεν αντιλέγει πως στην Ελλάδα το ποσοστό των νέων ταξινομήσεων EV, για το έτος 2022 έως Σεπτέμβριο, είναι ~2,5%.
Στη Γερμανία όμως είναι ~25%. Δεκαπλάσιο της Ελλάδας.
Και ο μέσος όρος στην EU 27 είναι στο 18%, δηλαδή 7,5 φορές πάνω από την Ελλάδα.
7,5 φορές ή 10 φορές πάνω από Ελλάδα.
Διαλέξτε όποιο βολευεστε για σύγκριση.
Πάμε άλλη μια.
Απάντησα στα στατιστικά νέων ταξινομήσεων EV στην Ελλάδα, δε χρειάζεται να ανακυκλώνουμε τα ίδια.
Τα πράγματα είναι απλά:
1 στα 5 νέα ΙΧ στην ΕU27 είναι EV.
1 στα 4 νέα ΙΧ στη Γερμανία είναι EV.
1 στα 40 νέα ΙΧ στην Ελλάδα είναι EV.
Τι σημαίνουν τα ανωτέρω στατιστικά στοιχεία;
Ότι υπάρχουν EV που μένουν απουλητα γιατί δε τα θέλει ο κόσμος;
Ότι δε φτάνει η παραγωγή EV για να καλύψει τη ζήτηση;
Ότι το μέλλον είναι ηλεκτρικό;
Ότι οι early adopters παίρνουν ηλεκτρικά;
Ότι η Ελλάδα έχει φτώχεια;
Διαλέξτε ότι σας βολεύει. Αλήθεια.
Κανένα καημό δεν έχω να πείσω κανέναν για τίποτα.
Ειλικρινά.