Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.828
Reaction score
95.812
Διαμαρτύρεται κι αυτός που βρίσκει 100 διαφορετικούς φορτιστές (θεωρώντας τους 80άρηδες...αργούς :biggrin:) επειδή οι νέοι γρήγοροι ενός προμηθευτή δεν λειτουργούν στο κρύο και λέει ότι δεν είναι ακόμα καιρός για EV πλην Tesla.

Πέρνα μια βόλτα κι από 'δω ρε παλικάρι, που για να βρεις μεγαλύτερο από 22άρη πρέπει να κάνεις τάμα στην Μεγαλόχαρη...:laugh:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.344
Reaction score
128.544
Στη γειτονιά μου, ξέρω εδώ και καιρό κυκλοφορεί ένα γκρι id3, τώρα προστέθηκε κι ένα λευκό σα το δικό μου.
Και 3-4 Τέσλα, γνωστά εδώ και καιρό.

Όλο και περισσότερα βλέπω στο δρόμο καθημερινά. Σήμερα είδα μαζεμένα ένα iX3 και ένα μικρό μπεμβεδακι.

PXL_20221223_123533411~2.jpg


Και στο καπάκι ένα Τέσλα.

Όλο και πιο συχνά βλέπεις στους ελληνικούς δρόμους ηλεκτρικά, σε καθημερινή βάση, κάτι που δεν ίσχυε καθόλου πριν ένα χρόνο..

Σίγουρα δεν πλησιάζουμε καν το τι παίζει στους δρόμους στο Άμστερνταμ, όπου καταντάει βαρετό να βλέπεις συνέχεια και παντού ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά η αρχή έγινε και είναι σαφώς ανοδική η πορεία.

Επί της ευκαιρίας, όποιος τυχόν ενδιαφέρεται:

FB_IMG_1671792605459.jpg


Και δώσανε δωρεάν σε όλους αυτό:

FB_IMG_1671792990770.jpg


Για τις γιορτές και καλά, δωράκι.
Ωραία πράγματα..
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.344
Reaction score
128.544
FB_IMG_1671807533039.jpg


2-ετιας 77-αρι iD3 με 26.424 χιλιόμετρα.

Τυπικά χιλιόμετρα κατ'ετος για τον περισσότερο κόσμο.

Στο 97% μετρήθηκε η χωρητικότητα της μπαταρίας, με την προϋπόθεση πως νετ ήταν 72 και τώρα μετράει ότι έχει 70.

Εγώ ξέρω ότι νετ είναι 77-αρα, άρα η πτώση είναι 10% και όχι 3%..
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.226
Reaction score
7.242
2-ετιας 77-αρι iD3 με 26.424 χιλιόμετρα.

Στο 97% μετρήθηκε η χωρητικότητα της μπαταρίας.
Επίσης να υπενθυμίσουμε πως η πτώση στην αρχή είναι πιο απότομη.
Κατά πάσα πιθανότητα δηλαδή στα 4 έτη η μπαταρία δεν θα είναι στο 94%, αλλά παραπάνω.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.344
Reaction score
128.544
Έχω ενδοιασμούς για το ανωτέρω, νομίζω ότι είναι λάθος.

Συμπλήρωσα τα στοιχεία...
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.226
Reaction score
7.242
Έχω ενδοιασμούς για το ανωτέρω, νομίζω ότι είναι λάθος.
Λες λοιπόν το συγκεκριμένο VW να έχει χάσει 30% στα 6 χρόνια με 80.000χλμ;
Δεν νομίζω.

Είτε η συγκεκριμένη μέτρηση είναι ψιλομούφα οπότε τζάμπα τη σχολιάζουμε, είτε θα μειωθεί ο ρυθμός πτώσης. Ή καήκαμε 😄

Επίσης αυτοί το 72kWh αρχικό από που το παίρνουν; Μήπως κάνουν κάποια αναγωγή σε usable;
Άκυρο, 77 που είπες είναι το usable, 82 είναι το σύνολο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.344
Reaction score
128.544
Λες λοιπόν το συγκεκριμένο VW να έχει χάσει 30% στα 6 χρόνια με 80.000χλμ;
Όχι.

Όπως έχουν δείξει όλα τα σχεδιαγράμματα, στα πρώτα 1-2 χρόνια υπάρχει μια απότομη μείωση της χωρητικότητας της μπαταρίας, και μετά σταθεροποιείται με ελάχιστη μείωση κατ'ετος.

Με όσα έχω διαβάσει, αδυνατώ να πιστέψω πτώση 3% σε 2 χρόνια.

Η μέτρηση είναι ακριβείας, μεγάλης ακρίβειας μάλιστα. Μετράει πόση είναι η διαθέσιμη χωρητικότητα, αυτό το βγάζει σίγουρα σωστά.

Τα υπόλοιπα, είναι υπό αμφισβήτηση.
 

Ndis

Titika
Μηνύματα
1.892
Reaction score
4.704
Δε με λετε ρε παιδιά, αυτά τα vin και τα sn μήπως ειναι μαλακία να φαίνονται φόρα παρτίδα σε δημόσιο φορουμ;

Αμα λέω μαλακίες να με συγχωρήσετε!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.344
Reaction score
128.544
Το νέο ΚΙΑ στον τάρανδο 81.





ΥΓ.

Ο μέσος αριθμός διοξειδίου του άνθρακα για τα επιβατικά αυτοκίνητα ήταν μόλις 113 γρ/χλμ τους πρώτους εννέα μήνες του 2022, σύμφωνα με την Dataforce, δηλαδή 3 γρ/χλμ λιγότερο από τον στόχο που είχε θέσει για φέτος η ΕΕ.


Πολύ θετικά κι αυτά τα αποτελέσματα.
Εφόσον υπάρχει πολιτική βούληση, θα προχωρήσει η ηλεκτροκίνηση.
 
Last edited:


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.226
Reaction score
7.242
Όπως έχουν δείξει όλα τα σχεδιαγράμματα, στα πρώτα 1-2 χρόνια υπάρχει μια απότομη μείωση της χωρητικότητας της μπαταρίας, και μετά σταθεροποιείται με ελάχιστη μείωση κατ'ετος.
Όταν έγραψες "έχω ενδοιασμούς για το ανωτέρω", νόμιζα εννοούσες αυτό που είχα γράψει ακριβώς από πάνω. Δηλαδή το ίδιο που είπες κι εσύ μετά για την απότομη πτώση στα πρώτα 1-2 χρόνια.

Αλλά δεν αναφερόσουν σε αυτό, οπότε οκ, τώρα συνεννοηθήκαμε.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.344
Reaction score
128.544
Ταξιτζής με EV:

Έκλεισα δυόμισι μήνες με το ηλεκτρικό ταξί το Skoda enyak 80iv και μετά από 13000χλμ μπορώ να πω πως μέρα με τη μέρα μου αρέσει όλο και περισσότερο. Η οδήγηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι απόλαυση πόσο μάλλον όταν είσαι στο δρόμο για 10 με 12 ώρες καθημερινά. Ευχαριστημένος εγώ από το αυτοκίνητο, εντυπωσιασμένοι οι πελάτες. Είναι νωρίς βέβαια να πω αν έκανα την καλύτερη επιλογή για ταξί, ίσως μετά από 7 με 8 χρόνια. Έως τότε πάντως θα έχω κάνει απόσβεση το κόστος κτήσης του από την διαφορά κόστους χρήσης με ένα πετρελαιοκίνητο.


YΓ. 13.000 χλμ σε 2,5 μήνες, 5.000 χλμ το μήνα, θα πάει 60.000 χλμ το έτος.
 

Μηνύματα
6.759
Reaction score
5.298
Γενικά διακρίνω μια γενικότερη απροθυμία των ταξιτζήδων να μεταβούν σε ηλεκτρικό, για να μην πω ότι κάποιοι τα αντιπαθούν κιόλας.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.344
Reaction score
128.544
Μέσα στην πόλη, με ντίζελ ταξί, κάτω από 6 λ/100χλμ αδύνατο να πέσει.
Με 60.000χλμ το έτος, θα χρειάζεται 3,6 τόνους πετρέλαιο κίνησης, συν τα σέρβις.

Με το EV, μέση κατανάλωση σε πόλη ανέτως 15kwh/100χλμ, 9.000 kWh συνολικά.
Και δεν έχει κόστος σέρβις...
Ούτε λάδια, ούτε φίλτρα, ούτε τακάκια, μηδέν.
Πρώτο σέρβις στη 2-ετια ανεξαρτήτως χιλιομέτρων, για φίλτρο κλιματισμού...

Απορώ γιατί δε πάνε όλοι σε EV...

Βασικά δεν υπάρχει πολιτική βούληση, να τους βάλει τα 2 πόδια σε ένα παπούτσι όπως έκαναν στο Άμστερνταμ, όπου υποχρεωτικά έπρεπε να είναι EV τα ταξί για να μπορούν να πάνε στο αεροδρόμιο αρχικά, και δεξερωγωπου μετά.


Hankook φοράει το i4 BMWδάκι της φιλενάδας (ΦτΦΜΔΠ) μου.
Κι άλλο ένα βίντεο στο ίδιο θέμα

 
Last edited:

Μηνύματα
6.759
Reaction score
5.298
Ούτε γω το καταλαβαίνω πώς τους αφήνουν τους ταξιτζήδες κι έχουν σηκώσει μπαϊράκι και κάνουν ό,τι θέλουν.

POS δεν βάζουν, το Uber το έδιωξαν, ηλεκτρικά δεν παίρνουν.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.344
Reaction score
128.544
Ε, θα'ρθει κι η ώρα τους.

Προς το παρόν, η έλλειψη διαθέσιμων αυτοκινήτων EV για αγορά είναι επαρκής αιτία να μη μπορούν να σπρώξουν το θέμα.

Οι αναμονές στην παράδοση έχουν ξεφύγει, δεν υπάρχουν αυτοκίνητα λέμε, σε πολλές φίρμες παραγγέλνεις τώρα για να πάρεις μετά από 1 χρόνο και.
Σε άλλες ακυρώνουν τις παραδόσεις.
Χαμός.. τεράστια έλλειψη διαθέσιμων αυτοκινήτων.
Άρα υπομονή, να υπάρχει άφθονο στοκ διαθέσιμο στις αντιπροσωπείες, και μετά τα υπόλοιπα.
Καλό 2025 και αν.

Σε όλη την Ελλάδα πρέπει να είναι λιγότερα από 10 τα ηλεκτρικά ταξί. Ένα δω, ένα κει, τρίχες. Βέβαια όλοι ενθουσιασμένοι είναι, και 2 ταξιτζήδες συμμετέχουν ενεργά στην διάδοση της ηλεκτροκίνησης, με εκπομπές κλπ.
 


Μηνύματα
15.574
Reaction score
21.777
Ούτε γω το καταλαβαίνω πώς τους αφήνουν τους ταξιτζήδες κι έχουν σηκώσει μπαϊράκι και κάνουν ό,τι θέλουν.

POS δεν βάζουν, το Uber το έδιωξαν, ηλεκτρικά δεν παίρνουν.
Εδώ δεν παίρνουν αυτόματο κιβώτιο και πατάνε 8 ώρες τη μέρα συμπλέκτη , ντιπ για ντιπ...
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.321
Μηνύματα
2.897.522
Members
38.027
Νεότερο μέλος
jimket
Top