Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)



D

Deleted member 35

Guest
Πλέον μπορώ να πεθάνω ήσυχος. Άμφισσα στον Βασιλόπουλο. Δε ρώτησα αν δουλεύουν αν και είδα την οθόνη ανοιχτή.

Αν και ζούμε στο κέντρο της Ελλάδας είμαστε οι τελευταίοι στις οποίες εξελίξεις λόγω μικρού πληθυσμού και ανίκανων πολιτικών.

Πλέον το μόνο που χρειάζεται είναι να κερδίσω το τζόκερ. Ηταν το μόνο μείον καθώς όπως έχω γράψει πάλι οι κοντινοτεροι ήταν στην Αράχωβα, στη Λαμία και στη Ναύπακτο. Τώρα που έχουμε εδώ μπορείς πλέον να αποκτήσεις και να ξένοιασεις.
 

Attachments


Μηνύματα
316
Reaction score
458
Ούτε γω το καταλαβαίνω πώς τους αφήνουν τους ταξιτζήδες κι έχουν σηκώσει μπαϊράκι και κάνουν ό,τι θέλουν.

POS δεν βάζουν, το Uber το έδιωξαν, ηλεκτρικά δεν παίρνουν.
Συνδικαλισμος ρουλζ εβερυθινγκ μαι ντιαρ φρεντ!
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.044
Reaction score
130.948
Έχεις πολύ χαμηλή μέση κατανάλωση, στο δικό μου iD3 είμαι στα 15,5 kWh/100km.

Πλησιάζω τα 50.000 χλμ...
 

Μηνύματα
56
Reaction score
98
Γενικά πάω ομαλά. Και στο θερμικό που είχα, άλλαζα τακάκια στα 90.000 χιλιόμετρα και συμπλέκτη στα 250.000. Και όλα αυτά μέσα στην Αθήνα. Με το ηλεκτρικό έχω βρει την υγεία μου. Δεν υπάρχει σε όλους τους τομείς. Για μένα πάντα. ( επίσης είμαι από αρχή με την έκδοση 3.0)
 
Last edited:


Μηνύματα
4.198
Reaction score
3.920
Αμορτισέρ και ανάρτηση γενικά πως φθείρονται με τον χρόνο; χειρότερα από θερμικό λόγω βάρους η το ίδιο;
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.044
Reaction score
130.948
Αμορτισέρ και ανάρτηση γενικά πως φθείρονται με τον χρόνο; χειρότερα από θερμικό λόγω βάρους η το ίδιο;
Το ίδιο.

Όλα τα αυτοκίνητα, ανάλογους του βάρους τους διαθέτουν ανάλογα αμορτισέρ και ελατήρια.

Τα πιο βαριά αυτοκίνητα (Μερτσέντες, μπεμβέ κλπ) δε φθείρονται γρηγορότερα από τα πιο ελαφριά (πόλο, κλπ), ίσως να ισχύει και το αντίθετο.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.831
Reaction score
29.507
Βασικά δεν υπάρχει πολιτική βούληση, να τους βάλει τα 2 πόδια σε ένα παπούτσι όπως έκαναν στο Άμστερνταμ, όπου υποχρεωτικά έπρεπε να είναι EV τα ταξί για να μπορούν να πάνε στο αεροδρόμιο αρχικά, και δεξερωγωπου μετά.
Εδώ δεν παίρνουν αυτόματο κιβώτιο και πατάνε 8 ώρες τη μέρα συμπλέκτη
Καλά αυτό είναι κάλος στον εγκέφαλο του Έλληνα γενικά. Και το λέω εγώ που πλέον λέω τι μ@λ@κί@ είναι το χειροκίνητο, ενώ μέχρι πρόσφατα (κανένα χρόνο, άντε δύο), έλεγα τα αντίθετα. Πριν καμιά δεκαπενταετία ίσως και παραπάνω καλός φίλος που ζει Αυστραλία ήρθε και γελούσε που είχαμε χειροκίνητα κιβώτια. Μα είναι δυνατόν; Αυτό μας έλεγε κάθε φορά που έμπαινε σε αμάξι να πάμε κάπου. Εμείς γελούσαμε με αυτούς που έχουν αυτόματα.
 
Last edited:

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.662
Reaction score
75.806
Υπήρχαν λόγοι για την αποφυγή αυτόματων.
Ήταν ακριβότερα, πιό αργά, βαρύτερα, με υψηλότερη κατανάλωση και περισσότερα προβλήματα, σχεδόν πάντα δισεπίλυτα ή μη επισκευάσιμα.
Τα μετατροπέα ροπής και τα διπλού συμπλέκτη έχουν μεταμορφωθεί σε ταχύτητα, αξιοπιστία, κατανάλωση και κόστος στα τελευταία 10-15 χρόνια, ενώ τα CVTs παραμένουν πιό αργά και με υψηλότερη κατανάλωση (και κάποια προβληματικά).

Σήμερα και πάνω απο τη μικρομεσαία κατηγορία σπάνια προσφέρονται πιά manuals, πάντα χωρίς όφελος τιμής και σε κάποιες φρέσκιες περιπτώσεις χρεώνονται παραπάνω. :rolleyes:
Συνεχίζουν όμως να προσφέρονται και να επιλέγονται σε πολλά σπορ αυτοκίνητα.
 

Μηνύματα
15.912
Reaction score
22.293
ναι πριν 20 χρόνια.
μιλάμε για επαγγελματικό όχημα με διάρκεια ζωής 7-14 χρόνια το πολύ. επίσης μιλάμε για πολύωρη χρήση σε αστικό περιβάλλον που σημαίνει πάτημα συμπλέκτη κάπου 5 φορές το λεπτό επί 8+ ώρες.
καθιστική ζωή + ασύμμετρη φόρτιση αριστερού γονάτου - κάπου έλεος.

από οικονομικής απόψεως μιλάμε για αλλαγή λαδιών κάθε χρόνο έναντι αλλαγή συμπλέκτη κάθε χρόνο.
επίσης - πλέον - μιλάμε για ευκολότερη επίτευξη χαμηλής κατανάλωσης.
χώρια η έλλειψη κραδασμών, η άνεση κλπ.

τέρμα ηλίθια η επιλογή χειροκίνητου κιβωτίου για επαγγελματική χρήση.

επίσης τα dual clutch είναι ντεμέκ αυτόματα, β εθνική.

επίσης για ταξί πάλι, ποιος ο λόγος επιλογής σεντάν;
 




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.831
Reaction score
29.507
Tελικά μια αλλαγή μπαταρίας όταν χρειαστεί, δεν είναι και φθηνή.

View attachment 275070
Στο συγκεκριμένο όχημα η μπαταρία έχει καταργηθεί. Όποιος την έχει την πουλά όσο θέλει. Για αυτό και το εξωφρενικό κόστος. Σε αντίστοιχο PEHV νέας τεχνολογίας η αντικατάσταση κοστίζει περίπου $6000.

Έχω κάνει σχετική ανάρτηση μερικές σελίδες πίσω.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.617
Μηνύματα
2.911.206
Members
38.076
Νεότερο μέλος
Paraskevas_
Top