Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.478
Reaction score
29.064
Αν θέλετε να μάθετε πράγματα για το υδρογόνο, βρείτε μια ώρα και ακούστε τι λέει ο καθηγητής του Cambridge University.

Γιατί είναι ανέκδοτο η χρήση του για μετακίνηση, για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας κ.α.
Απορώ γιατί ασχολούνται μερικοί. Ή μάλλον δεν είναι να απορεί κανείς, το λέει ξεκάθαρα γιατί.

Έχω μείνει πάκης.

 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.226
Reaction score
7.239
Όποιος έχει λεφτά και δεν παίρνει e-tron θα το μετανιώσει :p
Σε τι βάθος χρόνου; Να ξέρω τι με περιμένει δηλαδή.

Προς το παρόν και μετά από 2 χρόνια σχεδόν, ακόμα καλά είμαι.
 

Μηνύματα
261
Reaction score
223
διαβαζω το νημα απο την πρωτη αναρτηση και εχω να πω ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ευχαριστω σε ολους τους συμετεχοντες , ειτε τους μεν [ παπαρες ] ειτε τους δε [ουχι παπαρες ] για την καταθεση αποψεων σχετικα με το θεμα , που ας μη ξεχναμε εχει μια δυναμικη, καθε μερα και κατι νεο. Πιστευω οτι ΟΛΟΙ οι συμετεχοντες εχουν δημιουργησει μια βαση δεδομενων που βοηθα απαντες να κατανοησουν τα σχετικα με την ηλεκτροκινηση [ τεχνολογια και αγορα ] . Ειναι με διαφορα το πιο ενδιαφερων νημα στο site.

ΥΓ. δεν εχω την δυνατοτητα για αγορα ηλε. αυτοκινητου αλλα εκανα το ποδηλατο μου ηλεκρικο . ειναι μια αρχη !!!!!!!!!!!!

ΥΓ. και παλι ενα ευχαριστω
 

Μηνύματα
242
Reaction score
263
ΥΓ. δεν εχω την δυνατοτητα για αγορα ηλε. αυτοκινητου αλλα εκανα το ποδηλατο μου ηλεκρικο . ειναι μια αρχη !!!!!!!!!!!!
μπορείς να δώσεις περίσσοτερες πληροφορίες για τη μετατροπή γιατί με ενδιαφέρει και εμένα;
εξάλου το θέμα αφορά ηλεκτρικά οχήματα γενικώς ;)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.340
Reaction score
128.533
Όποιος έχει λεφτά και δεν παίρνει e-tron θα το μετανιώσει :p
Ναι, είναι συτοκινητάρα.

Με λίγα λεφτά παραπάνω, παίρνεις τάικαν, το αδερφάκι του δηλαδή, με ενεργή αντιστρεπτική, καλύτερες αναρτήσεις και καλύτερα φρένα.

Λένε και με καλύτερο ινφοτέινμεντ.

Η gts ενός φίλου μου, με 22-αρες, είναι κολλημένη στο δρόμο πάνω σε στροφές. Δεν έχει όρια αυτό το αυτοκίνητο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.478
Reaction score
29.064
 


gonis

Luger
Μηνύματα
4.292
Reaction score
11.688
Σε τι βάθος χρόνου; Να ξέρω τι με περιμένει δηλαδή.

Προς το παρόν και μετά από 2 χρόνια σχεδόν, ακόμα καλά είμαι.
Αναφέρομαι στο RS e-tron GT που όπως είπε και ο εαρ,μοιράζεται πάτωμα και μηχανικά μέρη με Taycan και οχι στα suv της εταιρείας που ετσι και αλλιώς ,όπως εχω ξαναγράψει ,είμαι αλλεργικος(με την κατηγορία);)
Ας πούμε θεωρώ άστοχο να παρει κάποιος σήμερα Tesla S Plaid και να μην προτιμήσει το Αudi.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.340
Reaction score
128.533
Ας πούμε θεωρώ άστοχο να παρει κάποιος σήμερα Tesla S Plaid και να μην προτιμήσει το Αudi.
Σκέφτεσαι πολύ μονοδιάστατα, γι'αυτό είσαι κατηγορηματικός.

Καταρχήν το πόρσε είναι σημαντικά καλύτερο από το άουντι, μεταξύ τους δηλαδή, η διαφορά είναι μεγάλη. Ιδίως στην οδηγική συμπεριφορά και απόλαυση εν γένει.

Ακόμα κι από μέσα, το άουντι είναι παπουδίστικο, πολύ μπανάλ εσωτερικό, καμία αίσθηση ομορφιάς, ένα γερμανικό ξερό ψωμί.
Εκεί το πόρσε είναι θεϊκό.

Τώρα ας πάμε στη σύγκριση που λες, με Τέσλα.
Κι ας πάρουμε το πόρσε για σύγκριση, το καλύτερο από τα αδέρφια.

Οκ, στην πίστα το ταϊκαν πάει σημαντικά καλύτερα από το οποιοδήποτε Τέσλα πλαντ.

Επίσης φορτίζει πιο γρήγορα από όλα τα Τέσλα, λόγω 800 βολτ.

Εκεί τελειώνουν τα θετικά υπέρ του πόρσε.

Και δε ξέρω πόσο συχνά πας σε πίστες και πόσο επιδέξια χέρια έχεις.

Η εμφάνιση είναι υποκειμενική, αλλά γενικώς οκ το πόρσε είναι κουκλί.

Ωστόσο, το Τέσλα στα φανάρια ξεκινάει πιο γρήγορα.
Η επιτάχυνση του Τέσλα στην ευθεία είναι το κάτι άλλο.

Εχει πολύ μεγαλύτερους χώρους, ιδίως το Χ.

Έχει τεράστιο Φρανκ. Γου νόου Φρανκ; Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Οι χώροι του ταϊκαν, πάσχουν.

Έχει περισσότερα καλούδια, πχ βλέπουν ταινία στο νετφλιξ και οι πίσω.

Έχει 17 γενεές καλύτερο ινφοτέινμεντ.
Λαθος, 27 γενεές.

Έχει καλύτερη αυτονομία. Και πολύ μικρότερη κατανάλωση. Στο πόρσε κάτω από 23 δε μπορείς να επιτύχεις ούτε με κλειστό κλιματισμό και με 70 στο κοντέρ.

Και οκ, ωραίο μεγάλο αυτοκίνητο και το ένα και το άλλο, και το παίρνεις να πας ταξίδι σήμερα, μεγάλο ταξίδι, να διασχίσεις όλη την Ευρώπη, να φτάσεις Ισπανία, και μετά πάνω, μέχρι Αγγλία και πίσω.

Λίγο στιμωξιδι στο πόρσε, πιο αραχταλάουα στο Τέσλα, πες δε σε νοιάζει πως κάθονται πίσω, οκ πάρε λιγότερες βαλίτσες. Οκ.

Ξεκινάς για ταξίδι με αουντι ή πόρσε έτσι στο χαλαρό;

Με Τέσλα πας στάνταρ, έχει τρομερό δίκτυο ταχυφορτιστών.

Το αποκλειστικό δίκτυο της αουντι και της πόρσε, είναι βρεφικό, εμβρυϊκό, τώρα σκάει τ'αβγο να βγει μύτη.

Θα περνάς εφαρμογές στο κινητό, για κάθε χώρα άλλες, και να δεις ποιες θα βάλεις, την δικιά τους ΔΕΗ blue, την nrg, την ποια θα πρωτοβαλεις δε ξέρω, και δες πως ξεκινάει η φόρτιση, βάζεις πρώτα το καλώδιο και μετά τρέχεις την εφαρμογή ή το ανάποδο; Ποιο κουμπί πατάς; Γιατί δε ξεκίνησε; Δε ξέρω μη με ρωτάς καν.

Σε τεσλα; plug and charge, όλ οβερ δι γουόρλντ, χωρίς κινητό, χωρίς αππ, χωρίς τίποτα. Κουμπώνεις το καλώδιο στο αυτοκίνητο, οπουδήποτε κι αν είσαι στον πλανήτη, και χωρίς κινητό, χωρίς τίποτα, ξεκινάει φόρτιση, και θα έρθει χρέωση στην πιστωτική σου, την οποία έχεις συνδέσει στο λογαριασμό σου στην Τέσλα από τότε που πήρες το αυτοκίνητο. Φινιτο.
Εύχρηστο. Όχι αστεία.

Το μεγάλο πλεονέκτημα συνεχίζει να είναι το στημένο δίκτυο σοβαρών ταχυφορτιστών και η ευκολία χρήσης.

Τέλος, το Τέσλα δεν έχει σέρβις.

Ποτέ.
Έτσι λέει στο μαιουαλ. Δε χρειάζεται σέρβις.
Αν χρειαστεί κάτι, κάνα υαλοκαθαριστήρα πες, θα το παραγγείλει μόνο του το αυτοκίνητο.

Σε πόρσε και αουντι τα σέρβις θα είναι κει να σε περιμένουν. Κανονικά.

Άρα, στην τελική, το τι θα διαλέξεις, εξαρτάται από πολλά, κι όχι μόνον από το αν στρίβει στην Κ2 με 120 ή 130 και πόσα πλευρικά τζι θα δεις.
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.292
Reaction score
11.688
Σκέφτεσαι πολύ μονοδιάστατα, γι'αυτό είσαι κατηγορηματικός.

Καταρχήν το πόρσε είναι σημαντικά καλύτερο από το άουντι, μεταξύ τους δηλαδή, η διαφορά είναι μεγάλη. Ιδίως στην οδηγική συμπεριφορά και απόλαυση εν γένει.

Ακόμα κι από μέσα, το άουντι είναι παπουδίστικο, πολύ μπανάλ εσωτερικό, καμία αίσθηση ομορφιάς, ένα γερμανικό ξερό ψωμί.
Εκεί το πόρσε είναι θεϊκό.

Τώρα ας πάμε στη σύγκριση που λες, με Τέσλα.
Κι ας πάρουμε το πόρσε για σύγκριση, το καλύτερο από τα αδέρφια.

Οκ, στην πίστα το ταϊκαν πάει σημαντικά καλύτερα από το οποιοδήποτε Τέσλα πλαντ.

Επίσης φορτίζει πιο γρήγορα από όλα τα Τέσλα, λόγω 800 βολτ.

Εκεί τελειώνουν τα θετικά υπέρ του πόρσε.

Και δε ξέρω πόσο συχνά πας σε πίστες και πόσο επιδέξια χέρια έχεις.


Ωστόσο, το Τέσλα στα φανάρια ξεκινάει πιο γρήγορα.
Η επιτάχυνση του Τέσλα στην ευθεία είναι το κάτι άλλο.

Εχει πολύ μεγαλύτερους χώρους, ιδίως το Χ.

Οι χώροι του ταϊκαν, πάσχουν.

Έχει περισσότερα καλούδια, πχ βλέπουν ταινία στο νετφλιξ και οι πίσω.

Έχει 17 γενεές καλύτερο ινφοτέινμεντ.
Λαθος, 27 γενεές.

Έχει καλύτερη αυτονομία. Και πολύ μικρότερη κατανάλωση. Στο πόρσε κάτω από 23 δε μπορείς να επιτύχεις ούτε με κλειστό κλιματισμό και με 70 στο κοντέρ.

Και οκ, ωραίο μεγάλο αυτοκίνητο και το ένα και το άλλο, και το παίρνεις να πας ταξίδι σήμερα, μεγάλο ταξίδι, να διασχίσεις όλη την Ευρώπη, να φτάσεις Ισπανία, και μετά πάνω, μέχρι Αγγλία και πίσω.

Λίγο στιμωξιδι στο πόρσε, πιο αραχταλάουα στο Τέσλα, πες δε σε νοιάζει πως κάθονται πίσω, οκ πάρε λιγότερες βαλίτσες. Οκ.

Ξεκινάς για ταξίδι με αουντι ή πόρσε έτσι στο χαλαρό;

Με Τέσλα πας στάνταρ, έχει τρομερό δίκτυο ταχυφορτιστών.

Το αποκλειστικό δίκτυο της αουντι και της πόρσε, είναι βρεφικό, εμβρυϊκό, τώρα σκάει τ'αβγο να βγει μύτη.

Θα περνάς εφαρμογές στο κινητό, για κάθε χώρα άλλες, και να δεις ποιες θα βάλεις, την δικιά τους ΔΕΗ blue, την nrg, την ποια θα πρωτοβαλεις δε ξέρω, και δες πως ξεκινάει η φόρτιση, βάζεις πρώτα το καλώδιο και μετά τρέχεις την εφαρμογή ή το ανάποδο; Ποιο κουμπί πατάς; Γιατί δε ξεκίνησε; Δε ξέρω μη με ρωτάς καν.

Σε τεσλα; plug and charge, όλ οβερ δι γουόρλντ, χωρίς κινητό, χωρίς αππ, χωρίς τίποτα. Κουμπώνεις το καλώδιο στο αυτοκίνητο, οπουδήποτε κι αν είσαι στον πλανήτη, και χωρίς κινητό, χωρίς τίποτα, ξεκινάει φόρτιση, και θα έρθει χρέωση στην πιστωτική σου, την οποία έχεις συνδέσει στο λογαριασμό σου στην Τέσλα από τότε που πήρες το αυτοκίνητο. Φινιτο.
Εύχρηστο. Όχι αστεία.

Το μεγάλο πλεονέκτημα συνεχίζει να είναι το στημένο δίκτυο σοβαρών ταχυφορτιστών και η ευκολία χρήσης.

Τέλος, το Τέσλα δεν έχει σέρβις.

Ποτέ.
Έτσι λέει στο μαιουαλ. Δε χρειάζεται σέρβις.
Αν χρειαστεί κάτι, κάνα υαλοκαθαριστήρα πες, θα το παραγγείλει μόνο του το αυτοκίνητο.

Σε πόρσε και αουντι τα σέρβις θα είναι κει να σε περιμένουν. Κανονικά.

Άρα, στην τελική, το τι θα διαλέξεις, εξαρτάται από πολλά, κι όχι μόνον από το αν στρίβει στην Κ2 με 120 ή 130 και πόσα πλευρικά τζι θα δεις.
Θεωρητική κουβέντα κάνουμε χωρίς πραγματικό ενδιαφέρον από τη μεριά μου.Επιλέγω Audi γιατί είναι σχεδιαστικα πανέμορφο.Το Tesla πχ σχεδιαστικά μπορεί να έχει κορυφαία αεροδυναμική αλλά μου είναι εντελώς αδιάφορο.Στα τεχνικά που αναφέρεις μπορεί να χάνει σε όλα το Audi αλλά ετσι και αλλιώς τα καλά αυτοκίνητα στην Ελλάδα είναι για τις πόλεις ,εσυ το έχεις πει και συμφωνώ:p
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.352
Reaction score
42.141
Αν θέλετε να μάθετε πράγματα για το υδρογόνο, βρείτε μια ώρα και ακούστε τι λέει ο καθηγητής του Cambridge University.

Γιατί είναι ανέκδοτο η χρήση του για μετακίνηση, για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας κ.α.
Απορώ γιατί ασχολούνται μερικοί. Ή μάλλον δεν είναι να απορεί κανείς, το λέει ξεκάθαρα γιατί.

Έχω μείνει πάκης.

Αχ, και να ήταν τόσο εύκολο να καταλήγαμε σε βεβαιότητες και συμπέρασματα! Βλέποντας ένα βίντεο στο γιουτιουμπ.

ΥΓ αυτό καθεαυτό το γεγονός θα έπρεπε να σας βάζει σε δεύτερες και τρίτες σκέψεις και να είστε πιο επιφυλακτικοί με τα συμπεράσματα σας.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.478
Reaction score
29.064
Αχ, και να ήταν τόσο εύκολο να καταλήγαμε σε βεβαιότητες και συμπέρασματα! Βλέποντας ένα βίντεο στο γιουτιουμπ.

ΥΓ αυτό καθεαυτό το γεγονός θα έπρεπε να σας βάζει σε δεύτερες και τρίτες σκέψεις και να είστε πιο επιφυλακτικοί με τα συμπεράσματα σας.
Μα δεν είναι δικά μου συμπεράσματα. Του καθηγητή είναι.

Τώρα αν δεν ξέρει και αυτός που είναι και το αντικείμενο του, τι να πω. 🙂
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.340
Reaction score
128.533
Μα δεν είναι δικά μου συμπεράσματα. Του καθηγητή είναι.

Τώρα αν δεν ξέρει και αυτός τι να πω. 🙂
Τα ίδια έχω δει από ένα σωρό σοβαρούς ανθρώπους.
Το υδρογόνο είναι μια απάτη για πάρα πολλές χρήσεις, δεν κάνει.

Βέβαια ο τσέο της Τογιότα λέει υδρογόνο και για ΙΧ αυτοκίνητα (νομίζω κι η BMW). Ε, προφανώς θα λέει υδρογόνο, αφού έχουν τέτοια καθυστέρηση (ανεπίτρεπτη) στα EV, με στόχο (άκουσον άκουσον) όπως είδαμε στο προηγούμενο λινκ, το 2025 να βγάζουν μισό μύριο EV το έτος, για γέλια και για κλάματα είναι.

H BMW νομίζεις τα πάει καλύτερα στα EV; Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, πιο αργή κι από την καθυστέρηση, παρουσίασε νέα EV σε σασί από θερμικά. Έλεος κάπου ρε μπεμβέ...
Και η δυνατότητα παραγωγής είναι για κλάματα.
Τους κατέβασε τα βρακιά ο ελον.
Καλά να πάθουν οι αυτοκινηταράδες, να το φυσάνε και να μη κρυώνει.

Από την άλλη, το υδρογόνο δεν είναι εντελώς άχρηστο. Ναι, είναι κακή μορφή αποθήκευσης ενέργειας πχ από φωτοβολταϊκά, κατά τις ώρες που δε μπορεί να απορροφήσει το δίκτυο.
Αλλά αν δεν έχεις άλλη λύση (μπαταρίες) είναι κι αυτή μια α επιλογή, εάν βεβαίως έχει χρήση κάπου κοντά, δηλαδή είναι πολυπαραγοντικό το θέμα και δεν υπάρχουν κοινές λύσεις σε κάθε πρόβλημα.

Ωστόσο, για τα ΙΧ που μας ενδιαφέρει, όποιος μιλάει για υδρογόνο είναι είτε ηλίθιος, είτε έχει συμφέροντα. Αυτό είναι εντελώς ξεκάθαρο.
Και μόνο η σκέψη να γεμίσουμε βενζινάδικα υδρογόνου, θα έπρεπε να τιμωρείται με ανασκολοπισμό. 😂🤪😁😀
τα καλά αυτοκίνητα στην Ελλάδα είναι για τις πόλεις ,εσυ το έχεις πει και συμφωνώ:p
Ειλικρινά πιστεύω θα κάνει θραύση ένα πόρσε διθέσιο ηλεκτρικό, αλά μποξτερ, σε μέγεθος id3.
Με την χλιδή και τα κρατήματα της πόρσε, σε μίνι πακέτο, τόσο για να κινείσαι στην πόλη, όσο και για εξορμήσεις, αν έχει αυτονομία ονομαστική λίγο πάνω από 500.

Εγώ τουλάχιστον, θα το χτυπούσα σε ντετε, και δε με ενδιαφέρει να έχει ξακοσχια άλογα. Και με 150 άλογα και 65-αρα μπαταρία, θα ήταν σούπερ επιλογή.

Καλό 2027. Θα δούμε.
 

Μηνύματα
13.939
Reaction score
15.810
Καλό 2027
Βρε το ΄27 θα είμαστε στον Άρη, δεν διαβάζεις τα χρονοδιαγράμματα του Μάσκ που σχεδίασε την βιόσφαιρα για Αρη, ενώ ακόμη δεν την έχουμε υλοποιήσει στη Γή με επιτυχία ; :D
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.352
Reaction score
42.141
Μα δεν είναι δικά μου συμπεράσματα. Του καθηγητή είναι.

Τώρα αν δεν ξέρει και αυτός που είναι και το αντικείμενο του, τι να πω. 🙂
Δλδ δεν συμφωνείς με τα συμπεράσματα του καθηγητή;
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.594
Reaction score
75.479
Τους κατέβασε τα βρακιά ο ελον.
Καλά να πάθουν οι αυτοκινηταράδες, να το φυσάνε και να μη κρυώνει.
Με τα μυθικά κέρδη του '21 και του '22, δεν θα έλεγα οτι κλαίνε οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. ;)
Η γελάδα έχει μπόλικα χρόνια ακόμη άρμεγμα πριν ψοφήσει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.340
Reaction score
128.533
Με τα μυθικά κέρδη του '21 και του '22, δεν θα έλεγα οτι κλαίνε οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. ;)
Η γελάδα έχει μπόλικα χρόνια ακόμη άρμεγμα πριν ψοφήσει.
Μυθικά;
Σοβαρά;
Έχεις στοιχεία;
Γιατί άλλα ακούω..
 

Μηνύματα
13.939
Reaction score
15.810
Εάν μιλάμε για solid hydrogen (καλά δεν μιλάμε καν για αυτοκίνηση αλλά και γενικά) είδα δύο που έχουν τεράστιο γέλιο. Οι χημικοί να πάρουν δύο υπογλώσσια πρίν τα δουν. :D

 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.594
Reaction score
75.479
Έχεις στοιχεία;




Απο πωλήσεις οχημάτων οι υπόλοιποι, όχι απο credits.


Τα τελικά του '22 δεν υπάρχουν ακόμη προφανώς, αλλά απ' όσα διάβασα είναι περίπου ανάλογα με μικρή πτώση όλων και φυσικά αύξηση της Tesla παρά την ήπια μείωση εσόδων της απο credits, τα οποία όμως σύντομα θα μειωθούν κι άλλο.
Η πτώση της τιμής της μετοχής δεν προέρχεται αποκλειστικά απ' τις σάχλες του Twitter.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.319
Μηνύματα
2.897.426
Members
38.026
Νεότερο μέλος
d tv
Top