symos
You're not worthy!
- Μηνύματα
- 4.104
- Reaction score
- 9.031
Σε τι βάθος χρόνου; Να ξέρω τι με περιμένει δηλαδή.Όποιος έχει λεφτά και δεν παίρνει e-tron θα το μετανιώσει![]()
Προς το παρόν και μετά από 2 χρόνια σχεδόν, ακόμα καλά είμαι.
Σε τι βάθος χρόνου; Να ξέρω τι με περιμένει δηλαδή.Όποιος έχει λεφτά και δεν παίρνει e-tron θα το μετανιώσει![]()
διαβαζω το νημα απο την πρωτη αναρτηση και εχω να πω ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ευχαριστω σε ολους τους συμετεχοντες , ειτε τους μεν [ παπαρες ] ειτε τους δε [ουχι παπαρες ] για την καταθεση αποψεων σχετικα με το θεμα , που ας μη ξεχναμε εχει μια δυναμικη, καθε μερα και κατι νεο. Πιστευω οτι ΟΛΟΙ οι συμετεχοντες εχουν δημιουργησει μια βαση δεδομενων που βοηθα απαντες να κατανοησουν τα σχετικα με την ηλεκτροκινηση [ τεχνολογια και αγορα ] . Ειναι με διαφορα το πιο ενδιαφερων νημα στο site.
μπορείς να δώσεις περίσσοτερες πληροφορίες για τη μετατροπή γιατί με ενδιαφέρει και εμένα;ΥΓ. δεν εχω την δυνατοτητα για αγορα ηλε. αυτοκινητου αλλα εκανα το ποδηλατο μου ηλεκρικο . ειναι μια αρχη !!!!!!!!!!!!
Ναι, είναι συτοκινητάρα.Όποιος έχει λεφτά και δεν παίρνει e-tron θα το μετανιώσει![]()
Αναφέρομαι στο RS e-tron GT που όπως είπε και ο εαρ,μοιράζεται πάτωμα και μηχανικά μέρη με Taycan και οχι στα suv της εταιρείας που ετσι και αλλιώς ,όπως εχω ξαναγράψει ,είμαι αλλεργικος(με την κατηγορία)Σε τι βάθος χρόνου; Να ξέρω τι με περιμένει δηλαδή.
Προς το παρόν και μετά από 2 χρόνια σχεδόν, ακόμα καλά είμαι.
Σκέφτεσαι πολύ μονοδιάστατα, γι'αυτό είσαι κατηγορηματικός.Ας πούμε θεωρώ άστοχο να παρει κάποιος σήμερα Tesla S Plaid και να μην προτιμήσει το Αudi.
Θεωρητική κουβέντα κάνουμε χωρίς πραγματικό ενδιαφέρον από τη μεριά μου.Επιλέγω Audi γιατί είναι σχεδιαστικα πανέμορφο.Το Tesla πχ σχεδιαστικά μπορεί να έχει κορυφαία αεροδυναμική αλλά μου είναι εντελώς αδιάφορο.Στα τεχνικά που αναφέρεις μπορεί να χάνει σε όλα το Audi αλλά ετσι και αλλιώς τα καλά αυτοκίνητα στην Ελλάδα είναι για τις πόλεις ,εσυ το έχεις πει και συμφωνώΣκέφτεσαι πολύ μονοδιάστατα, γι'αυτό είσαι κατηγορηματικός.
Καταρχήν το πόρσε είναι σημαντικά καλύτερο από το άουντι, μεταξύ τους δηλαδή, η διαφορά είναι μεγάλη. Ιδίως στην οδηγική συμπεριφορά και απόλαυση εν γένει.
Ακόμα κι από μέσα, το άουντι είναι παπουδίστικο, πολύ μπανάλ εσωτερικό, καμία αίσθηση ομορφιάς, ένα γερμανικό ξερό ψωμί.
Εκεί το πόρσε είναι θεϊκό.
Τώρα ας πάμε στη σύγκριση που λες, με Τέσλα.
Κι ας πάρουμε το πόρσε για σύγκριση, το καλύτερο από τα αδέρφια.
Οκ, στην πίστα το ταϊκαν πάει σημαντικά καλύτερα από το οποιοδήποτε Τέσλα πλαντ.
Επίσης φορτίζει πιο γρήγορα από όλα τα Τέσλα, λόγω 800 βολτ.
Εκεί τελειώνουν τα θετικά υπέρ του πόρσε.
Και δε ξέρω πόσο συχνά πας σε πίστες και πόσο επιδέξια χέρια έχεις.
Ωστόσο, το Τέσλα στα φανάρια ξεκινάει πιο γρήγορα.
Η επιτάχυνση του Τέσλα στην ευθεία είναι το κάτι άλλο.
Εχει πολύ μεγαλύτερους χώρους, ιδίως το Χ.
Οι χώροι του ταϊκαν, πάσχουν.
Έχει περισσότερα καλούδια, πχ βλέπουν ταινία στο νετφλιξ και οι πίσω.
Έχει 17 γενεές καλύτερο ινφοτέινμεντ.
Λαθος, 27 γενεές.
Έχει καλύτερη αυτονομία. Και πολύ μικρότερη κατανάλωση. Στο πόρσε κάτω από 23 δε μπορείς να επιτύχεις ούτε με κλειστό κλιματισμό και με 70 στο κοντέρ.
Και οκ, ωραίο μεγάλο αυτοκίνητο και το ένα και το άλλο, και το παίρνεις να πας ταξίδι σήμερα, μεγάλο ταξίδι, να διασχίσεις όλη την Ευρώπη, να φτάσεις Ισπανία, και μετά πάνω, μέχρι Αγγλία και πίσω.
Λίγο στιμωξιδι στο πόρσε, πιο αραχταλάουα στο Τέσλα, πες δε σε νοιάζει πως κάθονται πίσω, οκ πάρε λιγότερες βαλίτσες. Οκ.
Ξεκινάς για ταξίδι με αουντι ή πόρσε έτσι στο χαλαρό;
Με Τέσλα πας στάνταρ, έχει τρομερό δίκτυο ταχυφορτιστών.
Το αποκλειστικό δίκτυο της αουντι και της πόρσε, είναι βρεφικό, εμβρυϊκό, τώρα σκάει τ'αβγο να βγει μύτη.
Θα περνάς εφαρμογές στο κινητό, για κάθε χώρα άλλες, και να δεις ποιες θα βάλεις, την δικιά τους ΔΕΗ blue, την nrg, την ποια θα πρωτοβαλεις δε ξέρω, και δες πως ξεκινάει η φόρτιση, βάζεις πρώτα το καλώδιο και μετά τρέχεις την εφαρμογή ή το ανάποδο; Ποιο κουμπί πατάς; Γιατί δε ξεκίνησε; Δε ξέρω μη με ρωτάς καν.
Σε τεσλα; plug and charge, όλ οβερ δι γουόρλντ, χωρίς κινητό, χωρίς αππ, χωρίς τίποτα. Κουμπώνεις το καλώδιο στο αυτοκίνητο, οπουδήποτε κι αν είσαι στον πλανήτη, και χωρίς κινητό, χωρίς τίποτα, ξεκινάει φόρτιση, και θα έρθει χρέωση στην πιστωτική σου, την οποία έχεις συνδέσει στο λογαριασμό σου στην Τέσλα από τότε που πήρες το αυτοκίνητο. Φινιτο.
Εύχρηστο. Όχι αστεία.
Το μεγάλο πλεονέκτημα συνεχίζει να είναι το στημένο δίκτυο σοβαρών ταχυφορτιστών και η ευκολία χρήσης.
Τέλος, το Τέσλα δεν έχει σέρβις.
Ποτέ.
Έτσι λέει στο μαιουαλ. Δε χρειάζεται σέρβις.
Αν χρειαστεί κάτι, κάνα υαλοκαθαριστήρα πες, θα το παραγγείλει μόνο του το αυτοκίνητο.
Σε πόρσε και αουντι τα σέρβις θα είναι κει να σε περιμένουν. Κανονικά.
Άρα, στην τελική, το τι θα διαλέξεις, εξαρτάται από πολλά, κι όχι μόνον από το αν στρίβει στην Κ2 με 120 ή 130 και πόσα πλευρικά τζι θα δεις.
Αχ, και να ήταν τόσο εύκολο να καταλήγαμε σε βεβαιότητες και συμπέρασματα! Βλέποντας ένα βίντεο στο γιουτιουμπ.Αν θέλετε να μάθετε πράγματα για το υδρογόνο, βρείτε μια ώρα και ακούστε τι λέει ο καθηγητής του Cambridge University.
Γιατί είναι ανέκδοτο η χρήση του για μετακίνηση, για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας κ.α.
Απορώ γιατί ασχολούνται μερικοί. Ή μάλλον δεν είναι να απορεί κανείς, το λέει ξεκάθαρα γιατί.
Έχω μείνει πάκης.
Μα δεν είναι δικά μου συμπεράσματα. Του καθηγητή είναι.Αχ, και να ήταν τόσο εύκολο να καταλήγαμε σε βεβαιότητες και συμπέρασματα! Βλέποντας ένα βίντεο στο γιουτιουμπ.
ΥΓ αυτό καθεαυτό το γεγονός θα έπρεπε να σας βάζει σε δεύτερες και τρίτες σκέψεις και να είστε πιο επιφυλακτικοί με τα συμπεράσματα σας.
Τα ίδια έχω δει από ένα σωρό σοβαρούς ανθρώπους.Μα δεν είναι δικά μου συμπεράσματα. Του καθηγητή είναι.
Τώρα αν δεν ξέρει και αυτός τι να πω.![]()
Ειλικρινά πιστεύω θα κάνει θραύση ένα πόρσε διθέσιο ηλεκτρικό, αλά μποξτερ, σε μέγεθος id3.τα καλά αυτοκίνητα στην Ελλάδα είναι για τις πόλεις ,εσυ το έχεις πει και συμφωνώ![]()
Βρε το ΄27 θα είμαστε στον Άρη, δεν διαβάζεις τα χρονοδιαγράμματα του Μάσκ που σχεδίασε την βιόσφαιρα για Αρη, ενώ ακόμη δεν την έχουμε υλοποιήσει στη Γή με επιτυχία ;Καλό 2027
Δλδ δεν συμφωνείς με τα συμπεράσματα του καθηγητή;Μα δεν είναι δικά μου συμπεράσματα. Του καθηγητή είναι.
Τώρα αν δεν ξέρει και αυτός που είναι και το αντικείμενο του, τι να πω.![]()
Με τα μυθικά κέρδη του '21 και του '22, δεν θα έλεγα οτι κλαίνε οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες.Τους κατέβασε τα βρακιά ο ελον.
Καλά να πάθουν οι αυτοκινηταράδες, να το φυσάνε και να μη κρυώνει.
Μυθικά;Με τα μυθικά κέρδη του '21 και του '22, δεν θα έλεγα οτι κλαίνε οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Η γελάδα έχει μπόλικα χρόνια ακόμη άρμεγμα πριν ψοφήσει.
Έχεις στοιχεία;