Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.340
Reaction score
128.532
Ε, θα υπάρχουν και κάποια ωραία ευρωπαϊκά κονδύλια για υδρογόνο, στα πλαίσια της πράσινης ανάπτυξης και αποκαρβουνίασης, οπότε μια μάσα θα πέφτει από όποιον μπορεί.
 
  • Like
Reactions: MAD

D

Deleted member 35

Guest

Σε ένα κοινό Ioniq 5 έβαλαν σύστημα διεύθυνσης που στρίβει τους τροχούς πολύ περισσότερο από το κανονικό με αποτέλεσμα να μπορεί να κινηθεί πλαγίως.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.340
Reaction score
128.532

Άμα το λέει η χερτζ, μάλλον θα ισχύει.
Βέβαια το λέμε τόσο καιρό και μεις.

Τώρα αυτό που μένει, αφού το είδε κι η χερτζ, είναι να μειώσει την τιμή μίσθωσης των ηλεκτρικών.




ΥΓ.


received_1312768752627985.jpeg
 
Last edited:




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.478
Reaction score
29.064


:headbang:
 

TGD

Μηνύματα
7.886
Reaction score
7.858
Γιατί χτυπάς το κεφάλι σου; Δεν έχεις καταλάβει τόσα χρόνια πόσο αντιδραστικός είναι ο κλάδος των ταξιτζίδων; Δες τι έκαναν και με τις πλατφόρμες μίσθωσης.
Εγώ πάντως απορώ. Θα πάρουν το ηλεκτρικό με κόστος λιγότερο απ' ότι θα έδιναν για το ντήζελ και διαμαρτύρονται;
 

Μηνύματα
13.939
Reaction score
15.809
Κάνουν και πολλά παιδιά οι άτιμοι. :D
Πάντως άνθρωποι με παιδιά πρέπει να φορολογούνται πολύ περοσσότερο απο αυτούς που δεν έχουν κανένα ή έχουν λιγότερα, καθώς η συμβολή τους στην εξοικονόμηση ρύπων είναι μακράν η χειρότερη, 60 Χ παραπάνω. :D
Να κάνουμε ένα φιλοσοφικό-οικονομικό κίνημα -ρεύμα και για αυτό το θέμα.

greenhouse_drupal_copyedited-01.png


 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.256
Reaction score
21.041
Ψωνάρα Νο. 1
- Τί κάνετε εδώ εσείς;
- Τί θα πει τί κάνω εδώ! Ήρθα να βάλω βενζίνη. Ο δείκτης είναι στον πάτο.
- Αυτό το αυτοκίνητο είναι ηλεκτρικό κι εμείς δεν έχουμε βάλει ακόμα φορτιστές.
- Αχούυυυυ. Κι εγώ τί θα κάνω τώρα;
- Θα σας το ρυμουλκήσουμε εμείς εδώ πιο κάτω, καμιά δεκαριά χιλιόμετρα. 50€ το χιλιόμετρο.
- Μα τότε εντάξει! Θα με πάτε τώρα; Γιατί βιάζομαι...

Ψωνάρα Νο. 2
- Αχ χρυσή μου, ψώνισα επροχθές και που λες ένα καινούργιο κιτ για το ηλεκτρικό μας, που βγάζει Σανέλ Νο, 5 από την εξάτμιση. Έπρεπε να δεις δεις τα μούτρα της Αγγελοπουλίνας αποδωδίπλα, πρασίνισε από τη ζήλεια της.

Ψωνάρα Νο. 3
- Μάγκες, άμα θέτε να βγάλετε σωστό αναλογικό ήχο corsair με σωστές χροιές, χρειάζεστε τουλάχιστον δύο 12ιντσα σαμπ στο ντιφχιούζορ και το ανάλογο κιτ στην εξάτμιση, για να μυρίζει και το καμένο λάδι.

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.478
Reaction score
29.064
Γιατί χτυπάς το κεφάλι σου; Δεν έχεις καταλάβει τόσα χρόνια πόσο αντιδραστικός είναι ο κλάδος των ταξιτζίδων; Δες τι έκαναν και με τις πλατφόρμες μίσθωσης.
Εγώ πάντως απορώ. Θα πάρουν το ηλεκτρικό με κόστος λιγότερο απ' ότι θα έδιναν για το ντήζελ και διαμαρτύρονται;
Καταλαβαίνω τα της φόρτισης αλλά μέχρι εκεί.

Λέει..
1) Τα ηλεκτροκίνητα ταξί μπορούν να δουλεύουν μόνο μία βάρδια λόγω της μικρής επάρκειας των μπαταριών.
Και σε 45' - 55' φορτίζουν και ξεκινάς δεύτερη βάρδια.

2) Η Αθήνα δεν ξεπουλιέται, δεν συμβιβάζεται, δεν υποκύπτει».
:rolleyes::showingbiceps::neo::biggrin: Αυτά τα "Robin Hood" επαναστατικά να μην υπήρχαν τι ωραία που θα ήταν. Kαι πιο σοβαρά.

3) Έχουμε ζητήσει ήδη την άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης μόνο ηλεκτροκίνητων ταξί από το 2026 για την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη.
ΟΚ, το ακούω, αλλά .....


4) Επίσης, ο κ. Λυμπερόπουλος ανέφερε ότι το πρόγραμμα «Πράσινα ταξί» αφορά μόλις 2.000 ταξί της Αθήνας, ενώ μένουν εκτός 28.000 ταξί σε όλη την Ελλάδα.
Τελικά τι θέλει; Για 2000 ή για όλα; Δεν έχει αποφασίσει ακόμα μάλλον.


5) Τι θα πω στον πελάτη που θα μου ζητήσει να τον μεταφέρω από τα πρακτορεία του ΚΤΕΛ του Κηφισού στη Σπάρτη;
Εδώ μας λέει πως υπάρχουν πελάτες που ταξιδεύουν με ΚΤΕΛ μέχρι την Αθήνα και μετά παίρνουν ΤΑΧΙ για Σπάρτη. :rolleyes::roflmao::roflmao: Δημιουργία εντυπώσεων.


6) Ως εκ τούτου, ο ιδιοκτήτης θα πρέπει να βάλει άλλες περίπου 30.000 ευρώ από την τσέπη του.
Δεν το ξέραμε να τους τα κάνουμε δώρο. 🤬 Σχεδόν μισή τιμή τα παίρνουν. 🤬


7) και εφόσον δεν έχει τα χρήματα αυτά θα πρέπει να τα δανειστεί, με την τράπεζα να του παρακρατεί την κυριότητα του ταξί.
Όπως και σε κάθε δάνειο. Τι θέλει; Na μην πληρώνει;


8) Επιπλέον, σε 5-6 χρόνια θα χρειαστεί άλλες 15.000 ευρώ για αντικατάσταση της μπαταρίας.
Ασχετοσύνη.


Τα παραπάνω γενούν και άλλα ερωτήματα όπως το γιατί δεν τους φτάνουν τα χλμ αυτονομίας; Πόσα κάνουν κάθε μέρα; Αν όντως δεν φτάνουν, σημαίνει ότι έχουν δουλειά. Σπάνια βλέπεις ΤΑΧΙ να κάνει βόλτες άδειο. Τα περισσότερα άδεια είναι στις πιάτσες. Εφόσον λοιπόν έχεις δουλειά έλα να δούμε λίγο και την φορολογική σου δήλωση. Πόσα χλμ λέει το κοντέρ και πόσα Ευρώ η δήλωση; Για να κάνουμε δια διαίρεση; Πόσα μας βγαίνουν στο χλμ; Eίναι λογικό νούμερο ή μας δουλεύεις;

Επίσης, αν όντως αλλάξεις μπαταρία σε 6 χρόνια σημαίνει ότι έκανες εκατοντάδες χιλιάδες χλμ. Πάνω από μισό μμύριο. Αποκλείεται να τα έκανες άδειος. Για να δούμε λίγο και πόσα δήλωσες αυτά τα 6 χρόνια. Έχεις βγάλει και λεφτά από τα πετρέλαια. Οπότε μια χαρά την πληρώνεις τη μπαταρία και έχεις και ρέστα, ας τα έβαζες στην άκρη.
 
Last edited:

Μηνύματα
6.759
Reaction score
5.298
Και δώρο να τους τα έκαναν τα ηλεκτρικά, πάλι όχι θα έλεγαν.

Εκεί, diesel μέχρι να δύσει ο ήλιος. Να το φουλάρουν για τον συνέταιρο, και τα υπόλοιπα στην τσέπη.
 

Μηνύματα
15.572
Reaction score
21.775
είναι μλκς ρε , δεν χωράει συζήτηση, επαγγελματίες παπαρολόγοι.
ακόμα και αν το δούλευαν 18 ώρες (που δεν θα το δουλέψουν γιατί αλλιώς θα ήταν οι δρόμοι γεμάτοι ταξί τα ξημερώματα, με το ζόρι θα έκαναν 400χλμ , με μία φόρτιση δηλαδή μέσα στην πόλη σε τόσο χαμηλές ταχύτητες.
εκεί που κωλώνει το ηλεκτρικό είναι η επαρχεία, με τα δρομολόγια του τρόμου για την "πόλη" , που φορτώνουν 3-4 (x50 tmx) νοματαίους στο μερσεντέ και κάνουν Κυπαρισσία Αθήνα σε 2:30 , φορτώνουν άλλους 3-4 για επιστροφή και τέλος. Με τον τρόπο που πάνε δεν θα τους βγάλει χωρίς στάση και στις δύο διαδρομές.
το μόνο που τους νοιάζει είναι να νοικιάζουν οι συνδικαλιστές τις άδειες που έχουν από καμιά 10αριά ο καθένας.
στη λίμνη με τα βαρίδια.
 

Μηνύματα
261
Reaction score
223
όχι αλλά επειδή με ενδιαφέρει πες μας μερικά πράγματα και όποιος άλλος έκανε κάτι αντίχτοιχο:
  • σε τι ποδήλατο έγινε η μετατροπή
  • τι κιτ χρησιμοποιήθηκε
  • τι μπαταρίες
  • διαδικασία αλλαγής αν έγινε από εσάς
  • κριτική - σχόλια αν είσαι ευχαριστημένος και αν άξιζε
η διαδικασια αλλαγης εγινε απο τον Παντελη [Electronio handcrafted vehicles] Βεροιας 3 θεσσαλονικη σε ποδηλατο Scott , με κινεζικο κινητηρα εισαγομενο απο Ιταλια με μπαταρια 800 wh της lg
To ζητουμενο απο πλευρας μου ηταν η ταχυτητα , λογω αποστασης [ καθημερινα πανεελα περιπου 30 χιλ σε δρομο βαριας κυκλοφοριας] και ειμαι ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
Ο κινητηρας εχει 5 ταχυτητες, τελικη με 4η 48+
Το εχω απο τον Ιουλιο
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.478
Reaction score
29.064
Μια περίληψη (περίπου απομαγνητοφώνηση) του προηγούμενου βίντεο, που έκανα για μένα. Το κάνω συχνά σε πράγματα που με ενδιαφέρουν για να κρατώ σημειώσεις.

- Με την ηλεκτρόλυση, αν η ηλεκτρική ενέργεια είναι από ΑΠΕ τότε το υδρογόνο ονομάζεται πράσινο υδρογόνο. Αν η ηλεκτρική ενέργεια έρχεται από μια μικτή παραγωγή τότε ονομάζεται κίτρινο υδρογόνο και αν έρχεται από ορυκτά καύσιμα γκρί υδρογόνο. Κατά την παραγωγή υδρογόνου με φυσικό αέριο εκτός από υδρογόνο παράγουμε και διοξείδιο του άνθρακα. Το 2% της παγκόσμιας παραγωγής διοξειδίου του άνθρακα προέρχεται από παραγωγή υδρογόνου με σκοπό την παραγωγή λιπασμάτων αλλά και diesel. Το διοξείδιο του άνθρακα που παράγεται σήμερα από αυτούς τους δύο λόγους είναι περίπου το ίδιο με αυτό που βγάζουν οι αερομεταφορές παγκόσμια.
- Αν μαζέψεις το διοξείδιο του άνθρακα που παράγεται από την δημιουργία υδρογόνου και το αποθηκεύσεις ή θάψεις κάπου υπόγεια τότε ονομάζεται μπλε υδρογόνο. Το μπλε υδρογόνο είναι πολύ ελκυστικό στην βιομηχανία ορυκτού καυσίμου. Όμως, αν βγάλεις τον άνθρακα από το υδρογόνο και τον θάψεις, παίρνεις όλη την ενέργεια. Ο άνθρακας έχει την περισσότερη ενέργεια όχι το υδρογόνο. Οπότε αν τον βγάλεις δημιουργείς ένα καύσιμο με λιγότερη ενέργεια. Για να παράξεις την ίδια ηλεκτρική ενέργεια με υδρογόνο θα χρειαστείς 40% περισσότερο φυσικό αέριο από το αν θα παρήγαγες απευθείας με φυσικό αέριο. Το μπλε υδρογόνο είναι πολύ ελκυστικό στην βιομηχανία ορυκτών καυσίμων καθώς εξασφαλίζει την ύπαρξη τους. Στο μέλλον θα σταματήσουν να δίνουν καύσιμα στα οχήματα, στα σπίτια, οπότε το μπλε υδρογόνο όχι μόνο τους εξασφαλίζει το μέλλον αλλά θα πωλούν και 40% παραπάνω από πριν. Η βιομηχανία ορυκτών καυσίμων πιέζει πραγματικά πολύ για υδρογόνο.
- Το πράσινο υδρογόνο είναι κάτι σαν "απάτη" κατά την άποψη του επειδή χρειάζεται πολύ ηλεκτρική ενέργεια για να παραχθεί. Η ηλεκτρόλυση είναι αποτελεσματική κατά 75%. Η ενέργεια που λαμβάνεις στο τέλος είναι μικρότερη από αυτή που ξόδεψες. Επίσης η ενέργεια αλλάζει μορφή. Αυτό είναι πολύ σημαντικό και κάτι που ο κόσμος δεν μπορεί να καταλάβει. Έχουμε δύο τύπους ενέργειας. Υπάρχει η ενέργεια που την ονομάζουμε "έργο" και η ενέργεια που την ονομάζουμε "θερμότητα". Η θερμότητα δεν είναι τόσο αποδοτική όσο το έργο. Η ηλεκτρική ενέργεια είναι έργο. Μπορείς να βάλεις ένα μοτέρ στην πρίζα και να δημιουργήσεις κίνηση με 90%-95% απόδοση. Το diesel και η βενζίνη είναι θερμότητα. Τα χημικά καύσιμα είναι θερμότητα. Το υδρογόνο είναι θερμότητα. Η απόδοση ενός ντιζελοκινητήρα είναι περίπου 30%. Μια πολύ καλή μηχανή diesel θα φτάσει το πολύ 40%. Όταν μετατρέπεις την θερμική ενέργεια σε έργο υπάρχει όριο δυστυχώς, ο δεύτερος νόμος την θερμοδυναμικής.
- Με την ηλεκτρόλυση έχεις 25% απώλεια ενέργειας στο τελικό προϊόν αλλά το σημαντικότερο είναι ότι μετέτρεψες το έργο σε θερμότητα. Και όταν το κάνεις αυτό πρέπει να μετατρέψεις ξανά την θερμότητα σε έργο (ηλεκτρική ενέργεια), ώστε να την χρησιμοποιήσεις, και αυτό σου δίνει σχεδόν την ίδια απόδοση με το diesel. Παίρνεις τώρα το 75%, το πολλαπλασιάζεις με το 50% και έχεις τελικό ποσοστό απόδοσης 35%. Παίρνεις ανεπάρκεια λόγο μεταφοράς και συμπίεσης.
- Τελικά ο κύκλος ηλεκτρισμός - υδρογόνο - ηλεκτρισμός σου δίνει μια απόδοση 30%. Έχεις χάσει 70% ενέργεια όχι απαραίτητα από την ηλεκτρόλυση αλλά επειδή δημιούργησες κάτι που θέλει πάλι μετατροπή για να παράξει ηλεκτρική ενέργεια, δηλαδή έργο.
- Το υδρογόνο δεν είναι κάτι νέο. Αυτή η φήμη για το καύσιμο του μέλλοντος έχει βγει από την βιομηχανία πυρηνικής ενέργειας την δεκαετία 60-70 με αυτού του είδους την προοπτική απεριόριστης ποσότητας δωρεάν ηλεκτρικής ενέργειας, που ήταν αυτό που υπόσχονταν τα πυρηνικά εκείνες τις μέρες. Δωρεάν κιλοβάτ δεν υπάρχει. Αν θες 1 κιλοβάτ ενέργεια πρέπει να παράξεις 1 κιλοβάτ, από πυρηνικά ή ανεμογεννήτριες ή φωτοβολταϊκά. Χρειάζεσαι αυτό το χώρο οπότε αν σπαταλάς ηλεκτρική ενέργεια (σαν να ήταν δωρεάν), θα πρέπει να φτιάξεις περισσότερα πυρηνικά εργοστάσια, περισσότερες ανεμογεννήτριες, περισσότερα φωτοβολταϊκά. Το υδρογόνο είναι μη αποδοτικό σε αυτό. Χρειάζεσαι 4-5 φορές περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια για να παράξεις πράσινο υδρογόνο από το να ηλεκτροδοτήσεις απευθείας. Και αυτό σημαίνει 4-5 φορές περισσότερα αιολικά και φωτοβολταϊκά πάρκα, 4-5 περισσότερη συντήρηση, 4-5 περισσότερα κεφάλαια. Εφόσον έχεις 70% απώλεια ενέργειας συνεχίζεις να έχεις ανάγκη περαιτέρω παραγωγής για την κάλυψη του 70%, οπότε και θα την πληρώσεις. Ο τελικός καταναλωτής θα πληρώνει για 70% απώλεια οπότε πρέπει να πληρώσει και άλλα για να καλύψει την απώλεια που έτσι και αλλιώς χρειάζεται. Γιατί να μην ηλεκτροδοτήσει κατευθείαν αντί να μπει σε όλο αυτό τον κύκλο και έξοδα;
- Όσο αναφορά την αποθήκευση υδρογόνου είναι περίπου αδύνατο να σταματήσεις την διαρροή συν ότι επιδρά αρνητικά στα μέταλλα. Τα μόρια υδρογόνου είναι τα μικρότερα που ξέρουμε, διαπερνούν τα πάντα. Επιπλέον κάνουν τα μέταλλα "εύθραυστα". Προκαλούν ρωγμές. Δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις απλά μέταλλα. Θα πρέπει να αντικαθιστάς δεξαμενές και σωληνώσεις αλλιώς θα γίνονται εκρήξεις. Είναι ιδιαίτερα εκρηκτικό, δεν μπορείς να το δεις να καίγεται, έχει ιδιαίτερα μεγάλη θερμοκρασία φλόγας (+2000°C από ότι έψαξα).
- Σαν ιδέα είναι ωραία και βέβαια προωθείται από την βιομηχανία φυσικού αερίου αλλά δεν έχει κανένα νόημα μια τέτοια κίνηση για τον γενικό πληθυσμό.
- Όσο αφορά την θέρμανση σαν εναλλακτική της αντλίας θερμότητας, η αντλία παράγει 3-4 φορές περισσότερη θερμότητα από την ενέργεια που καταναλώνει. Βάζεις 1 κιλοβάτ ηλεκτρική ενέργεια που είναι "έργο" και παίρνεις 3-4 κιλοβάτ θερμότητα. Με το υδρογόνο θα χρειαστείς ρεύμα για να κάνεις ηλεκτρόλυση με 75% απόδοση, θα το συμπιέσεις, θα το μεταφέρεις που είναι μη αποδοτικό, θα το βάλεις σε λέβητα συμπύκνωσης για να πάρεις το 50% της αρχικής απόδοσης της ηλεκτρικής ενέργειας. Οπότε στα 100 κιλοβάτ κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, η αντλία θα σου δώσει τουλάχιστον 300 κιλοβάτ θερμότητα και το υδρογόνο 50. Παίρνεις εξαπλάσια ποσότητα θερμότητας με αντλία από ότι με υδρογόνο με την ίδια κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας. Άρα θες και εξαπλάσια ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας για να πάρεις την ίδια θερμότητα με υδρογόνο. Εξαπλάσια παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας σημαίνει και 5-6 φορές περισσότερα εργοστάσια, ανεμογεννήτριες, φωτοβολταϊκά.
- Έχουν κάνει τους υπολογισμούς για το ΗΒ και είναι αδύνατον να συμβεί κάτι τέτοιο. Θέλει δεκαπλάσια ποσότητα ΑΠΕ από ότι έχει σχεδιαστεί.
- Η παραγωγή μπλε υδρογόνου είναι η ευκαιρία για μεγαλύτερες πωλήσεις φυσικού αερίου. Εκτός αυτού και εκεί υπάρχει εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα. Εκεί έρχεται αυτό που υπάρχει χρόνια αλλά δεν το κάνει σχεδόν κανένας, το CCS (Carbon Capture and storage). Μαζεύεις το διοξείδιο, το μετατρέπεις σε στερεό σώμα (που είναι επίσης ακριβό), και το θάβεις. Γιατί να το κάνεις αυτό και γιατί δεν γίνεται τόσο καιρό σε μεγάλη κλίμακα; Και αν το κάνεις που είναι το οικολογικό υδρογόνο με θαμμένο άνθρακα;
- Υπάρχουν σημεία στην παγκόσμια βιομηχανία που μπορεί να χρησιμοποιηθεί το υδρογόνο. Να χρησιμοποιηθεί όμως η χημική του σύσταση αντί για παραγωγή ενέργειας. Το πρώτο είναι στα λιπάσματα, μετά στα πετροχημικά προϊόντα, στη βιομηχανία μετάλλων που έχει το 7% των εκπομπών άνθρακα κ.α

Ακολουθούν διάφορες σκέψεις που δεν χωρούν εδώ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.478
Reaction score
29.064
Σκέψεις:

- Αν θεωρήσουμε ότι ισχύουν τα παραπάνω όσο αφορά την αποθήκευση ηλεκτρικής ενέργειας με υδρογόνο, το φτωχό μου το μυαλό καταλαβαίνει πως μιλάμε για μια χαζομάρα. Γιατί να δώσω ένα καράβι λεφτά, με σκοπό να αποθηκεύσω τις 3 από τις κάθε 10 κιλοβατώρες που μου έρχονται; Για να μην χάσω και αυτές τις 3; Γιατί να μην κάνω αντλησιοταμίευση που είναι πολύ πολύ αποδοτικότερη; Γιατί να μην δώσω αυτά τα χρήματα να κατασκευάσω δίκτυα να πουλάω έξω το περίσσευμα; Γιατί να μην τα δώσω ως ποσοστιαίο βοήθημα, ώστε να αποκτήσουν τα νοικοκυριά μια μπαταρία λιθίου των 5kwh το καθένα; Nα αποθηκευτεί η ενέργεια εκεί που θα καταναλωθεί, και γλυτώνω και τα φορτία δικτύου; Έτσι χτίζουν στο εξωτερικό τα πράσινα ακίνητα. Μια μπαταρία σε κάθε σπίτι. Πολλά τα παραδείγματα στο ΗΒ που είδα. Επίσης στο πολύ γρήγορο που έψαξα δεν βρήκα κάπου κάποια επένδυση αποθήκευσης με υδρογόνο. Ίσως πάλι να υπάρχουν μερικές και να θέλει παραπάνω ερεύνα. Μόνο κείμενα και φωτογραφίες που έχουν δημιουργηθεί ψηφιακά. Καμία πραγματική εγκατάσταση. Όσες άλλες πραγματικές βρήκα είναι από εργοστάσια που κάνουν και χρήση υδρογόνου. Πιθανότατα λιπάσματα ή άλλα.
- Αντί να βγάζω τον άνθρακα και να τον θάβω, να δημιουργώ ένα αδύναμο καύσιμο παραγωγής ενέργειας, επειδή πρέπει να μειώσω τον άνθρακα, γιατί να μην κάνω τα παραπάνω;
- Όσο αφορά αυτό που είπε για τις αντλίες και την θέρμανση με υδρογόνο και πως θα χρειαστεί δεκαπλάσια ποσότητα αιολικών και φωτοβολταϊκων πάρκων δεν θεωρώ πως το είπε έτσι για δημιουργία εντυπώσεων και θα εξηγήσω γιατί. Εξάλλου τόνισε πως έχει υπολογιστεί αυτό, δεν είναι ένα νούμερο που απλά μπήκε στο τραπέζι. Η παραγωγή θέρμανσης από αντλία σε σχέση με υδρογόνο είναι αποδοτικότερη σε εξαπλάσιο βαθμό. Αυτό σημαίνει αυτόματα και εξαπλάσια ανάγκη ηλεκτρικής ενέργειας. Αν παραχθεί από ΑΠΕ, επειδή αυτό συζητάμε ως ΕΕ και αυτός είναι και ο στόχος για ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των αναγκών ημερησίως, και δεδομένου ότι οι ΑΠΕ από τη φύση τους είναι μια μεταβλητή μονάδα παραγωγής ενέργειας, και δεδομένου ότι μιλάμε για το ΗΒ και όχι την Ελλάδα με 300 μέρες ήλιο για παράδειγμα, το να γίνει Χ10 αυτό που έτσι και αλλιώς έχει γίνει ήδη Χ6 λόγο υδρογόνου δεν μου φαίνεται καθόλου παράλογο, αν θες να καλύψεις τις ανάγκες σου από εκεί κατά όσο το δυνατόν περισσότερο με στόχο το 100% των αναγκών.
- Κλείνοντας, η αποθήκευση ηλεκτρικής ενέργειας με υδρογόνο και εφόσον όπως είπα ισχύουν τα παραπάνω, μου μοιάζει μια χαζομάρα και μου θυμίζει τις μπαταρίες μολύβδου. Πληρώνεις για ονομαστική αποθήκευση 10kwh, από την φύση του προϊόντος έχεις 5kwh απαγορευτικά, και αν θες να αυξήσεις και την διάρκεια ζωής τους δεν θα πάς ποτέ στο 50% και ποτέ στο 100%. Οπότε με ένα παράθυρο 10% στην φόρτιση και στην εκφόρτιση, δηλαδή όχι κάτω από 60% και όχι πάνω από 90%, πληρώνεις για 10Kwh ενώ στην πράξη έχεις 3kwh, βαριά βαριά 3.5kwh. Η ίδια χαζομάρα είναι.
Πλέον, αν θες αποθήκευση πας κατευθείαν σε μπαταρία λιθίου LiFePO4. Ακριβώς με την ίδια λογική έχεις 6kwh για κάθε 10kwh ονομαστικής απόδοσης, όχι 3Kwh. Τα μεγάλα κέντρα αποθήκευσης ενέργειας βέβαια δεν θα δουλέψουν ποτέ έτσι οπότε μιλάμε για αποθήκευση στο 80% την ονομαστικής, καθώς οι LiFePO4 σου δίνουν βαθιά εκφόρτιση στο 20%. Μπαταρίες λιθίου, αντλησιοταμίευση, εξαγωγή και τέλος υδρογόνο. Η τελευταία εναλλακτική στην αλυσίδα. Ας υπάρχει άλλα μέχρι εκεί.

Υγ: sorry για το σεντόνι. :)
 
Last edited:

TGD

Μηνύματα
7.886
Reaction score
7.858
- Αχ χρυσή μου, ψώνισα επροχθές και που λες ένα καινούργιο κιτ για το ηλεκτρικό μας, που βγάζει Σανέλ Νο, 5 από την εξάτμιση. Έπρεπε να δεις δεις τα μούτρα της Αγγελοπουλίνας αποδωδίπλα, πρασίνισε από τη ζήλεια της.
Χθες είδα στο συνεργείο της BMW ένα πράγμα σαν οξύμετρο δακτύλου με τσιπάκι. Και ρώτησα τι είναι.
- Είναι ο ψεκαστής αρωμάτων της Σειράς 7. Συνδέεται στο ντουλαπάκι του συνοδηγού και μέσα από το μενού επιλέγεις πιο από τα τρία αρώματα θα ψεκάζει στους αεραγωγούς του αυτοκινήτου.
 



Μηνύματα
1.107
Reaction score
1.656
Μια και είχαμε συζητήσει εδώ το θέμα (πρόβλημα), ορίστε και τα δεδομένα:
ότι χρειάζεται να γίνει γρήγορα και εύκολα, μόνο κουμπιά,
το ξέρουν και οι κατασκευαστές, απλά για την ώρα ακολουθούν τη μόδα που ξεκίνησε η τέσλα, καθώς τους βολεύει και οικονομικά,
στο μέλλον(*) θα επανέλθουν τα κουμπιά, τα ακριβά μοντέλα θα έχουν πολλά κουμπιά και τα φθηνά ελάχιστα κουμπιά,
όπως γίνεται για παράδειγμα κατά κάποιο τρόπο στις φωτογραφικές μηχανές
ή στην καθημερινή χρήση υπολογιστή (στη δουλειά με έχει σώσει ποντίκι με πολλά προγραμματιζόμενα κουμπιά, κάνω άμεσα λειτουργίες χωρίς διπλά κλικ και μενού, η πλάκα είναι αν με ρωτήσεις δε θυμάμαι τι κάνει το κάθε κουμπί στο ποντίκι, αλλά τα χρησιμοποιώ μηχανικά πλέον και πολύ γρήγορα)

(*) μέλλον εννοώ μέχρι να προλάβει η αναγνώριση φωνητικών εντολών να γίνει τόσο γρήγορη και ακριβής, ώστε να καταλαβαίνει άμεσα τι θέλεις να κάνεις, χωρίς να χρειάζεται να θυμάσαι τι να πεις και πως, για την ώρα έχουμε ακόμη δρόμο
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.319
Μηνύματα
2.897.423
Members
38.026
Νεότερο μέλος
d tv
Top