- Μηνύματα
- 16.303
- Reaction score
- 22.983
Το 3
- "Τα μηχανήματα που κατασκευάστηκαν πέρσι και τρέχουν Dirac Live θα μπορούσαν να τρέξουν και το νέο software;
- Τεχνικά μιλώντας πιθανότατα ναι, αλλά είναι εμπορική ερώτηση αν γίνεται ή όχι".
Το Dirac ART είναι η εξέλιξη του Dirac Unison (πάλι το car Audio κρατά τα κλειδιά των εξελίξεων). Το Dirac Unison παρουσιάστηκε το 2014. Πριν από αυτό είχαν το Dirac Dimensions σε συνεργασία με την BMW. H VOLVO προσφέρει Dirac Unison στα αυτοκίνητα της.
- Στο δικάναλο "κάτι" θα κάνει, αλλά όσο περισσότερα ηχεία έχεις τόσο το καλύτερο, κυρίως subwoofers.
- Στο Dirac Live κάθε φίλτρο (in) πάει σε ένα ηχείο (out). Στο Dirac ART κάθε φίλτρο πάει σε όλα τα ηχεία.
- Στο demo του Unison όταν έκλεινες τα μπροστινά ηχεία άκουγες τα cancellation signals των μπροστινών να παίζουν από όλα τα άλλα ηχεία.
- Επόμενος κατασκευαστής AV με Dirac ART > Q4 2023.
Παρακολουθώντας τις παρουσιάσεις αναρωτιέμαι για ορισμένους παράγοντες...Καταρχάς σε ποιο εύρος θέσεων πέραν του MLP θα εξακολουθούσε να ισχύει η βέλτιστη λειτουργία των εφηρμοσμένων αλγορίθμων...
Απ οτι διάβασα μέχρι τα 150Hz επιδρά και όλα τα ηχεία εκπέμπουν πρόσθετα σήματα.; Εδώ μας λένε ότι τα περιφερικά ηχεία θα εκπέμπουν πρόσθετα σήματα που θα προκαλούν αμοιβαίες ακυρώσεις με ιδιορρυθμούς δωματίου και ανακλαστικές συνιστώσες σε ζώνες από τρίτη οκτάβα και άνω...
Έχω αϋπνία και έπεσα πάνω σε αυτό στο asr:Απ οτι διάβασα μέχρι τα 150Hz επιδρά και όλα τα ηχεία εκπέμπουν πρόσθετα σήματα.
Στην επίδειξη πάντως είχαν συμμετοχή και 3 σαμπς.
Όταν οι ίδιες οι εταιρείες παραδέχονται ότι το προηγούμενο αλάνθαστο, υπέροχο, σούπερ "εως σήμερα", σύστημα είχε "ατέλειες" που τις βελτίωσαν δραματικά, τότε κάτι πάει λάθος!Ό,τι να 'ναι, για ακόμα μια φορά. Δεν πειράζει, οι τεκμηριωμένες απόψεις που καταργούν τα όσα αναφέρεις, υπάρχουν καταγεγραμμένες στο forum, με λίγο ψάξιμο, όποιος ενδιαφέρεται, θα τις βρει.
Κώστα, όταν μια εταιρεία λέει ότι βελτίωσε τις προηγούμενες ατέλειες δεν σημαίνει απαραίτητα ότι τότε έλεγε και ψέματα. Άλλη γνώση είχε τότε άλλη τώρα συν ότι ο εξοπλισμός που έχει στα χέρια της για να φτιάξει αυτό που θέλει συνεχώς εξελίσσεται. Οπότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να βρήκε λάθη, να έμαθε κάτι καινούργιο κ.α.Όταν οι ίδιες οι εταιρείες παραδέχονται ότι το προηγούμενο αλάνθαστο, υπέροχο, σούπερ "εως σήμερα", σύστημα είχε "ατέλειες" που τις βελτίωσαν δραματικά, τότε κάτι πάει λάθος!
Ολόκληρη βιομηχανία στηρίζεται σε τέτοιες βελτιώσεις για να πουλάει. Λέγεται και marketing.
Έχω στήσει καμιά 500ρια αίθουσες, ο Άλεξ μπορεί να σου πει κατ ιδίαν αν λέω μ... ή όχι. Εσύ που χαρακτηρίζεις λοιπόν ότι νάναι αυτα που γράφω πόσες έχεις στήσει? Δική σου έχεις? Ξέρεις τι είναι Ces, Cedia κτλ? Πόσες έχεις πάει;
Αν ήταν τόσο αποτελεσματικά αυτά τα συστήματα γιατί όλοι διαμαρτύρονται για τα δωμάτια ξενοδοχείων με εξοπλισμό δεκάδων χιλιάδων που παίζουν σα κουβάς; Και γιατί σε μεγάλες εκθέσεις στήνουν δωμάτια εκατομμυρίου και δε μας δείχνουν τι κάνει το software σε κανονικά δωμάτια?
Το έχω πεί χιλιάδες φορές, ένα κακό ακουστικά δωμάτιο το βελτιώνεις αρκετά με καλό software χάνοντας κάποια πράγματα, αλλά σε καμία περίπτωση δε θα δεις δραματική βελτίωση δίχως κατασκευαστικές παραχωρήσεις.
Και εγώ θα γούσταρα να έχω 10 μέτρα τζαμαρία να βλέπω από κάτω τα φώτα της πόλης, αλλά δε γίνεται συγχρόνως να περιμένω και τέλειο ήχο και εικόνα!
Δε θα διαφωνήσω, γιαυτο παίρνουμε νεα μηχανήματα. Αλλα ορισμένοι το θεωρουν πανάκια, αγνοώντας απλή φυσική. Και μιλουν σε θεωρητικό επίπεδο με βάση τι πληρώνουν οι εταιρείες και σου πασάρουν από Internet. Εσύ τουλαχιστον ξέρεις απο πρώτο χέρι τι παίζει με ολα αυτά τα "ανεξάρτητα" site. Πάρτε λοιπόν έναν consumer Av, βάλτε του πάνω οτι software υπάρχει και ζητήστε θαύματα. Μη μπούμε στη λογική της ισοπέδωσης αλλά μη καταργήσουμε και τα παντα όσο αφορά room therapy.Κώστα, όταν μια εταιρεία λέει ότι βελτίωσε τις προηγούμενες ατέλειες δεν σημαίνει απαραίτητα ότι τότε έλεγε και ψέματα. Άλλη γνώση είχε τότε άλλη τώρα συν ότι ο εξοπλισμός που έχει στα χέρια της για να φτιάξει αυτό που θέλει συνεχώς εξελίσσεται. Οπότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να βρήκε λάθη, να έμαθε κάτι καινούργιο κ.α.
Σαφώς υπάρχει και το marketing, αλλά δεν υπάρχει μόνο το marketing. Υπάρχει και η εξέλιξη.