- Μηνύματα
- 79.825
- Reaction score
- 101.101
Παρακαλώ;ΦΤΦΨΝΗΚΛΝ
Παρακαλώ;ΦΤΦΨΝΗΚΛΝ
πισωκίνητο είναι; γιαρωτατονΤο μόνο πρόβλημα είναι οτι οι μπροστινές δισκόπλακες έχουν λεκέδες που δεν καθαρίζουν ό,τι και να κάνει με φρένα ο ΦτΦΜΔΠ. Οι πίσω είναι γυαλιστερές.
Θέλει μάλλον 1-2 Ριτσώνες προς τα κάτω.
Φτάνει ο λόγος σου, είναι σαν να με πήγες, ευχαριστώ πολύ!θα σε πάω να δεις πώς θ' αστράψουν τα δισκάκια.
Με νορμάλ οδήγηση, αυτό είναι το μόνιμο θεματάκι που υπάρχει στους δίσκους, σκουριά.Το μόνο πρόβλημα είναι οτι οι μπροστινές δισκόπλακες έχουν λεκέδες που δεν καθαρίζουν ό,τι και να κάνει με φρένα ο ΦτΦΜΔΠ. Οι πίσω είναι γυαλιστερές.
Θέλει μάλλον 1-2 Ριτσώνες προς τα κάτω.
Εγώ στο 220 τα άλλαξα (μπρος πίσω) περίπου στα 60.000 km. Τα πίσω άντεχαν κι άλλο, αλλά το σέρβις έλεγε αλλαγή έτσι κι αλλιώς.Είναι τρομερή η διαφορά φθοράς με αναγέννηση/ανάκτηση πωστηλέν, regenerative braking ή brake regeneration το λέγαμε στο χωριό.
Με νορμάλ οδήγηση, αυτό είναι το μόνιμο θεματάκι που υπάρχει στους δίσκους, σκουριά.
Tο regeneration στο ντηζελ μου απλά φορτίζει (αντί για τον εναλλάκτη) την μπαταρία (start-stop AGM 80Ah). Άμα λέει μείνει από μπαταρία, το βγάζεις στον δρόμο, το ψαθώνεις και μετά αφήνεις το γκάζι και το regeneration την φορτίζει. Ηταν η δικαιολογία μου στην καραντίνα!Εγώ στο 220 τα άλλαξα (μπρος πίσω) περίπου στα 60.000 km. Τα πίσω άντεχαν κι άλλο, αλλά το σέρβις έλεγε αλλαγή έτσι κι αλλιώς.
Μπα, στο δικό του ρολόι θα το βάλει, απλώς θέλει ένα μικρό πινακακι για κάνα αυτοματακι και αντιληκτροπληξιακό.Πιθανόν ο πάροχος ηλεκτρικού ρεύματος να μπορεί να σε βοηθήσει. Φαντάζομαι ότι θα χρειαστεί και νέα παροχή/ρολόι από την ΔΕΔΔΗΕ.