- Μηνύματα
- 28.548
- Reaction score
- 84.047
Μήπως ήταν εμβολιασμένοι;
Δεν έχω πάει ποτέ. Και έχω πάει σχεδόν παντού.Λάρσα δε σταματάω ούτε για κατούρημα, no offense.
Δεν ξέρετε τι χάνετε.Δεν έχω πάει ποτέ. Και έχω πάει σχεδόν παντού.
Τις περισσότερες (για να μη πω όλες) φορές που έκανα τη διαδρομή Θεσσαλονίκη Αθήνα, σταμάτησα σε κάποιο ΣΕΑ για καφέ κατούρημα κλπ, και ιδίως καφέ θέλω συνέχεια να έχω ένα κει δίπλα να μου κάνει παρέα με το τσιγάρο (το ηλεκτρονικό πλέον).Λάρσα δε σταματάω ούτε για κατούρημα, no offense.
Εξαιρετικό και σε πολύ καλή τελική τιμή. Μπορεί να είναι ακόμη και το ένα και μοναδικό αυτοκίνητο/ ηλεκτρικό μιας οικογένειας.4Τροχοί - Όλα τα νέα για τo αυτοκίνητo: νέα μοντέλα - τιμές
Όλα για το αυτοκίνητο: Ειδήσεις, Παρουσίαση, Δοκιμές, Τιμές καινούργιων μοντέλων & Τεχνικά χαρακτηριστικά. Υβριδικά, Ηλεκτρικά, Αγώνες Formula 1, WRCwww.4troxoi.gr
Για την πόλη είναι σίγουρα μια πολύ ωραία λύση.Εξαιρετικό και σε πολύ καλή τελική τιμή. Μπορεί να είναι ακόμη και το ένα και μοναδικό αυτοκίνητο/ ηλεκτρικό μιας οικογένειας.
Το ξέρω, αλλά ίσως δεν έγινε αντιληπτό το πνεύμα μου...Ενδεικτικά είναι τα τεστ μέγιστης αυτονομίας. Δείχνουν τις ικανότητες εκμετάλλευσης ενέργειας που έχει το αμάξι.
Από κει και πέρα τρέξε εσύ όσο θέλεις.
Σωστή παρατήρηση. Αναφέρομαι σε μεγάλο μέρος του κόσμου που θα κινηθεί στις εθνικές οδούς με δυνατότητα ανάπτυξης μεγαλύτερης ταχύτητας. Εκεί τα 80 Χμ/ω είναι περιοριστικά, όπως και να το δει κάποιος. Εδώ το βρίσκω μη ρεαλιστικό, νομίζω πως τα 110-120 Χμ είναι μια λογική προσέγγιση και θεωρώ πως σε αυτά τα επίπεδα έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον δοκιμές και μετρήσεις. Αυτό εννοούσα, δηλαδή αν μετρήσει στα 50-60 Χμ και βρει "ικανότητα εκμετάλλευσης ενέργειας" για απόσταση πχ 700 Χμ θα έχει πραγματικά κάποια αξία;Γιατί δεν το λες ρεαλιστικό; Το εξέφρασα σαν απορία και πριν μέρες. Όλοι κινείστε στην εθνική οδό; Κανένας σε επαρχιακή; Εγώ κάθε μέρα που κινούμαι σε επαρχία δε βλέπω παρά ελάχιστους να πάνε με 110+. Οι περισσότεροι πάνε στο όριο. Δηλαδή 90-100.
Και να συμπληρώσω πως η αεροδυναμική είναι μεγάλη ρουφιάνα. Όσο αυξάνονται τα χιλιόμετρα τόσο αυξάνεται και η τριβή. Και νομίζω πως όχι γραμμικά αλλά γεωμετρικά.
Διαφωνώ. Για το efficiency του id3. Μια χαρά είναι σε χαμηλές ταχύτητες έως 70 -80 klmh . Στις μεγάλες εννοείται ότι υπερτερεί λόγω αεροδυναμικής το Tesla. Καλοκαίρι σε επαρχιακή οδό για πολλά χιλιόμετρα ήμουν κάτω από 10 εύκολα , ακόμη και με κλιματισμό κάποιες ώρες της μέρας. Ξέρω δεν είναι αντικειμενικός, μιας και έχω ιδιαίτερη σχέση με το id3. Ακόμα και με τα χιόνια στην Αθήνα με βαθμούς στο 0 έως 3 ο μ.ο. δεν ανέβηκε πάνω από 14 kwh/100.Δοκιμή ο θείος μπγιορν με μοντελ Υ RWD.
Μπορεί να πήγαινε με 80, οκ, αλλά έβγαλε κατανάλωση εντελώς απίστευτη.
View attachment 280933
Σε κάποια φάση είχε κατανάλωση 9,8 kWh/100km, παιδιά τέτοιο efficiency δε το φαντάζεται καν το iD.3 με κανένα τρόπο, εντελώς αδύνατο.
544 χιλιόμετρα έβγαλε με το μικρό Τέσλα ο άτιμος!
100χλμ γεμάτα πάνω από την WLTP, και με κλιματισμό φυσικά (36°C είχε εξωτερική θερμοκρασία).
Απίστευτο.