- Μηνύματα
- 6.860
- Reaction score
- 5.400
Φυσικά και θα έχει, τεράστια αξία.…δηλαδή αν μετρήσει στα 50-60 Χμ και βρει "ικανότητα εκμετάλλευσης ενέργειας" για απόσταση πχ 700 Χμ θα έχει πραγματικά κάποια αξία;
Φυσικά και θα έχει, τεράστια αξία.…δηλαδή αν μετρήσει στα 50-60 Χμ και βρει "ικανότητα εκμετάλλευσης ενέργειας" για απόσταση πχ 700 Χμ θα έχει πραγματικά κάποια αξία;
OK, μάλλον διαφωνούμε εδώ , αλλά για να είμαι ακόμα πιο ξεκάθαρος στο τι εννοώ τελικά :Φυσικά και θα έχει, τεράστια αξία.
Η απόδοση ενος ηλεκτρικό κινητήρα είναι διαφορετικό από το πόσα χιλιόμετρα θα βγάλει. Η βέλτιστη απόδοση έχει να κάνει με το φορτίο. Συνήθως είναι στο 75% της ισχύος τους. Εκεί έχουν την καλύτερη απόδοση. Δεν σημαίνει ότι θα βγάλουν και τα περισσότερα χιλιόμετρα. Αυτό εξαρτάται και από άλλους παράγοντες. Αν δηλαδή σε χαμηλότερη απόδοση η ενέργεια που απαιτείται για να μετακινήσεις ένα φορτίο είναι λιγότερη λόγω χαμηλότερης ταχύτητας πχ.. τότε θα βγάλεις παραπάνω χιλιόμετρα.Η μόνη χρησιμότητα είναι αν μένεις από μπαταρία, να πας όσο πιο οικονομικά γίνεται για να φτάσεις σε φορτιστή.
Σενάριο άνευ ιδιαίτερης αξίας, αλλά τες πα, αν σου τύχει, καλό είναι να γνωρίζεις με ποια ταχύτητα θα βγάλεις τα περισσότερα χιλιόμετρα.
Στα Τέσλα αυτή είναι τα 40, και στο iD.3 τα 55. Σε αυτές τις ταχύτητες εμφανίζει το υψηλότερο efficiency το drivetrain αυτών των δύο, κι όσο κι αν φαίνεται περίεργο, με χαμηλότερη ταχύτητα θα βγάλουν λιγότερα χιλιόμετρα.
Το Ρενό αν θυμάμαι καλά ήταν στα 30.
Σωστά.Η απόδοση ενος ηλεκτρικό κινητήρα είναι διαφορετικό από το πόσα χιλιόμετρα θα βγάλει.
Έλα, έχει γρίλιες, αλλά οριζόντιες.
Ποιο προτιμάς τώρα;
Πες πες, θα πιστέψεις ότι είναι όμορφο...Έλα, έχει γρίλιες, αλλά οριζόντιες.
Δεν είναι άσχημο..
Σίγουρα αεροδυναμική σχεδίαση όμως.
View attachment 281034
Ποιο προτιμάς τώρα;
View attachment 281039
Εμένα μ'αρεσει , και πολύ μάλιστα.Πες πες, θα πιστέψεις ότι είναι όμορφο...
Κρυογεννημένο παλλάδιο , χα χα! Τι εννοείς ακριβώς;Τι καλώδιο πέρασες μέχρι το φορτιστή; Μονοφασικός;