- Μηνύματα
- 28.559
- Reaction score
- 84.081
@costas EAR δεν το βρίσκω αστείο.
Ουσιαστικά η είδηση λέει πως στα ΚΤΕΟ Γερμανίας, στην τριετία η Tesla δεν τα πάει καλά, με δυο μοντέλα να εξετάζονται, αρχικά το S και αργότερα το 3.
Είναι ένα πολύ καλό συμπέρασμα για το quality control της εταιρίας, και φαίνεται πως υπάρχει ανάγκη βελτίωσης.
Οι έλεγχοι εντοπίζουν προβλήματα στα φρένα (φαντάζομαι όχι μόνο στο πως φαίνονται, αλλά και στο πώς λειτουργούν) αλλά και αλλού, πχ φώτα που μαζεύουν υγρασία
Εντάξει, θα πούμε πως σταδιακά βελτιώνονται και πως τα καινούργια εργοστάσια κτλ κτλ.
Δεν παύει όμως να είναι ένα δεδομένο αυτήν την στιγμή, και θα πρέπει να περιμένουμε δυο-τρία χρόνια για να περάσουν τα σημερινά Y από ΚΤΕΟ (TUV)
Ουσιαστικά η είδηση λέει πως στα ΚΤΕΟ Γερμανίας, στην τριετία η Tesla δεν τα πάει καλά, με δυο μοντέλα να εξετάζονται, αρχικά το S και αργότερα το 3.
Είναι ένα πολύ καλό συμπέρασμα για το quality control της εταιρίας, και φαίνεται πως υπάρχει ανάγκη βελτίωσης.
Οι έλεγχοι εντοπίζουν προβλήματα στα φρένα (φαντάζομαι όχι μόνο στο πως φαίνονται, αλλά και στο πώς λειτουργούν) αλλά και αλλού, πχ φώτα που μαζεύουν υγρασία
Εντάξει, θα πούμε πως σταδιακά βελτιώνονται και πως τα καινούργια εργοστάσια κτλ κτλ.
Δεν παύει όμως να είναι ένα δεδομένο αυτήν την στιγμή, και θα πρέπει να περιμένουμε δυο-τρία χρόνια για να περάσουν τα σημερινά Y από ΚΤΕΟ (TUV)
Άντε τώρα να τα βάζεις στο google translate...
Tesla Model S Presents Most Defects Among EVs In TUV Inspection After 3 Years
While the industry defect rate is 4.7%, the Model S achieved 10.7%. Fog light, low beam, and wishbones are the cause of most issues.
www.autoevolution.com
2024 - E-cars at TÜV: Tesla Model S cannot convince examiners
For the first time, the TÜV Report 2022 contains meaningful information about how e-cars perform in the main inspection (HU). The TÜV has chosen what it says
gettotext.com
Last edited: