Tesla

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.035
@costas EAR δεν το βρίσκω αστείο.

Ουσιαστικά η είδηση λέει πως στα ΚΤΕΟ Γερμανίας, στην τριετία η Tesla δεν τα πάει καλά, με δυο μοντέλα να εξετάζονται, αρχικά το S και αργότερα το 3.
Είναι ένα πολύ καλό συμπέρασμα για το quality control της εταιρίας, και φαίνεται πως υπάρχει ανάγκη βελτίωσης.

Οι έλεγχοι εντοπίζουν προβλήματα στα φρένα (φαντάζομαι όχι μόνο στο πως φαίνονται, αλλά και στο πώς λειτουργούν) αλλά και αλλού, πχ φώτα που μαζεύουν υγρασία

Εντάξει, θα πούμε πως σταδιακά βελτιώνονται και πως τα καινούργια εργοστάσια κτλ κτλ.
Δεν παύει όμως να είναι ένα δεδομένο αυτήν την στιγμή, και θα πρέπει να περιμένουμε δυο-τρία χρόνια για να περάσουν τα σημερινά Y από ΚΤΕΟ (TUV)
Άντε τώρα να τα βάζεις στο google translate... :mad:


 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.572
Reaction score
30.472
Το ότι θα έμπαινε η TESLA στην ίδια πρόταση με την DACIA σε αναφορά για αξιοπιστία, το λες και ντροπή - ξεφτίλα. Πόσο μάλλον όταν το όχημα δεν είναι καν το Μodel 3 των 45.000€ αλλά το Model S των 119.000€.
 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.554
Reaction score
98.555
Σόρι γαι τη μετάφραση, βρίστε την google... :tongue::laugh:

Tesla Model S: Μόνο η Dacia κάνει χειρότερα
Το Tesla Model S έχει τη χειρότερη απόδοση στο κουαρτέτο. Με ποσοστό ελαττωμάτων 10,7 τοις εκατό, κάθε δέκατο Tesla Model S αποτυγχάνει στον πρώτο γενικό έλεγχο και θα καταλήξει επίσης στο τελευταίο τρίτο των 128 κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Μόνο το Dacia Duster και το Dacia Logan θα κατατάσσονταν πίσω από το Tesla. Εκτός από τα ελαττώματα στο φως ομίχλης και τη μεσαία σκάλα, το Model S στο HU έχει κυρίως προβλήματα με τα ψαλίδια[
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.820
Reaction score
136.781
Χαρήκαμε; 😂😜🤪

Κάτσε να σας κόψω τη χαρά. 😂😜🤪

Τα ανωτέρω είναι ο λόγος που δεν πήρα Τέσλα πριν το iD.3 (από φρέμοντ), ούτε πήρα όταν εμφανίστηκε το iD.3 (από Κίνα) και περίμενα να φτιαχτεί και να τελειώσει το εργοστάσιο στο Βερολίνο, και να πάρω αποκλειστικά και μόνον από εκεί.

Τα 3-ετιας αυτοκίνητα της Τέσλα, είναι αποκλειστικά από φρέμοντ (δεν υπήρχε καν Κίνα), είναι κουδούνια, τρίζουν όλα, είναι μαύρο χάλι.

Παλιά ξινά σταφύλια, σα την ηλικία των ανωτέρω "άρθρων", είδα ένα Γενάρη του 22, ένα άλλο Μάρτη του 22, και τέλος πάντων, μην παίρνετε Τέσλα, έχει κι άλλα αυτοκίνητα, με σούπερ χλιδα μέσα, τα καλύτερα δέρματα λέμε. 😂😜🤪

Το μοντελ Υ αυτή τη στιγμή, θεωρείται από την Τογιότα "state of the art" και "απίστευτο" κλπ κλπ κλπ, από τον μουνρο θεωρείται το καλύτερα κατασκευασμένο αυτοκίνητο εβερ, στα κρας τεστ του Euro ncap πέτυχε τις καλύτερες επιδόσεις εβερ, στην κατανάλωση και στο efficiency δε το πιάνει κανένα, τέτοια αντλία θερμότητας και οκταβαλβ δεν έχει κανένα, έχει τον καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή στην κατηγορία των σουβ, και στο τεστ αποφυγής ταράνδου πέρασε με 83χλμ/Ω.
Πραγματική ποιότητα κατασκευής.
Βεβαίως σε επιταχύνσεις και χώρους, σκίζει.
Φρανκ και powertrain για σεμινάριο.
Γενικά είναι αυτοκίνητο για σεμινάριο.

Καλημέρα σας. 😂😜🤪
 
Last edited:


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.035
Δεν είναι θέμα «χαράς».
Αυτό που βλέπουμε είναι πως η Tesla μαθαίνει στου κασίδη το κεφάλι. Και δεν μιλάμε για τριξίματα, αλλά για φρένα, δηλαδή θέματα ασφαλείας.
Μέχρι στιγμής η εντύπωση που μου αφήνει η εταιρία είναι πως έχουν εξαιρετικό software και επιδόσεις ταχύτητας και επιτάχυνσης, εξαιρετικό δίκτυο φόρτισης-σιγά σιγά και στην Ελλάδα-αλλά έχουν ακόμα πολλά να μάθουν για τα αυτοκίνητα , και στο αισθητικό κομμάτι και σε θέματα μακροπρόθεσμης αντοχής υλικών.

Μπορεί στο μεταξύ να έχουν μάθει κάποια πράγματα, δεν διαφωνώ, αλλά αυτό περιμένουμε να επιβεβαιωθεί στο μέλλον από τις αντίστοιχες μελλοντικές αναφορές της TUV.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.820
Reaction score
136.781
η Tesla μαθαίνει στου κασίδη το κεφάλι.
Εννοείται, αυτή ήταν η μόνη δυνατότητα που είχε.

Γνωστά είναι αυτά.


δεν μιλάμε για τριξίματα, αλλά για φρένα, δηλαδή θέματα ασφαλείας
Τα φρένα συγκρίνονται με επιδόσεις από πόρσε, κλάσεις καλύτερα του ταπεινού iD 3 που οδηγούμε.

Στα θέματα ασφάλειας, έχει απολύτως κορυφαίες επιδόσεις, πάνω από όλους.
Συνδυασμός σοφτγουερ και κατασκευής.

Euro ncap, mooze test, κλπ, διαπρέπει με διακρίσεις σε οτιδήποτε αφορά ασφάλεια.

αυτό περιμένουμε να επιβεβαιωθεί στο μέλλον από τις αντίστοιχες μελλοντικές αναφορές της TUV.
Σωστά.
Καλό 2026.
Μ' έσφαξες.
Ξεκλειδώνει με το ρολόι. Ούτε κινητό δε θέλει.

Φορτίζει χωρίς app, χωρίς πιστωτική, χωρίς κινητό. Απλώς το κουμπώνεις και φορτίζει.

Μπορείς από το κινητό σου να δώσεις άδεια στο φίλο σου να το ξεκλειδώσει με το κινητό του, και να κάνει μια βόλτα (ή όσες θες) με όποιους περιορισμούς θες (μέγιστης ταχύτητας πχ).

Δε χρειάζεται να βρεθείτε για να του δώσεις κλειδί για να μπει στο αυτοκίνητο.

Άμα νοικιάσεις Τέσλα και έχεις ήδη ένα όμοιο Τέσλα, μόλις μπαίνεις, όλα ρυθμίζονται όπως στο δικό σου αυτοκίνητο, από κάθισμα τιμόνι και καθρέφτες, μέχρι όλο το infotainment, και είναι ακριβώς σα να είσαι στο δικό σου αυτοκίνητο. Οι ρυθμίσεις σου σε ακολουθούν ως χρήστη, και σε νέο αυτοκίνητο. Μέχρι τα ίδια τραγούδια στο σποτιφαι θα έχει, και το σπίτι σου στο Google maps για να σε πάει αυτόματα.

Κλπ κλπ κλπ.

Σφάζει η Τέσλα, όχι εγώ.
Με το μαχαίρι. 🗡



ΥΓ. Δείτε το τελευταίο shareholders meeting της Τέσλα. Μετά μιλάμε. 😎
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.820
Reaction score
136.781
Ωραία αυτοκίνητα τα Tesla,να τα έχουν οι φίλοι μου:p
Πολλοί φίλοι σου θα τα έχουν σε λίγο. 😜🤪😂😁

Η Τέσλα έβγαλε 1 μύριο οχήματα το τελευταίο 7-μηνο, πράγμα που σημαίνει πως ήδη βρίσκεται σε ετήσια παραγωγή πάνω από 1,7 μύρια.

Πάει για 2 μύρια φέτος.

Πολλοί φίλοι σου θα βολευτούν. 🤪😂😁
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.820
Reaction score
136.781
Μέχρι στιγμής η εντύπωση που μου αφήνει η εταιρία είναι πως έχουν εξαιρετικό software και επιδόσεις ταχύτητας και επιτάχυνσης, εξαιρετικό δίκτυο φόρτισης-σιγά σιγά και στην Ελλάδα-αλλά έχουν ακόμα πολλά να μάθουν για τα αυτοκίνητα
Δεν είναι έτσι.

Η Τέσλα είναι πρωτοπόρος σε πολλές παραμέτρους του αυτοκινήτου, όχι μόνον στο σοφτγουερ. Γενικά στην τεχνολογία κατασκευής.

Στη σχεδίαση και υλοποίηση του σασί, με τις giga press και τα castings.

Με την structural battery. Με το καλύτερο bms της βιομηχανίας.

Με την εξαιρετικά περιορισμένη χρήση καλωδίωσης μέσα στο αυτοκίνητο.

Με υψηλής ποιότητας hardware σε κάθε σημείο του αυτοκινήτου, είτε στο κλιματιστικό, είτε στη 12-βολτη μπαταρία που είναι λιθίου, είτε στον έλεγχο της τετρακίνησης, στο οκταβαλβ, στα τζάμια με ειδικές μονώσεις και διπλά τζάμια παντού, στους αισθητήρες vision, στο hardware του υπολογιστικού τμήματος του αυτοκινήτου, κλπ κλπ κλπ.

Δεν είναι τυχαίο που η Τογιότα το αποκάλεσε state of the art.

Δεν τυφλώθηκε η Τογιότα από το τάμπλετ.

Βεβαίως είναι εξαιρετικό το τάμπλετ.
Το καλύτερο τάμπλετ της βιομηχανίας, με την πιο άμεση απόκριση, με την πιο γρήγορη CPU.

Αλλά δεν έκανε το τάμπλετ την Τογιότα να πει "incredible" για το αυτοκίνητο.

Ούτε τον μουνρο δεν ήταν το τάμπλετ αυτό που τον έκανε να λέει πως οι παραδοσιακοί κατασκευαστές όπως η BMW και η Μερτσέντες θα πρέπει να μάθουν από την Τέσλα να φτιάχνουν σασί.

Ούτε το τάμπλετ είναι αυτό που χάρισε την καλύτερη επίδοση εβερ στα κρας τεστ.

Η συνολική πραγματική ποιότητα του αυτοκινήτου και οι ζώνες παραμόρφωσης και η ανθεκτικότητα του πλαισίου και φυσικά το σοφτγουερ είναι.

Ακόμα και στο τεστ ταράνδου τα πάει εξαιρετικά.
Κι αυτό στο τάμπλετ οφείλεται; Όλα είναι ένα τάμπλετ;

Και ο συντελεστής αεροδυναμικής στο τάμπλετ οφείλεται;

Και το μοτέρ με το εξαιρετικά εξελιγμένο μαγνητικό πεδίο πλήρους κάλυψης στο τάμπλετ οφείλεται;

Και τα 12 layer's της βαφής; Δεν είναι ποιότητα βαφής; Τάμπλετ και σοφτγουερ είναι;

Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Και Dolby Atmos λέμε. Με σαμπ της προκοπής. Ποιότητα κατασκευής και στον ήχο. Και με πολύ σοβαρό active noise cancellation, το καλύτερο της βιομηχανίας αυτοκινήτου.

Άντε ρίξε μια ματιά στην τεχνολογία των τζαμιών. Ακόμα και τα τζάμια είναι πολύ μπροστά. Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Όλα έχουν πολύ υψηλή ποιότητα, πραγματική ποιότητα όμως:



Για πες ποιο αυτοκίνητο παραγωγής υπάρχει, και σε ποιο κοστολογιο, που όλα τα τζάμια να είναι διπλά, και να έχουν 3 φιλμ στην κατασκευή τους, και μηδενική γεωμετρική παραμόρφωση. Άμα θες να μιλήσουμε για ποιότητα.

Αλλά η μπεμβέ έχει γρίλιες.
Μεγάλες γριλιες.
Χιουτζ.🤪😂😁
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.572
Reaction score
30.472
Και μόλις το ακουμπήσει άλλο όχημα θα είναι για πέταμα καθώς θα πρέπει να αλλάξει το μισό σασί. 😁

Κράτα μου δύο, ένα πρωί ένα βράδυ. 🙃❤
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.820
Reaction score
136.781
Και μόλις το ακουμπήσει άλλο όχημα θα είναι για πέταμα καθώς θα πρέπει να αλλάξει το μισό σασί. 😁

Κράτα μου δύο, ένα πρωί ένα βράδυ. 🙃❤
Γι'αυτό υπάρχουν οι φουλ μικτές ασφάλειες.

Και η Τέσλα προσφέρει τέτοια ασφάλιση, σιγά σιγά και στη χώρα μας. 😎

Δεν αποτελεί επιχείρημα "κατασκευαστικής ποιότητας" αυτό. Αν ήταν έτσι, θα προτιμούσαμε να κυκλοφορούμε με άρμα μάχης.😁 Στις επιδόσεις στα κρας τεστ μετράει. Να βγεις ζωντανός. Για τα υπόλοιπα, λαμαρίνες και μπαταρίες και τζάμια, ασφάλιση φουλ μικτή, με αυτοκίνητο αντικατάστασης πάντα.😎
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.035
Αυτά που ανέφερες δεν σχετίζονται με το θέμα. Το θέμα είναι η κακή απόδοση στο ΚΤΕΟ στην τριετία, κυρίως σε φρένα και φώτα.
Δηλαδη το 31μ 100-0 σε τρία χρόνια άλλαξε τόσο πολύ που έγινε αιτία κακής βαθμολογίας στα ΚΤΕΟ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.820
Reaction score
136.781
Δεν ήταν το 100-0 του τότε, τόσο καλό όσο του σήμερα, ούτε οι δίσκοι ήταν ίδιοι, ούτε τα τακακια, ούτε οι δαγκάνες, ούτε τα αμορτισέρ κι ελατήρια.

Αναρτήσεις, φρένα και φώτα, άλλαξαν 2 φορές από τότε.

Άλλαξαν τα τζάμια όλα, το σασί, τα καθίσματα, οι μπαταρίες, τα μοτέρ, έχουν αλλάξει όλα.

Μπορεί να φαίνεται ίδιο μοντέλο ονομαστικά το αυτοκίνητο του 2018 με το σημερινό, αλλά οι ομοιότητες σταματάνε στην εμφάνιση. Πρόκειται για άλλα αυτοκίνητα.

Ούτε τα φώτα δεν έχουν μείνει ίδια. Μάλιστα τα Μάτριξ είναι τόσο φρέσκα, που ναι μεν τα φοράνε και στο Υ, αλλά δεν έχει ολοκληρωθεί το σοφτγουερ για αυτά, και λειτουργούν ως απλά φώτα. Βέβαια στο σοφτγουερ τους έχεις εμπιστοσύνη πλέον. Το έχουν. Προβάλλει και σινεμά σε τοίχο το Μάτριξ που έχουν στα φώτα τους τώρα. Είναι αλλού....😂🤪😁

Τα Τέσλα προ 3-ετιας από φρέμοντ, είχαν τόσο πολλά και τόσο σοβαρά θέματα, τόσο συναρμολόγησης όσο και βαφής, που ήταν κουδούνια εξ'αρχης.

Ακόμα και η φασαρία στην καμπίνα, ήταν υψηλότερη του iD.3, όταν κυκλοφόρησε (και πήρα) το id.3.

Σε κείνη τη φάση, προσωπικά δεν αγόραζα Τέσλα, ούτε αν ήταν τζάμπα. 😂🤪😁

Καλώς ή κακώς όμως, από τότε, έχουν αλλάξει ριζικά πολλά πράγματα. Πάρα πολλά.

Ακόμα βεβαίως, υπάρχουν αρκετά παράπονα για αυτοκίνητα από φρέμοντ, αλλά φυσικά πολύ λιγότερα από αυτά του παρελθόντος.

Τότε δεν τολμούσαν καν να πάνε το αυτοκίνητο για πλύσιμο με πιεστικό, ξεφλουδιζε το χρώμα, έφευγε, ήθελε φιλμ οπωσδήποτε.

Τα καθίσματα έφευγαν από τη θέση τους. Τι συζητάμε, τότε ήταν χάρχαλα, ξέρω από πρώτο χέρι, είδα πολλά στις πρώτες συναντήσεις ηλεκτροκίνητων Ελλάδας, όλα εισαγωγής από φρέμοντ.

Χαρακτηριστικά, δεν ξεκινούσαν πολλοί αν δεν έβαζαν τέρμα τη μουσική, τα τριξιματα ήταν χαοτικά ενοχλητικά.

Μη ξεχνάμε πως μέχρι το 2018-2019 ήταν στα όρια να κλείσει η Τέσλα, με πωλήσεις πολύ χαμηλές και με αρνητικό ισοζύγιο....

Απλώς η εξέλιξη των αυτοκινήτων της Τέσλα έγινε στου κασιδη το κεφάλι. Βγάλαν όπως να'ναι αυτοκίνητα, για να μη κλείσουν, και τα διορθωναν στην πορεία.
Αυτά που ανέφερες δεν σχετίζονται με το θέμα.
Αυτά που ανέφερα σχετίζονται αποκλειστικά και μόνον με το σχόλιό σου, το οποίο έκανα quote:

έχουν ακόμα πολλά να μάθουν για τα αυτοκίνητα
Το οποίο δεν ισχύει.

Αντιθέτως, οι παραδοσιακοί κατασκευαστές έχουν πλέον πολλά να μάθουν από το αυτοκίνητο της Τέσλα, κι αυτό παραδέχθηκε η Τογιότα. 😎

Και δεν σχολίασα τίποτε άλλο, ούτε αυτό της εμφάνισης.
 
Last edited:

gonis

Luger
Μηνύματα
4.408
Reaction score
12.060
Δεν είναι έτσι.

Η Τέσλα είναι πρωτοπόρος σε πολλές παραμέτρους του αυτοκινήτου, όχι μόνον στο σοφτγουερ. Γενικά στην τεχνολογία κατασκευής.

Στη σχεδίαση και υλοποίηση του σασί, με τις giga press και τα castings.

Με την structural battery. Με το καλύτερο bms της βιομηχανίας.

Με την εξαιρετικά περιορισμένη χρήση καλωδίωσης μέσα στο αυτοκίνητο.

Με υψηλής ποιότητας hardware σε κάθε σημείο του αυτοκινήτου, είτε στο κλιματιστικό, είτε στη 12-βολτη μπαταρία που είναι λιθίου, είτε στον έλεγχο της τετρακίνησης, στο οκταβαλβ, στα τζάμια με ειδικές μονώσεις και διπλά τζάμια παντού, στους αισθητήρες vision, στο hardware του υπολογιστικού τμήματος του αυτοκινήτου, κλπ κλπ κλπ.

Δεν είναι τυχαίο που η Τογιότα το αποκάλεσε state of the art.

Δεν τυφλώθηκε η Τογιότα από το τάμπλετ.

Βεβαίως είναι εξαιρετικό το τάμπλετ.
Το καλύτερο τάμπλετ της βιομηχανίας, με την πιο άμεση απόκριση, με την πιο γρήγορη CPU.

Αλλά δεν έκανε το τάμπλετ την Τογιότα να πει "incredible" για το αυτοκίνητο.

Ούτε τον μουνρο δεν ήταν το τάμπλετ αυτό που τον έκανε να λέει πως οι παραδοσιακοί κατασκευαστές όπως η BMW και η Μερτσέντες θα πρέπει να μάθουν από την Τέσλα να φτιάχνουν σασί.

Ούτε το τάμπλετ είναι αυτό που χάρισε την καλύτερη επίδοση εβερ στα κρας τεστ.

Η συνολική πραγματική ποιότητα του αυτοκινήτου και οι ζώνες παραμόρφωσης και η ανθεκτικότητα του πλαισίου και φυσικά το σοφτγουερ είναι.

Ακόμα και στο τεστ ταράνδου τα πάει εξαιρετικά.
Κι αυτό στο τάμπλετ οφείλεται; Όλα είναι ένα τάμπλετ;

Και ο συντελεστής αεροδυναμικής στο τάμπλετ οφείλεται;

Και το μοτέρ με το εξαιρετικά εξελιγμένο μαγνητικό πεδίο πλήρους κάλυψης στο τάμπλετ οφείλεται;

Και τα 12 layer's της βαφής; Δεν είναι ποιότητα βαφής; Τάμπλετ και σοφτγουερ είναι;

Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Και Dolby Atmos λέμε. Με σαμπ της προκοπής. Ποιότητα κατασκευής και στον ήχο. Και με πολύ σοβαρό active noise cancellation, το καλύτερο της βιομηχανίας αυτοκινήτου.

Άντε ρίξε μια ματιά στην τεχνολογία των τζαμιών. Ακόμα και τα τζάμια είναι πολύ μπροστά. Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Όλα έχουν πολύ υψηλή ποιότητα, πραγματική ποιότητα όμως:



Για πες ποιο αυτοκίνητο παραγωγής υπάρχει, και σε ποιο κοστολογιο, που όλα τα τζάμια να είναι διπλά, και να έχουν 3 φιλμ στην κατασκευή τους, και μηδενική γεωμετρική παραμόρφωση. Άμα θες να μιλήσουμε για ποιότητα.

Αλλά η μπεμβέ έχει γρίλιες.
Μεγάλες γριλιες.
Χιουτζ.🤪😂😁
Για το brand αγοράζουν Tesla οι περισσότεροι γιατί νομίζουν ότι τους προσφέρει κοινωνικό status:biggrin:
Μαζί βέβαια αγοράζουν και όλα αυτά που περιγραφεις αλλά αυτα αφορούν τεκνοφρικουλες σαν εσένα :p
Αγοραζουν και 1000 άλογα που δεν χρειάζονται και δεν ξέρουν τι να τα κάνουν αλλά αυτό είναι άλλο κεφάλαιο:roflmao:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.820
Reaction score
136.781
Για το brand αγοράζουν Tesla οι περισσότεροι γιατί νομίζουν ότι τους προσφέρει κοινωνικό status:biggrin:
Μαζί βέβαια αγοράζουν και όλα αυτά που περιγραφεις αλλά αυτα αφορούν τεκνοφρικουλες σαν εσένα :p
Αγοραζουν και 1000 άλογα που δεν χρειάζονται και δεν ξέρουν τι να τα κάνουν αλλά αυτό είναι άλλο κεφάλαιο:roflmao:
Για "κοινωνικό στάτους" που λες, πιο καλές επιλογές είναι μπεμβέ και Μερτσέντες.

Πιο "καθιερωμένες" μάρκες με luxury εσωτερικό. Και ανεξάντλητες δυνατότητες customisation, όσα έξτρα θες. Σαφώς πόρσε..

Στα υπόλοιπα, συμφωνώ.

Η περίσσεια ισχύς των Τέσλα, είναι εντελώς ξεκαρφωτη, καθαρή αμερκανιά, διότι τα Τέσλα δεν είναι σπορ αυτοκίνητα, αλλά οικογενειακά Σεντάν και σουβ, στα οποία απλώς "φόρτωσαν" ένα σκασμό άλογα και σοβαρές επιδόσεις στο 0-100.

Όσο λογικό θα ήταν να κυκλοφορεί η Σκόντα ένα οκτάβια με 1000 άλογα, άλλο τόσο λογικό είναι το πλαντ σε μοντελ S, ενώ όσο λογικό θα ήταν να κυκλοφορεί ένα Νισάν κασκάι με 450, 680 και 850 άλογα, άλλο τόσο λογικές είναι οι προδιαγραφές ονομαστικής ιπποδύναμης στις εκδόσεις του μοντελ Υ..

Κατά τη γνώμη μου, απόλυτος παραλογισμός.

Ιδίως σε μια Ευρώπη, που έθετε στόχους να μειώσει τη μέγιστη τελική ταχύτητα των αυτοκινήτων, αρχικά στα 180 και μετά στα 160. Σε αυτή την Ευρώπη, έρχονται τα πλαντ, ένα Σεντάν κι ένα σουβ, με 1000+ άλογα και 300+ τελική. Παραλογισμός στο μεγαλείο του.
 
Last edited:

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.554
Reaction score
98.555
Δηλαδη το 31μ 100-0 σε τρία χρόνια άλλαξε τόσο πολύ που έγινε αιτία κακής βαθμολογίας στα ΚΤΕΟ.
Ευτυχώς, φαίνεται ότι πάτησαν μια φορά το φρένο, γιατί αλλιώς...
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter
  • spylab
    Shalom

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.568
Μηνύματα
2.944.585
Members
38.199
Νεότερο μέλος
Alex Nik
Top