Πώς ακούτε μουσικη; Ως "ακροατές" ή "οργανοπαίχτες";

apg

Μηνύματα
14
Reaction score
8
Ας πάρουμε ένα είδος μουσικής για ευκολία. Ας πούμε ροκ. Η μουσική αυτή κατα βάση φτιάχνεται από συγκροτήματα και ακούγεται σε συναυλίες. Οπότε πάμε να δούμε τι ακούμε και τι βλέπουμε. Μπροστά βλέπουμε τον τραγουδιστή, ας πούμε ότι εχουμε δύο κιθάρες μια αριστερα μια δεξιά, ένα μπάσο (όπου χωράει) και έναν ντράμερ κάπου πίσω στο κέντρο της σκηνής. Πάμε να δούμε και τι ακούμε τώρα.
Λογικά ακούμε μπροστα την φωνή, τις κιθάρες και αριστερα και δεξια και το μπάσο ακουγεται παντου. Στον ντράμερ τώρα, ότι βλέπουμε αυτά ακουμε και live. Μπότα παντού (μπασο γαρ), hihat δεξιά για τους δεξιοχειρες(έτσι όπως τον βλέπουμε στην σκηνή),τομ μικρο δεξια,τομ μεσαιο κεντρο,τομ βαθυ και ride αριστερά και τα λοιπά cymbals/crash οπου τον βολεύουν.
ΤΙ γίνεται όμως όταν αυτό δεν το βλέπουμε live? Η φωνη οκ, μπροστά, οι κιθαρες δεξια-αριστερα οκ, το μπασο παντου οκ. Αλλά με τα ντραμς τι γινεται;
Στα περισσότερα αλμπουμ (ροκ) η στερεοφωνική εικονα των drums είναι από την πλευρά του ντραμερ. Δηλαδή hihat αριστερά, τομ μικρο αριστερα,και βαθυ τομ και ride cymbal δεξιά.
Η μια οπτική δείχνει ότι η μίξη εχει ως βαση τον ακροατή και η άλλη τον οργανοπαίχτη. Εγω ας πουμε πιο πολύ απολαμβάνω τη μιξη των ντραμς από την πλευρά του νταμερ (νιωθω δηλαδη οτι παιζω κι εγω) αλλά αν προσπαθησω να φανταστω να βλεπω την μπαντα να παιζει, αυτή η διαταξη της στερεοφωνικής εικόνας δεν με βοηθάει. Ενώ από την άλλη, η μιξη με δεξιά τα χατ , δημιουργεί πιο σωστή "ζωντανη" εικόνα για το πως ειναι στημένη η μπάντα, αλλά εγώ δεν την βρισκω τόσο απολαυστική. Φταίει οτι επαιζα μουσική (όχι ντραμς, γενικά); Φταίει οτι δεν ειχα ποτε καλά ηχεια; Φταίει οτι ακουγα με ακουστικά μουσική;
Εσείς πώς ακουτε την μουσική; Σαν να παίζετε αυτό που ακούτε ή σαν να το βλέπετε;

παραθέτω δυο αλμπουμ από το ίδιο συγκρότημα όπου φαινονται αυτοί οι δύο τρόποι μιξης των drums.
(hihat αριστερά)
(hihat δεξιά)
 
Last edited:


Μηνύματα
16.474
Reaction score
19.395
σείς πώς ακουτε την μουσική; Σαν να παίζετε αυτό που ακούτε ή σαν να το βλέπετε;
Εγώ σαν να το βλέπω.
Το μικρόφωνο γενικά είναι (και θεωρείται) το οριζόντιο plain των ηχείων (δηλαδή τα μεγάφωνά σου). Κάθε όργανο αλλά και η τραγουδίστρια ανάλογα την απόστασή τους απο το μικρόφωνο, αυτό θα αποτελέσει και το βάθος του (πόσο πίσω θα είναι ως πρός το plain των ηχείων σου).
Το τι κάνουν στις μίξεις άστα να πάνε, ότι θέλουν κάνουν αλλά σε αυτά που γράφεις για τα ρόκ (ιδίως τα παλιά) συνήθως είναι η φωνή μπροστά, η ντράμς -μπότα πίσω (και τα δύο κέντρο), το μπάσο λίγο αριστερά απο την τραγουδίστρια και σε βάθος ενδιάμεσα μεταξύ ντράμς και τραγουδίστριας. Το μπάσο δεν ακούγεται "παντού", ξεχωρίζει άνετα απο την μπότα αλλά και από άλλα όργανα που παίζουν κοντά στις συχνότητες του. Φθηνά συστήματα τα ενοποιούνε, νομίζω.
Αυτά βέβαια γενικά ως κανόνας. Στο στούντιο κάνουν ότι θέλουν , είναι όλα ψεύτικα, (και όταν έχουν) βάθος , πλάτος τοποθέτηση οργάνων κλπ. Ελπίζω να βοήθησα λίγο, δεν είμαι μουσικός.
 
Last edited:

Μηνύματα
6.946
Reaction score
5.488
Εφιάλτης, να ψάχνεις από ποια πλευρά ακούγεται τι και να μη σε αφήνει αυτό να απολαύσεις.

Πιστεύω οι ακροατές που απολαμβάνουν περισσότερο είναι αυτοί που δεν παίζουν μουσική.

Όπως οι ηθοποιοί δεν απολαμβάνουν μια ταινία ως θεατές στον ίδιο βαθμό με μας τους υπόλοιπους.
 

Μηνύματα
16.474
Reaction score
19.395
Εφιάλτης, να ψάχνεις από ποια πλευρά ακούγεται τι και να μη σε αφήνει αυτό να απολαύσεις.

Πιστεύω οι ακροατές που απολαμβάνουν περισσότερο είναι αυτοί που δεν παίζουν μουσική.

Όπως οι ηθοποιοί δεν απολαμβάνουν μια ταινία ως θεατές στον ίδιο βαθμό με μας τους υπόλοιπους.
Οι μουσικοί γενικά δεν τους ενδιαφέρουν αυτά. Κάνουν την αναγωγή (ιδίως στα έγχορδα κλπ η ντράμς είναι άλλη περίπτωση). (Εξάλλου και τονικά δεν είναι το ίδιο να παίζεις ένα όργανο και να ακουμπάει το σώμα σου και άλλο να το ακούς). Τους ενδιαφέρει να καταλάβουν απλώς τι νότες χτυπάει ο άλλος και ιδίως στο όργανο που παίζουν και αυτό μπορούν να το κάνουν και με τρανζιστοράκι. Εάν είναι παράλληλα και οντιοφίλ είναι άλλο πράγμα.
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.788
Reaction score
16.536
Ως ακροατής αδιαφορώ αν κάποια παραγωγή έχει το Hi-Hat αριστερά...
Υπάρχουν άλλα πράγματα που θα κάνουν το τελικό αποτέλεσμα ενδιαφέρον ή όχι...
Ως ερασιτέχνης wannabe "παραγωγός" σε bedroom studio όμως... μιξάρω πάντα με το Hi-Hat σχετικά δεξιά.
 

Μηνύματα
16.474
Reaction score
19.395
Έχουμε και κάτι χάι χάτ πιο μεγάλα και απο όλη την ντράμς, για την τοποθέτηση θα σκάσουμε ; 😀
Ως ερασιτέχνης wannabe "παραγωγός"
Ο καλύτερος, όχι wannabe. 😍
 

Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.941
Reaction score
28.801
.....κάποιος να πει στην τραγουδιάρα ,
...αυτό το μωρό με τον κwλο πίσω ,
να βγεί !
Να δούμε που θα σταθεί ....σήμερα .
Για να την ακούσω καλά .


:rolleyes:
 

Μηνύματα
165
Reaction score
560
Οι μουσικοί γενικά δεν τους ενδιαφέρουν αυτά. Κάνουν την αναγωγή (ιδίως στα έγχορδα κλπ η ντράμς είναι άλλη περίπτωση). (Εξάλλου και τονικά δεν είναι το ίδιο να παίζεις ένα όργανο και να ακουμπάει το σώμα σου και άλλο να το ακούς). Τους ενδιαφέρει να καταλάβουν απλώς τι νότες χτυπάει ο άλλος και ιδίως στο όργανο που παίζουν και αυτό μπορούν να το κάνουν και με τρανζιστοράκι. Εάν είναι παράλληλα και οντιοφίλ είναι άλλο πράγμα.
Όχι ακριβώς. Ως επαγγελματίας μουσικός θεωρείς ως δεδομένο ότι ο άλλος παίζει τις σωστές νότες, εκτός αν παίζει δικά του και θέλεις να τα "καταγράψεις". Από εκεί και πέρα τον μουσικό τον ενδιαφέρει να καταλάβει όλα τα υπόλοιπα: Πώς παίζει το όργανο ακριβώς ο καλλιτέχνης; Τί κάνει διαφορετικά από εμένα; Πως αντιμετωπίζει το ίδιο κομμάτι σε σχέση με εμένα;

Και αν είναι και οντιοφιλ, κάηκε ο εγκέφαλος:

"Πώς ηχεί το όργανό του στην ηχογράφηση αυτή; Πώς έχει γίνει η ηχογράφηση; Πώς αποδίδεται η σκηνή; Πόσο "στέρεη" είναι η στερεοφωνική εικόνα; Τί ιδιαίτερο κατάφερε ο ηχολήπτης σε αυτή την ηχογράφηση; Τί έφαγε ο μαέστρος χθες το βράδυ;" Και πολλά άλλα ακόμα. Χαμός.
 

Μηνύματα
16.474
Reaction score
19.395
Όχι ακριβώς. Ως επαγγελματίας μουσικός θεωρείς ως δεδομένο ότι ο άλλος παίζει τις σωστές νότες, εκτός αν παίζει δικά του και θέλεις να τα "καταγράψεις". Από εκεί και πέρα τον μουσικό τον ενδιαφέρει να καταλάβει όλα τα υπόλοιπα: Πώς παίζει το όργανο ακριβώς ο καλλιτέχνης; Τί κάνει διαφορετικά από εμένα; Πως αντιμετωπίζει το ίδιο κομμάτι σε σχέση με εμένα;

Και αν είναι και οντιοφιλ, κάηκε ο εγκέφαλος:

"Πώς ηχεί το όργανό του στην ηχογράφηση αυτή; Πώς έχει γίνει η ηχογράφηση; Πώς αποδίδεται η σκηνή; Πόσο "στέρεη" είναι η στερεοφωνική εικόνα; Τί ιδιαίτερο κατάφερε ο ηχολήπτης σε αυτή την ηχογράφηση; Τί έφαγε ο μαέστρος χθες το βράδυ;" Και πολλά άλλα ακόμα. Χαμός.
Ναι αυτά όλα εννούσα.

Επίσης εσύ αναφέρεσαι και σε καλούς μουσικούς.

Δεν παίζουν όλοι, όλες τις νότες, ούτε χρονικά, ούτε με την ίδια δύναμη.
 
Last edited:

Μηνύματα
165
Reaction score
560
Ναι αυτά όλα εννούσα.

Επίσης εσύ αναφέρεσαι και σε καλούς μουσικούς.

Δεν παίζουν όλοι, όλες τις νότες, ούτε χρονικά, ούτε με την ίδια δύναμη.
Έχετε εξασκηθεί, έστω και λίγο, στο παίξιμο οποιουδήποτε μουσικού οργάνου; Αν μου επιτρέπετε την ερώτηση
 

Μηνύματα
455
Reaction score
1.569
Οταν ακους ενα εργο το ακους παντα σαν θεατης, οταν ομως βλεπεις ενα εργο ειναι ωραιο να νοιωθεις τον ηχο γυρω σου οπως θα τον ακουγε ο πρωταγωνιστης.
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.546
Reaction score
2.137
Προς apg και wnet :
Τιμείστε τους αριστερόχειρες ντράμμερ μπρε . . . ;)
 
  • Like
Reactions: apg

Μηνύματα
4.990
Reaction score
4.228
Υπαρχει κατι που στη ζωντανη μουσικη δεν αποτυπωνεται στην εγγραφη.

Ο τραγουδιστης ενδεχομενως και ο κιθαριστας ισως και ο μπασιστας ν αλλαζουν μερος στη συναυλια. Να κινουνται δηλαδη, απ τη μια μερια της σκηνης στην αλλη. Τον τραγουδιστη εμεις στο σπιτι τον ακουμε στο κεντρο. Ομως στην πραγματικοτητα αυτος παει αριστερα - δεξια το ιδιο και ο κιθαριστας.

Εαν σε μια ακροαση στο σπιτι ακουσουμε τον τραγουδιστη οχι στο κεντρο αλλα αριστερα, θα βγαλουμε το συστημα χαλασμενο. Να μην πουμε για κατι συναυλιες που εχουν τον τραγουδιστη με σχοινια να αιωρειται ψηλα αναμεσα στους θεατες και να τον πηγαινουν σε διαφορα μερη του σταδιου. Αν σ ενα πολυκαναλο λαιβ, ακουσεις τον τραγουδιστη απ το ηχειο ψηλα, καηκες. Αντε ν αποδειξεις οτι η Πινκ ηταν κρεμασμενη με σχοινια και την εσερναν ψηλα κατα μηκος του γηπεδου. Αποδεκτος στην οικια ακροαση ειναι μονο ο τροπος που παιζουν κλασικη μουσικη. Ακινητοι σε σταθερο μερος. Χωρις ακομη κι αυτο να συμβαινει παντα.

Ας βαλουμε ομως και τον εαυτο μας στη συναυλια. Ετυχε σε υπαιθρια συναυλια να ειναι μπροστα μου η σκηνη, και τα ηχεια να ειναι πισω μου και πολυ ψηλα. Αλλος παλι τα ειχε τα ηχεια στο πλαι του. Δηλαδη εχεις την ορχηστρα μπροστα κι ακους απο πισω σε πολυ υψηλη ενταση.

Αλλα ας παρουμε υπ οψιν κι ενα αλλο σεναριο πιο καλυτερο που πρεπει να εισαι και λιγο κωλοφαρδος. Να εισαι σε σχετικα ιση αποσταση απο ηχεια που βρισκονται εκατερωθεν. Αληθεια ποση εχουν τετοια δυνατοτητα σε μια υπαιθρια συναυλια? Ωστοσο αν ακους με τον ιδιο τροπο στο σπιτι (πολυκαναλα δηλαδη) για καποιους ειναι απαραδεκτο.

Ομως ανεξαρτητως πως ακους στη ζωντανη μουσικη το καθε μελος μιας ορχηστρας, οταν στην μιξη, γινεται επαναπροσδιορισμος τοποθετησης οργανων, σε τυπικες μορφες. Φυσικα στην εγγραφη ενος συγγροτηματος σε στουντιο εκει καποια πραγματα γινονται με σκοπιμοτητα αφου το γεγονος εχει σκοπο να κανει εγγραφη για κατ οικον αποκλειστικα ακροαση.

Ας ακουσουμε την sarah brightman στο nessun dorma live στο las vegas. Εχουν κανει σκηνη κινητη σαν σκαλα υπερυψωμενη που οι θεατες ακουν απο κατω χαμηλα. Ποσο αποδεκτο μπορει να ειναι κατι τετοιο σε ακροαση στο σπιτι?

"Nessun Dorma" (G. Puccini - Turandot) By Sarah Brightman - YouTube
 

Μηνύματα
4.990
Reaction score
4.228
Ας ακουσουμε κι ενα αλλο παραδοξο. Ο κιθαριστας με την τραγουδιστρια στο κεντρο της σκηνης ο ενας σε αποσταση αναπνοης απ τον αλλο. Αρα πρεπει να ακουγονται και οι δυο στο κεντρο. Μετα κατι την πιανει την τραγουδιστρια κι αφηνει τον κιθαριστα στο κεντρο κι αυτη παει προς τα αλλα μελη της ορχηστρας δεξια. Δηλαδη φωνη δεξια και ο κιθαριστας κεντρο. Τι τους κανουμε αυτους αν τους ακουσουμε μ αυτο τον τροπο απ ηχοσυστημα μας?
Pink - Led Zeppelin Babe I'm gonna leave you, 5.12.09 Luxemburg - YouTube
 

Μηνύματα
4.990
Reaction score
4.228
Ν ακουσουμε ομως και κατι που ειναι στη σφαιρα του φυσιολογικου ως ενα βαθμο. Η Αννα Νετρεμπκο φιγουραρει στο κεντρο της σκηνης αλλα εν μεσω τεσσαρων βαρυτονων που υπαρχει μια κινηση αριστερα δεξια. Ο Placido Domingo στον ρολο του διεθυντη ορχηστρας! Ο Gergiev ειχε γενεθλια και καναν μια ειδικη παρουσιαση.

Η ορχηστρα ειναι παρατεταγμενη σε ειδικη σκηνη αναμεσα στους ακροατες και την κεντρικη σκηνη. Ολα αυτα πως αποτυπωνονται στο σπιτι, και ειδικα η κινηση. Η φωνη να ξεκιναει απο αριστερα κι απο δεξια και να πηγαινει προς το κεντρο. Πως αποτυπωνεται αυτη η τρισδιαστατη ηχητικη απεικονιση? Δηλαδη ν ακους την ορχηστρα πιο μπροστα κι απλωμενη κατα πλατος της σκηνης, κι απ την αλλη το φωνητικο περπατημα απο αριστερα και δεξια προς το κεντρο?

Four Don Juans and one Netrebko - YouTube
 

Μηνύματα
4.990
Reaction score
4.228
Ας παμε ομως και σε κατι ακομη. Να εχουμε το φωνητικο ντουετο στο κεντρο, αλλα η χορωδια να ειναι ψηλα!
Anna Netrebko & Elīna Garanča – Offenbach: Les Contes d'Hoffmann: Barcarolle - YouTube

η εδω για παραδειγμα να εχουμε μονο χορωδια, αλλα τοποθετημενη σε μεγαλο πλατος αλλα και μεγαλες διαφορες στο ...υψος!!
Verdi - Nabucco Va Pensiero - MET 2002 - YouTube

Φανταζεσται στο σπιτι να μην εχει δει καποιος το live και ν ακουσει στον EAR φωνες απ τα πανω ηχεια. Τι θα γραψει μετα εδω. Οτι αυτο που ακουσαμε μπορει να ηταν εντυπωσιακο αλλα ....δεν ηταν πραγματικο!!

Οπως και ναχει εμεις οταν ακουμε μουσικη στο σπιτι δεν ακουμε για εκπαιδευτικους λογους (καποιοι μπορει να το κανουν κι αυτο, αλλα μιλαμε για την πλειοψηφια) αλλα για την ευχαριστηση μας, ευτιχισμενος μπορει να νιωθει τοσο αυτος που ακουει απο το ραδιο οσο κι αυτος που ακουει απο σουπερ ντουπερ συστημα. Απλα να εχουμε τα πνευμα μας ανοιχτο και να μην ειμαστε μπλοκαρισμενοι σε προκαταληψεις του παρελθοντος.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ειπα να γραψω νωρις το πρωι πριν ξυπνησει ο THVA.
 

Μηνύματα
16.474
Reaction score
19.395
Ειπα να γραψω νωρις το πρωι πριν ξυπνησει ο THVA.
Τα είδα, τα είδα. Και μετά λές ότι εγω γράφω πολλά. χα χα
Δεν ξέρω με ποιά αφορμή γράφτηκαν αυτά και που θες να καταλήξεις ή εάν έχει κάποια σχέση και με ποιό θέμα ; Πολυκάναλο σε συγκριση με δικάναλο όσον αφορά την σκηνή ; ή γενικά εγγραφή σε σχέση με σκηνή ή live εγγραφή σε σχέση με σκηνή ; και εάν εκφράζεις κάποια απορία για αυτά ; Φυσιολογικά είναι όλα αυτά που περιγράφεις. Αλλά είναι τόσο elementary που κάποιος π.χ. εγώ δεν ξέρει απο που να αρχίσει και να πεί τι ; πάνω σε αυτά.
Πάντως :

¨Οχι δεν θα πας στον Ear και θα πεις αυτό είναι ψεύτικο. Εκτός εάν έχεις την συναυλία της Pink και κάθε PinK στον προβολέα του , την βλέπετε και αυτό που βλέπεις στην σκηνή δεν ανταποκρίνεται σε σχέση με το τι ακούς. Και πάλι δεν μπορείς να το πεις.

Δεν μπορεί να κρίνεις που τοποθετεί ο μηχανικός τις θέσεις καθώς δεν ξέρεις και σίγουρα δεν βγάζεις κάνενα σύστημα , το δικό σου ή οποιουδήποτε άλλου "άχρηστο" βάση αυτού του λόγου εκτός εάν ξέρεις την εγγραφή ή εαν ξέρεις που είναι τοποθετημένα τα όργανα γιατί έχεις ακούσει το ίδιο cd σε ένα σωστά (πιστέυεις) στημένο σύστημα. Το σύστημα σου το στήνεις με μόνο εγγραφές και όχι με στέρεο για κετρικό είδωλο. Τα άλλα μετά είναι εκεί που πρέπει. Ανακλάσεις και ιδιαιτερότητες ανισορροπίας του χώρου , ή διαφορές στα ηχεία κλπ και επίδαρση τους, μπορεί να προκαλέσει μετατόπση της σκηνής σε ορισμένες μάλιστα μόνο συχνότητες. Ακόμα και η ίδια η φωνή μπορεί κάποιες συχνότητες της να είναι στο κέντρο και κάποιες όχι και να δείχνει ότι μετακινείται κλπ κλπ γνωστά. Μπορεί να είναι και επιδή ο ερμηνευτής κουνάει το κεφάλι του ή κάνει έστω κάνει μια μικρή κίνηση ως πρός το μικρόφωνο. ¨ολα αυτά εάν το σ΄συτημα σου είναι καλό σιγα σιγα μαθαίνεις κια καταλβαίνεις τις διαφορές σε όλα. Εάν δεν έχεις απορείς συνέχεια και για τα πάντα και γράφεις στο ιντερνετ να απορείς μαζί με άλλου φίλους σου, παρέα και αφου συμφωνήσετε και όλα καλά, νομίζεις ότι τα ξέρεις όλα.

Υπάρχουν τρόπου εγγραφής με ανάλογες διατάξεις μικροφώνων που οι θέσεις και κινήσεις πορκύπτουν πιο φυσικά. Και όχι απο τον μηχναικό ήχου.

Οι συναυλίες και αυτές πλέον ελέγχονται και ρυθμίζονται και πρίν και κατά την διάρκεια απο τον μηχανικό στην κονσόλα και για αυτό τα συγκροτήματα έχουν τον δικό τους μηχανικό αλλά και τα δικά τους μηχανήματα. Διάσημοι για αυτό π.χ. είναι οι Garbage και πως ο Μπούτς εκεί κάνει τα μαγικά του και αυτό που ακούς live δεν έχει καμιά σχέση με live και δεν θέλουν να έχει για δικούς τους λόγους που δεν είναι της παρούσης και θα γεμίσουν 100 σελίδες.

Η Pink με τα σχοινιά της και τα ζογκλερικά της θα είναι π.χ. με σε ύψος 15 μέτρων το σύστημα του Ear φαντάζομαι δεν μπορεί να αποτυπώσει τα 15 μέτρα πάρα μόνο αναλογικά σαν μια προβολή συκριτικά με τα άλλα. Και το δικάαλο θα την βγάλει ψηλά σε ένα βαθμό (δεν ξέρω δεν την έχω την εγγραγή αυτή).

Και δικάναλο μπορεί να βγάλει αυτές τις διαφορές άνετα. Νομίζεις στο δικάναλο δεν ακούς αυτά τα πράγματα και 1002 άλλα ; Το πολυκάναλο ίσως πιο σωστά και ευκρινή, δεν γνωρίζω. Ανάλογα και για ποιό φορμάτ έχει γίνει η μίξη. Δεν είναι ίδια για καθετί. Πολλές είναι διαφορετικές, δεν κάθεσαι να απορείς κάθε φορά καθώς ξέρεις ότι εχεις στημένο σωστά το σύστημα σου. Κάνεις αναγωγές απλώς από ότι θυμάσαι. Ούτε αυτό που λές περί σταθερότητα των θέσεων σε μια κλασική ορχήστρα ισχύει. Η τοποθετηση και η εικόνα δεν έχει σχέση μόνο με τα ζογκλερικά της Pink ή τις μετακινήσεις της και γενικώς μόνο με την μετακίνηση.

Κια πολλά άπειρα σχόλια που μπορεί κάποιος να κάνει πάνω σε αυτά που γράφεις και να συζητάει ώρες ολόκληρες.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τον thva άστον στην ησυχία του. Πές εσυ αυτά που θές να πείς και ξέρουν αυτοί που ξέρουν να κρίνουν τις απορίες - εμπειρίες σου να κάνουν συσχετισμό με τις δικές τους και εάν η σύγχιση που βγαίνει απο αυτές έχει κάποιο νόημα για αυτούς. Μπορεί κάποιους να τους βοηθάει η εμπειρία σου, μπορεί κάποιους να τους κάνει να καταλαβαίνουν άλλα. Δεν ειρωνευόμαστε εμπειρίες ανθρώπων, ούτε τους μεμφόμαστε με αφορμή ή λόγω αυτών ή επειδή τις εκφράζουν.
Έχετε εξασκηθεί, έστω και λίγο, στο παίξιμο οποιουδήποτε μουσικού οργάνου; Αν μου επιτρέπετε την ερώτηση
¨Οχι φίλε μου δεν είμαι μουσικός, πολύ θα ήθελα να είμαι αλλά δυστυχώς δεν είμαι.

Αλλά δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει αυτό,συζήτηση κάνουμε, εκτός εάν έχεις με αυτό κάποιο σκοπό να επικαλεστείς την αυθεντία - ιδιότητα σου σε αυτό το θέμα. Δεν είναι ανάγκη νομίζω αλλά όπως θες. Μπορεί απλά να εκφράσεις με κάποιο σκεπτικό την όποια αντίθεση σου (δεν ξέρω σε ποιο σημείο μπορεί να είναι αυτή) σε ότι λέω, εάν θέλεις και το επιθυμείς ή να συμπληρώσεις πάνω σε λάθος εκφράσεις μου που είναι λανθασμένες. Δεν είναι κόντρα για εμένα τουλάχιστον. Εξάλλου το πιο πιθανόν όλων, εάν προκύπτει κάποια διαφωνία (που έγω δεν βλέπω να υπάχρχει) είναι να ισχύουν αυτά που λές εσύ καθώς είσαι μουσικός, απο ότι είπες.

Εδιτ : Βασικά ούτε ξέρω σε ποιό νήμα είμαστε και γιατί ; χα χα. Δεν έχω ιδέα.. Μας μετακίνησαν ; Νόμιζα ότι γραφω στο δικαναλο και τον θανατο του.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.474
Reaction score
19.395
Επίσης το πόστ σου το είδα κατα τυχη. ¨Οταν είναι να κάνεις μια αναφορά σε κάποον και μάλιστα μάλλον με διάθεση ειρωνείας απέναντί του τουλάχιστον έχει την στοιχειώδη ευγένεια και άντε μην πω τι άλλο, να βάζεις ενα @ μπροστά απο το όνομα του για να το δει και να έχει τη ευκαιρία να απαντήσει. Αυτό που δεν το έκανες, δειχνει πολλά για τον χαρακτήρα σου.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.158
Reaction score
42.276
!
.... οι οργανοπαιχτες δεν ακουνε μουσικη, οι ακροατες δεν μπορουν να παικσουν.
🐒
(πολυ λιγες εξαιρεσεις σε αυτο - και βεβαια απο πολυ ιδιαιτερα μουσικα πραματα, δηλαδη αντιστροφα με τον κανονα)
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.892
Μηνύματα
2.955.170
Members
38.255
Νεότερο μέλος
konfan
Top