- Μηνύματα
- 17.303
- Reaction score
- 20.341
Δεν κατάλαβα τίποτε απο αυτό και τι σχέση έχουν τα ανενεργα κλπ που λές. Αναφέρεσαι στα μικρά δείγματα μουσικής (αρχεία) που έβαλες ; α) Δεν τα άκουσα β) Εαν απο αυτά εννοείς ότι έπρεπε να καταλάβω ότι το ενδιαφέρον το δικό σου είναι αυτό πέρα της εγγραφής (στα άλλα στάδια), έ δεν έχω τέτοιες ικανότητες, ούτε χρησιμοποιώ την επικοινωνία στο γραπτό λόγο με τέτοιο τρόπο, να μαντεύω, παρά μόνο όσον αφορά θέματα ψυχοσύνθεσης που εξάλλου είναι πολλές φορές αναπόφευκτο καθώς και να ρωτήσεις δεν θα πάρεις απάντηση αλλά και την απάντηση που θα πάρεις απο το υποκείμεο πρός εξέταση συνήθως ούτε το ίδιο ξέρει να σου πεί.Δεν έχω να ξεφύγω από κάτι. Τα ανενεργά δεν ανήκουν σε συζήτηση αλλά αναφορά με παραστάσεις. Έχει ήδη γίνει διάκριση αφού το παράδειγμα στο προηγούμενο μήνυμα δηλωνόταν σαφώς ότι δεν αναφερόταν σε στάδιο σύλληψης.

Για εκεί έχω βγάλει έγω οδηγία, όχι ο Κανακιάνι. Είναι στα ακατανόμαστα.Αν έχεις κάτι να σχολιάσεις ως προς τις αναρτήσεις στο νήμα με τις λάμπες ο δρόμος είναι ανοιχτός εκεί όπου θα ήταν εντός θέματος.

Δεν γνωρίζω καλά έως καθόλου τον ρόλο και την υπευθυνότητα που μπορεί και ίσως πρέπει να διακατέχει έναν συμμετέχοντα σε forum ανάλογα με τον "τίλτο" του μέσα σε αυτό. Έαν και η αλήθεια είναι ότι με αυτό που μόλις είπα κάνω πονηριά και δεν έπρεπε να έχει σχέση στην θεωρία, στην πράξη αποτελεί κριτήριο. Εγώ σαν απλό μέλος δεν νοιώθω ευθύνη για κανένα απο τα δύο και εξάλλου όπως ανέφερα τον ακολουθώ μόνο α) σε πράγματα που έχω εγώ κάποιο ενδιαφέρον όπως θα διαπιστώσεις στο υστερόγραφο β) δεν έχω τον χρόνο ή την διάθεση γ) το βρίσκω ανούσιο και πολλές φορές ζημιογόνο στις κατά περιόδους συνθήκες που συχνά κυριαρχούν δ) δεν έχω σκοπό να αλλάξω κανενός γνώμη ή τουλάχιστον να εξασκήσω σε έντονο βαθμό αυτή τον σκοπό παρά μόνο να δίνω ερεθίσματα ε) όπως έχεις πεί και εσυ δεν αλλάζει κανένας γνώμη και συμφωνώ σε αυτό αλλά μόνο λόγω του πως γίνεται ή εξελίσεται συνήθως η επικοινωνία και λόγω κακώς εννοούμενης και συλληφθεισας εντός του εγκεφάλου του καθενός πρόθεσης.όπως δεν γίνεται να κάναμε και τους ανήξερους σε όλα όσα μπορεί να γνωρίζαμε καλά.
Αυτό εαν μπορείς λίγο να επεκταθείς καθώς το καταλαβαίνω μάλλον, ξέρω που αναφέρεσαι, αλλά θέλω να είμαι σίγουρος καθώς είναι και το πιο debatable θέμα από όλα που ανεφερες κατα την διάρκεια της μίξης και είναι κάπως γενική η ορολογία που χρησιμοποιεις στην οποία μπορούν να ενταχθούν πολλά πράγματα Τα υπόλοιπα όλα που αναφέρεις σχετικά με το θέμα πάντως είναι σωστά μεν, επιδέχονται βέβαια βελτίωσης και περαιτέρω ανάλυσης αλλά γενικά και δεν καταλήγουν καλά στο συμπέρασμα που θα ήθελα -διαλεκτικά πλέον κινούμενος απο εδω και πέρα καθώς τοποθετήσεις φαίνεται ότι δεν έχουν αποτέλεσμα - και το οποίο είναι το αρχικό "debate" περί ύψους στο δικάναλο συγκριτικά με το ύψος του πολυκάναλου ή και auro κλπ. Επίσης τα ανέφερα και εγώ εξάλλου επιγραμματικά περί δρόμων, μεγαφώνων, τοποθέτηση τους, εννοείται συγκριτικά με τον ακροάτη κλπ απλά και γνωστά στην αναπαραγωγή εαν και σου λείπει ένας πολυ σημαντικός ψυχοακουστικός παράγοντας που δρά).στις διαβαθμίσεις και τις αντιθέσεις μεταξύ των επιμέρους ειδώλων στον κατακόρυφο άξονα.
Τέλος με τα βαρετά, κάτσε λίγο να ευχαριστηθώ και εγώ : Που λές ο "οργασμός" ή η "ευχαρίστηση" στην οποία πιο πίσω έγινε αναφορά και ακολούθησαν αστεισμοί, στους οποίους συμμετείχα φυσικά και εγώ - λείπει ο Μάρτης απο την Σαρακοστή ; - χα χα .... εκτός ότι πρέπει, όπως σε κάθε "μελέτη" του είδους αυτού, να δοθεί μεγάλη προσοχή στο ερωτηματολόγιο πρέπει να λάβουμε υπόψιν ότι απο τους πρώτους κανόνες ηθικής που μαθαίνει κανείς είναι ότι η ευχαρίστηση συνδέεται άμεσα με την επιθυμία. Στα πάντα που αποτελούν βιώματα αλλά στην τέχνη ιδιαίτερα που μιλάμε εδώ (και μέσα και η αναπαραγωγή ενός μουσικού δρώμενου απο μηχανήματα ως μέσο) η επθυμία μπορεί να οδηγήσει σε ευχαρίστηση αλλά καθώς δεν ξέρουμε απο πρίν ότι μια επιθυμία μας θα μας εξασφαλίσει ευχαρίστηση πολλές φορές δεν οδηγεί σε αυτήν και ας ήταν έντονη η επιθυμία και στο μαυλό μας ήταν καθαρό ότι θα έπρεπε.
Εξετάζοντας εάν η τέχνη (και η αναπαραγωγή της) παίζει ρόλο και ποιόν ώστε να μπορούμε να προβλέπουμε σε μεγάλο βαθμό απο πρίν τον πιθανό συσχετισμό μεταξύ επιθυμίας και ευχαρίστησης που ενδεχομένως μπορεί να πάρουμε απο αυτή, είναι κάτι που αξίζει κάποιος να σκεφτεί και να τον απασχολήσει. Η μουσική και η ποίηση σαν μια τέχνη που ανήκει στις λεγόμενες αφηρημένες τέχνες αντίθετα απο π.χ. την λογοτεχνία αλλά και αντίθετα και απο την γευστική ή όπτική ευχαρίστηση που παίρνει κανείς όταν π.χ. δοκιμάζει ένα κρασί, φαγητό κλπ που πολλοί βρίσκουν σχέση, ενω δεν υπάρχει και είναι λάθος να το πιστεύουν, δρα σε διαφορετικό επίπεδο καθώς θέλει και εγκεφαλική διέγερση και ανάλυση αλλά και συναισθηματική εμπλοκή που σιγά σιγά φτιάχνει, εξερευνά αλλά δοκιμάζει τήν ήδη διαμορφωμένη αισθητική ενός ανθρώπου. Απάντηση με την έννοια της γνώσης όπως την κατανοεί ο σύγχρονος τεχνολογικά μόνο προσνατολισμένος άνθρωππος , δεν προσφέρει. Το ερώτημα μόνο θέτει και πολύ καθαρά. Ερώτημα που σε οδηγεί να αντιληφθείς ότι υπάρχουν "μορφές" και "αλήθειες" που αποτελούν στοιχεία και δρόμο για άλλη μορφή ¨γνώσης" απο αυτήν της πληροφορίας ή της γνώσης με την έννοια που παραπάνω ανεφερα. Η τέχνη δηλαδή ακολουθεί άλλο δρόμο. Άρα και η όποια ευχαρίστηση έχει άλλη μορφή αλλά και έννοια. Όσον αφορά την ηθική της τέχνης αλλά και της μουσικής , πάλι αντίθετα απο άλλες πιο αντιπροσωπευτικές μορφές της τέχνης και επειδή σε απασχόλησε σε άλλο νήμα και νοιώθω (ευθύνη χα χα, να η ευθύνη που λέγαμε σε αυτά που όμως θεωρύμε σημαντικά ο καθένας) να σου απαντήσω ότι : δεν φτάχνει ηθική με την έννοια που φτιάχνουν άλλες μορφές τέχνης (π.χ. η λογοτεχνία κάποιου είδους) παρουσιάζοντας πληροφορία και γνώση αλλά βάζοντας τον ακροατή να σταθεί κριτικά απέναντι σε ένα ηθικό δίλημμα που του παρουσιάζουν και "ζητούν" την κρίση του για αυτό. Με αυτό το έμμεσο τρόπο μόνο και μόνο εαν δοθεί, όπως κάνει εξάλλου η πραγματική υψηλή τέχνη, μη παρεμβατικά, αφήνοντας χώρο στον ακροατή , αναγνώστη κλπ να αποφασίσει μόνος του για το ηθικό ζήτημα με το οποίο τον φέρνουν αντιμέτωπο, καταφέρνει να τον κάνει να σκεφτεί για τα ερωτήματα κλπ που ανέφερα. Αυτό βέβαια βοηθάει και να καταλάβει καλύτερα τη προσωπική του αισθητική κάνοντας καλύτερους συσχετισμους μετάξυ επιθυμίας του και ευχαρίστησης που οδηγούν παραπέρα στην καλλιέργεια της ήδη όποιας επιτευχθείσας μεχρι τότε αισθητικής του. Μια όμορφη και συνεχής διαδικασία και προσπάθεια, στην αρχή δύσκολη αλλά στους ευτυχείς ανθρώπους που την κατέχουν, τη έχουν κατακτήσει, ήταν και είναι ενφιαφέρουσα για αυτούς, έχει γίνει και αυτοματισμός. Σε ακατάλληλα περιβάλλοντα και με τα διάφορα προβήματα της ζωής αυτή η διαδικασία παυει να μπορεί κάποιος να την εξελίσει αλλά είναι σαν το ποδήλατο. Εάν έστω κάποτε ήσουν τυχερος και την είχες κατακτήσει, το ξανακάνεις και μπορείς να την ακολουθήσεις ανάλογα και τις συνθήκες. Οι ανθρωποι που την ξέρουν μεν αλλά την έχουν λίγο λησμονήσει και θέλουν λίγο ξεσκούριασμα με τους ανθρώπους που δεν την μάθανε ποτέ .... ξεχωρίζουν στα ματια ενός "γνώστη¨χα χα.
Last edited: