Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.595
Reaction score
30.494
Μια χαρά. Ωραία ιδέα το φορητό. Και φθηνό για όσα κάνει.
 

Μηνύματα
6.862
Reaction score
5.402
Και σκυλί! Απροβλημάτιστο software και άριστη ποιότητα κατασκευής.
Κι αν τους στείλεις email για πληροφορίες απαντούν την ίδια μέρα με εκτενή απάντηση.
Μπράβο στους Αυστριακούς.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.497
Reaction score
7.882
Battery preheating δεν προσφέρει κανένας
Για να είμαστε δίκαιοι, το δικό μου το έχει. Του λες τι ώρα σκοπεύεις να φύγεις και κάνει "precondition", που εκτός από τη θερμοκρασία της καμπίνας, φέρνει και τη μπαταρία στην κατάλληλη θερμοκρασία για να μην χάσεις range αφού φύγεις (αν έχεις σκοπό να πας ταξίδι π.χ.).

Απλά δεν κάνει απολύτως τίποτα άλλο 😅
 


Μηνύματα
58
Reaction score
99
Για το software του id3 ( το πήρα με έκδοση 3 από την αρχή) είχα τα χειρότερα συναισθήματα. Αργό, κολλούσε δεν συνεργάζεται με διάφορες εφαρμογές πχ android auto. Όσο περνάει ο καιρός καταλαβαίνω ότι κάποια από αυτά ήταν και θέμα δικό μου. Τώρα παραμένει εξίσου ένα κακό λογισμικό. Προσπάθησαν να φτιάξουν κάτι απλό να μην μπερδεύει τον κόσμο μιας και το κοινό που απευθύνονται δεν είναι το high tech κοινό , αλλά , κάτι πιο συντηρητικό, αλλά δεν τα κατάφεραν. Σκεφτείτε ότι η εφαρμογή της tronity παρέχει απείρως περισσότερες πληροφορίες από την εφαρμογή την VW. Και η tronity παίρνει ότι την αφήνει η VW.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.572
Reaction score
98.637
Οκτώβριο-Νοέμβριο θα ξέρω. :tongue:

Με τόσα πίσω-μπρος που είχε η παραγγελία από πλευράς εισαγωγέα :mad:, αν δεν παραλάβω δεν λέω τίποτα
Η παραλαβή πάει για Δεκέμβριο και αν.... :mad: :mad: :mad:
 

Μηνύματα
1.005
Reaction score
2.812
Για να καταλάβω λίγο, τι εννοείτε λέγοντας software;
Αναφέρεστε στο(α) apps κινητών για απομακρυσμένο έλεγχο του οχήματος, στις λειτουργίες του "tablet" μέσα στο όχημα ή και στα 2;

Εμένα πάντως μέσα στην εβδομάδα μου έβγαλε μήνυμα για update. Επειδή έγραψε πως θ΄ακινητοποιήσει το όχημα κατά τη διαδικασία, περίμενα να επιστρέψω σπίτι, γιατί ποτέ δε ξέρεις με τα μηχανήματα του σατανά :devilish:... Κι αν μ' αφήσει στη μέση του πουθενά γιατί κόλλησε;;;

Τέλος πάντων, δε κόλλησε :biggrin: , σε κανένα μισάωρο τελείωσε και με ειδοποίησε στο κινητό. Απλά ζήτησε να ξαναμετρήσει - αποθηκεύσει την πίεση των ελαστικών, που την έχασε για κάποιο λόγο. Διαδικασία λίγων λεπτών, ενώ έκανα βόλτα.

Στο δια ταύτα:

Updates in software 2.7
  • Improved stability of the infotainment system.
  • Reduced occurrence of missing top status bar in the centre stack display.
  • Reduced occurrence of missing climate controls in the centre stack display after system reset.
  • Solution to occasionally missing search field in Google Maps.
  • Solution to an issue leaving the crystal gear knob light on when leaving the vehicle.
  • Improvements to Engine Remote Start.
  • Improved stability of parking assistance function.
  • Increased availability of driver support functions.
  • Drivetrain optimisation adjustments.
Note: After software installation you need to store pressure for TPMS (tyre pressure monitoring system). Follow instructions in the Owner’s Manual.
 

Μηνύματα
6.862
Reaction score
5.402
Για να καταλάβω λίγο, τι εννοείτε λέγοντας software;
Αναφέρεστε στο(α) apps κινητών για απομακρυσμένο έλεγχο του οχήματος, στις λειτουργίες του "tablet" μέσα στο όχημα ή και στα 2;
Και στα δύο αναφέρομαι εγώ όταν λέω software.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.881
Reaction score
136.971
 


Μηνύματα
16.569
Reaction score
23.506
Όχι με τίποτα , Σκόντα που έχει ανταλλακτικά στα περίπτερα να είσαι σίγουρος
Και χειροκίνητο κιβώτιο , έχω βρει συμπλέκτη με 80 ευρώ στη λαϊκή
 





Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.831
Reaction score
76.331
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.595
Reaction score
30.494
Αν αυτό εξυπηρετεί την TOYOTA δεν έχει καμία σχέση με το τι θεωρώ καλύτερο σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα. Δεν βρίσκω κανένα λόγο να έχω "ντεπόζιτο" υδρογόνου, μηχανισμό ηλεκτρόλυσης και μπαταρίες στο ίδιο όχημα όταν μπορώ να έχω μόνο μπαταρίες. Επίσης δεν βρίσκω κανένα λόγο να ξοδεύω ηλεκτρική ενέργεια για παραγωγή υδρογόνου που το θέλω για να παράξω ξανά ηλεκτρική ενέργεια. Εκτός από ηλίθιο ως process είναι και inefficient.
 
  • Like
Reactions: TGD

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.881
Reaction score
136.971
Σοβαρά θεωρείτε οτι γνωρίζετε περισσότερα απο την παγκοσμιότερη εταιρεία; :rolleyes:
Όχι βέβαια, τουλάχιστον προσωπικά.

Ωστόσο τα "δείγματα γραφής" των Ιαπώνων είναι κωμικοτραγικά, και υπάρχουν ένα σωρό εξπερτς της αυτοκινητοβιομηχανίας που εξηγούν τα σφάλματα αυτά.

Από τη μια οι Ιάπωνες έχουν ξεκαθαρίσει πως ξεκινάνε μια στροφή στα EV, και σαφής στόχος είναι να παρουσιάσουν μια μεγάλη σειρά από ηλεκτρικά μοντέλα, αν θυμάμαι καλά πάνω από 10 διαφορετικά EV.
Μεγάλη φιέστα ήταν αυτή η παρουσίαση.
Άφθονα μοντέλα, κάθε μεγέθους και τιμής, όλα ηλεκτρικά, όλα στο ΘΑ.
Σαφής στόχος λοιπόν τα EV.

Ωστόσο, έρχεται ο τσέο να μας πει πως θα έχουν συνολική παραγωγή μέχρι το 2030 στα 3,5 μύρια EV, λίγες μέρες μετά τον τσέο της Τέσλα που είπε πως στόχος είναι η κλιμάκωση της παραγωγής σε τέτοια επίπεδα, ώστε να φτάσει το 2030 τα 20 μύρια EV το έτος!

3,5 ο ένας, 20 ο άλλος. Άι καλά.🤪😁😜😂

Όσον αφορά το υδρογόνο για αυτοκίνητα, είναι σαφής η εντύπωση που δίνει ο τσέο, πως προσπαθεί να καλύψει τα σφάλματα του παρελθόντος, κι απλώς να αφήσει ενεργή μια γραμμή παραγωγής 1 μοντέλου, για την Καλιφόρνια. Πόσα να πουλάει άραγε; 😁😜😂

Θέλουν λέει να αφήσουν ανοιχτή την επιλογή, δηλαδή τι; Να στέλνουν αυτοκίνητα υδρογόνου στην Καλιφόρνια μόνο, 1 μοντέλο μόνο, πανάκριβο, χωρίς να έχει πρακτικά τίποτα να προσφέρει, ούτε επιδόσεις, ούτε οικονομία στην κατανάλωση, ούτε πολυτέλεια, τίποτα.
Ταξίδι σίγουρα δε μπορεί να κάνει, γιατί δε θα βρει ανεφοδιασμό πουθενά αλλού, μόνο στην Καλιφόρνια έχει.
Τώρα αυτά είναι αστεία πράγματα, δεν έχουν καμία λογική.

Το υδρογόνο θα έχει χρήσεις φυσικά, και κυρίως στην αποθήκευση ενέργειας, ίσως και στη βιομηχανία και πιθανώς να βρουν κι άλλες εφαρμογές. Αλλά στην αυτοκίνηση είναι μια ανοησία, διότι όσο και να επιμένουν, δεν μπορεί να είναι φτηνότερο ή καλύτερο από τα EV, που τα φορτίζεις στο σπίτι, στο κόσμος, στο σουπερμάρκετ και στην κωλοπετινίτσα από πίσω, μέχρι και στη μάντρα του γείτονα του Αλέξη.😁😜😂

Ρε Γαλλία θα πάω στο σπίτι του φίλου μου, και θα το φορτίζω στο σπίτι του. Σκωτία θα πάω στο σπίτι φίλου, και θα το φορτίζω στο δικό του σπίτι. Τι ακριβώς συζητάμε;😂😜😁

Εν ολίγοις, παραδέχεται ότι έχει χάσει τον αγώνα της ηλεκτροκίνησης, και μέχρι να φτάσει στα 3,5 μύρια EV το 2030, θα ψάχνει να βρει εναλλακτικές λύσεις για να συνεχίσει να πουλάει αυτοκίνητα. Αυτό λέει.

Για να μη κλείσει το μαγαζί, είναι υποχρεωμένος να βρει να πουλάει υβριδικά και βενζίνης και ντίζελ και υδρογόνου και σκατού, μέχρι να μπορεί να βγάλει τα ηλεκτρικά σε μεγάλη κλίμακα.

Αυτό ακριβώς λέει.

Βεβαίως οι Ιάπωνες είναι πολύ δυνατοί, και έχουν πολύ υψηλή τεχνογνωσία, πείσμα και εργατικότητα, και πολλά άλλα προτερήματα, οπότε όταν με το καλό θα έχουν έτοιμες υποδομές για EV θα μπορέσουν να εκτινάξουν την παραγωγή και να κρατήσουν το στέμμα 👑 της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον πλανήτη, εάν βέβαια δε τους το έχει πάρει ανεπιστρεπτί ο μισητός ελονας, διότι αν όντως φτάσει τα 20 μύρια ετήσια παραγωγή το 2030, δεν παίζει να τον περάσει κανένας, νεβερ. 😎

Στα χρόνια που πέρασαν, οι δηλώσεις του ελονα για τον Ρυθμό αύξησης της παραγωγής επαληθεύτηκαν και με το παραπάνω, δηλαδή τα αποτελέσματα ξεπέρασαν τις προσδοκίες.

Η κλιμάκωση της παραγωγής από το 18 ξεπέρασε το +50% κατ'ετος.

Τώρα δεν υπόσχεται +50% κατ'ετος, μιλάει για στόχο 20 μύρια το έτος, που χρειάζεται πολύ μικρότερη κλιμάκωση παραγωγής από τα ~2 μύρια που θα έχει το 2023.

Οι νέες τεχνολογίες στην παραγωγή αυτοκινήτων και οι καινοτομίες της παραγωγής αυτής που παρουσίασε στο τελευταίο shareholders meeting, είναι συγκλονιστικές, και εξηγούν πολύ καλά πως θα φτάσει σε αυτά τα νούμερα, ο μουνρο και λοιποί εξπερτς έχουν ζαλιστεί από αυτά που είδαν, ανέβασα βίντεο προ ημερών, που για 1,5 ώρα (μπορεί και 3 ώρες σερί) εκθειάζουν τις καινοτομίες της Τέσλα.

Η Τογιότα και η VW, οι μεγάλοι παραδοσιακοί κατασκευαστές, νομίζω πως υποτίμησαν την δυναμική της Τέσλα, καθυστέρησαν πολύ να εμπλακούν στα EV, και θα έχουν πρόβλημα.
Όπως και οι μεγάλοι Αμερικάνοι παραδοσιακοί κατασκευαστές, ξεκινώντας από την GM και μετά την Ford.

Οι εξπερτς της παραγωγής της αυτοκινητοβιομηχανίας τα λένε αυτά, όχι εγώ..
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.608
Μηνύματα
2.945.870
Members
38.204
Νεότερο μέλος
john-john
Top