Tesla

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.776
Καλέ στ' αλήθεια πήρες αυτό το αυγουλένιο πράγμα; :biggrin: :p
Λέτε ότι θέτε, εγώ όταν το βλέπω λέω "μα τι μounάρα είναι αυτή!" 😍😍😍😍
Τα λευκά σου τα καθίσματα να χαϊδεύω θέλω! 😘🥰🤩😍🥰😘


Teslas-evident-paint-shop-improvements-lie-within-Quicksilver-from-Giga-Berlin-2~2.jpg



Και δεν είμαι ο μόνος που το λέει αυτό...😎


A hit in Europe! 🍺🍻🍺🍻🍺🍻

ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΚΩΣΤΗ 😍 :party:
Ευχαριστώ ευχαριστώ, κάτσε να παραλάβω πρώτα, έχω και τον Γκόνη να κάνω βόλτα! 🏎
Να πατήσω καμιά καλή γκαζιά, να του φύγει η ψυχή, να κολλήσει η καρδιά ❤ στη σπονδυλική στήλη! 😂😜🤪😁

ΥΓ Με ποσα σαμπγουφερς το αγορασες ?
Ένα έχει, αλλά ελλείψει τοιχωματικων ορίων, αρκεί!
Εν τω μεταξύ, έχει τόσα ηχεία και τέτοιο σοφτγουερ, που υποστηρίζει κανονικά Dolby Atmos! 🤪😜😂😁

ΥΓ. Κατά διαβολική σύμπτωση, όταν με πήρε τηλέφωνο ο Λουκάς από την αντιπροσωπεία της Τέσλα στην Αθήνα να μου πει τα νέα, είχα ένα μπροστά μου!
PXL_20230412_082040517~2.jpg
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.569
Reaction score
30.471
ΣΟΥΠΕΡ, ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΑΝΕΤΑ ΝΑ ΤΣΑΚΩΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΕΚΑΝΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΣ ΜΕ ΛΕΥΚΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΠΛΑ- ΜΠΛΑ-ΜΠΛΑ.... ΤΗΣ ΚΟΝΤΗΣ ΠΣΟΛΗΣ ΤΗΣ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΤΡΙΧΕΣ

ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΚΩΣΤΗ 😍 :party:

ΥΓ Με ποσα σαμπγουφερς το αγορασες ?
Εννοείται πως θα του πούμε καλοτάξιδο και εννοείται πως χαιρόμαστε με τη χαρά του.

Θα του τα πούμε μόλις το παραλάβει με το καλό.


Το τι πιστεύει ο καθένας είναι άσχετο, αδιάφορο, ........ !!!!!
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.035
Αυτή τη στιγμή, λιάζεται κάπου κει έξω στο πάρκινγκ του εργοστασίου ένα αυτοκίνητο που παρήχθη πριν λίγες ώρες, ένα quicksilver μοντελ Υ LR με λευκά καθίσματα, που περιμένει να μεταφερθεί στην Ελλάδα, και θα είναι το πρώτο τέτοιο όχημα (quicksilver LR μοντελ Υ με λευκά καθίσματα) που θα περάσει τα σύνορα της χώρας.
Καλώς να το υποδεχτείς!!!!
Ξεκινάω δίαιτα, κερνάς μέσα στην πρώτη βδομάδα κάπου εκτός πόλης.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.825
Reaction score
76.305
Να πατήσω καμιά καλή γκαζιά, να του φύγει η ψυχή, να κολλήσει η καρδιά ❤ στη σπονδυλική στήλη!
5" (με roll, 5,3 σαναλέμε) 0-100 είναι μέτρια γκαζιά. Στο '23 είμαστε, όχι στο '93. :tongue:

Συμφωνώ απόλυτα για το χρώμα αλλά 3000€ για μπογιά δεν έδινα ούτε για μη αυγουλοκίνητο. :cry: Ούτε για Ρόλλα. :p
 

spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
13.570
Reaction score
34.211
5" με ηλεκτρικο ειναι σαν 3,5 " με θερμικο που καθε φορα που το κανεις περα απο τα λαδια και τα καυσαερια φευγει και λιγο απο τα ελατηρια :biggrin: , που μεχρι και rev limiter εχουν βαλει μπας και σωσουν τιποτα .
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.776
Οι επιδόσεις επιτάχυνσης του απλού LR model Y είναι υπερβολικές, τι συζητάμε..

Βεβαίως οι επιδόσεις αυτές, εξαρτώνται από το ποσοστό φόρτισης της μπαταρίας σε όλα τα ΕV ανεξαιρέτως (έχω ανεβάσει πίνακα για το iD.3 με χρόνους αναλόγως επιπέδου φόρτισης).

Το model Y LR 2022 μοντέλο, μετρήθηκε στο 0-100 km/h (από σταματημένο με 60% μπαταρία) και το κάνει σε 5,19" που είναι εξαιρετικός χρόνος, και σε 5" κάνει το 0-60 mph.

Αυτές είναι οι εργοστασιακές προδιαγραφές.

Υπάρχουν άφθονα βίντεο με αυτές τις μετρήσεις. Οι επιδόσεις αυτές είναι εξωπραγματικές για τυπικά οικογενειακά SUV αυτοκίνητα τέτοιου όγκου και με τέτοιους χώρους, σε παραπλήσια τιμή κτήσης.. Εντελώς εξωπραγματικές.

Με 100% μπαταρία το 0-100km/h το ολοκληρώνει (από στάση) σε 4,8" αλλά δεν έχει νόημα, σπανίως το πας 100% και πρακτικά ποτέ δε θα έχεις τέτοια επίδοση στην καθημερινή χρήση.

Με το acceleration boost, κατεβαίνει άλλο μισό δευτερόλεπτο ο ανωτέρω χρόνος επιτάχυνσης 0-100 km/h, και με 100% μπαταρίας από 4,8" το πάει στα 4,3".

Στα 3,7" το performance, για όποιον θέλει. 😎


Οπότε, εάν τυχόν θέλετε το κάτω από 4", ο δρόμος είναι ανοιχτός και τα σκυλιά δεμένα, υπάρχει το performance αγαπητοί μου. 😎

Σε ότι χρώμα επιθυμείτε, δε χρειάζεται να δώσετε σώνει και καλά τα 3 χιλιάρικα για το quicksilver, αλλά το quicksilver gamaει. 😍


ΥΓ. Το iD.3 ομοίως έχει 7,3" το 0-100 με 60% μπαταρίας. Με 100% μπαταρίας, έχει μετρηθεί στα 6,4". 😜
Σχεδόν 1" διαφορά! Τα Τέσλα δεν έχουν τόσο μεγάλη διαφοροποίηση αναλόγως SOC..

μέτρια γκαζιά. Στο '23 είμαστε, όχι στο '93. :tongue:
Προσωπικά στο '21 είχα το 1,6D Audi A3, με 0-100 σε 10,5" οπότε δε παίζει τόσο ρόλο σε ποια χρόνια είσαι, αλλά τι είχες πριν. 😎

Εσύ αν έχεις καμιά Φεράρι, πόρσε ή δεξερωγωποιό σπορ αυτοκίνητο, ε, αυτά δε θα σε συγκινούν, θες plaid για να συγκινηθείς, οκ.

Για τον πολύ τον κόσμο όμως, και για μένα προσωπικά, ακόμα κι οι επιδόσεις του iD.3 είναι πολύ πάνω από ότι ξέραμε, και η αίσθηση της διαθέσιμης ροπής ανά πάσα στιγμή, είναι πρωτόγνωρη, μια εντελώς νέα εμπειρία.

Το πιο σημαντικό όμως, είναι ότι δεν μιλάμε για ένα σπορ αυτοκίνητο που το παίρνω για τις επιδόσεις επιτάχυνσης, όπως ίσως κάνουν όσοι θέλουν κάτι τέτοιο. Το σημαντικότερο λοιπόν, είναι ότι μιλάμε για ένα ευρύχωρο κι άνετο οικογενειακό SUV, με πολλά μπλιμπλίκια, το οποίο τυγχάνει να πάει και "σφαίρα", τουλάχιστον συγκρινόμενο με κάποιο άλλο (ice ή BEV) SUV τέτοιου όγκου και παραπλήσιας τιμής. 😘

Στα 53 χιλιάρικα είναι, και με την επιδότηση των 8, πάει 45 χιλιάρικα. Ποιο ice SUV τετρακινητο με τόσα άλογα και τέτοιες επιδόσεις επιτάχυνσης, τι λέμε τώρα .. 😁🤪😂
 
Last edited:

D

Deleted member 50795

Guest
Καλοριζικοοοο…8-)

…απλώς δεν γίνεται να πηγαίνω με 60 και 80 στην εθνική οδό σε τούνελ και σε γεφύρια (απαράδεκτα όρια), ένα 20-αρι πάνω είμαι κει.
στα τούνελ ΠΑΝΤΑ στο όριο που λέει..(οσο λέει)
θελει πολύ προσοχή εκεί μέσα , γιατί αν γίνει μλκια θα είναι ΜΕΓΑΛΗ.:geek:

καλά κάνουν και βάζουν 80, γιατι αν έβαζαν 100-110, εσύ θα έβαζες ΑΛΛΑ 20-30 πάνω και θα γινόταν της πτανας κει μέσα.:biggrin:
 
Last edited by a moderator:

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.640
Reaction score
27.526
Οι επιδόσεις επιτάχυνσης του απλού LR model Y είναι υπερβολικές, τι συζητάμε..

Βεβαίως οι επιδόσεις αυτές, εξαρτώνται από το ποσοστό φόρτισης της μπαταρίας σε όλα τα ΕV ανεξαιρέτως (έχω ανεβάσει πίνακα για το iD.3 με χρόνους αναλόγως επιπέδου φόρτισης).

Το model Y LR 2022 μοντέλο, μετρήθηκε στο 0-100 km/h (από σταματημένο με 60% μπαταρία) και το κάνει σε 5,19" που είναι εξαιρετικός χρόνος, και σε 5" κάνει το 0-60 mph.

Αυτές είναι οι εργοστασιακές προδιαγραφές.

Υπάρχουν άφθονα βίντεο με αυτές τις μετρήσεις. Οι επιδόσεις αυτές είναι εξωπραγματικές για τυπικά οικογενειακά SUV αυτοκίνητα τέτοιου όγκου και με τέτοιους χώρους, σε παραπλήσια τιμή κτήσης.. Εντελώς εξωπραγματικές.

Με 100% μπαταρία το 0-100km/h το ολοκληρώνει (από στάση) σε 4,8" αλλά δεν έχει νόημα, σπανίως το πας 100% και πρακτικά ποτέ δε θα έχεις τέτοια επίδοση στην καθημερινή χρήση.

Με το acceleration boost, κατεβαίνει άλλο μισό δευτερόλεπτο ο ανωτέρω χρόνος επιτάχυνσης 0-100 km/h, και με 100% μπαταρίας από 4,8" το πάει στα 4,3".

Στα 3,7" το performance, για όποιον θέλει. 😎


Οπότε, εάν τυχόν θέλετε το κάτω από 4", ο δρόμος είναι ανοιχτός και τα σκυλιά δεμένα, υπάρχει το performance αγαπητοί μου. 😎

Σε ότι χρώμα επιθυμείτε, δε χρειάζεται να δώσετε σώνει και καλά τα 3 χιλιάρικα για το quicksilver, αλλά το quicksilver gamaει. 😍


ΥΓ. Το iD.3 ομοίως έχει 7,3" το 0-100 με 60% μπαταρίας. Με 100% μπαταρίας, έχει μετρηθεί στα 6,4". 😜
Σχεδόν 1" διαφορά! Τα Τέσλα δεν έχουν τόσο μεγάλη διαφοροποίηση αναλόγως SOC..


Προσωπικά στο '21 είχα το 1,6D Audi A3, με 0-100 σε 10,5" οπότε δε παίζει τόσο ρόλο σε ποια χρόνια είσαι, αλλά τι είχες πριν. 😎

Εσύ αν έχεις καμιά Φεράρι, πόρσε ή δεξερωγωποιό σπορ αυτοκίνητο, ε, αυτά δε θα σε συγκινούν, θες plaid για να συγκινηθείς, οκ.

Για τον πολύ τον κόσμο όμως, και για μένα προσωπικά, ακόμα κι οι επιδόσεις του iD.3 είναι πολύ πάνω από ότι ξέραμε, και η αίσθηση της διαθέσιμης ροπής ανά πάσα στιγμή, είναι πρωτόγνωρη, μια εντελώς νέα εμπειρία.

Το πιο σημαντικό όμως, είναι ότι δεν μιλάμε για ένα σπορ αυτοκίνητο που το παίρνω για τις επιδόσεις επιτάχυνσης, όπως ίσως κάνουν όσοι θέλουν κάτι τέτοιο. Το σημαντικότερο λοιπόν, είναι ότι μιλάμε για ένα ευρύχωρο κι άνετο οικογενειακό SUV, με πολλά μπλιμπλίκια, το οποίο τυγχάνει να πάει και "σφαίρα", τουλάχιστον συγκρινόμενο με κάποιο άλλο (ice ή BEV) SUV τέτοιου όγκου και παραπλήσιας τιμής. 😘

Στα 53 χιλιάρικα είναι, και με την επιδότηση των 8, πάει 45 χιλιάρικα. Ποιο ice SUV τετρακινητο με τόσα άλογα και τέτοιες επιδόσεις επιτάχυνσης, τι λέμε τώρα .. 😁🤪😂
Ποιός ασχολείται ακόμα με το 0-100kmh ?
Αλήθεια ποιός;
Εδώ μιλάμε για 0-200kmh .
Να μου πείς για 1/4 του μιλίου , ή τα 400 μέτρα ναι .





Μα 0-100kmh ? αλήθεια ? Αυτό είναι από 80"s .Αντε και 90"s .
Το 1999 που αγόρασα το VTR είχε 3,2 0-100kmh .
Δεν ασχολήθηκα ποτέ να το βελτιώσω . Τι να βελτιώσω ; το 0-100 ;


Ρε συ Γιατρέ δεν πας καλά .
Βάλε μάναμ κανά 0-200 να γουστάρουμε. Ετσι κανά 8 secs 0-200kmh .
 

D

Deleted member 50795

Guest
Ποιός ασχολείται ακόμα με το 0-100kmh ?

Εδώ μιλάμε για 0-200kmh .

Βάλε μάναμ κανά 0-200 να γουστάρουμε.
ποια 200 ?
τα ηλεκτρικά ούτε στον γκρεμό, δεν πιάνουν 200...:geek:

τις προάλλες ήταν μπροστά μου ένα άσπρο «αυγό» (BEV )και από φανάρι σε φανάρι, στον περιφερειακό ήταν άπιαστο..πολύ μπαμ με ενιαία επιτάχυνση (ομοιόμορφη), ήταν πολύ καλό.
 
Last edited by a moderator:



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.776
ποιος τον ακούει τον γκαζάκια τώρα…:roflmao:
Δυστυχώς, κανένας. 😁😂🤪😜

Άμα δε δοκιμάσετε μόνοι σας, ούτε για ιμερσιβ ούτε καν για σαμπ δεν πείθεται κανένας σας, άπιστοι θωμαδες όλοι εδώ μαζεύτηκαν! 😂🤪😜😁

Τες πα, σ'ευχομαι όσο το συντομότερο δυνατόν να γίνεις ηλεκτροκίνητος να χαίρεσαι καθημερινά αυτήν την νέα εμπειρία οδήγησης.

🍻


Ποιός ασχολείται ακόμα με το 0-100kmh ?
Αλήθεια ποιός;
Εδώ μιλάμε για 0-200kmh .
Να μου πείς για 1/4 του μιλίου , ή τα 400 μέτρα ναι .
Προσωπικά ασχολούμαι μόνον μέχρι τα 150, από κει και πάνω είναι σα να μην υπάρχει τίποτα, διότι απλώς δεν με ενδιαφέρει, δεν πάω και δεν πρόκειται να πάω. 😎

Το 0-150 km/h το κάνει σε 9,3" εκεί στοπ. 🤪

Αν σε ενδιαφέρει κάτι παραπάνω, οι μετρήσεις του απλού LR model Y είναι οι εξής:

1681387915048.png


Σ'αυτα που ρώτησες:

0-200km/h στα 17,7" (τελική 219 km/h)

1/4 mile σε 12,4" και σύγκριση με άλλα ΙΧ με τις ίδιες επιδόσεις:

Screenshot_20230413-151657~2.png


Για οικογενειακό τετρακίνητο σουβ με χίλια μπλιμπλίκια και τεράστιους χώρους, στα μόλις 53-8=45 χιλιάρικα, μάλλον τα πάει ντροπιαστικά καλά, συγκριτικά με γνωστά σπορ και πανάκριβα αυτοκίνητα, τα οποία όπως ξέρεις έχουν απίστευτα υψηλότερο κόστος και μακράν πορεία στην εξέλιξη αυτών των επιδόσεων. 😁😜😂😎

Τα ανωτέρω (και περισσότερα) από αυτό το λινκ:

 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.776
Συμφέρει έναντι Tesla Y LR;
Πάντως στην ίδια τιμή βγαίνουν, οπότε δεν "συμφέρει" οικονομικά το ένα έναντι του άλλου.

Η πλατφόρμα και το μέγεθος του iD.3 (όπως και στο ξαδερφάκι του το κούπρα, και θα ακολουθήσουν ξαδέρφια από Σκόντα και άουντι) έχουν τα εξής (σημαντικά) πλεονεκτήματα έναντι του Τέσλα Y LR:

1. Σημαντικά μικρότερο μέγεθος, μεγάλο πλεονέκτημα στην κίνηση μέσα στην πόλη.
2. Σημαντικά μικρότερο κύκλο στροφής, τρομερό πλεονέκτημα στα στενά μέσα στην πόλη.
3. Αντιπροσωπείες και τμήμα σέρβις οπουδήποτε κι αν είσαι.


Το Τέσλα έχει τα εξής πλεονεκτήματα:

1. Σημαντικά καλύτερες επιδόσεις επιτάχυνσης
2. Σημαντικά καλύτερο efficiency
3. Σημαντικά υψηλότερη ισχύ φόρτισης και ταχύτητα φόρτισης
4. Σημαντικά καλύτερη κατανάλωση και αυτονομία
5. Σημαντικά μεγαλύτερους χώρους για φόρτωση και ταξίδια
6. Ασύγκριτα καλύτερο software, τρομερές δυνατότητες, καμία σύγκριση με κανέναν κατασκευαστή σε αυτόν τον τομέα
7. Μοναδικό δίκτυο ταχυφορτιστων στην Ευρώπη και σιγά σιγά και σε μας.
8. Δεν έχει σέρβις κάθε χρόνο να πληρώνεις γ@μισιάτικα τζάμπα και άδικα στις αντιπροσωπείες
9. Ηχεία με Dolby Atmos (σε τέτοιο φόρουμ είμαστε, αυτό μετράει)
10. Frunk. Χώρος αποθήκευσης μπροστά, εξαιρετικά χρήσιμος.



Στα περί εμφάνισης και λοιπά υποκειμενικά θέματα, δεν μπαίνω στη σύγκριση. Μόνον τα αντικειμενικά αναφέρω.


ΥΓ.
Στα αντικειμενικά πλεονεκτήματα του Τέσλα, θα πρέπει να προστεθούν τα διπλά τζάμια παντού, με καλύτερη θερμομόνωση και ηχομόνωση, καθώς και το εξαιρετικό τζάμι της τεράστιας πανοραμικής οροφής, το οποίο δεν είναι "στάνταρ" στο iD.3 και στους κλώνους του...

Επίσης το LR είναι 4-κινητο... Στάνταρ.

ΥΓ. 2. Η αντλία θερμότητας του Τέσλα, που είναι στάνταρ στον εξοπλισμό, είναι ένα μηχανολογικό αριστούργημα, μοναδικό. Ωστόσο η απλή αντλία θερμότητας δεν είναι καν στάνταρ στα iD.3/Cupra κλπ... 😂😜😂😁😎😁😂😜😂😁😎🤪
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.035
Ταυτόχρονα, υπάρχει το εξής θέμα: με 9 χιλιάρικα ακόμα, πάνω από τα 36 που λες, παίρνεις Y LR.
Δεν είναι λίγα. Και αν δεν χρειάζεται κάποιος το μεγαλύτερο μέγεθος δεν έχει νόημα. Μεγάλο πολύ είναι το Υ
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.776
Μεγάλο πολύ είναι το Υ
Ναι, συμφωνώ.

Για γυναίκα μέσα στην πόλη, ιδίως Θεσσαλονίκη και ιδίως γυναίκα που έχει συνηθίσει μόνο σε μικρά αυτοκίνητα, είναι μάλλον εντελώς ακατάλληλο.

Είπες μεγάλο και θυμήθηκα πως είδα σήμερα στο δρόμο, για πρώτη φορά, ένα iD.5 δίπλα μου, ρε συ αυτό είναι χιούτζ!

Πραγματικά πολύ ψηλό, πολύ ογκώδες, τεράστιο δε θα πεις τίποτα!

Πέρασα δίπλα του κι ήταν μια σταλιά το iD.3, έβλεπα τις (πολύ ωραίες) τεράστιες ζάντες του, πολύ επιβλητικό όχημα. 😲😳😲😳




ΥΓ.

Και όποιος (Μάρκου) θέλει, να μετρήσεις από model Y performance του 2019:

Screenshot_20230413-163658~2.png


Τα υπόλοιπα αυτοκίνητα με παρόμοιες επιδόσεις στο 1/4 του μιλίου, είναι μιας άλλης κατηγορίας τιμής... 🤪😁😂

Λαμποργκίνι ντιάμπλο τζι τι, ίδιος χρόνος! 😁😂😲😳
 
Last edited:

D

Deleted member 50795

Guest
Τι ιπποδύναμη έχει αυτό και ποσά κιλά είναι?

ααα, τώρα το είδα είναι AWD, με 2 κινητήρες.
(πύραυλος το γ@μημενο)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.776
πύραυλος το γ@μημενο
Και το απλό LR είναι τετρακίνητο με 2 κινητήρες, κι ομοίως πύραυλος..

Screenshot_20230413-170025~2.png


Ίδιο χρόνο με πόρσε 911 καρέρα, Μ2 κομπετισιον, με Φερράρι 360 μοντενα ρε...😂😁
 
Last edited:

D

Deleted member 50795

Guest
το βρήκα ότι είναι 2 τόνους.
οποτε για να βγάζει τέτοια επιτάχυνση πρεπει να έχει συνολικά πάνω από 450 hp (2x 230 τουλάχιστον), καθοτι το RWD με ένα κινητήρα δίνει επιταχυνση 6,9 sec και πρέπει να έχει τουλάχιστον 220 hp αυτό.
στα χαρτιά το performance το δίνει 3,7 s (χωρίς χρόνο rollout)
 

D

Deleted member 50795

Guest
Γκαζακια κοιτα το Tesla Y performance τι ιπποδύναμη και ροπή έχει….:eek:

C86CD8E5-5C4A-497B-8A00-6491836D595E.jpeg


730 kg-m (487 lb-ft)…με 530 hp….:confused:

πλάκα κάνετε ρε..?

το απλό μοντέλο με τον ένα κινητήρα έχει 295 hp.

10A15943-20A5-4950-B2DE-F76605A70126.jpeg
 
Last edited by a moderator:



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.566
Μηνύματα
2.944.483
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Alex Nik
Top