Tesla


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.875
Reaction score
136.954
:rolleyes:

Προβλέπω Τεσλιάδα... :whistling:
Δε ξέρω από ποίηση, αλλά σήμερα είδα μια νταλίκα να κουβαλάει αυτοκίνητα για γνωστή μάρκα λιζινκ, κι είχε πάνω φορτωμένα ένα Μερτσέντες (ηλεκτρικό), ένα μπεμβέ (ηλεκτρικό), κι έξι Τέσλα Υ λευκά. 😁😜😂
 


Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
602 χλμ WLTP καθιστά το θέμα αυτονομίας λήξαν.
602 WLTP σημαίνει ότι θα βγάζει 400 χλμ με 120χλμ/ώρα.
 

D

Deleted member 50795

Guest
η αυτονομία που προανέφερα είναι αλληλένδετη με τον ανεφοδιασμό του αυτοκινήτου και εκεί πάσχουμε σοβαρά.
Ας μη κοιτάμε μόνο τον βασικό εθνικό οδικό άξονα.
Επισης τα τυποποιημένα νούμερα που δίνουν οι εταιρείας είναι θεωρητικά και στην πράξη διαφέρουν τελειως από αυτά ..:geek:
ας δούμε του Tesla Y LR (αναλογες είναι και του model 3 LR)

BA26DE0C-BB52-4046-86D6-E8852D52CE21.jpeg


4323202B-146B-48E0-A870-3F325957D53B.jpeg


ας λάβουμε υπ´οψη ότι τα μοντέλα long range, με την μεγάλη μπαταρία, ξεπερνούν τις 50000€…(και ερχομαστε στα λόγια του Αλέξη.)
..θέλει δουλειά ακόμη το θέμα , με τα BEV .
 
Last edited by a moderator:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.875
Reaction score
136.954
+70 χλμ WLTP έχει βλέπω το 3 LR πάνω από το Y LR
Το 3 LR έχει 600 χλμ WLTP με τη 19" ζάντα.
Το Υ LR έχει 565 χλμ WLTP με τη 19" ζάντα
(Θα το δεις στην επιλογή ζάντας, η στάνταρ αυτονομία που λέει είναι με 20" ζάντα).

Screenshot_20230414-103115~2.png
Screenshot_20230414-103121~2.png


Η διαφορά τους είναι 35 χλμ και αν βάλεις 18" ζάντα στο Υ (μια χαρά μπαίνει αυτή του 3) έχουν παραπλήσια WLTP, θα πάει 590.

Το 3 LR με 18" ζάντα έχει μεγαλύτερη αυτονομία..

Screenshot_20230414-103408~2.png


Στα 626 παρακαλώ.

ξεκινα από Αθήνα και αν φθάσεις Θεσσαλονίκη , το ξανασυζητάμε το θέμα
Με Τέσλα γίνεται και χωρίς στάση, αν πηγαίνεις με 100.
Αν κάνεις μια στάση Λάρισα, έστω για 15', πάνε με όσα θες.
 
Last edited:

Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
Ναι, την πρόσεξα τη διαφορά που κάνει η διάσταση της ζάντας.

626 χλμ αυτονομία (!) έχει με 18'' ζάντες το 3 LR.
604 χλμ με 19''.

3.jpg



Εdit: Βλέπω το διόρθωσες το post σου.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.875
Reaction score
136.954
Χωρίς ζάντες πόσο πάει;
Όσο θες, το φορτώνεις σε μεταφορική!😂

Προσωπικά το Υ LR το παρήγγειλα με 19" οπότε θα έχει WLTP στα 565 χλμ.

Θα πάρω και ένα σετ 18" ζάντες, για χειμωνιάτικο σετ, οπότε το μέγεθος της ζάντας θα αντισταθμίσει την υποδεέστερη αντίσταση κύλισης των χειμερινών ελαστικών.

Με 565 WLTP, τα 500 χλμ μια χαρά τα βγάζει με ταχύτητα 110 χλμ/Ω. Ανετως. Πιθανώς και με 120, πρέπει να το δοκιμάσω.

Φίλος με περφορμανς Υ και 21" ζάντες, βγάζει άνετα 450 χλμ με 120 χλμ/Ω.

Το περφορμανς Υ βγαίνει μόνο με 21" ζάντες και WLTP στα 514 χλμ.

Τα 565 του απλού LR με 19", είναι 50 χλμ πάνω.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.557
Reaction score
84.071
Διαφωνώ με το σκεπτικό επιλογής ζάντας βάσει WLTP.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.875
Reaction score
136.954
Διαφωνώ με το σκεπτικό επιλογής ζάντας βάσει WLTP.
Η επιλογή ζάντας κατά την δική μου προσωπική προτίμηση, έγινε αποκλειστικά με γνώμονα την μεγαλύτερη άνεση στις ανωμαλίες του οδοστρώματος, και όσο μικρότερη ζάντα και μεγαλύτερο προφίλ ελαστικού, τόσο μεγαλύτερη αυτή η άνεση.

Τις εντυπώσεις αυτές, από καλύτερη ποιότητα και άνεση κύλισης, τις έχω δει σε άπειρα βίντεο από πολλούς χρήστες και ριβγιουερς.

Ταυτόχρονα, ως μπόνους, έχει και μικρότερη κατανάλωση.
 

D

Deleted member 50795

Guest
.αυτα στρίβουν καθόλου ή μόνο ευθεία πάνε?:geek:

οταν το οδήγησα , μου έλειπε το κιβώτιο στις στροφές.
είναι άλλη φιλοσοφία που πρέπει να εξοικειωθείς λίγο.
 



melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.758
Reaction score
42.927
Οσο περιμένετε θα πέφτουν κι άλλο οι τιμές του tesla. Και φθηνότερα θα αγοράσετε 6 μήνες μετά και λιγότερα θα χάσει overall το αυτοκίνητο σας ως μεταχειρισμένο.
Ιδιοφυής στρατηγική.
 

D

Deleted member 50795

Guest
Τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα , οσο φαίνονται..
το θέμα της ποιότητας κατασκευής , το επιβεβαιωσε και γνωστός μου με Tesla s.
θέματα με ποιότητα συναρμογής (εσωτερικού χώρου), τριξίματα και υλικά που δε συνάδουν με την τιμή του αυτοκινήτου. Από επιδόσεις όμως…:cool:

 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.875
Reaction score
136.954
Έπεσε 10 χιλιάρικα το μοντελ Χ!
(Δε το λέει στο λινκ)

Όπως είπα προ ημερών, θα μεταφερθεί η νέα μείωση τιμών της Αμερικής και δω..

Να στο μοντελ 3:


-3 χιλιάρικα στο μικρό 3
-4 χιλιάρικα στο 3 LR
-5 χιλιάρικα στο περφορμανς 3

Οι τιμές των Τέσλα θα συνεχίσουν να πέφτουν, όσο μειώνεται το κόστος παραγωγής, περνώντας το όφελος στον αγοραστή. Η Τέσλα έχει εξηγήσει εδώ και χρόνια πως αυτή θα είναι η τιμολογιακή πολιτική της, με σκοπό να γίνονται πιο προσιτά τα αυτοκίνητα που βγάζει σε μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς.

Αναμένω εναγωνίως (🤪😜😁) και μείωση στο Υ!
 
Last edited:

Μηνύματα
58
Reaction score
99
Πάντως μπορεί να είναι θετικό μα πέφτουν οι τιμές. Απλά είναι λίγο πίκρα για όσους έχουν χάσει τόσα χρήματα από την αξία μεταπώλησης. Δείχνει ένα είδος ασέβειας στους παλιούς πελάτες. Ίσως θα μπορούσε να τους βάλει σε κάποιο πρόγραμμα επέκτασης εγγύησης; Δωρεάν εξτρα εξοπλισμού; Πχ fsd ?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.875
Reaction score
136.954
Πλέον με 49 χιλιάρικα (-8=41) παίρνεις μοντελ 3 LR με WLTP 626 km και με αυτές τις επιδόσεις:

Power: 440 ps (434 bhp / 324 kw)
Torque: 493 Nm (364 lb-ft)

Top speed: 233 kph (145 mph)

Screenshot_20230414-153720~2.png


Και για λόγους σύγκρισης, να οι κατά 0,2" πιο αργές επιδόσεις του Υ LR:

Screenshot_20230413-170025~3.png


Great Παρασκευή για τον ανταγωνισμό, χτυπάνε πένθιμα οι καμπάνες 🤪😜😁
 
Last edited:



Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.606
Μηνύματα
2.945.625
Members
38.204
Νεότερο μέλος
john-john
Top