Tesla

Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
Καταρχήν Τέσλα δεν παρήγγειλα τώρα, αλλά πέρσι τον Ιούνη.

…θα βγάλει μάξιμουμ 450 km. 😎
Να διορθώσω τότε αυτό που έγραψα:

Με το που κοντεύει η παραλαβή του Tesla από τον Ear, έγινε απαραίτητη συνθήκη η αυτονομία 450χλμ με 120χλμ/ώρα. :)

Αν πλησίαζε η παραλαβή της Porsche ή Kia/Hyundai, τότε η 800V αρχιτεκτονική θα διατυμπανιζόταν ως το Α και το Ω. :)
 





Μηνύματα
1.638
Reaction score
2.216
Με προσοχή τα γκάζια..
Εντυπωσιακό ! Το σοβαρό ύφος του μ@λ@κ@ (φαντάζομαι είναι το όνομά του μιας και όλοι έτσι τον προσφωνούσαν 😄) κάθε φορά που πατούσε το πεντάλ δείχνει πως καταλαβαίνει πως αυτό που κάνει απαιτεί όλη την προσοχή του οδηγού .
Τρέμω όμως στην ιδέα του να τα οδηγούν μετά από λίγα χρόνια μαζικά οι πιτσιρικάδες .
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.872
Reaction score
136.952
Ντιμιφουτ, να η αυτόματη βελτίωση της MLP:

The system can adjust numerous settings, including front seat and control positioning based on the height of the front seat occupants, the direction of and use of air conditioning vents based on where and how many occupants are sat throughout the cabin, and audio settings that ensure the ideal listening experience for both front and rear passengers. Further, the Tesla vehicle could identify occupants and apply preconfigured settings for each system, thanks to facial recognition software.

the improved personalization system would also expand upon Tesla’s pre-existing safety system. The vehicle could identify incapacitated occupants and could either call emergency services or potentially autonomously drive the person to the hospital. Further, these systems could be used following a car accident, ensuring that the vehicle passengers are uninjured following a crash.

Perhaps the best part of this system is its potential implementation. Thanks to the consistent placement of sensors in Tesla vehicles, from the most expensive Model X to the cheapest Model 3, this system could be implemented rapidly via software updates

 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.872
Reaction score
136.952
Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να βάλω μπούστ.

Ήδη είναι υπερβολικές οι επιταχύνσεις του Υ LR:

Screenshot_20230413-170025~4.png


Ευτυχώς στο chill γίνεται κάπως νορμάλ (και πάλι πιο γρήγορο παραμένει στο chill από ότι το φουλ σπορτ του iD.3 και το iD.3 το έχω μονίμως στο eco με 150 άλογα κι όχι 200).
 
Last edited:

D

Deleted member 50795

Guest
Tesla devoted the biggest chunk of its March 1 investor day to explaining its next-generation strategy, which it said will drive down unit production costs that are already low by another 50%.

….Everybody is watching to see where Tesla heads,”
“That’s going to dictate pricing and competition in the market.”…

 

D

Deleted member 50795

Guest
Στα 4,4" σου φτάνει; Εντάξει, λίγο πιο αργό, αλλά ποιος θα το προσέξει αυτό;
ειλικρινά τώρα , αν μου περίσσευαν τα μαρούλια , θα αγόραζα το model 3 performance σε Midnight Silver Metallic , για weekend car και βόλτες μόνο …έτσι ..:confused:

και όταν έβγαζε το boost software για το μοντέλο αυτό , θα το έβαζα και ούτε range θα με ένοιαζε, ούτε τίποτα άλλο…:cool:

πλακα κάνουμε τώρα?….αυτοί είναι πύραυλοι.
 

Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
Αν κάνει κάποιος test drive το Tesla AWD, υπάρχει πιθανότητα να καταλάβει ότι δεν είναι το performance;
 

D

Deleted member 50795

Guest
…αν καβαλήσει το performance , μετά ο,τι άλλο καβαλήσει θα ξέρει πως δεν είναι αυτό.:geek:
 

Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
Ο αδαής σε συνθήκες test-drive θα καταλάβει ποιο είναι ποιο; Δεν νομίζω.

Αμφιβάλλω και ο μέσος κάτοχος αν μπορεί να τα διακρίνει. Πολύ εντυπωσιακή αίσθηση θα προσφέρει και το μη performance.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.495
Reaction score
7.879
Μόνο εγώ πιστεύω ότι αυτού του είδους τα boost packages κλπ θα έπρεπε να απαγορευθούν; Καθώς παραβιάζουν το δικαίωμα στην ιδιοκτησία;

Είναι σαν να σου λέει πως το hardware που αγοράζεις δεν σου ανήκει. Σου ανήκει μόνο το δικαίωμα χρήσης του υπό συγκεκριμένες συνθήκες, προϋποθέσεις και προδιαγραφές, βάσει του πόσο έχεις πληρώσει.

Όχι ότι είναι καινούργια ιδέα, αλλά παραμένει ανατριχιαστική.

Για μένα τουλάχιστον. Που από όσο έχω καταλάβει, εδώ μέσα είμαι σχεδόν σοσιαλιστής. :)
 


D

Deleted member 50795

Guest
Ο αδαής σε συνθήκες test-drive θα καταλάβει ποιο είναι ποιο;…

Αμφιβάλλω και ο μέσος κάτοχος αν μπορεί να τα διακρίνει. Πολύ εντυπωσιακή αίσθηση θα προσφέρει και το μη performance.
συμφωνώ καθότι ακόμα και το SR , για τον αδαή και άπειρο θα είναι υπερβολικά γρήγορο και επικίνδυνο.
οι επιδόσεις αυτών των αυτοκινήτων θα έχουν «θέμα» , με τέτοιους οδηγούς.
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.603
Μηνύματα
2.945.575
Members
38.204
Νεότερο μέλος
john-john
Top