Tesla

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.816
Reaction score
136.756
Ειδοποίηση για πτώσεις τιμών έχει το site της Tesla ή να ψωνίσουμε από σκρούτζ;
Αν κλείσεις αυτοκίνητο με παραγγελία στο site της Τέσλα και προκαταβολή τα 250€, μέχρι την παραλαβή του αυτοκινήτου ότι μειώσεις τιμών προκύψουν θα περάσουν και σε σένα.

Δηλαδή πληρώνεις στην παραλαβή του αυτοκινήτου, όσο έχει εκείνη τη στιγμή το εν λόγω αυτοκίνητο.

Αυξήσεις τιμών, δεν περνάνε στις ήδη καταχωρημένες παραγγελίες, παρά μόνον οι μειώσεις τιμών.

Άρα, τρόπον τινά, με μια παραγγελία, κλείνεις τιμή (δε θα πάει προς τα πάνω), αλλά μπορεί να πάει προς τα κάτω. Οι τρέχουσες παραγγελίες πάνε τιμολογιακά προς το συμφέρον του πελάτη.

Αν έρθει το αυτοκίνητο και δε θες να παραλάβεις εκείνη τη στιγμή, μπορείς να πας πίσω την παραλαβή, νομίζω μέχρι ένα εξάμηνο, αλλά αυτό θα το συζητήσεις με τον Λουκά στην αντιπροσωπεία της Τέσλα.
 

D

Deleted member 50795

Guest
Αυξήσεις τιμών, δεν περνάνε στις ήδη καταχωρημένες παραγγελίες, παρά μόνον οι μειώσεις τιμών.

Άρα, τρόπον τινά, με μια παραγγελία, κλείνεις τιμή (δε θα πάει προς τα πάνω), αλλά μπορεί να πάει προς τα κάτω.
…είσαι σίγουρος?
πολυ εξωγήινο μου φέρνει αυτό …:geek:

γι´αυτο είσαι χαρούμενος κάθε μέρα και δεν αγχώνεσαι , που θα παραλάβεις το καλοκαίρι?
 

Μηνύματα
6.855
Reaction score
5.395
Και πώς ορίζουμε ημερομηνία παραλαβής 12 μήνες από την ημέρα της προκαταβολής;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.816
Reaction score
136.756
είσαι σίγουρος?
Ναι.
Και πώς ορίζουμε ημερομηνία παραλαβής 12 μήνες από την ημέρα της προκαταβολής;
Μιλάς με τον Λουκά. 😜

Ο πιο εύκολος τρόπος, είναι να ζητήσεις κάτι που δεν υπάρχει τώρα, πχ ένα Χ στο νέο κόκκινο χρώμα και μόνον από Βερολίνο, ή ένα roadster.

Προ λίγων ημερών, υπήρξε πτώση τιμής στο roadster, νομίζω κατέβηκε κατά 35 χιλιάρικα η τιμή! 🤪😁😂



ΥΓ. Λάθος, 67 χιλιάρικα (+ΦΠΑ=83,6) κατέβηκε η τιμή! 😜🤪😁


FB_IMG_1681911608811.jpg
 
Last edited:





D

Deleted member 50795

Guest
αυτα τα yoke τιμόνια , δε τα καταλαβαίνω σε καθημερινά αυτοκίνητα.
η φθορά αυτή είναι φαινόμενο κυρίως στα model s και έχει να κάνει με το vegan leather που χρησιμοποιεί η Tesla, από βιοδιασπώμενα υλικά.

της την έχουν πει αρκετά γίαυτο , με επικριτική διάθεση αρκετοί ιδιοκτήτες, που παρατηρούν τέτοιες φθορές από νωρίς (4000 μίλια), αλλά κυρίως στα 10-20000 μίλια χρήσης, χωρίς να αποτελεί τον κανόνα ότι θα συμβεί αυτό.

η εταιρεία δεν έχει εκφράσει επίσημη θεση, επι του θέματος, απλά προβαινει σε αλλαγές αυτών εντός εγγύησης. (κάποιοι χρήστες ανέφεραν ότι άλλαξαν 3 φορές τιμόνι μεχρι τα 10000μιλια.):geek:

ειπαμε τα Tesla είναι πύραυλοι , αλλά έχουν θεματάκια με την ποιότητα κατασκευής τους ( όχι μόνο στα τιμονια:biggrin:)
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
2.514
Reaction score
1.805
Ένα αρθράκι που βρήκα σερφάροντας:


ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕ Η TESLA


Η Tesla ($TSLA) κινήθηκε χαμηλότερα στα χθεσινά after hours, αφού έχασε τις εκτιμήσεις για τα κέρδη ανά μετοχή και το περιθώριο κέρδους με την έκθεση αποτελεσμάτων του πρώτου τριμήνου.

Η εταιρεία δημιούργησε 2,5 δισ. δολάρια σε καθαρά κέρδη GAAP κατά τη διάρκεια του τριμήνου και 2,9 δισ. δολάρια σε καθαρά κέρδη non-GAAP.

Η εταιρεία παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων ανέφερε ότι παρέδωσε 422.875 οχήματα το α' τρίμηνο. Ο απολογισμός περιελάμβανε 412.180 οχήματα Model 3/Model Y και 10.695 οχήματα Model S/Model X. Η εταιρεία παρήγαγε 440.808 οχήματα κατά τη διάρκεια του τριμήνου.

Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους διαμορφώθηκε στο 11,4% των πωλήσεων και υποχώρησε από το 16,0% του προηγούμενου τριμήνου. Αναφέρθηκαν οι υψηλότερες δαπάνες πρώτων υλών, logistics, εμπορευμάτων και εγγυήσεων. Το συνολικό μεικτό περιθώριο κέρδους GAAP ήταν 19,3% έναντι 29,1% πριν από ένα χρόνο, 23,8%% το προηγούμενο τρίμηνο και την εκτίμηση του κοινού για 23,0%. Ο CFO Zachary Kirkhorn είχε δηλώσει προηγουμένως ότι το ακαθάριστο περιθώριο κέρδους της αυτοκινητοβιομηχανίας για το οικονομικό έτος 23 θα πρέπει να παραμείνει πάνω από 20% με μέσες τιμές πώλησης στα υψηλά επίπεδα των 40 χιλ. δολαρίων.

Η ηλιακή ενέργεια που παράχθηκε αυξήθηκε κατά 40% σε 67 MW. Η αποθήκευση που αναπτύχθηκε αυξήθηκε κατά 360% σε ετήσια βάση σε 3.889 MWh.

Η Tesla ($TSLA) επεσήμανε ισχυρά πρώτα αποτελέσματα στη νέα αγορά της Ταϊλάνδης. Ειδικότερα, η γραμμή παραγωγής του Model Y στη Γερμανία παρήγαγε πάνω από 5.000 οχήματα σε μια εβδομάδα προς το τέλος του πρώτου τριμήνου. Η Σαγκάη δήλωσε ότι λειτουργεί σχεδόν σε πλήρη δυναμικότητα. Για το 2023, η TSLA αναμένει να παραμείνει μπροστά από το μακροπρόθεσμο CAGR 50% με περίπου 1,8 εκατ. αυτοκίνητα για το έτος. Το Cybertruck παραμένει σε καλό δρόμο για να ξεκινήσει η παραγωγή αργότερα φέτος στο Gigafactory του Τέξας. Κοιτάζοντας μπροστά, η Tesla ($TSLA) δήλωσε ότι αναμένει ότι οι τιμές των προϊόντων θα συνεχίσουν να εξελίσσονται, προς τα πάνω ή προς τα κάτω, ανάλογα με διάφορους παράγοντες.

Η Tesla ($TSLA) έκλεισε το τρίμηνο με ρευστότητα ύψους 22,4 δισ. δολαρίων, χάρη στις ελεύθερες ταμειακές ροές ύψους 441 εκατ. δολαρίων (-80% σε σχέση με πέρυσι)
, οι οποίες αντισταθμίστηκαν εν μέρει από την αποπληρωμή χρέους και τη χρηματοδοτική δραστηριότητα.

Οι μετοχές της Tesla ($TSLA) υποχώρησαν κατά 2,78% στα after hours φτάνοντας στα 175,73 δολάρια, αφού έχασαν 2,02% κατά τη διάρκεια της κανονικής συνεδρίασης. Το υψηλό 52 εβδομάδων για την Tesla είναι 364,08 δολάρια.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.548
Reaction score
98.522
Το θέμα εδώ είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τι κάνουν (ή δεν κάνουν). Το τι κάνει η μετοχή μιας εταιρείας λίγο -έως καθόλου- ενδιαφέρει, εκτός ίσως από την πιθανότητα κατάρρευσης.

Αν όμως κρίνετε σκόπιμο να γίνεται αναφορά ειδικά στα Tesla, καλό θα ήταν να ανοίξει ένα θέμα μόνο για ό,τι τα αφορά.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.816
Reaction score
136.756
Για το 2023, η TSLA αναμένει να παραμείνει μπροστά από το μακροπρόθεσμο CAGR 50% με περίπου 1,8 εκατ. αυτοκίνητα για το έτος.
Μια νέα έκδοση μοντελ 3 βγήκε αυτές τις μέρες, που θα απευθύνεται μόνον σε εταιρικούς πελάτες και όχι σε ιδιώτες, που αναμένεται να προτιμηθεί λόγω πολύ υψηλού WLTP (φλερτάρει τα 650χλμ αυτονομίας), καθώς θα συνδυάζει την μεγάλη μπαταρία του LR με κίνηση μόνον στον πίσω άξονα (1 μοτέρ) του standard range.

Τι άλλο να θέλουν οι εταιρικοί πελάτες, από μεγάλη αυτονομία σε λογική τιμή κτήσης; Σίγουρα δεν κυνηγάνε επιδόσεις επιτάχυνσης πάντως!

Τα 441 χιλιάδες EV που παρήγαγε στο 1ο τρίμηνο, ακόμα και χωρίς καμία περαιτέρω αύξηση της παραγωγικότητας (αδιανόητο), ανάγονται σε 1,764 μύρια οχήματα για το 2023, και το εργοστάσιο στο Βερολίνο είναι μόνον στο 50% της παραγωγικότητας της Κίνας, οπότε έχει σημαντικά περιθώρια ανόδου.

Άσε τα άλλα εργοστάσια..

Θα γεμίσουμε Τέσλα. Χθες ένας φίλος με μοντελ Υ, σε επαρχιακό δρόμο της Χαλκιδικής, εντελώς τυχαία είχε μπροστά του 2 όμοια αυτοκίνητα, ήταν 3 Τέσλα στη σειρά, έβγαζε φωτογραφίες..😂😜🤪

received_1356047085174645~2.jpeg


received_608733627968092~2.jpeg


Πόσο απίθανο φάνταζε κάτι τέτοιο πριν μόλις κάνα χρόνο;
Και η στις καθημερινές μου διαδρομές, σπανίως πλέον δεν βλέπω Τέσλα στο δρόμο, ενώ παλιά γινόταν το αντίθετο, σπανίως έβλεπα ένα.

Θα γεμίσουμε Τέσλα. 😂😁🤪😜

Οι εταιρείες τα παίρνουν τα ΙΧ σε μεγάλους αριθμούς, όπως έγινε και Ελλάδα σε γνωστό ξενοδοχείο, και δεν είναι το μόνο.

Στην σχετικά οικονομική κατηγορία τιμής, δεν υπάρχει ως τώρα κανένα EV με μεγάλη WLTP αυτονομία...
 
Last edited:

D

Deleted member 50795

Guest
ηδη λένε ότι φέτος ,το πρώτο τρίμηνο , έπιασαν τις περσινές πωλήσεις όλου του έτους.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.816
Reaction score
136.756
ηδη λένε ότι φέτος ,το πρώτο τρίμηνο , έπιασαν τις περσινές πωλήσεις όλου του έτους.
Όχι, καμία σχέση.

Πέρσι ξεκίνησε δειλά δειλά το εργοστάσιο στο Βερολίνο, οπότε η παραγωγή ανέβαινε σταδιακά.

Αρχές Σεπτέμβρη γιόρτασαν στο Βερολίνο Ρυθμό παραγωγής ~125.000 ανά έτος.

Μετά ξεκίνησαν γραμμή παραγωγής μπαταριών εκεί.

Τώρα μόλις έπιασε ρυθμό παραγωγής στα 260.000 EV / έτος το Βερολίνο, που έχει δυναμικότητα Κίνας (~ τριπλάσια).

Στο 1ο τρίμηνο του 23 είχαν πολύ μικρή αύξηση παραγωγής σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 22, αλλά έγιναν μεγάλες αλλαγές στη γραμμή παραγωγής (αντικατάσταση lidar με vision, νέα χρώματα, νέα καθίσματα, νέες αναρτήσεις, κλπ κλπ κλπ) και κάθε αλλαγή κοστίζει στον αριθμό παραγωγής (κενό παραγωγής για να αλλάξει η γραμμή).









ΥΓ. 😎

Μια σημαντική εξέλιξη που δεν έχει γίνει γνωστή, είναι η ταχύτητα φόρτισης στις lpf μπαταρίες σε soc άνω του 95%.

Αντιθέτως με ότι ξέρουμε ως τώρα, αυτές οι μπαταρίες διατηρούν υψηλή ταχύτητα φόρτισης μέχρι τέλους.

Εδώ λοιπόν, βλέπουμε ένα μοντελ 3 SR:

FB_IMG_1681986943999.jpg


Που διατηρεί ισχύ φόρτισης 49 kW σε 97% SOC!

Στο iD.3 για σύγκριση, η ισχύς φόρτισης πέφτει κάτω από 49 kW σε 73% SOC!

Βλέπουμε παρακάτω ισχύ φόρτισης 50,25kW σε 70% SOC: (από κει και πάνω σιγά σιγά πέφτει κάτω από 50kW, γι'αυτό στο συγκεκριμένο EV εάν βιάζεσαι, σταματάς φόρτιση στο 73%.)

IMG_20220628_224142.jpg



Οι lpf μπαταρίες χρησιμοποιούνται μόνον στην φτηνή έκδοση του 3:

FB_IMG_1681987026967.jpg



Αυτή λοιπόν η έκδοση, ξεκινάει να κυκλοφορεί μόνο για εταιρικούς πελάτες με μεγάλη μπαταρία (80-αρα) και WLTP κοντά στα 650.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.816
Reaction score
136.756
Ευχάριστα νέα για όσους έχουν παραγγείλει cybertruck (ξέρω 3 Έλληνες, ενώ στο σύνολο εκκρεμούν 2 μύρια παραγγελίες) ανακοινώθηκαν, καθώς στήνεται ήδη η γραμμή παραγωγής:

1681996480850.png


Και οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται μετά το καλοκαίρι, κατά Σεπτέμβρη.

1681996545247.png






PS

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.816
Reaction score
136.756
Φίλος πήρε πριν κάτι μήνες το Y long range
κάτω από 4" δίνει το 0-100
Για το Υ performance μιλάς μάλλον.

Το Υ LR έχει 0-100 σε 5".

Το performance, λόγω ελαστικών (φαρδιά) και ζάντας (πολύ βαριά), πάνω από 410-420 χλμ δεν πιάνει καθόλου εύκολα.

Προσωπικά, έχοντας την εμπειρία, μπορώ να (και θα) ξεκινήσω ταξίδι με Y LR (19" ζάντα) και η πρώτη στάση να είναι προγραμματισμένη στα 450χλμ διαδρομής, χωρίς κανένα άγχος. Άμα θέλω, βγάζω 500 χλμ άνετα.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.548
Reaction score
98.522
Όχι σύμφωνα με αυτό, εκτός αν πας με 80-90:



Model Y.png
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.816
Reaction score
136.756
Οκ, όπως νομίζεις.

Πάντως η WLTP του Υ LR με 19" είναι η εξής:

Screenshot_20230414-103121~2.png


Το Υ περφορμανς, έχει WLTP 514 km.
51 χιλιόμετρα παραπάνω από το περφορμανς είναι..

Το περφορμανς βγάζει 410-420 χλμ με 120km/h.

Θα ανεβάσω φωτογραφίες όταν το κάνω.

Διότι ήδη έχω ξεκινήσει τον προγραμματισμό του road trip για το καλοκαίρι, και η πρώτη στάση θα είναι σε 450 χλμ απόσταση από το σπίτι μου. 😎

Άμα θέλετε και στοίχημα βάζω, όσα λεφτά έχετε. Ευχαρίστως να σας ξαλαφρωσω. Αγάπη μόνο. 😂
 
Last edited:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.746
Reaction score
42.905
Όχι σύμφωνα με αυτό, εκτός αν πας με 80-90:



View attachment 289217
τι θα γίνει; πότε έρχεται, να μάθουμε πραγματικά νούμερα
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.557
Μηνύματα
2.944.150
Members
38.197
Νεότερο μέλος
YiorgosM
Top