Tesla


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.766
2,6 ετών μοντελ Υ LR (του 2020):

FB_IMG_1681849447714.jpg


Με 140.000 μίλια, δηλαδή 225.000 χλμ σε αυτοκινητόδρομους (λόγω δουλειάς), μέση κατανάλωση βγάζει 294 Wh/mi στα τελευταία 4.809 μίλια, δηλαδή γύρω στις 18,3 kWh/100km.

86,5 χιλιάδες χιλιόμετρα το έτος. Δυνατός..

Εκτός από άφθονα σετ ελαστικών, το μόνο άλλο που πλήρωσε ήταν "front upper control arms" (δε κατάλαβα σίγουρα τι είναι, μάλλον μπροστά ψαλίδια) με κόστος αντικατάστασης 200$.

ΥΓ.
Εγώ θέλω σχεδόν 7 χρόνια για να συμπληρώσω 225.000 χλμ, κι ο ντιμιφουτ μια ζωή ολόκληρη.🤪😜😁
 
Last edited:



D

Deleted member 50795

Guest
αφού λέει ..»after federal EV incentives»…τζάμπα χαίρεσαι :geek:
εμεις την πήραμε την μείωση..:biggrin:
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.491
Reaction score
7.875
Σημερινά. Σήμερα. Τώρα.
Δεν τη λες και αντιμετώπιση σοβαρής εταιρείας τώρα αυτή πάντως. Ούτε προς τους πελάτες, ούτε σαν εσωτερική φιλοσοφία.

Κατανοώ τη στρατηγική "μειώνουμε σιγά σιγά τα κόστη παραγωγής και περνάμε αυτές τις μειώσεις στους πελάτες". Αλλά σε σύγκριση με 1-2 μήνες πριν που έγινε η προηγούμενη μείωση, δεν νομίζω πως προέκυψε κάποια απρόβλεπτη μείωση κόστους που δεν μπορούσε να ληφθεί υπόψιν στην προηγούμενη απόφαση.

Εκτός αν το πάνε με τη λογική χρηματιστηρίου, τύπου αυτόν τον μήνα το μέταλλο έπεσε, άρα μειώνω τις τιμές. Αλλά τον επόμενο μήνα μπορεί να τις αυξήσω πάλι.

Τέλος πάντων, το ξέρουμε ότι δεν λειτουργεί με συμβατικούς τρόπους και όσο οι πωλήσεις αυξάνονται, ποιοι είμαστε εμείς να πούμε ότι κάνουν λάθος (εγώ τέλος πάντων, άλλοι δεν έχουν τέτοια θέματα!).
 


D

Deleted member 50795

Guest
..δώσε EVs στον κόσμο… :geek:

αρχιζω και τον πάω τον Ελον, μπορεί να τους πάρει τα σώβρακα αν θέλει.
ειναι η μοναδική ανα τον κόσμο , αμιγώς εταιρεια παραγωγης EV, σχεδιασμένη και ανεπτυγμένη …from scratch..:biggrin:
Ξαναδιάβασέ το :biggrin:
τι εννοείς ότι διαχωρίζει τα μοντέλα για τη μείωση?
επίσης κάτι άλλο δε κατάλαβα για τα μοντέλα που λέει..
awd, lr, p
στο σάιτ έχουν
rwd, lr και p..

και μετά λέει το model Y official starts..at..

sorry , τώρα το είδα στο US , δε το δίνει RWD , αλλά μόνο ως AWD, LRAWD και P.
 
Last edited by a moderator:

D

Deleted member 50795

Guest
Ξαναδιάβασέ το :biggrin:
τώρα κατάλαβα τι παίζει , βλέποντας τις νέες ανακοινωθέντες τιμές εδώ..για το Y..

εγω κοιτούσα τόσο καιρό μόνο του 3 ( αυτό μ´ αρέσει) :biggrin:
 


D

Deleted member 50795

Guest
Ναι έχεις δίκιο, :thumbsup: αγνοούσα τις τιμές του Υ εδώ ..(νόμιζα ότι αυτές ήταν που είχαμε και εδώ για το Υ, μετά τις τελευταίες μειώσεις)
να υποθέσω ότι κάτι ανάλογο έγινε και για το 3, περαιτέρω περαν των τελευταίων μειώσεων?
 
Last edited by a moderator:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.766
Πριν πάρεις EV, δες αυτό:

Screenshot_20230419-120743~2.png


Αφού πάρεις Τέσλα, αυτό:

FB_IMG_1681895304981.jpg


😁🤪😂😜


ΥΓ. Άμα έχεις περισσότερα λεφτά, πάρε πόρσε, Μερτσέντες, VW, κλπ, για όλους έχει ο μπαχτσές.
 

D

Deleted member 50795

Guest
κανε πλάκα που το 3P, θα πάει σιγά-σιγά κάνα 40αρι με την επιδότηση..:biggrin:
 



n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.977
Reaction score
12.739
Δεν είναι όλοι οι αγοραστές Lamborghini/Porsche/Ferrari ευθειάκηδες/κοντράκηδες...
 


D

Deleted member 50795

Guest
Ναι σιγουρα…



μη μου πεις καμία aventador τώρα με 780 hp..:geek:
την εκκίνηση των Tesla , εξ´ορισμου δεν την έχει κανένα ICE, πατάει δε πατάει φουλ γκάζι…νταξει αργότερα το φθάνει ή μπορεί να το περάσει , καθώς υπάρχουν οι περιορισμοί λειτουργίας, απόδοσης , των κινητήρων-μπαταριών των EV.

κοιταξε πως φεύγει από την Ferrari 812 super fast, των 800ιππων…νταξ και μετά χάνει :geek:
Ξέρει κανεις ποσο κάνει η Ferrari και ποσο το 3αρι?

 
Last edited by a moderator:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.766
κανε πλάκα που το 3P, θα πάει σιγά-σιγά κάνα 40αρι με την επιδότηση..:biggrin:
Παρά τις αλλεπάλληλες μειώσεις τιμών, ακόμα δεν έφτασε στα προηγούμενα χαμηλά επίπεδα του Q1 '21, προ αύξησης τιμών των πρώτων υλών:

Screenshot_20230419-134146~2.png


Οπότε θέλει ακόμα ~4 χιλιάρικα μείωση τιμής (κατά μέσο όρο) για να επανέλθει σε κείνα τα επίπεδα.

Το περιθώριο κέρδους της φίρμας, είναι σκανδαλωδώς υψηλό, ασύλληπτο για τους υπόλοιπους κατασκευαστές EV:

Screenshot_20230419-134210~2.png


26%... Δεν υπάρχουν λέμε..
Καλά, το Q1 του '22 είχε φτάσει 33%, μιλάμε για τρελό σκάνδαλο...🤪😁😂😜

Κατά τη γνώμη πολλών, θα πρέπει να πέσει κάτω από 20%, για να αυξήσει τις πωλήσεις και να πιέσει ασφυκτικά τον ανταγωνισμό.

Θα το κάνει πιστεύω, εντός του έτους, μάλλον στο τέλος του Q4, οπότε περιμένουμε μια συνολική μείωση κατά τουλάχιστον 6%.

Βεβαίως, εάν κατεβάσουν κι άλλο το κόστος παραγωγής, βλέπω μονοπώλιο...🤪😁😂😜

Ταυτόχρονα, η εξάπλωση με περισσότερες αντιπροσωπείες και τμήματα σέρβις σε όλο τον πλανήτη, συνεχίζει σταθερά:

Screenshot_20230419-134319~2.png



Και σταθερά συνεχίζει η αύξηση των υποδομών φόρτισης, με τους γνωστούς σουπερτσάρτζερς:


Screenshot_20230419-134337~2.png



Ανοδικά είναι όλα τα γραφήματα της Τέσλα, είτε αφορούν ηλιακά πάνελ, μπαταρίες για αποθήκευση ενέργειας, χρήμα για έρευνα, προσωπικό, κλπ κλπ κλπ.

Δύσκολα τα πράγματα για τον ανταγωνισμό.

Η Τέσλα δείχνει να είναι η πιο κερδοφόρα, η πιο υγιής και σταθερά ανοδική αυτοκινητοβιομηχανία στο γνωστό σύμπαν.


ΥΓ.
Για πλήρεις πληροφορίες, γκουγκλάρετε για JPR charts, Tesla earnings reports 20230402, πιντιεφάκι τίγκα στα διαγράμματα..
 
Last edited:



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.559
Μηνύματα
2.944.270
Members
38.197
Νεότερο μέλος
YiorgosM
Top