Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

D

Deleted member 50795

Guest
Τα σημερινά BEVs , με τα αυτα της επόμενης 5-10ετιας , θα έχουν τέτοια σχέση οσο ο γάιδαρος με το πρόβατο …:biggrin: (βρίσκονται σε καθεστώς συνεχόμενης R&D και βελτίωσης)

οι εξελίξεις θα είναι τόσο ραγδαίες , που ο,τι πάρετε τώρα θα το «πετάξετε« και θα κλαίτε τα μαρούλια σας..:geek: (εκτός αν σας περισσεύουν και δε σας νοιάζει)

και είναι πολλά μαρούλια .
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.560
Reaction score
30.459
Ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό Smart ή παλιό Leaf για αστική μετακίνηση σε 4-5 χρόνια έκανε απόσβεση. Μπορεί και γρηγορότερα ανάλογα τα χλμ και την τιμή αγοράς. Κοιτούσα 2 Smart και σε μια βδομάδα εξαφανίστηκαν και τα δύο. 14.000€ και 15.500€.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.816
Reaction score
136.754
Τα σημερινά BEVs , με τα αυτα της επόμενης 5-10ετιας , θα είναι ακριβώς ίδια
Τώρα τα λες σωστά. 😁😂🤪


Κοιτούσα 2 Smart και σε μια βδομάδα εξαφανίστηκαν και τα δύο. 14.000€ και 15.500€.
Και γω ψάχνω ένα, δε τα προλαβαίνω και τα βγάζουν και σε ψηλή τιμή.

Ίσως σε καμία 5-ετια να είναι πιο λογικές οι τιμές των μεταχειρισμένων αυτών Σμαρτ.
 

D

Deleted member 50795

Guest
Το έχω ξαναπεί νομίζω …μόνο αν γεμίσουν την αγορά με Bev , στην κατηγορία 18-25000€, θα γίνουν φιλικά στο μυαλό του καταναλωτή, (γιατι θα κλαίει λιγότερα μαρούλια σχεδόν σε φυσιολογικά επίπεδα ), μεχρι να έρθει μετά από 10-15 χρόνια η αγορά στα «ίσια» της με εξελιγμένα BEV , με μικρό περιθώριο πλέον βελτίωσης και να μην αισθάνεται την ανάγκη να το αντικαταστήσει με κατι καλύτερο.
εχουμε δρόμο ακόμη μπροστά. :geek:
εκτιμω ότι το 2035 , που έθεσαν σαν περιθώριο μετάπτωσης, είναι ικανοποιητικό προς αυτή την κατεύθυνση.
 
Last edited by a moderator:



symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.488
Reaction score
7.874
Το έχω ξαναπεί νομίζω …
Καλά, ότι τα'χουμε ξαναπεί είναι το μόνο σίγουρο!

Εγώ ακόμα περιμένω να μου βρει κάποιος αυτό το Tesla ηλικίας 5-10 ετών (ένα Model S δεν θα με χάλαγε καθόλου) που να το έχει ο ιδιοκτήτης του για πέταμα, να τον απαλλάξω. Άντε, θα του δώσω και κάτι γιατί θα τον λυπάμαι.
 

TGD

Μηνύματα
8.597
Reaction score
8.613
Δηλαδή τι περιμένετε να γίνει; Να πετάνε;
'Ενα eUP στην τιμή που είχε το eUP, αλλά να φτάνει Βόλος-Τρίκαλα χωρίς να σκέφτομαι την ταχύτητα στην εθνική.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.816
Reaction score
136.754
στην κατηγορία 18-25000€
Ότι βρίσκεις τώρα σε ice, σε αυτή την κατηγορία τιμής, σε ελάχιστα χρόνια θα το βρίσκεις σε BEV στα ίδια λεφτά, και θα έχει ίδιους χώρους, ίδια συστήματα ασφαλείας, ίδια ηλεκτρονικά βοηθήματα, ίδιες εσωτερικές ανέσεις και ίδια πλαστικά και ταπετσαρίες, ίδιες επιδόσεις και προσθιοκίνητο, με μικρή μπαταρία και μικρή αυτονομία, αλλά και μικρή τελική ταχύτητα (Μαξ 130).

Κλασικό παράδειγμα το Dacia spring, που ήδη υπάρχει στην κατηγορία τιμής που λες, και ήδη πουλάει απίστευτα πολύ, βασικά έχει πουλήσει όλη την παραγωγή του ένα χρόνο πριν την βγάλει.

Απλώς όλες οι μάρκες θα βγάλουν μια δικιά τους έκδοση του Dacia spring, κατά 99% κινέζικο. Αυτό θα γίνει, μη περιμένεις τίποτε άλλο, τζάμπα θα περιμένεις μέχρι να πεθάνεις. 😁😂🤪

Ότι βρίσκεις τώρα σε ice στα 70-250.000 ευρώ, το βρίσκεις φτηνότερα ΤΩΡΑ σε BEV.

Τα τετρακίνητα BEV στις υψηλές κατηγορίες τιμής που κινούνται, είναι φτηνότερα των αντίστοιχων τετρακίνητων ice με τα ίδια κομφορ, τους ίδιους χώρους, τα ίδια συστήματα ασφαλείας, τα ίδια παρεχόμενα πρόσθετα και τις ίδιες επιδόσεις.
 

Μηνύματα
16.543
Reaction score
23.459
Τα σημερινά BEVs , με τα αυτα της επόμενης 5-10ετιας , θα έχουν τέτοια σχέση οσο ο γάιδαρος με το πρόβατο …:biggrin: (βρίσκονται σε καθεστώς συνεχόμενης R&D και βελτίωσης)

οι εξελίξεις θα είναι τόσο ραγδαίες , που ο,τι πάρετε τώρα θα το «πετάξετε« και θα κλαίτε τα μαρούλια σας..:geek: (εκτός αν σας περισσεύουν και δε σας νοιάζει)

και είναι πολλά μαρούλια .
Δεν υπάρχει λογική σε αυτή τη σκέψη, με τέτοιο σκεπτικό δε θα αγοράσεις ποτέ όχημα γιατί πάντα το επόμενο θα είναι καλύτερο φθηνότερο κλπ.
Αν χρειάζεσαι τώρα όχημα μπορείς να διαλέξεις και bev και συμβατικό και καινούριο και μεταχειρισμένο όλα λίγο πολύ σχετικά , το ιχ δεν είναι επένδυση .
Το αγοράζεις και ξεχνάς την μεταπωλητική του αξία γιατί φυσιολογικά αν το αλλάξεις πριν διαλύσει το κάνεις απλά για να γουστάρεις και όχι για γλυτώσεις λεφτά.
 

D

Deleted member 50795

Guest
όταν στρώσει η αγορά μετά από 10 χρόνια , θυμηθείτε τι λέμε .. :geek:

δεν υπάρχει λόγος ακόμα τουλάχιστον για BEV , παρά μόνο για τις επιδόσεις του , για μένα ..
απολύτως και τέλος.

μετα από 8- 10 χρόνια το ξανασυζηταμε.

θα προτιμούσα να αγοράσω ένα υβρίδιο με φυσικό αέριο , να βγάλω την δεκαετία και μετά βλέπουμε.

σιγουρα δε θα έχω τις επιδόσεις, αλλά θα έχω το κεφάλι μου ήσυχο για το range και δε θα πληρώσω πάνω από 22000-25000€. (Καλύτερα να κλαίω αυτα παρά τα διπλά)

αν σε αυτα τα λεφτά υπήρχε κάτι αντίστοιχο σε BEV, τότε μπορεί (ίσως)να το συζητούσαμε. :geek:

λογικη πάντα υπάρχει, αρκεί να θέτουμε τους σκοπούς μας (άμεσους, έμμεσους . κυριους, επιμέρους και αντικειμενικους) :)
απλα ο καθένας τους αντιλαμβάνεται και τους ορίζει διαφορετικά, από τον άλλο ,σύμφωνα με τα δικά του »δεδομένα» και τρόπο επεξεργασίας αυτων.
 
Last edited by a moderator:

D

Deleted member 50795

Guest
Περαν αυτών που προείπα θα ήθελα να είχα τωρα ένα Tesla m3p, παρκαρισμένο στο γκαράζ για weekend car μόνο και περιοδική χρήση για τέτοιο σκοπό μόνο.
ειναι απίστευτα γρήγορο.. :geek:

το s plaid, είναι σε δικιά του κατηγορία….και είναι ακριβό τουλάχιστον για μένα , εκτός οποιουδήποτε σχεδιασμού μου.:biggrin:
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.977
Reaction score
12.739
Οι σκέψεις σου έχουν έναν κοινό παρονομαστή, και αυτός είναι ο εξής:

λογικη πάντα υπάρχει, αρκεί να θέτουμε τους σκοπούς μας (άμεσους, έμμεσους . κυριους, επιμέρους και αντικειμενικους) :)
απλα ο καθένας τους αντιλαμβάνεται και τους ορίζει διαφορετικά, από τον άλλο ,σύμφωνα με τα δικά του »δεδομένα» και τρόπο επεξεργασίας αυτων.
Ορθόν. Ως εκ τούτου θα πρέπει να θυμάσαι πως οι (ορισμένοι από εσένα για εσένα) σκοποί δεν ισχύουν απαραίτητα για όλους/άλλους.

Κάποια παραδείγματα στα γρήγορα:

θα προτιμούσα να αγοράσω ένα υβρίδιο με φυσικό αέριο , να βγάλω την δεκαετία και μετά βλέπουμε.
Δεν έχεις υπολογίσει τη δυσκολία εύρεσης πρατηρίων για ανεφοδιασμό (εξάλλου βρισκόμαστε στην Ελλάδα και όχι πχ στη Ρουμανία, όπου το αέριο είναι πιο διαδεδομένο).

σιγουρα δε θα έχω τις επιδόσεις, αλλά θα έχω το κεφάλι μου ήσυχο για το range και δε θα πληρώσω πάνω από 22000-25000€. (Καλύτερα να κλαίω αυτα παρά τα διπλά)
Η σκέψη του να "κλαις" για οποιοδήποτε ποσό δίνεις για ΙΧ είναι άκυρη υπό την έννοια πως, ε αν δεν τα έχεις, δεν τα δίνεις. Ξεχνάμε πως το ΙΧ είναι και θα παραμείνει προϊόν πολυτελείας. Even more so καθώς τα χρόνια περνούν, κυρίως για κτήση. Όπως αναφέρθηκε ξανά, δεν έχει κανένα νόημα να υπολογίζουμε ¨αξία μεταπώλησης" (κατάλοιπο από τις παλιές εποχές, μόνο ή κυρίως στην Ελλάδα). Όποιος τα "κλαίει" σημαίνει ότι δεν του περίσσευαν εξαρχής.

Επίσης, ας μη μπερδεύουμε το κόστος κτήσης με το λόγο αξίας προς απόδοση, είναι δύο διαφορετικές έννοιες. Πχ ένα "συμβατικό" LNG/CNG στις 25.000€ ενδεχομένως θα είναι ακριβό έναντι ενός BEV στο διπλάσιο κόστος (αν συνυπολογίσουμε όλους τους παράγοντες).

Περαν αυτών που προείπα θα ήθελα να είχα τωρα ένα Tesla m3p, παρκαρισμένο στο γκαράζ για weekend car μόνο και περιοδική χρήση για τέτοιο σκοπό μόνο.
ειναι απίστευτα γρήγορο.. :geek:
Ο σχεδιασμός και η λειτουργία του m3p απέχει ωστόσο τόσο από την παραδοσιακή έννοια του weekend car, όσο και ο ΣΥΡΙΖΑ από τη νίκη στις εκλ εεεε τέλος πάντων απέχει πολύ.

Οι λάτρεις της αυτοκίνησης (για τους οποίους η ύπαρξη weekend car αποκτά πραγματικό νόημα) δε θα το λόγιζαν ποτέ ως πιθανή επιλογή, για διάφορους λόγους.
 

D

Deleted member 50795

Guest
(το ΙΧ …προϊόν πολυτελείας,,,):dance2:
…άστο την είπες τη γνώμη σου , την ακούσαμε…ok.
(χωρίς διάθεση ειρωνείας :))
 
Last edited by a moderator:


D

Deleted member 50795

Guest
Το ξέρω ρε συ.
δε μίλησα για καμία παραδοσιακη έννοια του weekend car, απλά ένα αυτοκίνητο με περιορισμένη περιοδική χρήση , ελεύθερου χρόνου και δη Σαββατοκύριακου, όχι καθημερινό. (δεδομένα)

αλλα δε το παίρνω γιατι δε περισσευουν(δεδομένα)..πολυτέλεια..

γιατι επισης γενικότερα δε μου περισσεύουν 40-50000€ για να «κλάψω» (δεδομένα)

οπως επίσης αν αγόραζα θα κινούμουν στα 20000-25000€ (δεδομένα)

σταθμο φυσικού αερίου έχω δίπλα μου..:biggrin:
και για τις ανάγκες μετακίνησης με καλύπτει απόλυτα..(δεδομένα)

αλλος θα τα παρέβλεπε όλα αυτα και θα έπαιρνε το ms plaid..γιατι του περισσευουν και δεν τα «κλαίει»…(δεδομένα)

ολα λογικά μου φαίνονται …:geek:
 
Last edited by a moderator:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.560
Reaction score
30.459
Από αυτό το μήνα ξεκινά η χρέωση δικτύου και στο νυχτερινό τιμολόγιο. Δεν υπήρχε μέχρι σήμερα. Σε μια κατανάλωση 3500kwh ετησίως μόνο για φόρτιση η ετήσια επιβάρυνση θα είναι περίπου 100€.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.816
Reaction score
136.754
Μεταφέρω χρήσιμες πληροφορίες για την ανάκληση μπαταριών στα iD και την αναβάθμιση software σε 3.2:

Καλημέρα στην ομάδα! Μίλησα μόλις με αρχι-τεχνικό της Καρεντα αμαρουσιου. Έχουν μέσα το 1ο id4 που τους ήρθε για 3.2. Απο Δευτέρα θα του την περάσουν. Οπότε αφήστε τις βιασύνες, και ας αποκτήσουν πρώτα εμπειρία στο πέρασμα της 3.2. Μου είπε ότι γίνεται με μια sd Καρτα, και ότι είναι απλό. Μιλήσαμε για το αυστραλιανό Vw site με τις ανακλήσεις. Μου είπε ότι η ανάκληση για τα battery modules είναι ενεργή εδώ και μήνες. Και ότι όσοι πάμε για την 3.2, θα κάνουν τα ακόλουθα. Πριν περάσουν την 3.2, θα ελέγξουν τα modules. Θα περάσουν την 3.2 και μετά θα ελέγξουν και πάλι τα modules. Είναι η οδηγία απο την Γερμανία αυτή. Πρόσφατα σε Id, το διαγνωστικό τους έβγαλε ότι πρέπει να αλλαχτούν 4 modules. Και του τα άλλαξαν. Το αυτοκίνητο δεν είχε κανένα θέμα απολύτως με απόδοση, μηνύματα λάθους, φόρτιση, αυτονομία πριν την αλλαγή των modules. Πάντα πάνε by the book, με ο,τι βγάλει το διαγνωστικό. Κάθε φορά που μου εξηγούν τις διαδικασίες τους, συνειδητοποιώ ότι ο,τι σκέψεις κάνουμε για δικές μας μετρήσεις φθοράς μπαταρίας, είναι απλά άσκοπες. Πάντα θα πρέπει να ακολουθούμε ο,τι τους βγάζει το δικό τους διαγνωστικό, και ότι τους λέει η μαμα Vw Γερμανίας. Τώρα μπορεί να έχουν πολλά spare modules και να αλλάζουν αβέρτα εντός εγγύησης. Σε 4 χρόνια μπορεί να θέλουν να βάλουν τα modules σε νέα αυτοκίνητα, και τα recalls (απο την στιγμή που δεν βγαίνει και κάτι ανησυχητικό στον κάτοχο) να τα κάνουν γαργάρα. Είδωμεν
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.560
Reaction score
30.459
Να και μια I-Pace.
Νέα κόλπα στην Αμερική. Μετά την κατάσβεση το όχημα θα μπει σε κοντέινερ με άμμο και νερό για 3 βδομάδες, ώστε να κρυώσουν εντελώς οι μπαταρίες. Μετά ανακύκλωση.

 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.488
Reaction score
7.874
Πάντως από τις εικόνες δεν φαίνεται η φωτιά να ξεκίνησε από ή να επεκτάθηκε στις μπαταρίες. Το κάτω μέρος είναι άθικτο και γενικά το αυτοκίνητο σε πολύ καλύτερη κατάσταση από ότι βλέπουμε συνήθως σε φωτιές από μπαταρία.

Επίσης είναι και της Waymo και κουβαλάει ένα σκασμό επιπλέον ηλεκτρονικά πάνω, lidar κλπ. Ίσως κάτι από όλα αυτά να προκάλεσε την πυρκαγιά.

Να τι έχει στο πάνω μέρος, αυτό που φαίνεται να είναι καμένο:

1683469936864.png
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.557
Μηνύματα
2.944.127
Members
38.197
Νεότερο μέλος
YiorgosM
Top