Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
13.570
Reaction score
34.206
θα του ειπε η Ford βολου : να σου δωσουμε 10000 ευρω να μην το παραγγειλεις ? και εκεινος θα ειπε: Οχι το θελω πασης θυσιας :biggrin:
 

indikos001

Games
Editor
Μηνύματα
4.150
Reaction score
4.171


Μηνύματα
4.115
Reaction score
3.542
Πάντως στον Βόλο κυκλοφορεί ένα ηλεκτρικό Mustang.

δεν ξέρουν να οδηγούν εκεί (το λέει ο πατέρας που είναι αλλημεριώτης) :D
 

TGD

Μηνύματα
8.597
Reaction score
8.613
δεν ξέρουν να οδηγούν εκεί (το λέει ο πατέρας που είναι αλλημεριώτης) :D
Το χειρότερο είναι ότι περπατούν στον δρόμο κι όχι στα πεζοδρόμια!
 



melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.746
Reaction score
42.905
Το FSD είναι προνομιακό πεδίο για κατασκευαστές ταμπλετ με ρόδες που θα σε πηγαίνουν από το σημείο Α στο σημείο Β.
Αυτό βέβαια δεν είναι αυτοκίνηση (αν και κυριολεκτικά είναι :laugh: αλλά φαντάζομαι καταλαβαίνετε τι εννοώ).
Στην αυτοκίνηση, όπως την ξέρουμε, θα επικρατούν αυτοί που φτιάχνουν αυτοκίνητα για τους οδηγούς. Αδυνατώ να δω στο απώτερο μέλλον για ποιο λόγο κάποιος θα ενδιαφερθεί να αγοράσει ένα αυτοκίνητο για να τον πηγαίνει από το σημείο Α στο σημείο Β όπως κάνει σήμερα και με ένα ταξί ή ένα λεωφορείο ή ένα τρένο ή ένα αεροπλάνο. Και πολύ περισσότερο πως αυτό θα δημιουργήσει (ή θα αντικαταστήσει) τη σχέση ιδιοκτήτη/οδηγού με τη δραστηριότητα της οδήγησης και το αντικείμενο του αυτοκινήτου. Τη σχέση που έχει δημιουργήσει, αναπτύξει και συντηρεί όλη τη σχετική βιομηχανία/τεχνολογία μέχρι σήμερα.
 

TGD

Μηνύματα
8.597
Reaction score
8.613
Εδώ ταιριάζει η ατάκα:
Scientists do not change their minds. They just die and replaced by new ones.

Οπότε για ποια σχέση μιλάμε δυο γενιές από τώρα; Θα είναι σαν τα προϊόντα με πλήρη λιπαρά!
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Αυτή η πρόβλεψη σε ποιά στοιχεία βασίζεται;

" Στην αυτοκίνηση, όπως την ξέρουμε, θα επικρατούν αυτοί που φτιάχνουν αυτοκίνητα για τους οδηγούς. "

Υπάρχει κάποια αντίστοιχη τάση στην αγορά σήμερα; Π.χ. υιοθέτηση βελτιωμένων αναρτήσεων σε περισσότερα μοντέλα μαζικής παραγωγής;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.559
Reaction score
30.459
Μην κοιτάτε τι γίνεται σήμερα ή τι μάθαμε. Τα πράγματα αλλάζουν, η νέα γενιά θέλει άλλα και όταν θα ήμαστε αστερόσκονη οι περισσότεροι θα έχουν ένα μικρό αμάξι για τα καθημερινά (πολύ πιθανά και με FSD), και για όλα τα υπόλοιπα θα νοικιάζουν. Εκδρομές, διακοπές, κοινωνικές εκδηλώσεις. Κάθε event και το ανάλογο όχημα για την συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Όχι σαν εμάς που σέρνουμε 5 μέτρα βάρκες 365 μέρες για τις 10-15 που θα χρειαστούμε τις δυνατότητες του.

Οι ρομαντικοί θα οδηγούν μόνοι τους. Κάτι σαν την ΦΙΛΠΑ ένα πράμα. 8-)
 
Last edited:


melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.746
Reaction score
42.905
Αυτή η πρόβλεψη σε ποιά στοιχεία βασίζεται;

" Στην αυτοκίνηση, όπως την ξέρουμε, θα επικρατούν αυτοί που φτιάχνουν αυτοκίνητα για τους οδηγούς. "

Υπάρχει κάποια αντίστοιχη τάση στην αγορά σήμερα; Π.χ. υιοθέτηση βελτιωμένων αναρτήσεων σε περισσότερα μοντέλα μαζικής παραγωγής;
Δεν αφορά πρόβλεψη. Στην ουσία διαπίστωση είναι και εκτίμηση ότι αυτό θα συνεχίσει να υπάρχει. Αρκεί να διαβάζουμε προσεκτικά όλο το ποστ, όλη την πρόταση και να κατανοούμε το νόημα της.

Τι σημαίνει όμως "υιοθέτηση βελτιωμένων αναρτήσεων σε περισσότερα μοντέλα μαζικής παραγωγής"; Και πως αυτό καθορίζει το αν οι οδηγοί δημιουργούν σχέση με τα αυτοκίνητα τους;
 

D

deleted user 10898

Guest
Εδώ ταιριάζει η ατάκα:
Scientists do not change their minds. They just die and replaced by new ones.

Οπότε για ποια σχέση μιλάμε δυο γενιές από τώρα; Θα είναι σαν τα προϊόντα με πλήρη λιπαρά!
Φαντάζομαι ξέρεις ότι τα προϊόντα με πλήρη λιπαρά είναι αυτά που πλέον ενδείκνυνται για κατανάλωση.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.559
Reaction score
30.459
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.746
Reaction score
42.905
Μην κοιτάτε τι γίνεται σήμερα ή τι μάθαμε. Τα πράγματα αλλάζουν, η νέα γενιά θέλει άλλα και όταν θα ήμαστε αστερόσκονη οι περισσότεροι θα έχουν ένα μικρό αμάξι για τα καθημερινά (πολύ πιθανά και με FSD), και για όλα τα υπόλοιπα θα νοικιάζουν. Εκδρομές, διακοπές, κοινωνικές εκδηλώσεις. Κάθε event και το ανάλογο όχημα για την συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Όχι σαν εμάς που σέρνουμε 5 μέτρα βάρκες 365 μέρες για τις 10-15 που θα χρειαστούμε τις δυνατότητες του.

Οι ρομαντικοί θα οδηγούν μόνοι τους. Κάτι σαν την ΦΙΛΠΑ ένα πράμα. 8-)
Εκτιμώ ότι το ανάποδο θα συμβαίνει. Φαντάζομαι εύκολα τη μέρα όπου τα ταμπλετ με ρόδες θα είναι παντού στο δρόμο και θα πηγαίνεις και θα παίρνεις ένα πατώντας 1 κλικ σε ένα app για να σε πάει από το ένα σημείο στο άλλο. Οπως κάνουν σήμερα κάποιοι με τα πατίνια. Τις προάλλες στην κηφισιά έβλεπα σε πολλές γωνίες παρατημένα ηλεκτρικά πατίνια.
Και όταν θα θέλεις να οδηγήσεις για μια εκδρομή, ένα ταξίδι, ακόμα και για μια κοινωνική εκδήλωση που θα θέλεις να κάνεις εντύπωση, θα παίρνεις το αυτοκίνητο ΣΟΥ. Το οποίο θα (θέλεις να) οδηγάς.

Πιθανά 2-3-4 γενιές μετά να έχουν λιγοστέψει όσοι ξέρουν οδήγηση. Αυτό όμως δεν αλλάζει το γεγονός που ίσχυε, ισχύει και θα ισχύει ότι αυτοί που γουστάρουν την οδήγηση (και όχι αναγκαστικά τη σπορ οδήγηση) θα συνεχίσουν να συντηρούν τη "βιομηχανία" (με την ευρεία έννοια, το industry που λένε στο χωριό μου) και θα αναζητούν κατασκευαστές και μάρκες που θα ταιριάζουν στις ανάγκες τους για οδήγηση και για ψυχολογική ικανοποίηση. Θα είναι μικρότερου μέγεθους αυτή η βιομηχανία; Ισως, μπορεί, και ναι και όχι. Πολύ δύσκολο να κάνω μια τέτοια εκτίμηση. Στα μάτια μου δεν είναι καθαρό για το πως θα πάψει ένας άνθρωπος να μην ηδονίζεται με την εμπειρία της οδήγησης. Γιατί τελικά από κει ξεκινούν όλα. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα εκλείψει η δραστηριότητα της οδήγησης επειδή θα υπάρχει ικανοποιητικό FSD.

Ούτως ή άλλως οι οδηγοί που αναγκάζονται να είναι οδηγοί γιατί δεν μπορούσαν να κάνουν αλλιώς και δεν τους ενδιαφέρει το αυτοκίνητο (ή η μηχανή) που οδηγούν ποτέ δεν ήταν ο καθοριστικός παράγοντας στο χώρο. Είναι το κομμάτι της αγοράς που θα αγοράσει απλά το φθηνότερο ή αυτό που τους είπε ο φίλος τους. Αυτοί θα βολευτούν πολύ όμορφα με ένα ταμπλετ με ρόδες και FSD.
 

TGD

Μηνύματα
8.597
Reaction score
8.613
Πιθανά 2-3-4 γενιές μετά να έχουν λιγοστέψει όσοι ξέρουν οδήγηση.
Εγώ είμαι πιο απόλυτος: τα παιδιά μου θα είναι η τελευταία γενιά που θα χρειάζεται δίπλωμα οδήγησης. Τα εγγόνια μου δεν θα οδηγούν, θα τα πηγαίνουν.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.746
Reaction score
42.905
τα παιδιά μου θα είναι η τελευταία γενιά που θα χρειάζεται δίπλωμα οδήγησης. Τα εγγόνια μου δεν θα οδηγούν, θα τα πηγαίνουν.
Πιστεύεις δηλαδή ότι τα παιδιά σου ή τα εγγόνια δεν θα θέλουν να οδηγούν; δεν θα τους αρέσει να οδηγούν;
Δεν λέω αν θα χρειάζεται αλλά να γουστάρουν, να είναι απόλαυση για αυτά το να οδηγούν.
 

spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
13.570
Reaction score
34.206
Το FSD είναι προνομιακό πεδίο για κατασκευαστές ταμπλετ με ρόδες που θα σε πηγαίνουν από το σημείο Α στο σημείο Β.
Αυτό βέβαια δεν είναι αυτοκίνηση (αν και κυριολεκτικά είναι :laugh: αλλά φαντάζομαι καταλαβαίνετε τι εννοώ).
Στην αυτοκίνηση, όπως την ξέρουμε, θα επικρατούν αυτοί που φτιάχνουν αυτοκίνητα για τους οδηγούς. Αδυνατώ να δω στο απώτερο μέλλον για ποιο λόγο κάποιος θα ενδιαφερθεί να αγοράσει ένα αυτοκίνητο για να τον πηγαίνει από το σημείο Α στο σημείο Β όπως κάνει σήμερα και με ένα ταξί ή ένα λεωφορείο ή ένα τρένο ή ένα αεροπλάνο. Και πολύ περισσότερο πως αυτό θα δημιουργήσει (ή θα αντικαταστήσει) τη σχέση ιδιοκτήτη/οδηγού με τη δραστηριότητα της οδήγησης και το αντικείμενο του αυτοκινήτου. Τη σχέση που έχει δημιουργήσει, αναπτύξει και συντηρεί όλη τη σχετική βιομηχανία/τεχνολογία μέχρι σήμερα.
Γιατι οχι αυτοκινητο FSD που οταν εχεις ορεξη να ειναι και απολαυστικο στην οδηγηση?
Κολλητος φιλος με ID3 διασκεδαζει τοσο πολυ, που βγαινει βολτες χωρις λογο και νιωθει οπως οταν ειχε παρει μηχανακι 40+ χρονια πριν .
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.557
Μηνύματα
2.944.123
Members
38.197
Νεότερο μέλος
YiorgosM
Top