- Μηνύματα
- 8.607
- Reaction score
- 8.630
Πάντως στον Βόλο κυκλοφορεί ένα ηλεκτρικό Mustang.Ford Is Losing Almost $60,000 For Every EV It Sells
Πάντως στον Βόλο κυκλοφορεί ένα ηλεκτρικό Mustang.Ford Is Losing Almost $60,000 For Every EV It Sells
Πάντως στον Βόλο κυκλοφορεί ένα ηλεκτρικό Mustang.
Το χειρότερο είναι ότι περπατούν στον δρόμο κι όχι στα πεζοδρόμια!δεν ξέρουν να οδηγούν εκεί (το λέει ο πατέρας που είναι αλλημεριώτης)
Δεν αφορά πρόβλεψη. Στην ουσία διαπίστωση είναι και εκτίμηση ότι αυτό θα συνεχίσει να υπάρχει. Αρκεί να διαβάζουμε προσεκτικά όλο το ποστ, όλη την πρόταση και να κατανοούμε το νόημα της.Αυτή η πρόβλεψη σε ποιά στοιχεία βασίζεται;
" Στην αυτοκίνηση, όπως την ξέρουμε, θα επικρατούν αυτοί που φτιάχνουν αυτοκίνητα για τους οδηγούς. "
Υπάρχει κάποια αντίστοιχη τάση στην αγορά σήμερα; Π.χ. υιοθέτηση βελτιωμένων αναρτήσεων σε περισσότερα μοντέλα μαζικής παραγωγής;
Φαντάζομαι ξέρεις ότι τα προϊόντα με πλήρη λιπαρά είναι αυτά που πλέον ενδείκνυνται για κατανάλωση.Εδώ ταιριάζει η ατάκα:
Scientists do not change their minds. They just die and replaced by new ones.
Οπότε για ποια σχέση μιλάμε δυο γενιές από τώρα; Θα είναι σαν τα προϊόντα με πλήρη λιπαρά!
Εκτιμώ ότι το ανάποδο θα συμβαίνει. Φαντάζομαι εύκολα τη μέρα όπου τα ταμπλετ με ρόδες θα είναι παντού στο δρόμο και θα πηγαίνεις και θα παίρνεις ένα πατώντας 1 κλικ σε ένα app για να σε πάει από το ένα σημείο στο άλλο. Οπως κάνουν σήμερα κάποιοι με τα πατίνια. Τις προάλλες στην κηφισιά έβλεπα σε πολλές γωνίες παρατημένα ηλεκτρικά πατίνια.Μην κοιτάτε τι γίνεται σήμερα ή τι μάθαμε. Τα πράγματα αλλάζουν, η νέα γενιά θέλει άλλα και όταν θα ήμαστε αστερόσκονη οι περισσότεροι θα έχουν ένα μικρό αμάξι για τα καθημερινά (πολύ πιθανά και με FSD), και για όλα τα υπόλοιπα θα νοικιάζουν. Εκδρομές, διακοπές, κοινωνικές εκδηλώσεις. Κάθε event και το ανάλογο όχημα για την συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Όχι σαν εμάς που σέρνουμε 5 μέτρα βάρκες 365 μέρες για τις 10-15 που θα χρειαστούμε τις δυνατότητες του.
Οι ρομαντικοί θα οδηγούν μόνοι τους. Κάτι σαν την ΦΙΛΠΑ ένα πράμα.
Εγώ είμαι πιο απόλυτος: τα παιδιά μου θα είναι η τελευταία γενιά που θα χρειάζεται δίπλωμα οδήγησης. Τα εγγόνια μου δεν θα οδηγούν, θα τα πηγαίνουν.Πιθανά 2-3-4 γενιές μετά να έχουν λιγοστέψει όσοι ξέρουν οδήγηση.
Πιστεύεις δηλαδή ότι τα παιδιά σου ή τα εγγόνια δεν θα θέλουν να οδηγούν; δεν θα τους αρέσει να οδηγούν;τα παιδιά μου θα είναι η τελευταία γενιά που θα χρειάζεται δίπλωμα οδήγησης. Τα εγγόνια μου δεν θα οδηγούν, θα τα πηγαίνουν.
Γιατι οχι αυτοκινητο FSD που οταν εχεις ορεξη να ειναι και απολαυστικο στην οδηγηση?Το FSD είναι προνομιακό πεδίο για κατασκευαστές ταμπλετ με ρόδες που θα σε πηγαίνουν από το σημείο Α στο σημείο Β.
Αυτό βέβαια δεν είναι αυτοκίνηση (αν και κυριολεκτικά είναι αλλά φαντάζομαι καταλαβαίνετε τι εννοώ).
Στην αυτοκίνηση, όπως την ξέρουμε, θα επικρατούν αυτοί που φτιάχνουν αυτοκίνητα για τους οδηγούς. Αδυνατώ να δω στο απώτερο μέλλον για ποιο λόγο κάποιος θα ενδιαφερθεί να αγοράσει ένα αυτοκίνητο για να τον πηγαίνει από το σημείο Α στο σημείο Β όπως κάνει σήμερα και με ένα ταξί ή ένα λεωφορείο ή ένα τρένο ή ένα αεροπλάνο. Και πολύ περισσότερο πως αυτό θα δημιουργήσει (ή θα αντικαταστήσει) τη σχέση ιδιοκτήτη/οδηγού με τη δραστηριότητα της οδήγησης και το αντικείμενο του αυτοκινήτου. Τη σχέση που έχει δημιουργήσει, αναπτύξει και συντηρεί όλη τη σχετική βιομηχανία/τεχνολογία μέχρι σήμερα.