- Μηνύματα
- 28.545
- Reaction score
- 84.033
Σκεφτείτε πως κάποιοι ακόμα και σήμερα αγοράζουν βινύλια. Λίγοι, αλλά υπάρχουν.
Γιατί δεν "βολεύει" τέτοια απάντηση σε όσους βλέπουν τα σύγχρονα ΙΧ ως "τάμπλετ σε ρόδες" και ακούν από βινύλιο γιατί η εποχή του καλού ήχου ήταν στα '70 τιςςς.Γιατι οχι αυτοκινητο FSD που οταν εχεις ορεξη να ειναι και απολαυστικο στην οδηγηση?
Κολλητος φιλος με ID3 διασκεδαζει τοσο πολυ, που βγαινει βολτες χωρις λογο και νιωθει οπως οταν ειχε παρει μηχανακι 40+ χρονια πριν .
Δεν έγραψα κάπου ότι το ένα αποκλείει το άλλο.Γιατι οχι αυτοκινητο FSD που οταν εχεις ορεξη να ειναι και απολαυστικο στην οδηγηση?
Κολλητος φιλος με ID3 διασκεδαζει τοσο πολυ, που βγαινει βολτες χωρις λογο και νιωθει οπως οταν ειχε παρει μηχανακι 40+ χρονια πριν .
Και αυτό που κάνει ο φίλος σου είναι αυτό για το οποίο μιλάω στα τελευταία ποστς. Χαίρεται την οδήγηση ο άνθρωπος.Το FSD είναι προνομιακό πεδίο για κατασκευαστές ταμπλετ με ρόδες που θα σε πηγαίνουν από το σημείο Α στο σημείο Β.
Εεε, μα με απόλυτα κριτήρια αυτός είναι ο σκοπός της ύπαρξης των αυτοκινήτων....Αδυνατώ να δω στο απώτερο μέλλον για ποιο λόγο κάποιος θα ενδιαφερθεί να αγοράσει ένα αυτοκίνητο για να τον πηγαίνει από το σημείο Α στο σημείο Β όπως κάνει σήμερα και με ένα ταξί ή ένα λεωφορείο ή ένα τρένο ή ένα αεροπλάνο
Όπως παραπάνω. Ίσως άθελα μας προβάλουμε τις απόψεις - πεποιθήσεις μας στους άλλους. Το βασικό αντικείμενο του αυτοκινήτου είναι για τους περισσότερους η μετακίνηση.σχέση ιδιοκτήτη/οδηγού με τη δραστηριότητα της οδήγησης και το αντικείμενο του αυτοκινήτου.
Δεκτόν και απόλυτα λογικό. Ο χομπίστας της οδήγησης δε θα πάψει να είναι τέτοιος...Στα μάτια μου δεν είναι καθαρό για το πως θα πάψει ένας άνθρωπος να μην ηδονίζεται με την εμπειρία της οδήγησης
Κι όμως τα εκατομμύρια των ανθρώπων ανά των κόσμο που οδηγούν ένα αθάνατο Toyota ή τ' αμέτρητα pick-ups στο USA μάλλον το αντίθετο φανερώνουν...Ούτως ή άλλως οι οδηγοί που αναγκάζονται να είναι οδηγοί γιατί δεν μπορούσαν να κάνουν αλλιώς και δεν τους ενδιαφέρει το αυτοκίνητο (ή η μηχανή) που οδηγούν ποτέ δεν ήταν ο καθοριστικός παράγοντας στο χώρο
Και τώρα υπάρχουν μερικοί που γουστάρουν να πετάνε. Ε, κάπως έτσι θα γίνει με τα δισέγγονα και την οδηγηση!Δεν λέω αν θα χρειάζεται αλλά να γουστάρουν, να είναι απόλαυση για αυτά το να οδηγούν.
Δώσε μας αν έχεις την καλοσύνη στοιχεία π.χ. πωλήσεις, που να τεκμηριώνουν τη διαπίστωση σου, ότι "επικρατούν οι εταιρίες που φτιάχνουν αυτοκίνητα για οδηγούς".Δεν αφορά πρόβλεψη. Στην ουσία διαπίστωση είναι και εκτίμηση ότι αυτό θα συνεχίσει να υπάρχει. Αρκεί να διαβάζουμε προσεκτικά όλο το ποστ, όλη την πρόταση και να κατανοούμε το νόημα της.
Τι σημαίνει όμως "υιοθέτηση βελτιωμένων αναρτήσεων σε περισσότερα μοντέλα μαζικής παραγωγής"; Και πως αυτό καθορίζει το αν οι οδηγοί δημιουργούν σχέση με τα αυτοκίνητα τους;
Στο αρχικό μου ποστ είναι σαφές (και αν δεν είναι τη συγγνώμη μου αλλά δεν μπορώ να το γράψω καλύτερα) ότι η αναφορά γίνεται μεταξύ των αυτοκινήτων όπως τα ξέρουμε σήμερα όπου η σχέση του οδηγού/ιδιοκτήτη με το αυτοκίνητο του έχει διαμορφώσει την εικόνα* της βιομηχανίας που ξέρουμε σήμερα σε αντίστιξη με ένα μέλλον όπου ο ιδιοκτήτης του προιόντος που θα το λέμε και τότε αυτοκίνητο, σήμερα το λεω ταμπλετ με ρόδες, θα μπαίνει μέσα για να μετακινηθεί από το προιόν χωρίς καμία ενεργή συμμετοχή στη διαδικασία αυτή καθεαυτή που είναι η οδήγηση.Το FSD είναι προνομιακό πεδίο για κατασκευαστές ταμπλετ με ρόδες που θα σε πηγαίνουν από το σημείο Α στο σημείο Β.
Αυτό βέβαια δεν είναι αυτοκίνηση (αν και κυριολεκτικά είναι αλλά φαντάζομαι καταλαβαίνετε τι εννοώ).
Στην αυτοκίνηση, όπως την ξέρουμε, θα επικρατούν αυτοί που φτιάχνουν αυτοκίνητα για τους οδηγούς. Αδυνατώ να δω στο απώτερο μέλλον για ποιο λόγο κάποιος θα ενδιαφερθεί να αγοράσει ένα αυτοκίνητο για να τον πηγαίνει από το σημείο Α στο σημείο Β όπως κάνει σήμερα και με ένα ταξί ή ένα λεωφορείο ή ένα τρένο ή ένα αεροπλάνο. Και πολύ περισσότερο πως αυτό θα δημιουργήσει (ή θα αντικαταστήσει) τη σχέση ιδιοκτήτη/οδηγού με τη δραστηριότητα της οδήγησης και το αντικείμενο του αυτοκινήτου. Τη σχέση που έχει δημιουργήσει, αναπτύξει και συντηρεί όλη τη σχετική βιομηχανία/τεχνολογία μέχρι σήμερα.
το οποίο είναι και αναπόφευκτο σε μεγάλο βαθμό.Ίσως άθελα μας προβάλουμε τις απόψεις - πεποιθήσεις μας στους άλλους.
Έκανα λάθος, για Απρίλη ήταν: https://flamis.gr/poliseis-aytokiniton-ayta-ta-montela-kyriarchoyn-stin-ellada/Μα πως;
Αφού ο @kostas999 "κάπου διάβασε" ότι πουλήθηκαν μόνο 26 Tesla το πρώτο τρίμηνο.
Είναι σίγουρα επίσημα στοιχεία αυτά;
(εν τω μεταξύ 26 Tesla θα δω εγώ αν πάω μέχρι την Κηφισιά και γυρίσω )
Μετά από υπόδειξη/υπενθύμιση φτφμδπ η ιστορία με τις Cayenne έγινε περίπου μια δεκαετία αργότερα, και, όχι, δεν έφταιγε ο Σημίτης.Έτσι πίστευαν και για τις Cayenne το 1997-1998 με τη φούσκα του χρηματιστηρίου, αλλά είχε βουλιάξει ο Θεσσαλικός κάμπος από δαύτες.
Η ιστορία με τις Καγιέν και τους αγρότες είναι τέρμα fake news .Μετά από υπόδειξη/υπενθύμιση φτφμδπ η ιστορία με τις Cayenne έγινε περίπου μια δεκαετία αργότερα, και, όχι, δεν έφταιγε ο Σημίτης.
Λάρισα, η πρωτεύουσα των Πόρσε Καγιέν
Ένα αξιοσημείωτο ρεκόρ πέτυχε η Λάρισα. Σύμφωνα με άρθρο του Η. Πολεμαρχάκι είναι εκείνη κι όχι το Λονδίνο ούτε η Νέα Υόρκη, η απόλυτη πρωταθλήτρια σε ιδιοκτήτες Πόρσε Καγιένwww.news247.gr