Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.951
Γιατι οχι αυτοκινητο FSD που οταν εχεις ορεξη να ειναι και απολαυστικο στην οδηγηση?
Κολλητος φιλος με ID3 διασκεδαζει τοσο πολυ, που βγαινει βολτες χωρις λογο και νιωθει οπως οταν ειχε παρει μηχανακι 40+ χρονια πριν .
Γιατί δεν "βολεύει" τέτοια απάντηση σε όσους βλέπουν τα σύγχρονα ΙΧ ως "τάμπλετ σε ρόδες" και ακούν από βινύλιο γιατί η εποχή του καλού ήχου ήταν στα '70 τιςςς.😎
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.754
Reaction score
42.923
Γιατι οχι αυτοκινητο FSD που οταν εχεις ορεξη να ειναι και απολαυστικο στην οδηγηση?
Κολλητος φιλος με ID3 διασκεδαζει τοσο πολυ, που βγαινει βολτες χωρις λογο και νιωθει οπως οταν ειχε παρει μηχανακι 40+ χρονια πριν .
Δεν έγραψα κάπου ότι το ένα αποκλείει το άλλο.
Για την ακρίβεια έγραψα
Το FSD είναι προνομιακό πεδίο για κατασκευαστές ταμπλετ με ρόδες που θα σε πηγαίνουν από το σημείο Α στο σημείο Β.
Και αυτό που κάνει ο φίλος σου είναι αυτό για το οποίο μιλάω στα τελευταία ποστς. Χαίρεται την οδήγηση ο άνθρωπος.
 

Μηνύματα
1.005
Reaction score
2.812
Αδυνατώ να δω στο απώτερο μέλλον για ποιο λόγο κάποιος θα ενδιαφερθεί να αγοράσει ένα αυτοκίνητο για να τον πηγαίνει από το σημείο Α στο σημείο Β όπως κάνει σήμερα και με ένα ταξί ή ένα λεωφορείο ή ένα τρένο ή ένα αεροπλάνο
Εεε, μα με απόλυτα κριτήρια αυτός είναι ο σκοπός της ύπαρξης των αυτοκινήτων....

σχέση ιδιοκτήτη/οδηγού με τη δραστηριότητα της οδήγησης και το αντικείμενο του αυτοκινήτου.
Όπως παραπάνω. Ίσως άθελα μας προβάλουμε τις απόψεις - πεποιθήσεις μας στους άλλους. Το βασικό αντικείμενο του αυτοκινήτου είναι για τους περισσότερους η μετακίνηση.

Στα μάτια μου δεν είναι καθαρό για το πως θα πάψει ένας άνθρωπος να μην ηδονίζεται με την εμπειρία της οδήγησης
Δεκτόν και απόλυτα λογικό. Ο χομπίστας της οδήγησης δε θα πάψει να είναι τέτοιος...

Ούτως ή άλλως οι οδηγοί που αναγκάζονται να είναι οδηγοί γιατί δεν μπορούσαν να κάνουν αλλιώς και δεν τους ενδιαφέρει το αυτοκίνητο (ή η μηχανή) που οδηγούν ποτέ δεν ήταν ο καθοριστικός παράγοντας στο χώρο
Κι όμως τα εκατομμύρια των ανθρώπων ανά των κόσμο που οδηγούν ένα αθάνατο Toyota ή τ' αμέτρητα pick-ups στο USA μάλλον το αντίθετο φανερώνουν...


Κοντολογίς, διαφωνώντας γενικά με το σκεπτικό σου, θεωρώ πως οι μαζικές πωλήσεις αυτοκινήτων καλύπτουν ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ανάγκες μετακίνησης και όχι ψυχαγωγίας - διασκέδασης.
 

TGD

Μηνύματα
8.607
Reaction score
8.630
Δεν λέω αν θα χρειάζεται αλλά να γουστάρουν, να είναι απόλαυση για αυτά το να οδηγούν.
Και τώρα υπάρχουν μερικοί που γουστάρουν να πετάνε. Ε, κάπως έτσι θα γίνει με τα δισέγγονα και την οδηγηση!
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Δεν αφορά πρόβλεψη. Στην ουσία διαπίστωση είναι και εκτίμηση ότι αυτό θα συνεχίσει να υπάρχει. Αρκεί να διαβάζουμε προσεκτικά όλο το ποστ, όλη την πρόταση και να κατανοούμε το νόημα της.

Τι σημαίνει όμως "υιοθέτηση βελτιωμένων αναρτήσεων σε περισσότερα μοντέλα μαζικής παραγωγής"; Και πως αυτό καθορίζει το αν οι οδηγοί δημιουργούν σχέση με τα αυτοκίνητα τους;
Δώσε μας αν έχεις την καλοσύνη στοιχεία π.χ. πωλήσεις, που να τεκμηριώνουν τη διαπίστωση σου, ότι "επικρατούν οι εταιρίες που φτιάχνουν αυτοκίνητα για οδηγούς".

Σχετικά με την εκτίμηση σου για το μέλλον (=πρόβλεψη), πες μας αν θες που τη βασιζεις.

Παρακαλώ διαφωτίσε μας και μη σχολιαζεις τη δική μας κατανόηση των γραπτων σου.
 
Last edited:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.754
Reaction score
42.923
Πως αλλιώς να γίνει τώρα; Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει μια κουβέντα είναι να καταλαβαίνει ο ένας τι λέει ο άλλος και όχι να προβάλει τι νομίζει ότι καταλαβαίνει και να καταφεύγει στη γνωστή πρακτική των ιεχωβάδων της αποκοπής μιας πρότασης από το context του κειμένου.

Αντε λοιπόν να το πιάσουμε από την αρχή,
Το FSD είναι προνομιακό πεδίο για κατασκευαστές ταμπλετ με ρόδες που θα σε πηγαίνουν από το σημείο Α στο σημείο Β.
Αυτό βέβαια δεν είναι αυτοκίνηση (αν και κυριολεκτικά είναι :laugh: αλλά φαντάζομαι καταλαβαίνετε τι εννοώ).
Στην αυτοκίνηση, όπως την ξέρουμε, θα επικρατούν αυτοί που φτιάχνουν αυτοκίνητα για τους οδηγούς. Αδυνατώ να δω στο απώτερο μέλλον για ποιο λόγο κάποιος θα ενδιαφερθεί να αγοράσει ένα αυτοκίνητο για να τον πηγαίνει από το σημείο Α στο σημείο Β όπως κάνει σήμερα και με ένα ταξί ή ένα λεωφορείο ή ένα τρένο ή ένα αεροπλάνο. Και πολύ περισσότερο πως αυτό θα δημιουργήσει (ή θα αντικαταστήσει) τη σχέση ιδιοκτήτη/οδηγού με τη δραστηριότητα της οδήγησης και το αντικείμενο του αυτοκινήτου. Τη σχέση που έχει δημιουργήσει, αναπτύξει και συντηρεί όλη τη σχετική βιομηχανία/τεχνολογία μέχρι σήμερα.
Στο αρχικό μου ποστ είναι σαφές (και αν δεν είναι τη συγγνώμη μου αλλά δεν μπορώ να το γράψω καλύτερα) ότι η αναφορά γίνεται μεταξύ των αυτοκινήτων όπως τα ξέρουμε σήμερα όπου η σχέση του οδηγού/ιδιοκτήτη με το αυτοκίνητο του έχει διαμορφώσει την εικόνα* της βιομηχανίας που ξέρουμε σήμερα σε αντίστιξη με ένα μέλλον όπου ο ιδιοκτήτης του προιόντος που θα το λέμε και τότε αυτοκίνητο, σήμερα το λεω ταμπλετ με ρόδες, θα μπαίνει μέσα για να μετακινηθεί από το προιόν χωρίς καμία ενεργή συμμετοχή στη διαδικασία αυτή καθεαυτή που είναι η οδήγηση.

Η διαδικασία της οδήγησης, από τον οδηγό που τρέχει στους αγώνες μέχρι τον οδηγό που οδηγάει το αγροτικό του, είναι το θεμέλιο από την αρχή της ιστορίας της αυτοκίνησης μέχρι σήμερα για να εξελιχθεί το αυτοκίνητο και οι τεχνολογίες γύρω από αυτό στο state of the art που βλέπουμε σήμερα. Δεν είναι μόνο η οδήγηση φυσικά, είναι και μια σειρά από άλλους χρηστικούς παράγοντες και με αμέσως επόμενο σημαντικό αν όχι εξίσου σημαντικό η ψυχολογική ικανοποίηση που ανέφερα σε επόμενο ποστ και η οποία προκύπτει από τη σχέση που αναπτύσει ο οδηγός/ιδιοκτήτης με το αυτοκίνητο του. Και η οποία σχέση, ισχυρίζομαι, θα πάψει να υπάρχει, ή θα ατονίσει αν το θέλετε, όταν θα πάψει και η σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ οδηγού/ιδιοκτήτη και αυτοκινήτου. Θα είναι όσο ισχυρή είναι η σχέση που έχει για παράδειγμα ένα παιδί σε μια οικογένεια με το αυτοκίνητο της οικογένειας, συνήθως μηδενική.

Αν λοιπόν τα αυτοκίνητα ήταν μόνο για να μας πηγαίνουν από το σημείο Α στο Β θα είχαμε μείνει στο model T του θείου Φορντ.

Βέβαια αυτά είναι η άποψη μου και είναι πολύ πιθανόν να
Ίσως άθελα μας προβάλουμε τις απόψεις - πεποιθήσεις μας στους άλλους.
το οποίο είναι και αναπόφευκτο σε μεγάλο βαθμό.

*Αλλά ας δούμε και κάποια στοιχεία για το πως έχει διαμορφωθεί η εικόνα της αυτοκίνησης σήμερα και ίσως μπορείτε να δείτε και εσείς αυτό που βλέπω και εγώ.

Η εικονίτσα δείχνει τους 14 κύριους παίκτες κατασκευαστές που υπάρχουν σήμερα οι οποίοι παράγουν όχι 14 αλλά 62 διαφορετικά brands αυτοκινήτων. Λείπουν από μέσα και μικρότεροι κατασκευαστές όπως McLaren, Mazda, Subaru, Tesla, Ferrari (σύμφωνα με το δημιουργό του γραφικού).

Screenshot 2023-05-09 at 19.45.45.png



Κάθε μάρκα έχει πολλά μοντέλα και κάθε μοντέλο σπάει σε πολλές βασικές εκδόσεις και κάθε έκδοση έχει δεκάδες διαφορετικές επιλογές μορφοποίησης. Δεν βρήκα εύκολα συγκεντρωτικά στοιχεία αλλά για μία μάρκα που έκατσα και μέτρησα και για μια μικρή αγορά όπως η ελληνική, στην οποία by the way δραστηριοποιούνται 41 μάρκες, βλέπω ότι το brand έχει 38 διαφορετικά μοντέλα αυτοκινήτων, 1 από αυτά έχει 15 διαφορετικές εκδόσεις κινητήρων και ένα εκτενές configurator για επιμέρους customization του συγκεκριμένου αυτοκινήτου που θέλει να αγοράσει ο κάθε ιδιοκτήτης. Κάντε τους υπολογισμούς μόνοι σας για να διαμορφώσετε μια συνολική εικόνα της βιομηχανίας σήμερα. Και μετά προσθέστε τις αμέτρητες εταιρείες που υπάρχουν στο χώρο για after market υποστήριξη από "βελτίωση αναρτήσεων" μέχρι καθαριστικά και περιποίηση του αυτοκίνητου.

Αν σε όλη αυτή την εικόνα εσείς βλέπετε ότι η αγορά κυρίως ενδιαφέρεται να μπει σε ένα κουτί με ρόδες και ένα τάμπλετ που θα του πει πήγαινε με στο γραφείο ή στο σούνιο να απολαύσω το ηλιοβασίλεμα τότε πολύ απλά διαφωνούμε και δεν τρέχει και τίποτα δηλαδής.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.246
Reaction score
1.862
όταν η τεχνολογία φτάσει να μπορούν να πάνε τα αυτοκίνητα μόνα τους από το σημείο Α στο σημείο Β αξιόπιστα.
θα απαγορευθεί (ή με κάποιο τρόπο θα αποτραπεί) η οδήγηση σε δημόσιους δρόμους (εκτός αστυνομικών κλπ ειδικών οχημάτων)
όποιος θα θέλει να διασκεδάσει θα πρέπει να πηγαίνει σε πίστες όπου και αν υπάρχουν
 


Μηνύματα
543
Reaction score
2.425
Η δική μου άποψη είναι ότι το κυριότερο συναίσθημα της αυτοκίνησης είναι η αίσθηση της ελευθερίας κυρίως και όχι τόσο η χαρά της οδήγησης (παρά το ότι για εμένα μετρά και αυτή το ίδιο με την αίσθηση ελευθερίας).

Δηλαδή πας όποτε – όπου «γουστάρεις» , χωρίς να δίνεις λογαριασμό σε κανένα ή να πρέπει να συμφωνήσεις με οποιονδήποτε.

Η μέχρι στιγμής αίσθηση (μέχρι να παραλάβω τις προσεχείς ημέρες το πρώτο μου ηλεκτρικό - btw ήρθε ) είναι ότι ΔΕΝ ΤΟ ΝΟΙΩΘΩ το συναίσθημα της ελευθερίας με τα ηλεκτρικά . Ετσι μου βγαίνει ....

Αισθάνομαι ότι πρέπει να κάνω (ή να έχω κάνει) υπολογισμούς και προεργασίες ΠΡΙΝ μου την «δώσει» να φύγω, που με τη σειρά μπορεί να με οδηγήσει να μην «μου τη δίνει» όπως μου την ..βαράει – δηλαδή καταπίεση (κάποια μορφής).

Θα δούμε – ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ πάντως δεν μένω χωρίς ΚΑΙ θερμικό όχημα και μάλιστα τέτοιου τύπου που δεν αντικαθίσταται από ηλεκτρικό για τους παραπάνω λόγους.
 

Μηνύματα
16.557
Reaction score
23.493
Αμπαουτ δατ (το vin δηλαδή) μην το παίρνετε της μετρητοίς για την χώρα παραγωγής , τα ολόμαυρα μου καστανά μάτια έχουν δει Mercedes και bmw παραγωγής νότιας Αφρικής να φορτώνονται στο Durban με προορισμό ΗΠΑ μέσω Γερμανίας και το χαρτάκι με τα στοιχεία παραγωγής εκτός από made in Germany να έχει και vin ,που έδινε χώρα παραγωγής την Γερμανία.
Τζαστ σεεινγκ δηλαδή.
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
Μα πως;

Αφού ο @kostas999 "κάπου διάβασε" ότι πουλήθηκαν μόνο 26 Tesla το πρώτο τρίμηνο.

Είναι σίγουρα επίσημα στοιχεία αυτά;

(εν τω μεταξύ 26 Tesla θα δω εγώ αν πάω μέχρι την Κηφισιά και γυρίσω :lol: )
Έκανα λάθος, για Απρίλη ήταν: https://flamis.gr/poliseis-aytokiniton-ayta-ta-montela-kyriarchoyn-stin-ellada/
Πάντως για πολλά χρόνια μόνο αυτά στην Κηφισιά θα βλέπεις με τέτοιες πωλήσεις. Επαρχία δεν ξέρουν καν τι είναι η Tesla :p
Και προσοχή σε σαμαράκια γιατί αν βρεί από κάτω πάει για ολική..........
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.951
Λογισμικό.

Έτσι είναι πλέον τα σύγχρονα αυτοκίνητα, οι ανάγκες βρίσκονται στο software, είτε μιλάμε για πόρσε είτε για άουντι. Τα υπόλοιπα, έχουν λυθεί.

 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.562
Reaction score
98.603
Έτσι πίστευαν και για τις Cayenne το 1997-1998 με τη φούσκα του χρηματιστηρίου, αλλά είχε βουλιάξει ο Θεσσαλικός κάμπος από δαύτες.
Μετά από υπόδειξη/υπενθύμιση φτφμδπ :tongue: η ιστορία με τις Cayenne έγινε περίπου μια δεκαετία αργότερα, και, όχι, δεν έφταιγε ο Σημίτης. :biggrin:

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.589
Reaction score
30.492

 

Μηνύματα
455
Reaction score
1.569
Περιμενα να δω ενα Thread : ΄Ο θανατους του κινητηρα εσωτερικης καυσης' αλλα ατυχησα :)

Μπραβο και μεγεια σε οσους πηραν ηδη ηλεκτρικο, για ολους τους αλλους λιγη αναμονη δεν βλαπτει :

1. efuels

2. H2 fuels

 


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.820
Reaction score
10.698
Μετά από υπόδειξη/υπενθύμιση φτφμδπ :tongue: η ιστορία με τις Cayenne έγινε περίπου μια δεκαετία αργότερα, και, όχι, δεν έφταιγε ο Σημίτης. :biggrin:

Η ιστορία με τις Καγιέν και τους αγρότες είναι τέρμα fake news .
Σαν να λέμε ότι στην επαρχία δεν υπάρχουν Τεσλα :gotcha:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.951
Έχει χαζέψει η φολγκζβάγκεν, ρικόλ και στα λάστιχα:

FB_IMG_1683813586077.jpg


Όσα έχουν Goodyear, ανάκληση για αλλαγή!

Ικανοποιημένοι φαίνονται οι πελάτες, αφού τους δίνεται κάθε λίγο και λιγάκι μια δικαιολογία για να αφήσουν το ΙΧ τους στην αντιπροσωπεία!

FB_IMG_1683813942552.jpg


Ω τι ευτυχία... 😂😁🤪
Πάμε αντιπροσωπεία! 😂😁🤪





ΥΓ.
Πως πήγε το αυτοκίνητο (Υ) από Βερολίνο στο Ντουμπάι δε ξέρω, αλλά το είχαν να τρέχει στην έρημο στους 51°C με 80-90% υγρασία λέει.
Πάτε καλά ρε;
Μοσχαρίσια μπριζόλα ψήνεις σε τέτοια θερμοκρασία, και βεβαίως πάνω από medium! 😂😁🤪

 
Last edited:



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.596
Μηνύματα
2.945.516
Members
38.204
Νεότερο μέλος
john-john
Top