JOHN MARKOU
Münchhausen
- Μηνύματα
- 29.445
- Reaction score
- 29.008
Τι έχει eurovision?
Φίλε μου δεν ξέρώω τα μηχανήματα και ούτε μπορώ να κάθομαι να ψάχνω. Επίσης δεν ξέρω εάν μιλάς για ενεργά οπότε τι να συζητήσουμε εκεί. Ούτε και για τι βαθμό ποιότητας ανήκουν αυτά τα μηχανήματα (ενισχυτικά που έχουν μέσα). Στα ενεργά συγκρίνεις λογικά όλο το πακέτο, και τα εξετάζεις συνολικά ως ενργά (φαντάζομαι). Οι συσχετισμοί περιπλέκονται.Καλησπερα σε ολους. Επειδη οσο και να λεμε πέθανε το δικάναλο κτλ εμένα πάντα θα με εξιτάρουν και τα δύο. Λοιπόν αγόρασα μεταχειρισμένο έναν Parasound P5 από Γερμανία σε κατάσταση καινούργιου γιατί τον είχα καημό. Του σύνδεσα δύο από τα Tannoy Gold 8 που έχω και απλά θα πω ότι είναι άλλη κατηγορία. Τρομερός ήχος (θα αναλυθεί αργότερα το αποτελεσμα). Λοιπόν πάμε στο ερώτημα. Τα gold είναι μέρος του surround οποτε δεν θα κάτσουν στον Ρ5. Λεω να χρησιμοποιήσω τους SMSL A300 σαν monoblock σε direct mode με ανάλογα ηχεία. Αυτό είναι το πρώτο σενάριο. Δεύτερο σενάριο είναι να μην βάλω τα SMSL και να πάω σε ενεργά. Η ερώτηση είναι αν ο P5 είναι αυτός που θα επηρεάσει περισσότερο την ποιοτητα του ηχητικου αποτελέσματος ή τα τελικά στάδια;
Καλά ακούς διαφορές εσυ ; Ο Τούλ λέει σε ένα φόρουμ ότι δεν παιζουν ρόλο καθόλου τα ενισχυτικά, δεν ακούει καμια διαφορά, ένας συνεργάτης του μάλιστα έχει ένα pioneer παλιό των 200 ευρώ και δεν ακούει καμια διαφορά. Μόνο το σπινόραμα ακούει. Τίποτε άλλο δεν μετράει.Θυμάμαι και εμένα στις αρχές που ξεκίνησα της τρέχουσας μπορεί και 3ης περιόδου ενασχόλησης μου με το audio και έκανα παρόμοιες κινήσεις στα σχετικά πρώτα επεισόδια. Δηλαδή εννοώ ότι όταν έμπαινε στον κρίκο της αλυσίδας κάποιος προ ή τελικός σοβαρός ο ήχος ήταν Βαγγελίστρα μου.
Δηλαδή ενώ έστησα πολυκάναλο με ολοκληρωμένο κατηγορίας τιμής σαν τον δικό σου πριν 3-4 χρόνια με 11 ηχεία και 2 σαμπς και ενώ νόμιζα ότι μου άρεσε αυτό που άκουγα , μου άρεσε μέχρι εκείνη την στιγμή που μπήκε ένα καλό στέρεο ενδιάμεσα.
Αν θες να φτιάξεις ανάλογο ήχο στο πολυκάναλο πρέπει να δαπανήσεις πάρα πολλά χρήματα , πχ ο προ που δουλεύουν τα μεγάλα συστήματα τα παιδιά εδώ στο φόρουμ κάνα δεκαπεντάρι το έχει. Κάνε και τις άλλες προσθέσεις και κλάψε.
Αυτό που έκανα και μου βγήκε ήταν να πάρω την απόφαση και να τα διαχωρίσω.
Ένα για μουσική και ένα για ταινίες. Πολύ οικονομικότερα για να φτάσω σε αντίστοιχο ήχο σε πολυκάναλο και όλα τέλεια![]()
αφού γράφει ότι μειώνει την έντασηΟτι έγραψα , ένα ξερό limiter.
Εκείνο που έχω συναγάγει (από διαβάσματα πάντα) είναι ότι το κρισιμότερο σημείο σε έναν προενισχυτή είναι το εξάρτημα ή το κύκλωμα που ρυθμίζει την στάθμη εξόδου, γιατί εκεί βλέπω ότι εστιάζεται συνήθως η δημιουργικότητα των σχεδιαστών στις πολύ υψηλές κατηγορίες τιμής.Σχετικά με την δαπάνη συμφωνώ αλλά διαφωνώ ως προς το ότι είναι ευκολότερο να σχεδιαστεί ποιοτικός προενισχυτής σε σχέση με τελικό. Πχ αν έχω ένα σετ προ/τελικού ίδιας σειράς και μάρκας αν θελήσω να αναβαθμιστώ θα προτιμήσω να αλλάξω πρώτα τον προ με μεγαλύτερης σειράς και μετά τον τελικό.
Ενώ έχω διαβάσει πάρα πολλά εδώ ακραία όπως ότι με την ισοστάθμιση όλα τα ηχεία ακούγονται το ίδιο ή ότι τα ηχεία πρέπει να είναι κολλημένα στους πίσω από αυτά τοίχους και άλλα πολλά οπως ηχεία ανάποδα και δεν ξέρω τι άλλο ναι εγώ ακούω και το τραπεζάκι που έχω δίπλα μου στην κάθε του μετακίνηση μέσα στον χώρο ακρόασηςΚαλά ακούς διαφορές εσυ ; Ο Τούλ λέει σε ένα φόρουμ ότι δεν παιζουν ρόλο καθόλου τα ενισχυτικά, δεν ακούει καμια διαφορά, ένας συνεργάτης του μάλιστα έχει ένα pioneer παλιό των 200 ευρώ και δεν ακούει καμια διαφορά. Μόνο το σπινόραμα ακούει. Τίποτε άλλο δεν μετράει.![]()
![]()
Και η ιστορία με το τραπεζάκι, αυτά που διαβάζεις και ακούς στο ίντερνετ και αυτά μύθος και παραπληροφόρηση είναι.Ενώ έχω διαβάσει πάρα πολλά εδώ ακραία όπως ότι με την ισοστάθμιση όλα τα ηχεία ακούγονται το ίδιο ή ότι τα ηχεία πρέπει να είναι κολλημένα στους πίσω από αυτά τοίχους και άλλα πολλά οπως ηχεία ανάποδα και δεν ξέρω τι άλλο ναι εγώ ακούω και το τραπεζάκι που έχω δίπλα μου στην κάθε του μετακίνηση μέσα στον χώρο ακρόασης![]()
Να τέτοια λές και μετά μας λένε Χαι Φάιδες. (χαραμοφάηδες). Μην λες τέτοια. Προσπαθούμε να blend in (όσο το δυνατόν τουλάχιστον).ακούω και το τραπεζάκι
Έλα σας πειράζω. Σιγά μην ακούγεται το τραπεζάκιΝα τέτοια λές και μετά μας λένε Χαι Φάιδες. (χαραμοφάηδες). Μην λες τέτοια. Προσπαθούμε να blend in (όσο το δυνατόν τουλάχιστον).![]()
![]()
Ακούγεται αλλά ας μην το κάνουμε θέμα.Έλα σας πειράζω. Σιγά μην ακούγεται το τραπεζάκι![]()
Το δίλημμα που πραγματικά έχεις δεν έγκειται στη σημασία προενισχυτή και τελικού για την ακροαματική απόδοση αλλά στο άμα θα έπαιρνες ενεργά ή παθητικά ηχεία.Άμα θες ενεργά τότε ο προ θα παίζει ρόλο σημαντικότερο από απλή έξοδο πηγής. άμα πάλι θες τσάϊ λάμπες και συμπάθεια με κατάλληλα εννοείται παθητικά γι αυτό τότε θα παίζει ο τελικός. Ζητήματα οδήγησης υφίστανται και σε προενισχυτικό επίπεδο αφού πρέπει το εμπλεκόμενο στάδιο να βγάζει αρκετή τάση υπό αρκετά χαμηλή τιμή αντίστασης στη δική του έξοδο καθώς και συμβατή χωρητικότητα ώστε να οδηγεί χωρίς αβαρίες οποιοδήποτε στάδιο θα έπεται στην αλυσίδα.Καλησπερα σε ολους. Επειδη οσο και να λεμε πέθανε το δικάναλο κτλ εμένα πάντα θα με εξιτάρουν και τα δύο. Λοιπόν αγόρασα μεταχειρισμένο έναν Parasound P5 από Γερμανία σε κατάσταση καινούργιου γιατί τον είχα καημό. Του σύνδεσα δύο από τα Tannoy Gold 8 που έχω και απλά θα πω ότι είναι άλλη κατηγορία. Τρομερός ήχος (θα αναλυθεί αργότερα το αποτελεσμα). Λοιπόν πάμε στο ερώτημα. Τα gold είναι μέρος του surround οποτε δεν θα κάτσουν στον Ρ5. Λεω να χρησιμοποιήσω τους SMSL A300 σαν monoblock σε direct mode με ανάλογα ηχεία. Αυτό είναι το πρώτο σενάριο. Δεύτερο σενάριο είναι να μην βάλω τα SMSL και να πάω σε ενεργά. Η ερώτηση είναι αν ο P5 είναι αυτός που θα επηρεάσει περισσότερο την ποιοτητα του ηχητικου αποτελέσματος ή τα τελικά στάδια;
Πάμε άλλη μια φορά. Εκεί που μας αρέσει να βάζουμε τα ηχεία, είναι πολύ πιθανό να μην αρέσει στο χώρο και αυτός να κάνει τα δικά του κόλπα ( ακυρώσεις ). Γι'αυτό κρίνεται απαραίτητη η χρήση subs, όχι μόνο για να υπάρχει αρκετή ενέργεια σε αυτή τη συχνοτική περιοχή, αλλά και για να αναπαράγεται απο σημείο που ο χώρος επιτρέπει / οφελεί. Αν κάποιος δεν μπορεί ή δεν θέλει να κάνει χρήση subs, τότε αρχίζουν τα γλέντια και είναι συνήθως απαραίτητη η τοποθέτηση των ηχείων κολλητά στον πίσω τοίχο.Ενώ έχω διαβάσει πάρα πολλά εδώ ακραία όπως ότι με την ισοστάθμιση όλα τα ηχεία ακούγονται το ίδιο ή ότι τα ηχεία πρέπει να είναι κολλημένα στους πίσω από αυτά τοίχους και άλλα πολλά οπως ηχεία ανάποδα και δεν ξέρω τι άλλο ναι εγώ ακούω και το τραπεζάκι που έχω δίπλα μου στην κάθε του μετακίνηση μέσα στον χώρο ακρόασης![]()