- Μηνύματα
- 8.853
- Reaction score
- 8.923
Κάτι παίζει με τα licencies, δεν εξηγείται αλλιώς.
Ή απλά λένε "έχεις τελικούς, έχεις να τα σκάσεις".
Ή απλά λένε "έχεις τελικούς, έχεις να τα σκάσεις".
Να σημειώσω εδώ ότι για το Dirac ART την αποκλειστικότητα την έχει η Storm μόνο μέχρι Q3 2023..." Storm exclusive until the end of Q3 and then it will be available to other Dirac partners "....
Και δε μπορώ να περιμένω άλλο ένα χρόνο αν βγει, σε τι τιμή και ποιά version του Dirac (ήδη ξέρουμε ότι δε θα δοθεί η τελευταία έκδοση ART ( Active Room Treatment ) γιατί για 2 χρόνια έχει αποκλειστικότητα η Storm! ). Το ARC είναι εδώ, τέλειο πλέον και δίχως να ζητά χιλιάρικα.
Με τα σημερινά δεδομένα και τους Yamaha δε τους λες ακριβούς...Κι αν κάποιος έχει πάρει ενεργά ηχεία , ανεξαρτήτως μεγέθους , τι θα του πούν ; έχεις ενεργά άρα έχεις να τα σκάσεις ;
Η μοναδική που είχε παράξει σχετικά φτηνό προ ήταν η marantz. Με τον 7702 αν θυμάμαι καλά.
Mε αφορμή αυτό (δεν απαντώ στον Drioannis).Storm exclusive until the end of Q3 and then it will be available to other Dirac partners ".
9000e έχει ο av 10 ;
Ποτς
Δεν είναι. Απλά έχει εξόδους.Δεν νομίζω να είναι full balanced.
Ο τελευταίος που έβγαλαν ήταν ο δικός μου DENON AVP-A1HDCI.
Ετσι θα έπρεπε να είναι και έτσι ήταν παλιά.Για την ταχύτητα επεξεργασίας του σήματος των Pros μίλησαν πρόσφατα σε σχετική κουβέντα και οι Dela Sala - Nikolakakis. Ο πρώτος έχει Storm Audio και ο δεύτερος AVM90. Οι Pros έχουν πιο δυνατους επεξεργαστές, λένε. Και αυτό βοηθά να μην υπάρχουν προβλήματα φάσης και κάτι άλλα που δεν τα θυμάμαι.
Κάτι αντίστοιχα είχε πει και ο υπεύθυνος της Υamaha στην Αμερική. Ότι γενικά οι Pros είναι ποιο δυνατοί, ποιο ικανοί στο processing, χωρίς να δημιουργούν προβλήματα στο σήμα.
Ε καλά, αυτό δεν έχει νόημα.Από ότι κατάλαβα ο ήχος τους Marantz δεν άρεσε σε σχέση με του Anthem.