- Μηνύματα
- 43.475
- Reaction score
- 78.396
Τιμή, λέγανε από 90 χιλιάρικα.



Κάπως έτσι:
- Macan E 400bhp
- Macan 4S 500bhp
- Macan Turbo 600bhp
Τιμή, λέγανε από 90 χιλιάρικα.
τι να πω και εγώ; αφού έχεις κάνει όλους τους υπολογισμούς στοδογματισμός
η τυφλή προσκόλληση σε δόγματα, χωρίς κριτική σκέψη και χωρίς αποδείξεις
Χαχα, πες λοιπόν, τι θα κερδίσω με ICE για χρήση σε κοντινές αποστάσεις, αφού θεωρείς ότι δεν έχω κριτική σκέψη και αποδείξεις.
και έχεις καταλήξει στοτι θα κερδίσω με ICE για χρήση σε κοντινές αποστάσεις
περιττεύει κάθε άλλη σκέψη, κριτική ή όχι, με αποδείξεις ή χωρίςICE δεν παίρνω με τίποτα ξανά όσο ζω
Ναι, κάπως έτσι.Ακόμα και γυμνό όπου παραδοσιακά λείπουν βασικά πράγματα, θα είναι ακριβότερο.
Κάπως έτσι:
- Macan E 400bhp
- Macan 4S 500bhp
- Macan Turbo 600bhp
Μπες στο ελληνικό configurator της Taycan και δες.Πόσο γυμνό να είναι στα 80 χιλιάρικα που λεν;
Κατά τα άλλα εγώ είμαι ο δογματικός, ο χωρίς κριτική σκέψη και αποδείξεις![]()
Τα περισσότερα από όσα αναφέρεις είναι firmware και όχι software, τουλάχιστον έτσι τα βλέπω εγώ.Το ινφοτέινμεντ του γκρουπ βαγκ, σαφώς ακολουθεί μια πορεία συνεχούς βελτίωσης.
Όταν πήρα το αυτοκίνητο, πριν 2 χρόνια, είχε το 2.1 σοφτγουερ, πήγαμε στο 2.2, 2.3, 2.4, 3 και 3.1 -3.2.
Αναβαθμίστηκαν πάρα πολλά πράγματα, προστέθηκαν πολλές δυνατότητες, βελτιώθηκε η ταχύτητα απόκρισης, οι χρόνοι φόρτισης, η διαχείριση της μπαταρίας στα κρύα, τώρα θα βγει και preconditioning της μπαταρίας λένε.
Μέσα σε 2 χρόνια το αυτοκίνητο που πήρα έχει αναβαθμιστεί ουσιαστικά σε πάρα πολλές παραμέτρους, κάνει πλέον πολύ περισσότερα πράγματα και καλύτερα.
Δεν είχα διζωνικό κλιματισμό όταν το πήρα, τώρα έχω. Και smart climate έχω, κάνει ωραία πράματα.
Βελτιώθηκε η λειτουργία των matrix led φώτων, μεγάλες διαφορές, όχι αστεία.
Βελτιώθηκε η λειτουργία του lane assist, πραγματικά μεγάλες διαφορές.
Όλο το adaptive cruise control έχει σοβαρή βελτίωση.
Βελτιώθηκε η εικόνα από την κάμερα οπισθοπορείας, τόσο στα χρώματα και στην ανάλυση, όσο και στην εικόνα που βλέπω τη νύχτα ή γενικά σε σκοτεινά μέρη, όταν κάνω όπισθεν.
Βελτιώθηκε η κατανάλωση, άλλαξαν πολλά.
Το αυτοκίνητο που οδηγώ σήμερα, είναι κλάσεις καλύτερο από το αυτοκίνητο που πήρα πριν 2 έτη! Σοβαρές διαφορές, όχι αστεία.
Πρωτόγνωρη εμπειρία!
Καλώς ή κακώς, τα EV έχουν τερατώδη σχέση με το σοφτγουερ, σε όλες τους τις λειτουργίες, είτε στις βασικές (drivetrain, συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης, έλεγχος και διαχείριση μπαταρίας υψηλής τάσης, απομακρυσμένος έλεγχος, καμπύλες φόρτισης, διαχείριση αντλίας θερμότητας, διαχείριση regeneration, καμπύλες ισχύος του/των μοτέρ κίνησης, εμπλοκή των φυσικών φρένων σε σχέση με τα drive modes, κλπ κλπ κλπ μέχρι χρήση google maps, εύρεση σταθμών φόρτισης, υπολογισμός αυτονομίας, και φυσικά μέχρι την απόδοση του ηχητικού συστήματος και εφαρμογών streaming).
Tablet με Ρόδες. Τι α κάεις; Αυτά έχει η ζωή.