christos77
Master of Diffusion
- Μηνύματα
- 6.957
- Reaction score
- 14.775
Ποιος ειναι αυτος να τον απο......σω με συνοπτικες διαδικασιεςΠήρα εγώ τηλέφωνο .... δεν απαντάει κανένας. Το σήκωσε μια φορά μόνο κάποιος και με έβρισε
Ποιος ειναι αυτος να τον απο......σω με συνοπτικες διαδικασιεςΠήρα εγώ τηλέφωνο .... δεν απαντάει κανένας. Το σήκωσε μια φορά μόνο κάποιος και με έβρισε
Ξύλο απελέκητο που μας χρειάζεται..Τι μας νοιάζει το στήσιμο των σινεμά;
Είναι εντελώς εκτός θέματος σε σχέση με μια οικιακή ιμερσιβ εγκατάσταση υψηλής ποιότητας.
Η σειρά ήταν για χάρη σου...και mono.
'Αφεριμ..Δατς λάιφ.
Τι α κάεις;
Δεν..Μόνο έτσι θα βγάλει μαλλιά ο αφτχιάς.
Άφεριμ..Ξεκαβαλάτε ρεεεεεεεεεε
Αυτό μας έλειπε, ευτυχώς..Δε τους νοιάζουν οι 10 βλαμμένοι.
Άφεριμ..Για δέσιμο είμαστε, να το ξέρετε.
Ούτε οι φωνές δεν ακούγονται σα φωνές. Σα κλαξον από παλιά αυτοκίνητα.
Επαγγελματίες, λεφτά βγάζουν, δεν κάνουν ήχο για χόμπι.
Και εγώ έχω μπει για αξονική. Δεν κατάλαβα τίποτα. Μπήκα βγήκα.
Πιο άπιστος Θωμάς κι απ' τους doc έχεις γίνει εσύ..Αντε, υπάρχουν τέτοια άτομα ; Δεν μπορώ να το πιστέψω.
Ε, την θέλει τη λόξα του το σπόρ..Μάλλιστα με θεωρούν και βαρεμένο που μπαίνω και διαβάζω-γράφω σε φόρουμ.
Υπάρχουν και τέτοια άτομα
Μας πέρασες όλους ένα χεράκι βλέπω συνοπτικά.Ξύλο απελέκητο που μας χρειάζεται..
'Αφεριμ..
Δεν..
Άφεριμ..
Αυτό μας έλειπε, ευτυχώς..
Άφεριμ..
Πιο άπιστος Θωμάς κι απ' τους doc έχεις γίνει εσύ..
Ε, την θέλει τη λόξα του το σπόρ..
Βαριέμαι..Μας πέρασες όλους ένα χεράκι βλέπω συνοπτικά.
Να πάς στο Μόναχο (όχι για την έκθεση). ¨Εχω κανά δυο καλά μέρη εκεί να σε στείλω να ..... ξανανοιώσεις. Περδίκι, σαν καινούργιος (νέος) θα γίνεις.Βαριέμαι..
(με αγάπη πάντα..)
Ε, δεν πιάνεσαι με τίποτε.
Έλα στη Λευκάδα.Που έχεις πετύχει συναυλίες άνευ μικροφωνικών και μεγαφώνων ;
Εδώ μέχρι και στο Ηρώδειο μικροφωνικές βάζουν .
AimΚαλώς ή κακώς, μερικοί εξ ημών, έχουμε συστήματα και μετρήσεις χώρων, που ούτε στα πιο απατηλά τους όνειρα δεν βλέπουν επαγγελματικές εγκαταστάσεις, είτε από αίθουσες κινηματογράφων, είτε από στούντιο.
Οι επαγγελματίες, τυπικά, κάνουν όσο πιο φτηνά μπορούν τη δουλειά τους, και οι πιστοποιήσεις της Dolby φυσικά δεν είναι απαιτητικές, διότι εάν ήταν, θα ανέβαζαν εξαιρετικά πολύ το κοστολογιο, και δεν θα προχωρούσε η ενσωμάτωση των επαγγελματικών χώρων στα πρότυπα της Dolby, για ευρεία καθιέρωση του φορμάτ.
Το σινεμά είπαμε δεν έχει χαβαλέ. Τα specs είναι συγκεκριμένα και αυστηρά. Αν δεν τα ακολουθείς δεν θα πάρεις άδεια.Aim
The existing Dolby Approved studio requirements cover a wide range of sizes, equipment and
competence. While all these studios should be able to complete a reasonable quality mix and
have a minimum standard of equipment, Producers and Directors often wish to identify studios
with superior equipment, acoustics and competence. In the past other certification programs
were considered as an indication of superior monitoring conditions. However, we believe this
has been devalued due to the wide acceptance and the limitation in the breadth of the
specification.
Dolby Premier Studio Certification is a measure of technical excellence at every level of the
studio’s operation. Room acoustics, monitoring standards (visual as well as audio), equipment
selection, installation standard, synchronisation accuracy, mixing competence and technical
competence are all measured and evaluated as part of the certification process. The
standards are based on our research and vast experience of having engineers that have
worked in almost every studio producing multi-channel film soundtracks in every part of the
globe.
We believe the high specification will truly be a measure of excellence and will thus be highly
regarded by Producers and Directors.
Τι να κάνεις? Να κάτσεις να μαλώσεις?
Θα επιτρέπουν μέχρι και bass managementΣτο Atmos Music είναι ένα ρδέλο και μισό.
Δεν χρειάζεται να ξέρεις. Τα λένε οι ίδιοι. Όταν μεγάλοι στουντιάδες και μαστεράδες από τα μεγαλύτερα studios σου λένε πως κάνουν ότι θέλουν μέσα στο studio καταλαβαίνει κανείς ότι όχι μόνο δεν υπάρχουν κανόνες αλλά και ότι και τα best practices είναι ο ευγενικός όρος της κατάστασης που επικρατεί.Θα επιτρέπουν μέχρι και bass management
Δεν γνωρίζω τις προδιαγραφές για την πιστοποίηση Dolby Atmos for Music, πως να κρίνω κάτι που δεν ξέρω? Από φωτογραφίες?
Υπάρχουν 3 studios με διαφορετικά specs το καθένα. Dolby Atmos για κινηματογράφο, Dolby Atmos για οικιακή ψυχαγωγία a.k.a οικιακός κινηματογράφος, και Dolby Atmos for Music. Στο δε κινηματογραφικό υπάρχουν διαφορετικά ανάλογα το χώρο. Υπάρχουν όμως και σταθερές που δεν αλλάζουν ανάλογα το χώρο. Μια από αυτές είναι για παράδειγμα τα ηχεία πίσω από την οθόνη. Δεν υπάρχει περίπτωση να δουλέψεις κινηματογράφο με ηχείο μπροστά από την οθόνη. Ούτε μια.Υπάρχει απ οτι καταλαβαίνω. Αυτοί είχαν αρχικά dolby atmos for Home νομίζω αυτή την Premier της ντολμπυ και κατόπιν αυτην για μουσική.
The large Studio F of the MSM Studios in Munich was rebuilt, modernized, equipped for Dolby Atmos for Music and put back into operation at the end of June 2021.
Κανένα μπουρδέλο. Όλα πάνε by the book. Αν τώρα εννοείς ότι ο κάθε ηχολήπτης κάνει ότι θέλει στον ήχο, εννοείται και θα κάνει ότι θέλει. Αυτή είναι η δουλειά του. Να κάνει ότι θέλει - πιστεύει δουλεύει καλύτερα για τον συγκεκριμένο ήχο στην συγκεκριμένη σκηνή.Ίδιο μπουρδέλο είναι και στα σινεμά και στα στούντιο.
Ότι θέλουν κάνουν όλοι.
Ευτυχώς, ίδιο μπουρδέλο είναι και στα σπίτια.
Στήνουν δήθεν auro για να παίζουν Dolby.
Με δορυφορίδια που δε βγάζουν όχι στάθμη αναφοράς, ούτε στάθμη ασανσέρ.
Μπαχαλάκηδες ολόβερ.
Τι α κάεις;
Έχουμε πράγματα απλούστερα και κάποια άλλα λιγότερο απλά. Τα απλούστερα είναι ότι οι προδιαγραφόμενες τιμές στην αποδιδόμενη ισχύ δεδομένου τελικού αναφέρονται κατά κανόνα σε συνδεδεμένο φορτίο υπό σταθερή ωμική αντίσταση αντί των μιγαδικών εμπεδήσεων που παρουσιάζουν τα κανονικά ηχεία. Τέτοια και μόνο θα ήταν η ιδεώδης συνθήκη για βέλτιστη απόδοση της προδιαγεγραμμένης ισχύος.Να διευκρινίσουμε ότι αυτό δεν συμβαίνει σε καθαρή τάξη Α αλλά μόνο σε όλες τις άλλες περιπτώσεις συμπεριλαμβανομένων και των μουσαντένιων.
Για τις θερμικές απώλειες και να ισχύει (που νομίζω ότι ισχύει για όλες) δεν μπορεί να παραμετροποιηθεί και ποσοτικοποιηθεί ο βαθμός της όποιας πιθανής αρνητικής του επίπτωσης στον ήχο συγκριτικά με το να μην ήταν καθαρή τάξη Α. Εγώ θα προτιμούσα τις επιπτώσεις του αρκει να έχω πέσει συν-πλην εξω σε λογικά πλαίσια όμως όσον αφορά το ταίριασμα με το κατάλληλο ηχείο απο το να ακολουθήσω το ¨γενικό" κατευθυντήριο που αφήνουν κάποιοι να εννοηθεί ότι είναι θετικό να πηγαίνεις στις μουσαντένιες για να δικαιολογήσουν αποφάσεις αγοράς. (και οι οποίοι δεν είχαν και ποτέ οι περισσότεροι καθαρή τάξη Α να ζήσουν με αυτήν καθημερινά και όχι να την ακούνε σε τίποτε εκθέσεις ή κανά δυο τρείς φορές σε κανέναν φίλο ή αντιπρόσωπο και με αμφιβολου κιόλας παντρέματος με ηχείο)
Όπως και να έχει καθαρά τεχνικά μιλώντας ο συσχετισμός αυτού που αναφέρεις με την τάξη Α (ή μη) τεχνικά μιλώντας (ότι δεν αποδίδει) δεν είναι σωστός νομίζω. (όσον αφορά την καθαρή τάξη Α πάντα μιλάω. Αλλιώς όλα σωστά τα λες φυσικά). Ότι και να ¨αποδίδει" ή να μην "αποδίδει" ... η καθαρή τάξη Α παραμένει τάξη Α, θες δεν θές (με ότι καλό ή κακό θεωρεί κάποιος ότι σημαίνει αυτό για αυτόν ηχητικά - προσωπικά). Εμπειρικά σε βεβαιώνω ότι με τον δικό μου , όταν άκουγα για να αγοράσω, έκανα εκτεταμένο "έλεγχο" και έδωσα μεγάλη προσοχή σε αυτό το θέμα. Αλλά μπορεί να ισχύει για πιο αδύναμους ή πιο κακά ταιριασμένους ενισχυτές - ηχεία (σύστημα).
΄΄Τι να μας πουν οι βαρεμένοι των fora για ...ρδέλα... Τρέλα και κορδέλα σαν τους Τρανσρότορες δεν απαντά πουθενά αλλού...΄΄Το σινεμά είπαμε δεν έχει χαβαλέ. Τα specs είναι συγκεκριμένα και αυστηρά. Αν δεν τα ακολουθείς δεν θα πάρεις άδεια.
Στο Atmos Music είναι ένα ρδέλο και μισό.