Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)


ika

News
Μηνύματα
16.135
Reaction score
14.860
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.558
Reaction score
30.458

Toyota Prius Style: Από 47.670 ευρώ
Toyota Prius Lounge: Από 49.170 ευρώ
Toyota Prius Lounge Plus: Από 54.850 ευρώ
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.811
Reaction score
136.737
Με 3 επιβάτες είναι πάνω από 3 τόνους σε 4 ρόδες!

Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Άντε το επόμενο να βγει 4 τόνους, να είναι 1 τόνος σε κάθε ρόδα! 🤪😂😜😁
 

ika

News
Μηνύματα
16.135
Reaction score
14.860
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.558
Reaction score
30.458
Ωραίος ο Ιάπωνας. 👍
 


n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.977
Reaction score
12.739
Σε συνέχεια αυτής της δημοσίευσης, ας γράψω εδώ και για το όχημα που με πήγε και γύρισε προς/από το Βόλο:

Μια κούκλα BMW 330e M-Pack ανθρακί (δυστυχώς sedan και όχι touring) η οποία έδειξε τον άριστο χαρακτήρα της τόσο στο ταξίδι όσο και σε πιο κλειστές διαδρομές. Ο εμφανώς μειωμένος σε χωρητικότητα χώρος αποσκευών (μόλις 375 λίτρα, με μικρό ωφέλιμο ύψος και όχι απόλυτα κανονικό σχήμα) απαιτεί να είσαι καλός παίκτης του Tetris. Οι χώροι επιβατών καλύτεροι από κάθε προηγούμενη 3άρα αλλά και πάλι χωρίς υπερβολές. Με φουλ φορτίο η ανάρτηση ήταν άριστη σε απόσβεση κατά το ταξίδι, ενώ σε στροφιλίκι εντός ή εκτός πόλης με οδηγό και επιβάτη τόσο σφικτή όσο πρέπει.

Η συγκεκριμένη (από τις τελευταίες pre-fl) έχει ένα πολύ στοχευμένο configuration, με συγκεκριμένα στοιχεία που βοηθούν στην οδήγηση αλλά και κάποιες ελλείψεις. Ο σκοπός ήταν να μην ξεπεράσει τις 40.000€ σε ΛΤΠΦ για φορολογικούς λόγους. Το "δικό μου" configuration με το τωρινό μοντέλο (του οποίου όμως οι τιμές έχουν ανεβεί αισθητά σε σχέση με του περσινού) θα έφτανε περί τις 70.000€! 🥴

Σε επίπεδο κατανάλωσης κινήθηκε άριστα. Όταν έχω τις λεπτομέρειες θα τις αναρτήσω εδώ. Ωστόσο το εστιασμένο στην οδήγηση στήσιμο και η ευκολία με την οποία υπερστρέφει κατά παραγγελία (διατηρώντας άριστο έλεγχο) κάνει τη διαφορά σε σχέση με άλλες αντίστοιχες κατασκευές. Τα πλατειάκια τόσο στην είσοδο του Βόλου όσο και τα μικρότερα προς Αγριά στενάξαν το βράδυ της Παρασκευής. :whistling:

@Zizik αν φέρω το δικό μου ΦΜΔΠ, εσύ θα φέρεις το δικό σου ΦΜΔΠ να τις συγκρίνουμε; :biggrin: Τις μεταδόσεις εννοώ ντε, RWD vs AWD.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.822
Reaction score
76.291
@Zizik αν φέρω το δικό μου ΦΜΔΠ, εσύ θα φέρεις το δικό σου ΦΜΔΠ να τις συγκρίνουμε; :biggrin: Τις μεταδόσεις εννοώ ντε, RWD vs AWD.
Εδώ παραδίπλα βρίσκεται ο τέλειος δρόμος για τέτοιες δοκιμίτσες. 😍 Αν και πολύ πρόσφατα έστρωσαν τον μισό*, παραμένει υπόδειγμα.


*χωρίς κανέναν λόγο, ούτε φθαρμένος ήταν ούτε με λακκούβες, ενώ στην αστική συνέχειά του υπάρχουν εκτρώματα.
 

Μηνύματα
2.145
Reaction score
5.609
Σε συνέχεια αυτής της δημοσίευσης, ας γράψω εδώ και για το όχημα που με πήγε και γύρισε προς/από το Βόλο:

Μια κούκλα BMW 330e M-Pack ανθρακί (δυστυχώς sedan και όχι touring) η οποία έδειξε τον άριστο χαρακτήρα της τόσο στο ταξίδι όσο και σε πιο κλειστές διαδρομές. Ο εμφανώς μειωμένος σε χωρητικότητα χώρος αποσκευών (μόλις 375 λίτρα, με μικρό ωφέλιμο ύψος και όχι απόλυτα κανονικό σχήμα) απαιτεί να είσαι καλός παίκτης του Tetris. Οι χώροι επιβατών καλύτεροι από κάθε προηγούμενη 3άρα αλλά και πάλι χωρίς υπερβολές. Με φουλ φορτίο η ανάρτηση ήταν άριστη σε απόσβεση κατά το ταξίδι, ενώ σε στροφιλίκι εντός ή εκτός πόλης με οδηγό και επιβάτη τόσο σφικτή όσο πρέπει.

Η συγκεκριμένη (από τις τελευταίες pre-fl) έχει ένα πολύ στοχευμένο configuration, με συγκεκριμένα στοιχεία που βοηθούν στην οδήγηση αλλά και κάποιες ελλείψεις. Ο σκοπός ήταν να μην ξεπεράσει τις 40.000€ σε ΛΤΠΦ για φορολογικούς λόγους. Το "δικό μου" configuration με το τωρινό μοντέλο (του οποίου όμως οι τιμές έχουν ανεβεί αισθητά σε σχέση με του περσινού) θα έφτανε περί τις 70.000€! 🥴

Σε επίπεδο κατανάλωσης κινήθηκε άριστα. Όταν έχω τις λεπτομέρειες θα τις αναρτήσω εδώ. Ωστόσο το εστιασμένο στην οδήγηση στήσιμο και η ευκολία με την οποία υπερστρέφει κατά παραγγελία (διατηρώντας άριστο έλεγχο) κάνει τη διαφορά σε σχέση με άλλες αντίστοιχες κατασκευές. Τα πλατειάκια τόσο στην είσοδο του Βόλου όσο και τα μικρότερα προς Αγριά στενάξαν το βράδυ της Παρασκευής. :whistling:

@Zizik αν φέρω το δικό μου ΦΜΔΠ, εσύ θα φέρεις το δικό σου ΦΜΔΠ να τις συγκρίνουμε; :biggrin: Τις μεταδόσεις εννοώ ντε, RWD vs AWD.
Ολα τα "καλα" bmw είναι driving pleasure machines.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.811
Reaction score
136.737
Σε κάποιες χώρες, όπως η Φινλανδία, οι ποινές για ορισμένες παραβάσεις του αντίστοιχου ΚΟΚ, όπως αυτή του ορίου ταχύτητας καθορίζονται με βάση το εισόδημα του οδηγού. Παρόλα αυτά, τα 121.000 € που κλήθηκε να πληρώσει ο κύριος Anders Wiklof φαντάζουν υπερβολικά, αν αναλογιστούμε ότι ξεπέρασε το όριο (50 χλμ./ώρα) μόλις για 32 χλμ./ώρα.


Ο ίδιος, δήλωσε σε τοπικά Μέσα, πως λυπάται πραγματικά γι΄αυτό που συνέβη, αναγνωρίζοντας το λάθος του.
 

D

Deleted member 50795

Guest
αυτές είναι χώρες..:geek:

εδω στην μπανανία θα έψαχνε τον κολλητό να του τη σβήσει..:biggrin:

121.000€?..φαντάσου τι εισόδημα έχει.
 
Last edited by a moderator:

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.546
Reaction score
98.522
Πρόστιμα με εισοδηματικά κριτήρια... :rolleyes:


Μου θυμίζει τον λόγο για τον οποίο πήρε τον πούλο (συγγνώμη για την γλώσσα...) ο Κατρούγκαλος.
 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.546
Reaction score
98.522
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.558
Reaction score
30.458
ΕΛΛΑΔΑ - TOP20 μοντέλων (Μάιος 2023)

1. Opel Corsa: 851
2. Toyota Yaris: 532
3. Hyundai i20: 457
4. Toyota C-HR: 357
5. Opel Mokka: 347
6. Renault Clio: 313
7. Toyota Yaris Cross: 309
8. VW T-Roc: 291
9. Suzuki Swift: 286
10. Hyundai i10: 275
11. Peugeot 3008: 263
12. BMW X1: 257
13. Mercedes GLA: 257
14. Nissan Qashqai: 248
15. MINI Countryman: 244
16. Toyota Corolla: 244
17. Citroen C3 Aircross: 234
18. VW T-Cros:s 226
19. VW Polo: 214
20. Peugeot 208: 206
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.555
Μηνύματα
2.944.002
Members
38.197
Νεότερο μέλος
YiorgosM
Top