Tesla

Μηνύματα
16.557
Reaction score
23.493
το ακυβέρνητο καράβι είναι μια περιγραφή που απευθύνεται στην ικανότητα του οχήματος ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ με τον χειριστή του να ελιχθεί σε μια ή περισσότερες συνεχόμενες στροφές με ασφάλεια, ταχύτητα και αμοιβαία πληροφόρηση.

αυτή η ικανότητα συνήθως χάνεται όταν βαραίνει το όχημα (χωρίς να ληφθούν αντισταθμιστικά μέτρα στον σχεδιασμό της ανάρτησης), όταν απομακρύνεται αισθητά ο λόγος βάρους μπρός πίσω από το 50-50, όταν ψηλώνει το όχημα και για άλλους λόγους.

το Υ είναι ένα όχημα ψηλό και βαρύ , πολύ βαρύ (2Τ), όχι σαν το έκτρωμα την ΧΜ (καμία σχέση με citroen, θα πρέπει να τους κάνουν μήνυση οι Γάλλοι) και από ότι δείχνει δεν βοηθάει τον χειριστή του να κινηθεί σε "φιδίσιους" δρόμους με ταχύτητα και ασφάλεια. μπορεί να έχει αποδεκτό πέρασμα στην δοκιμή του 77κμ (γιατί έχει αποδεκτή ταχύτητα) αλλά δεν είναι το όχημα που θα επιτρέψει στον χειριστή του να κινηθεί γρήγορα με άμεση πληροφόρηση οτι πλησιάζεις στο όρια κόψε.

αυτό είναι ένα χρήσιμο χαρακτηριστικό για να δεις πόσο καλά έχει σχεδιαστεί η ανάρτηση/διεύθυνση σε ένα όχημα, ωστόσο αν σκοπεύεις να κινηθείς μακριά από τα όρια του οχήματος στον δρόμο δεν έχει ιδιαίτερη σημασία πλέον.
υπαρκτό μεν χαρακτηριστικό αλλά περιορισμένης πρακτικής χρησιμότητας δε.

σε δικό μου παράδειγμα, μιας και οδηγώ 3 σουβ διαφορετικών γενιών (hrv 99, cx7 08, Vitara 19), μπορώ να κινηθώ σχετικά σβέλτα και με τα 3, με το παλαιότερο να πιάνει τον χαρακτηρισμό σχετικά νωρίς.
στα άλλα δύο αν και το ζούκι είναι νεότερο , γίνεται ακυβέρνητο καράβι επίσης νωρίτερα από το μαζδα το οποίο είχε χαρακτηριστεί (τότε) υπερυψωμένο σπόρ επιβατικό παρά suv (τέλοςπάντων πάει μια χαρά και γρήγορα παντού , εκτός από τις πολύ κλειστές στροφές)

πρακτικά περιορισμό στην ταχύτητα μετακίνησης θέτει μόνο το χοντάκι ,τα άλλα δύο αν και μεγάλες διαφορές σε απόλυτες τιμές, πρακτικά κινούνται με την ίδια ταχύτητα παντού γιατί έχουμε επιλέξει να απέχουμε από το κυνήγι του ορίου και να κινούμαστε μακριά από αυτό , τόσο ώστε και σε μια αναπάντεχη στιγμή να υπάρχει καβάτζα και με τα δύο.

άρα καμία έκπληξη για κάποιον που είχε σβέλτο ελαφρύτερο όχημα στο παρελθόν να του φαίνεται (και να είναι ) α/κ το Υ , αλλά στην καθημερινότητά του δεν θα τον ενοχλήσει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.950
Άμα είναι να οδηγείς σαν τον Κωνσταντάρα στις ταινίες της Φίνος βρε εαρ δεν θέλεις Τεσλα ή οποιοδήποτε αυτοκινουμενο!
Μπάτλερ — οδηγό θέλεις και σίγουρα θα σου βγαίνει και φτηνότερα:oops:
Ναι, θα ήθελα ένα μπάτλερ είναι η αλήθεια, αλλά τι να κάνω, αρκούμαι στο κρουζ κοντρόλ, ακόμα και μέσα στην κίνηση στην Τσιμισκή, στο σταμάτα ξεκίνα, ούτε φρένο ούτε γκάζι δε πατάω τίποτα, ότι κάνει μόνο του. 😜😂😁
έχουμε επιλέξει να απέχουμε από το κυνήγι του ορίου και να κινούμαστε μακριά από αυτό
Πολύ μακριά. Ουυυυυυ 😜😂😁

Ρε σε λίγο θα μας πάρουν και το δίπλωμα, τι αντανακλαστικά να έχουν τα γεροντια..😜😂😁

Σήμερα ήρθα δουλειά με μέση κατανάλωση 12 kWh/100 km.
Σουμαχερ λέμε. Κωλικια και ανάποδα τιμόνια παντού. Ουυυυυυυ😜😂😁

Αθήνα Θεσσαλονίκη θέλω 5 ώρες καθαρής οδήγησης, με 2 στάσεις όμως χωρίς να ξέρω χρόνο για αυτές, βάλε άλλη μία ώρα ξερωγω. Με το Τέσλα δε θα χρειάζομαι φόρτιση, στάσεις για καφέδες μόνο, και να ξεπιαστώ, η μέση αρχίζει και λέει το παραμύθι.😎
 
Last edited:

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.977
Reaction score
12.739
Πες μας κάτι παραπάνω ντε, με το τσιγκέλι στα βγάζουμε.
Μα δε σας νοιάζει αφού, αυτά είναι για επίδοξους Σουμάχερ. Τι, όχι; :)

έκαναν λάθος επιλογή που πήραν SUV.
Καθόλου. Το Υ (όπως και το 3) καλύπτει πολύ καλά τις οικογενειακές τους ανάγκες και η χρήση τους κοστίζει όσο είχαν εξαρχής υπολογίσει. Για τη δε αγορά εκμεταλλεύτηκαν τις διατάξεις περί εταιρικών αυτοκινήτων οπότε ήταν no-brainer.

Ήταν και παραμένουν ευχαριστημένοι από την αγορά τους. Είναι το τέλειο για εκείνους; Όχι βέβαια. Έχουν μετανιώσει; Σαφώς όχι. Θα έπαιρναν κάτι άλλο; Μάλλον όχι, τη δεδομένη στιγμή.

Από την άλλη, όπως πολύ σωστά ανέφερε ο @dapost περί δυναμικής συμπεριφοράς, δεν είναι κακό να γνωρίζεις ποια είναι τα όρια του οχήματος - και τα δικά σου ως οδηγού φυσικά - για παν ενδεχόμενο*. Αν αυτό μπορεί δε να γίνει σε ασφαλές περιβάλλον, συνοδεία φίλων με χαβαλέ και καλή παρέα, γιατί όχι!

* Ακριβώς επειδή μιλάμε για αυτοκίνητα που συνδυάζουν χαρακτηριστικά αταίριαστα μεταξύ τους (από τη μία μεγάλο ύψος, μεγάλο βάρος άρα και αδράνεια, από την άλλη αρκετή και άμεσα διαθέσιμη δύναμη), είναι ακόμη πιο επιτακτικό να ξέρεις πώς θα το "κουμαντάρεις". Όχι απαραίτητα σε κλειστή στροφοδιαδρομή βουνού, εκεί ξέρουμε πως πρέπει να φυλάγεσαι. Στο δρόμο για Χαλκιδική όμως αν σου πεταχτεί κάτι/κάποιος θα πρέπει να γνωρίζεις πώς θα αντιδράσει η μαιζονέτα προκειμένου να μην τα χάσεις. Γιατί τα μούτρα του 3/Υ θα τα χάσεις σίγουρα (aka υποστροφή). Οι νόμοι της Φυσικής δεν κάμπτονται ούτε από τον Ελον Μασκ (όσο κι αν προσπαθεί).

Στο δια ταύτα, δεν ανακαλύψαμε τον τροχό. Τα συμπεράσματα ήταν τα αναμενόμενα. Μια χαρά είναι τα 3/Υ για όσους ενδιαφέρονται να τα αποκτήσουν. Εάν τα πάρει κάποιος για να πηγαίνει στην πίστα, ναι είναι λάθος επιλογή - αλλά για αυτό δε φταίει το αμάξι. Αν ήθελε πίστα και χώρους ας έπαιρνε Cayenne ή έστω Formentor (και πάλι με συμβιβασμούς ένθεν κι ένθεν).

το έκτρωμα την ΧΜ (καμία σχέση με citroen, θα πρέπει να τους κάνουν μήνυση οι Γάλλοι)
Κουμπάρε η BMW πήρε άδεια από τη Citroen για τη χρήση του ΧΜ. Δε γνωρίζω βέβαια αν είχαν δει φωτό, μπορεί και να αρνούνταν να δώσουν το οκ! :roflmao:
 
Last edited:

Μηνύματα
16.557
Reaction score
23.493
2.8 τόνους όχημα , γ@μW το φελέκι μου , θα πάρω τον Καρρά και θα τον βρίσω.
τιναφτορε;;;;; 2.8 τόνους ΙΧ την εποχή του αλουμινίου του ανθρακονήματος , της νανοτεχνολογίας , το Μ:Ν΅ΕΡ!!@$ που τους πέταξε δεν μπορούσαν να φτιάξουν ελαφρύτερο όχημα;
1150 κιλά βαρύτερο από το βαρύ (όχι πλέον) cx7 , μάλλον το cx7+hrv σε συσκευασία βάρκας .
να το κλείσετε ρε το μαγαζί άσχετοι ασταδιάλα
 

Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
Μα δε σας νοιάζει αφού, αυτά είναι για επίδοξους Σουμάχερ. Τι, όχι; :)
Όντως δεν με νοιάζει, τουλάχιστον όχι σε βαθμό να δω βίντεο πώς γυρίζει ένας μια πίστα και τι χρόνους κάνει, αλλά εντάξει, ένα ποστ όπως το τελευταίο που έγραψες με συμπεράσματα ενός κατόχου θα το διαβάσω με ενδιαφέρον.

Υποθέτω ότι απέχω από τον μέσο όρο οδηγού (προς τα κάτω) όσο απέχει ένας κάτοχος Tesla από τον μέσο όρο (προς τα πάνω) που τη βρίσκει καλοκαιριάτικα να μετράει χρόνους σε μια πίστα για να δει πώς συμπεριφέρεται το αμάξι του στο όριο.
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.977
Reaction score
12.739
Ούτε εμένα ενδιαφέρουν οι χρόνοι σε πίστα - ίσως μόνον ενδεικτικά αλλά και πάλι όχι σε τέτοιου είδους οχήματα.

Περισσότερο με νοιάζει να είναι ασφαλές (όχι μόνο σε παθητική ασφάλεια, όπου ήδη γνωρίζουμε την 5άστερη αριστεία των Tesla, αλλά και σε ενεργητική ασφάλεια) όταν τυχαίνει ή/και ζητείται το κάτι παραπάνω.

Σε επόμενη δημοσίευση θα αναφέρω τα σχόλια (θετικά/αρνητικά) των κατόχων για την καθημερινή χρήση, κάτι που όντως ενδέχεται να έχει μια κάποια αξία για τους ενδιαφερόμενους.

@costas EAR πότε φτάνει με το καλό;
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Δηλαδή σόρρυ κι 'όλας, είμαστε σε νήμα για τα tesla, στο οποίο έχουμε ασχοληθεί με το πως δείχνει το ασημί χρώμα υπό το φως της πανσέληνου, σε τεχνικό φόρουμ που μας απασχολεί το δεκαδικό στην παραμόρφωση συσκευών, και δε μας ενδιαφέρει ο χρόνος του tesla στη πίστα σε σύγκριση με EV και ICE;

Πηδήχτηκα ήδη από το παράθυρο.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.950
@costas EAR πότε φτάνει με το καλό;
Έχει φτάσει, είναι έτοιμο.

Να δω πότε θα καταφέρω να πα να το πάρω.😁🤪

Πηδήχτηκα ήδη από το παράθυρο.
Μη στάσου μυγδαλα! 😜😁🤪

έχουμε ασχοληθεί με το πως δείχνει το ασημί χρώμα υπό το φως της πανσέληνου
Εννοείται.

Έχουμε κλείσει ραντεβού για ντιτέιλινγκ και κεραμική στις λαμαρίνες να γυαλοκοπαει να τυφλώνεται ο οχτρός, για μαύρη νανοκεραμικη δεξερωγωτι μεμβράνη ολόβερ να μη μας καίει ο ήλιος, πήραμε και σκιαστρα λιοροφής για την καράφλα, και Βόλο θα πάμε, με 100 στις ευθείες και 80 κει στον επαρχιακό του Βόλου που είχε και λακούβες τώρα έχει λίγες, πάντα με Κρουζ κοντρόλ και ένα δάχτυλο στο τιμόνι, το άλλο στο τσιγάρο λέμε τιδεγκαταλαβαίν'ς 😜😁🤪

ΥΓ. Θεσσαλονίκη Αθήνα θα το κάνω σε 45' με το αεροπλάνο. Σφαίραααααααα (γκιονακης).
Επιστροφή σε 5+ ώρες με το Τέσλα με Κρουζ κοντρόλ στα κατό. Εκατό. Κατό. 100. 💯.

Τσίλ μόουντ. Μονίμως. Θα βάλω και περιορισμό Μαξ ταχύτητα στα 130. Όχι ότι θα χρειαστεί, αλλά ποτέ δε ξέρεις μη λες ποτέ.😁😜🤪
 
Last edited:

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.977
Reaction score
12.739
Όταν φτάσεις Βόλο πες μου να σου πω πού θα πας για να το τεστάρεις.

:laugh:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.950
Όταν φτάσεις Βόλο πες μου να σου πω πού θα πας για να το τεστάρεις.

:laugh:
Θα πάω στο Ξενίας κει στην παραλία να το αφήσω για φόρτιση, και μετά θα πάω να τεσταρω κατ' τσίπουρα και μεζεδιλίκια.
Όλο τεστ. Ασταμάτητα.

Στο iD.3 μου άλλαξαν δισκόφρενα (βγάλανε ένα θέμα τελοσπαντων) και μου είπαν όταν έφευγα "σιγά σιγά στην αρχή, για στρώσιμο". Δε τα έχω πατήσει καθόλου εδώ και ~2 βδομάδες που το πήρα.😁😜🤪

Δε ξέρω για σας, εμένα πάντως τα ev με κάνουν να πηγαίνω πιο χαλαρά από το χαλαρά... Εντελώς όμως. Χαλαράουα.


ΥΓ. Βασικά δε χρειάζεται φόρτιση στο Βόλο. Θεσσαλονίκη Βόλος Λάρισσα βγαίνει ανετως, και στη Λάρισα έχει τζάμπα σουπερτσάρτζερς..😁😜
Φυσικά ούτε Λάρισα δε χρειάζεται φόρτιση, γιατί το πήγαινε έλα Βόλο το βγάζει χαλαρά, αλλά στο τζάμπα δε λεμε όχι, δε κάνει.😁
 
Last edited:

Μηνύματα
16.557
Reaction score
23.493
θα πάρω τον Καρρά και θα τον βρίσω.
τον έβρισα, μου είπε δεν έχει σχέση με το συγκεκριμένο, ότι μόνο με τη μούρη ασχολήθηκε λίγο που αλλάξανε τα νεφρά σχήμα...
άκου 3 τόνους...
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.977
Reaction score
12.739
Θα πάω στο Ξενίας κει στην παραλία να το αφήσω για φόρτιση, και μετά θα πάω να τεσταρω κατ' τσίπουρα και μεζεδιλίκια.
Όλο τεστ. Ασταμάτητα.
Α τέτοια τεστ κάναμε κι εμείς κάμποσα. Στο Xenia είναι αργός ο φορτιστής, να πάρει, κρίμα, θα πρέπει να περάσεις κάμποση ώρα στο φαγητό. 😁

Παρεμπιπτόντως, αν και η διαφορά μεταξύ Chill & Standard είναι εμφανέστατη, το Chill έχει απολύτως επαρκέστατη ισχύ για οποιαδήποτε συνθήκη.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.950
Παρεμπιπτόντως, αν και η διαφορά μεταξύ Chill & Standard είναι εμφανέστατη, το Chill έχει απολύτως επαρκέστατη ισχύ για οποιαδήποτε συνθήκη.
Ν'αγιάσει το στόμα σου! ❤❤❤

Τσακώνομαι με όλους τους τεσλάκηδες που δήθεν δε τους "φτάνει" το τσιλ! 🤪😜😁😁

Ειλικρινά, ούτε έναν δεν έχω βρει να του αρκεί το τσιλ, μα εντελώς βλαμμένα παιδιά..🤪😜😁

Στο iD.3 εννοείται είμαι μονίμως στο eco, που αφήνει 150 άλογα, όχι τα φουλ 204. Και πολλά είναι.

ΥΓ. Ιδανικό αυτοκίνητο για μένα, θα ήταν ένα ηλεκτρικό μποξστερ, με ground clearance 16-17 cm, διθέσιο, ελαφρύ, με εξαιρετική αεροδυναμική σχεδίαση, ζάντες 17", Μαξ μήκους 4μ, με 70 kWh μπαταρία και 150 άλογα και τελική 150. Φτάνει και περισσεύει. Μέχρι να βγει κάτι τέτοιο, θα παίζω με iD.3 & Tesla Y.
 
Last edited:

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.977
Reaction score
12.739
Ναι μωρέ, είχαν όλοι και στο χωριό τους 0-100 σε 5,5" (100-160 σε 7'', αμφότερες χθεσινές δικές μου μετρήσεις*). Αλλά εμείς που στρίβουμε κιόλας είμαστε οι κάγκουρες. :rolleyes:

Για να εντυπωσιάσεις τον αμύητο επιβάτη μια χαρά είναι το Standard. Δε βρίσκω κάποια άλλη πρακτική αξία.

*ειλικρινά είναι η πιο γρήγορη μαιζονέτα που έχω πετύχει! :biggrin:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.950
Ναι μωρέ, είχαν όλοι και στο χωριό τους 0-100 σε 5,5"
Ιδέαν δεν έχεις πόσο συμφωνώ!

Βασικά εμένα μου αρκούσε μια χαρά το καημένο το άουντι το Α3 το ντιζελακι, με 0-100 σε 11". 😎

Δε μου χρειάζεται παραπάνω, και το iD.3 (κακώς) είναι υπερβολικά γρήγορο. Τι δουλειά έχει η κλανιά να πηγαίνει σε 7" στα 100?
Γιατί νομίζεις ότι μαζεύεται άμα φύγει; Ναι καλά... 😁😜🔨

Προετοιμασμένος ήμουν σε βροχή, κι ιδρωσα να το μαζέψω, άμα φύγει δεν έρχεται με τίποτα λέμε. Καμιά προοδευτικότητα, μπαμ και κάτω κι άντε γεια, τούβλο.

Τες πα..
ειλικρινά είναι η πιο γρήγορη μαιζονέτα που έχω πετύχει! :biggrin:
Πλοίο της αγάπης. 😁😜😛🤪

Το λες και κρουαζιερόπλοιο! 😜😁

(Και το αεροπλανοφόρο του πάει)

Αλλά είναι γαμάτο, χωράει 12 βαλίτσες και βλέπεις και τον ουρανό, κλάνει άμα θες, ότι θες κάνει. Σούπερ. Τραβάει κιόλας στην ανηφόρα. Τι άλλο θες. (Αερανάρτηση και αεριζόμενα καθίσματα).
 

TGD

Μηνύματα
8.606
Reaction score
8.630
Για την XM, θυμίζω ότι υπήρχε η αντίθετη παραχώρηση από την BMW στη Citroen της ονομασίας C1.
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.977
Reaction score
12.739
Καμία σχέση. To BMW C1 ήταν scooter, δεν ασχολήθηκε κανείς μαζί του. Η τωρινή συμφωνία για το ΧΜ επιτρέπει αντίστοιχα στη Citroen να χρησιμοποιήσουν ονοματοδοσία που ενδεχομένως παραπέμπει σε μοντέλα της BMW (πχ το νέο C5 X που μοιάζει με το X5).
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.977
Reaction score
12.739
costas EAR said:
κλάνει άμα θες
Προσπάθησα να το παίξω σοβαρός, αλλά μια που το ανέφερες, θα πω ότι επί μισή ώρα δεν μπορούσαμε να πάρουμε ανάσα από το νευρικό γέλιο! Το είχαμε συνδέσει με το φλας και δε μπορούσαμε να ηρεμήσουμε! :roflmao:
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.596
Μηνύματα
2.945.494
Members
38.203
Νεότερο μέλος
john-john
Top